Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 543,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć.

 

W sumie jednodniowy speed w ramach nauki modelowania.

PSP - wiem że jest kilka błędów, ale wystarczy mi jak ktoś napisze że jest w miare ok ;).

 

psp1a.th.jpg

 

psp2c.th.jpg

 

psp3.th.jpg

Napisano

twarde 3 godzinki się zeszło

jeszcze trochę przesuwania wertexów się zejdzie

model:

89675043.jpg

siatka:

51373643.jpg

58399352.jpg

Napisano

Witam wrzucam glowe robocika ktorego gdy znajde chwile mam w planie dokonczyc.

Całosc bedzie w klimacie złomiastym czyli rdza itp.

Tło bedzie tez mialo cos z tym wspolnego;]

(ps ale najpierw dokoncze poprzednie prace)

Pozdrawiam

Napisano

speed to nie jest, ale i tak powstał stosunkowo prędko. Niestety mapowanie i textury już kto inny robił.

Ansaldo A1 balilla

xemyrjkva.jpg

pzdr.

Napisano

Moje nowe podejście do topologii twarzy i przy okazji przypomnienie z tradycyjnego modelowania.

Topo.jpg

Napisano

Splajnów nie muszę używać bo mam blendera który w normalnym poly modelingu ma wszystko to za co ludzie lubią splajny :)

Edytowane przez Ex3

Napisano

Takie można nazwać początki z modelowaniem twarzy ( i w ogóle organiki :D). Głównie nauka topografi.

head01g.jpg

Napisano

chyba chodziło Ci o topologię ;)

Napisano

1j9u6r.jpg

 

Siedziało mi to w głowie. Nie wiem czy to wymyśliłem, czy gdzieś widziałem, ale fajna zabawa podczas modelowania ^ ^ No i będzie co animować... =]

Napisano

ojnv3o.jpg

 

Tak dla zobaczenia, czy pamiętam jak się modeluje... o.o Czy nos jest w porządku? Nigdy nie potrafiłem go modelować, a ostatnio znalazłem fajny sposób.

Napisano

Jeśli mierzyłeś w realistyczną anatomię...to nie wiem po co ten pośpiech i brak refek...właściwie bardzo daleko mu do człowieka. Mógłbyś z tego wyciągnąć jakąś fajną toonkową mordkę.

Napisano

W ramach obecnej edycji speed modellingu na portalu 3dm3.com

Temat 'Washing Machine'

 

Model ze zwykłym kolorkami diffuse

 

Modeling time: 75min

Texturing time: 10 min

Rendering time: 3 min

Software: Max 10

 

cyclop02.jpg

 

cyclop04.jpg

Napisano

Bardzo fajny pomysł, ale model nierówny. Na tych rurkach widać ostre załamania, a masz sporo poprzecznych loopów "po prostej" - wykorzystaj je do zaokrąglenia zgięć. Malutkie loopy dookoła "bębna" będziesz extrudował? Na ząbkach też jest sporo niewykorzystanych poly, kółka bardzo okrągłe w porównaniu do reszty modelu. Bardzo fajny pomysł, podciągnij to, jeszcze, będze super :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

_Arti_ fajny koncept, weź dopracuj troche i będzie git malina.

 

taka mała sugestia - może zamiast tego czerwonego - daj jakies mechaniczne częsci ?

Napisano
Sebastian Ozga

Bardzo fajny pomysł, ale model nierówny. Na tych rurkach widać ostre załamania, a masz sporo poprzecznych loopów "po prostej" - wykorzystaj je do zaokrąglenia zgięć. Malutkie loopy dookoła "bębna" będziesz extrudował? Na ząbkach też jest sporo niewykorzystanych poly, kółka bardzo okrągłe w porównaniu do reszty modelu. Bardzo fajny pomysł, podciągnij to, jeszcze, będze super :)

 

Pozdrawiam.

 

Seba,

poprawiłem to o czym pisałeś - wężyki i ząbki. W puli są 2h ja wykorzystałem już 90 min i chyba nie będę już nic zmieniał a robiłem to w przerwach w pracy.

Te lupy na bębnie to efekt chamferowania dwóch krawędzi. Może kiedyś jeszcze podrasuje tego Cyclopa ale to już poza konkursem ;)

 

Dzięki za coment!

Pozdrawiam.

 

85344470.jpg

Napisano

a nie lepiej dopracowac koncept i zrobić to jeszcze raz od początku. Mysle ze za drugą razą machniesz go w kwadrans

Napisano

Pewnie i lepiej ale czy mi się będzie chciało usiąść drugi raz do tego. Czas jest do niedzieli do 12 więc może się skuszę. Póki co Piątek, więc trzeba się trochę rozerwać.

Pomyśle jutro :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Runeth

Wklejaj obrazki albo miniaturki bo nie każdemu się chce klikać na linki.

Może zacznij od czegoś prostszego...anatomia jest za ciężka jak na początek z 3d

Pozdrawiam i powodzenia.

Napisano

Bardzo szybki model na postawie speedpaintu Sebela link mam nadzieję że się nie pogniewa za taką profanację jego obrazka.

speed.png

Napisano

kran z refek Armatury Kraków, do wizki na oglądanie z daleka, czas modelowania 15 minut :) Teraz tylko mała poprawka do zrobienia :)

dharmacran.gif

Napisano

Georgas: Już nie przesadzaj :P Się rozwijam w swoim kierunku bo z modelowania wymiataczem nie jestem.

 

Prosta bateria, do tej samej wizki, tyle że na ścianę nie do bidetu, 20 min

batw.gif

Napisano

Kraniki calkiem spoko.

to ja dodam swojego speeda zrobionego w robocie podczas przerw...wiertarka w ramach kolejnego speed modelingu na 3dm3.com

drillclay1.jpgdrillwire.jpg

Napisano

soafa z tutka CgArena

3 dni po 2godzinki

 

sofa01b+wire.jpg

 

sofa01a.jpg

Napisano

Kolejny speed z portalu 3dm3.com

 

Retro blender

 

Modeling time: 70 min

Texturing time: 10 min

Rendering time: 0,5 min

Software: Max 2009

 

05.jpg

 

02+wire+clay.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

Napisano

Indian fotelik calkiem elo. Zastanawiam sie tylko jak by tak ktos na niego usiadl to czy by sie do tylu nie wywrocil albo nie polamal tych cienkich nozek...no chyba ze to mocna stalowa konstruckja.

Napisano

tam chyba jest jakaś naprawdę stabilna konstrukcja, ale nie widać tego na refelce, więc zostawię tak

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności