Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

tweety - Shaderek z tutoriala. Oto opis: (miał byc chrom shader z tego ale wyszlo cos innego :))

 

-Choose a new material in the material editor and name it “chrome”.

 

-Next to the name click the standard swatch and choose shellac.

 

-Click “None” next to base material and choose Raytrace.

 

-For the diffuse use an ambient/reflective occlusion (base) shader with samples at 32, spread .9, max distance 90 and reflective checked. For the bright click the swatch at the far right and use a falloff map. Change the map to Fresnel and change the black to RGB 107, 107, 107.

 

-Click go to parent a few times to get back to Raytrace

 

-Go to maps and click the “None” next to reflect and use a falloff map. Change the black color to RGB 107, 107, 107 and use a Fresnel falloff type.

 

-Click go to parent once and then click the “None” next to the Bump in the maps rollout. Choose a dent map and label it “big dents”. Change the size to 777, strength to 5 and iterations to 2.

 

-Click “None” next to the white color and choose a dent map. Label it “small dents” and change the size to 100, strength to 3 and iterations to 1.

 

A Wanienke durzuce i te zacieki, czemu nie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo nielot... to jest najglupsza rzecz jaką tu uslyszalem i to jeszcze od ciebie:D:D wiadomo ze tu chodzi o modelling ale ladnie przedstawic model tez mozne;) zauwaz ze polowa prac ktore tu widzisz są po renderach:D pozdr

 

eee rendery moga byc ale clay, wiadmo ze model powinien byc przedstawiony ale bez materialow szaderow textow czysty model jak ktos chce moze byc "ladnie" wyrenderowany ale musi (?? ja tu nie rzadze wiec moze sie myle) byc clay :)

bede tego bronil

gdyz to nie jest speed rendering + modeling tylko speed modeling wiec jak dobrze rozumiem trzeba tu zamieszczac tylko modele, po to zostal stworzony temat o renderach aby by bylo czysciej a nie ludzie wrzucali 1%modelingu a 99% renderingu to byla parodia i mnie denerwowalo :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to zgodnie z nowymi zasadami wrzucam tu drzewko doniczkowe :)

modeling ~15min

ustawienia renderu męczyłem ze dwie godziny, a i tak jest za ciemno. Nie każcie mi tego renderować jeszcze raz :/

drzewkogs0.png

 

ps. jak w zbrushu zrobić pędzel, który mi wysculptuje tak, żebym miał ostrą krawędź, a nie taką gładką jak d*** niemowlaka za przeproszeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nie jest to zbyt szybko,ale nie ma sensu robic specjalnie nowego tematu zeby pokazywac taki model :/

Modelowanie:45min

Texturowanie:20min

Render:30sek ;]

Moje uwagi to scroll powinien miec texture w rodzaju gumowego ,ale niewiem jak ja zrobic :/

Optyka powinna sie swiecic co tez nie zrobilem bo nie wiedzialem jak :(

i przy okazji prosba do was ;]jak zrobic ten material gumowy i zeby mysz swiecila?

Mysz Wlaczona :

mouse3ml2.th.jpg

Mysz wylaczona:

mouse4ws3.th.jpg

Niechcialo mi sie szukac referek to wymodelowalem swoja :/ wiem ,wiem badziewna :P dioda w niej swieci na nieb+dioda czerw Led czego nie udalo mi sie uzyskac :(

Ostatnia tez moja praca:

modeling:1,5h

textura:ok.10min ;]

narutouk6.th.jpg

ps: nie dokonczona bo mi sie niechcialo, moze wroce kiedys do niej;]

teraz cos co mnie strasznie zdenerwowalo bo mi wogole nie wyszlo tak jak chcialem :/ mial byc ninja a wyszedl taki ziomal

Modeling: ok 3h :[:{ (naprawde mnie wku^^^il)

nie otexturowany bo niema sensu :P

ninja2df2.th.jpg

ninjarj4.th.jpg

ps: smieszne komentarze na temat ninja mile wwidziane :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności