Lis Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 A ja zamieszczam 2 modele które robiłem na konkurs Evermotion. ale chyba żaden nie wygrał :( i drugi
krzyhhh Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 lis.. : gdzieś już widziałem coś podobnego .. zwłaszcza jeżeli chodzi o to podłoże >) .. hm.. I takie moje coś.. ;) to będzie główny bohater większej pracki .. wymaga jeeesze wielu poprawek
ZiBi_PL Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 Hmm to taki szczurek mial byc ale wyszlo co wszylo - ok 1h modelu i myslenia co z czym zrobic :P
maczuga Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 fajne, ale możesz zapodać renderka z wyłączonym wyostrzaniem krawędzi? chodzi mi o to, żebyś filtr zmienił na areapodobny, byle by w opisie nie było edge enhancement :) bo dziwnie się na to patrzy, jakby konwersja jpg za duża. Ale szczurek fajny :)
tweety Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 no ładnie sobie tutaj speedzicie :) Zibi: szczurek bomba! prosi się nie tylko o rig ale i o scenkę, materiały, textury etc. :] ode mnie: Apple Powerbook modelling time: ok 1.5h materials: 10 min rendering: 7 min Pozdrawiam
Vorek Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 nice, bardzo nice tweety, tylko coś Ci się DGS rozjechał na obudowie ;] no i wrzuć claya i siateczkę :)
hcpiter Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 bardzo fajnie wymodelowany i wyrenderenowany ! zapusc siateczke, cos klawka mi nie pasuje z tymi dziurami koło strzałek( nie wiem jak to nazwać) ale ogolnie fajna robota, swiatło to tak jak vray light wygląda :)
tweety Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 Vorek: danke! need a medic! :D dgs się rozjechał bo sampling tylko 4/16. ej kurcze to tylko taki podgląd jest :] hcpiter: siatki nie pokaże bo jest taka że aż strach sie bać. co do dziur koło strzałek: tam powinny być dwie zaślepki (tak jest w laptopach). ogólnie to klawiatura w Apple inaczej wygląda niż tak jak u mnie, ale nie miałem dobrej referki. ot taki speed 4 fun :]
Vorek Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 hcpiter: siatki nie pokaże bo jest taka że aż strach sie bać. pewnie robiłeś booleanem, przyznaj się ;]
tweety Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 TAK! użyłem booleana! bij mnie byłem niegrzeczny!! :D :D
KLICEK Napisano 9 Wrzesień 2006 Napisano 9 Wrzesień 2006 Lis - 2gi obiekt juz niezly idziesz w dobra strone daj sobie spokoj z logiem everow na obiekcie wiesz "E" itp
maczuga Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 a mnie się wydaje, że takiego obiektu właśnie by nie przyjeli. Jakiś znak rozpoznawczy musi być :D ale tak btw to jak oni robią te renderki z materiałami? ręcznie czy mają jakieś makro do tego i serwer renderuje? bo chyba nie robią ręcznie każdego plik choćby .max i renderują zwykłymi kompami, to by tragicznie dużo czasu zajęło... czy może ci co tam wrzucają materiały to już dają renderka z pokazem ich wyrobu? wogóle w jaki sposo to działa?
Leleń Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 model nie skonczony (bez brody i takie tam..), wzorowany na jakims tam modelu z doscha.. modeling: za duzo texturing: 9sek
maczuga Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 może mi ktoś wyjaśnić, co się dzieje z subskrypcją tematów? a tak btw. to fajny detektyw :)
voyager Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Ot, taki speedzik modeling+studio i światła 30 min Materiały 2-3 min Render głównie dla testu lakieru fortepianowego. cdn...
Veemo Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 Model/Render w Softimage. Co o tym myślicie ?
Huter Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 Całkiem przyjemne choć coś mi nie pasuje ze Słońcem ... brakuje mi pierścieni Saturna ... te pierścienie są pięknem i jakby wyrazem tej planety ... Saturn bez pierścieni jest słaby :( ... Uran też ma pierścienie ;) ... mimo wszystko ładny speed ;P
Veemo Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 Całkiem przyjemne choć coś mi nie pasuje ze Słońcem ... brakuje mi pierścieni Saturna ... te pierścienie są pięknem i jakby wyrazem tej planety ... Saturn bez pierścieni jest słaby :( ... Uran też ma pierścienie ;) ... mimo wszystko ładny speed ;P Chciałem zrobić pierścienie, jednak nie umiałem nałożyć na ring tej tekstury żeby to wyglądało tak jak wyglądać miało:
Lis Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 w maxie zrobiłbym wąskiego plana i zwiąłbym go modyfikatorem bend. dalej nałożył texturę. jeszcze jak trzeba to bym ją obrócił o 90 stopni w osi W w opcjach textury jak trzeba. No. ale na Softimage się nieznam :D
flesz_gordon Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 czołem :) tutaj mnie jeszcze nie bylo ;) piesio - modeling 90 min - troche maxa ale znaczna wiekszosc to zbrushowanie falcom- ładne renderki masz na stronie a za linkownią trafilem na portfolio klicka - szacun men a teraz mam pytanko do zbrushowcow- jezeli macie robic normale czy disp w zbrushu, a siatka sklada sie rowniez z trisów- po podpieciu displaca macie czyste rendery? bez baboli?
'Fox' Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 :) Modeling - 10min Materialy - 1h Render - 5min
krzyhhh Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 jak na taką prackę to chyba tylko czas renderu jest rozsądny ;) ale ładne
'Fox' Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Tak naprawde to byl tylko taki maly trening i bawienie sie materialami, dlatego 1h spedzilem na materialach. :) A moze to dlatego ze za bardzo sie obijam... :P
F/X Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 Nie wiem czy to jeszcze podchodzi pod speed: 0,5 h modeling 2h materiały, tekstury, oświetlenie i postprodukcja http://img396.imageshack.us/img396/8562/potionnw2.jpg co o tym sądzicie?
flesz_gordon Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 F/X to speed modelling topic czas jaki przeznaczyles na ustwienia swiatla, materialow, i renderu nie jest istotny ;) fajnie by ta butelka wygladala jakbys lepiej ustawil oswietlenie w studiu ;jakis plane moglby sie odbijac cienie zapomniales wlaczyc czy az tak podkreciles ustawienia area light ze sie zlały z podłożem?:D
mileS Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Takie tam, głównie chodziło o wode :] modeling - 10 minut
Wit Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Nie wygląda na wodę... taka przezroczysta kromka chleba tostowego leży pod wiadrem.
mileS Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 taka przezroczysta woda pitna jest przeźroczysta kromka chleba tostowego leży pod wiadrem.może wina krztałtu :D.
Huter Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Pierwsze co mi przyszło do głwoy: Scorpion z Mortal Kombat ;P ... nie wiem czemu ... może przez te oczy ;)
krzyhhh Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 FX: mi siębardzo podoba.. jako modej.. ale jako render.. to taki .. hm.. za siwy/jasny/ sam nie wiem miles: ta woda to trochę za gęsta się wydaje leleń : niezłe.. ale modłeś twarz trochę pomodelować.. :) bo głowa jego wszystko psuje
piksar Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 wiadro fajne, woda zupełnie nieudana ninja - super
Leleń Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 hih dzieki za komenty :] taki speed speedow, pare min.
chveti Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 leleń - masz tendencje do kwadratowych głów. ale przynajmniej dużo ćwiczysz.
Leleń Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 leleń - masz tendencje do kwadratowych głów. ale przynajmniej dużo ćwiczysz. no niestety :| niewiem gdzie poCUTowac, zawsze mi sie kaszani pozniej...
KLICEK Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 Kaszani Ci sie bo pierw zrob okragla bryle a pozniej cutoj sobie ;) Wormsik fajny, zamist kilku minut poswiecil bym mu 1h i moze jakis detal zrobil na plecach czy cus :)
krzyhhh Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 leleń.. ;) nie wszystko zaczyna się modelować od boxa :D wormsik cool ,ale te ręce też jakieś.. hm.. boxowate ;)
Leleń Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 leleń.. ;) nie wszystko zaczyna się modelować od boxa :D wormsik cool ,ale te ręce też jakieś.. hm.. boxowate ;) no wiadomo ze nie wszystko od boxa, mozna tez od cylindra :p jakos sie przyzwyczailem bo boxomodelowania, wole to wycwiczyc niz brac sie za jakies nurbsy czy inne udziwacznione sposoby ;o
Bacry Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 wszystko można wymodelować z boxa musisz tylko wiedzieć co chcesz i jak mają przebiegać linie cięcia.
'Fox' Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 Taki sobie mazak zrobiony w 5 minut, model - 3d max, tekstury - paint :P -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
razor1988 Napisano 22 Wrzesień 2006 Napisano 22 Wrzesień 2006 złe tło chyba, ciemne na ciemnym, na ciemnej stronie :/ ale ogólnie fajny model :)
Rekomendowane odpowiedzi