Raju Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 zeet, nie wyswietla sie (przynajmniej dla mnie).
Marshall Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Cześć. W sumie jednodniowy speed w ramach nauki modelowania. PSP - wiem że jest kilka błędów, ale wystarczy mi jak ktoś napisze że jest w miare ok ;).
xmass Napisano 7 Październik 2009 Napisano 7 Październik 2009 troszke za ''wysokie'' przyciski, ale to moje zdanie
yasamaru Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Probny model 3godz.pracki (pewnie i tak za dlugo:P) Pozdrawiam
indian Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 twarde 3 godzinki się zeszło jeszcze trochę przesuwania wertexów się zejdzie model: siatka:
yasamaru Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Probny projekt takiego pieska dziwnego;p jutro moze dorobie reszte;]
yasamaru Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Poczatkowa wersja dojdzie jeszcze pare rzeczy i poprawek;]
yasamaru Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Witam wrzucam glowe robocika ktorego gdy znajde chwile mam w planie dokonczyc. Całosc bedzie w klimacie złomiastym czyli rdza itp. Tło bedzie tez mialo cos z tym wspolnego;] (ps ale najpierw dokoncze poprzednie prace) Pozdrawiam
krzyhhh Napisano 15 Listopad 2009 Napisano 15 Listopad 2009 speed to nie jest, ale i tak powstał stosunkowo prędko. Niestety mapowanie i textury już kto inny robił. Ansaldo A1 balilla pzdr.
Ex3 Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Moje nowe podejście do topologii twarzy i przy okazji przypomnienie z tradycyjnego modelowania.
gientekwl Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Ex3 Bardzo dobra siatka, w modelowaniu często wspomagasz się splejnami ?
Ex3 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 (edytowane) Splajnów nie muszę używać bo mam blendera który w normalnym poly modelingu ma wszystko to za co ludzie lubią splajny :) Edytowane 1 Marzec 2010 przez Ex3
indian Napisano 5 Marzec 2010 Napisano 5 Marzec 2010 dawno nie modelowałem żadnej główki, czas się nawrócić ;p
plasti Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 @indian - calkiem ciekawy design, wzorowany czy wlasny??
Marvin Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Takie można nazwać początki z modelowaniem twarzy ( i w ogóle organiki :D). Głównie nauka topografi.
_Arti_ Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Siedziało mi to w głowie. Nie wiem czy to wymyśliłem, czy gdzieś widziałem, ale fajna zabawa podczas modelowania ^ ^ No i będzie co animować... =]
kulczyk58 Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 Blenderowy kubek. Dokładnie nie wiem ile mi to czasu zajęło - nie patrzyłem na zegarek. Do pobrania - tutaj
_Arti_ Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Tak dla zobaczenia, czy pamiętam jak się modeluje... o.o Czy nos jest w porządku? Nigdy nie potrafiłem go modelować, a ostatnio znalazłem fajny sposób.
indian Napisano 5 Kwiecień 2010 Napisano 5 Kwiecień 2010 około 15-25 minut, długo bo bez żadnych printów/zdjęć ;p
khatake Napisano 5 Kwiecień 2010 Napisano 5 Kwiecień 2010 Jeśli mierzyłeś w realistyczną anatomię...to nie wiem po co ten pośpiech i brak refek...właściwie bardzo daleko mu do człowieka. Mógłbyś z tego wyciągnąć jakąś fajną toonkową mordkę.
Gość fishinthewater Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 W ramach obecnej edycji speed modellingu na portalu 3dm3.com Temat 'Washing Machine' Model ze zwykłym kolorkami diffuse Modeling time: 75min Texturing time: 10 min Rendering time: 3 min Software: Max 10
Sebastian Ozga Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 Bardzo fajny pomysł, ale model nierówny. Na tych rurkach widać ostre załamania, a masz sporo poprzecznych loopów "po prostej" - wykorzystaj je do zaokrąglenia zgięć. Malutkie loopy dookoła "bębna" będziesz extrudował? Na ząbkach też jest sporo niewykorzystanych poly, kółka bardzo okrągłe w porównaniu do reszty modelu. Bardzo fajny pomysł, podciągnij to, jeszcze, będze super :) Pozdrawiam.
Loki Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 _Arti_ fajny koncept, weź dopracuj troche i będzie git malina. taka mała sugestia - może zamiast tego czerwonego - daj jakies mechaniczne częsci ?
Gość fishinthewater Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 Sebastian Ozga Bardzo fajny pomysł, ale model nierówny. Na tych rurkach widać ostre załamania, a masz sporo poprzecznych loopów "po prostej" - wykorzystaj je do zaokrąglenia zgięć. Malutkie loopy dookoła "bębna" będziesz extrudował? Na ząbkach też jest sporo niewykorzystanych poly, kółka bardzo okrągłe w porównaniu do reszty modelu. Bardzo fajny pomysł, podciągnij to, jeszcze, będze super :) Pozdrawiam. Seba, poprawiłem to o czym pisałeś - wężyki i ząbki. W puli są 2h ja wykorzystałem już 90 min i chyba nie będę już nic zmieniał a robiłem to w przerwach w pracy. Te lupy na bębnie to efekt chamferowania dwóch krawędzi. Może kiedyś jeszcze podrasuje tego Cyclopa ale to już poza konkursem ;) Dzięki za coment! Pozdrawiam.
olaf Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 a nie lepiej dopracowac koncept i zrobić to jeszcze raz od początku. Mysle ze za drugą razą machniesz go w kwadrans
Gość fishinthewater Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 Pewnie i lepiej ale czy mi się będzie chciało usiąść drugi raz do tego. Czas jest do niedzieli do 12 więc może się skuszę. Póki co Piątek, więc trzeba się trochę rozerwać. Pomyśle jutro :) Pozdrawiam
Runeth Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Mój pierwszy model(Około godziny - ale jestem początkujący): http://i44.tinypic.com/xfs0hc.jpg Mój drugi model(25 minut): http://i44.tinypic.com/2wf3h2s.jpg W Blenderze zacząłem wczoraj, mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto zechciałby mi pomóc.
Gość fishinthewater Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Runeth Wklejaj obrazki albo miniaturki bo nie każdemu się chce klikać na linki. Może zacznij od czegoś prostszego...anatomia jest za ciężka jak na początek z 3d Pozdrawiam i powodzenia.
Blank Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Model łącznie jakieś 4h Łapy i pióra na szybko (10 minut) może je kiedyś poprawie ;) soft: Blender Model http://img140.imageshack.us/i/renderu.png/ Siatka http://img404.imageshack.us/i/siata.png/
gof Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Bardzo szybki model na postawie speedpaintu Sebela link mam nadzieję że się nie pogniewa za taką profanację jego obrazka.
Camel Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 kran z refek Armatury Kraków, do wizki na oglądanie z daleka, czas modelowania 15 minut :) Teraz tylko mała poprawka do zrobienia :)
Camel Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Georgas: Już nie przesadzaj :P Się rozwijam w swoim kierunku bo z modelowania wymiataczem nie jestem. Prosta bateria, do tej samej wizki, tyle że na ścianę nie do bidetu, 20 min
Gość fishinthewater Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Kraniki calkiem spoko. to ja dodam swojego speeda zrobionego w robocie podczas przerw...wiertarka w ramach kolejnego speed modelingu na 3dm3.com
Gość fishinthewater Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 soafa z tutka CgArena 3 dni po 2godzinki
Gość fishinthewater Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 Kolejny speed z portalu 3dm3.com Retro blender Modeling time: 70 min Texturing time: 10 min Rendering time: 0,5 min Software: Max 2009
indian Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 (edytowane) szybki fotel 3h: siatka: Edytowane 31 Maj 2010 przez indian
Gość fishinthewater Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 Indian fotelik calkiem elo. Zastanawiam sie tylko jak by tak ktos na niego usiadl to czy by sie do tylu nie wywrocil albo nie polamal tych cienkich nozek...no chyba ze to mocna stalowa konstruckja.
indian Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 tam chyba jest jakaś naprawdę stabilna konstrukcja, ale nie widać tego na refelce, więc zostawię tak
indian Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 (edytowane) no i chyba finał: siata: Edytowane 2 Czerwiec 2010 przez indian
Rekomendowane odpowiedzi