Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pokaż referencje do tego ostatniego modelu :) czepiam się ale coś mi z oparciem nie pasuje - jakieś "sztywne" - jakby było z twardej pianki, no nie wiem.

Ładnie zasuwasz. Keep going

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zrobić na co najmniej 3 sposoby: 1-noise dla wybranych poly, 2- ręczne przeciąganie wierzchołków, 3- paint deform, 4- mapa normal, 5-vraydisplacement ... pewnie jeszcze można by co najmniej kilka metod znaleźć jeśli dobrze pomyśleć.

 

Osobiście preferuję ręczne przeciąganie kilku vertexów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zarzucam basemesh do sculpta - w trakcie robienia jeszcze. Proszę o rady, co zim ewentualnie jest nie tak. Działam na podstawie wielu różnych refek. Nie wiem czy zdążę ustosunkować się do rad (muszę miec gotowca do końca weekendu, a jeszcze inna robota nade mną wisi, eh), ale na przyszłość zawsze lepiej wiedzieć, czego unikać. Od razu zapytuję, bo nie wiem, czy paszczę mu niedomkniętą, czy wypełnić geometrią. Dzik nie będzie w ogóle oteksturowany, będzie po prosty wypalany laserem w krysztale i musi tam dobrze wyglądać.

No, jeżeli komuś się zechce skomentować to będę wdzięczny. Nie wiem czy taka siatka nie jest już wystarczająca do sculpta, nie mam specjalnie doświadczenia i nie potrafię ocenić. W każdym razie mam zamiar powyciągac trochę kształt glowy, oczy, uszy i dogi z racicami zanim przystąpie do rozrzeźbiania.

Futro chyba będę chcial zaznaczyć jakoś tak:

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.jpg&imgrefurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.htm&usg=__PDjho9WYcPya7tINWVqmZ24JF9E=&h=355&w=590&sz=53&hl=pl&start=23&um=1&tbnid=-S48qKKAHap7rM:&tbnh=81&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dboar%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1

attachment.php?attachmentid=64739&stc=1&d=1247857013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

trosiek: bardzo spoko rozeta, to część większego projektu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

Ze trzeba siatki bez ms wrzucać nie wiedziałem , na przyszłość będe pamiętał ... ale w temacie jest rownież modele testowe i modeling 3d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

Mylek a czytać ze zrozumieniem nie potrafisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności