Selena Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 fantastycznie to wyszło:) ciesze się że w takiej kolorystyce, nadaje to trochę poważniejszego, mroczniejszego klimatu:) chyba najlepszy cinematic wiedźmina jak dla mnie :) gratuluję !
floo Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 Gratulacje! Wizualnie na bardzo wysokim poziomie. Brawa dla zespołu za ukończenie tak mocnego projektu. Napiszę od siebie skromny komentarz. Sama animacja jest jak najbardziej wiarygodna(rozumiem że takie jest złożenie), ale nie realistyczna. Przy ekspresjach z FACSa mam mieszane odczucia i brakuje mi dopełnienia, przypomina mi obraz bez głębi. Brakuje mi ładunku emocjonalnego który jest wynikiem reakcji na to co się dzieje. Oczywiście to jest drobny szczegół i sądzę że cała praca zespołu zmierza ku temu by jedynym ograniczeniem był scenariusz i budżet. Tak trzymać. :)
MichalNowak Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 Fenomenalna robota, brawa dla całego zespołu! Specjalnie oglądnąłem poprzednią animację do Wiedźmina by porównać oba filmy i muszę przyznać, że widać ogromny skok jakościowy. Może nie animacji, może nie efektów itp. ale samego klimatu. W moim odczuciu, stary to świetny "film animowany", materiał stylizowany pod rzeczywistość i wyglądało to bardzo dobrze. Jednak nowy jest zdecydowanie bardziej realny, rzeczywisty, bliżej mu do filmowego klimatu, uważam to za bardzo dobry kierunek i szczerze gratuluję warsztatu i umiejętności wszystkim zaangażowanym w projekt i efektu jaki osiągnęli. Na koniec, zabrakło mi odrobiny animacji otoczenia, mam tu na myśli głównie trawy. Są ciekawe dłuższe kadry w których lekki ruch traw byłby dobrym smaczkiem i na pewno ciekawym dodatkiem. Jeszcze raz gratulacje! Pozdrawiam Michał
Gość e=mc^2 Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 super to wyszło! najbardziej podoba mi się światło i klimat, zimno tak polsko, gratulacje dla całej ekipy!
Gość Chrupek3D Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 jeśli można zapytać o face robota... animowaliście ręcznie, czy z kropeczkami na twarzach aktorów?
andy_a Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 świetny trialer - po prostu jak u digica :) miałbym tylko pytanko co do workflowu futra - czy był jakiś konkretny powód dla którego koń był czesany w houdinim? (domyślam się, że render to Mantra PBR)
Silaslogo Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 Animacje twarzy wyglądają rzeczywiście super, rozumiem że do pełnego szczęścia brakuje tylko Jeffa Bridgesa w obsadzie. W każdym razie ten wicher 3.0 wygląda podobnie. Dźwięk i kwestie dialogowe z True grit też pasują. http://www.youtubemultiplier.com/520f36c7d6a22-new-witcher-looks-like-jeff-bridges.php
SEB Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 jeśli można zapytać o face robota... animowaliście ręcznie, czy z kropeczkami na twarzach aktorów? miał być mocap, ale finalnie animowaliśmy ręcznie... część twarzy była robiona bez setupu strikte pod ujęcia, na zwykłych (ale na maxa dopieszczonych) blendshape'ach, pozdro.
Gość User190 Napisano 17 Sierpień 2013 Napisano 17 Sierpień 2013 Cześć, Tak, jest autorski system do zarządzania assetami. Opiera się o centralne repozytorium metadanych sklejone z przeróżnymi softami pythonowym API. Na to repozytorium jest przepiękny web'owy frontend, pozwalający monitorować przeróżne aspekty projektów. Do tego dochodzi garść zasad, i doświadczenie nabyte przy poprzednich projektach. Do wymiany danych używamy własnych rozwiązań rozwijanych przez lata, ogólnodostępnych formatów ale także takich powstałych ad hoc (binarki, tekstowe,itp...). Jeszcze z takich technicznych informacji odnosnie twarzy. Do animacji twarzy użyliśmy Softimage Facerobot, Faceware, troche ręcznego rigowania, skryptowania i customowych deformerów (ICE,c++). Część ujęć była animowana w Maya. Dzięki za odpowiedź, fajnie, że udało Wam się wszystko rozwinąć in house. Widać tego efekty. Jeśli nie jest to tajemnica, to jestem przeogromnie ciekawy jak dużym teamem nad tym pracowaliście?
wroniec Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 Skutecznie dążycie do coraz to wyższej jakości. Za jakiś czas, o ile nie już, będzie się mówiło: "widziałeś? digic zrobił cinematic jakości platige'a" Pozwolę sobie zwrócić uwagę na 2 fragmenty. Po ostatnim użyciu noża na cesarskim żołdaku (moment gdy jest zwolnienie), wiedźmin kończy ruch jakoś bez impetu. Nie czuć energii zamachu którą włożył w podcięcie gardła + milej by chyba wyglądało jakby ostrze noża było ułożone bardziej wzdłuż ramienia. Kolejna rzecz to ujęcie końcowe, kiedy widzimy jednego z napastników z pętlą na szyi. Czekałem kiedy skieruje wzrok na dziewczynę, dając tym samym widzowi znać, że teraz jego los zależy tylko od niej i to jej się teraz boi, bo wiedźmin odjeżdża i już raczej nie jest zagrożeniem. Wiem, że to niuanse i nie zmieniłyby znacząco odbioru. Przy filmie pracowali najlepsi z najlepszych i możliwe, że celowo jest tak a nie inaczej. Pozdrawiam i życzę dużo czasu i pieniędzy na kolejne tak dopieszczone produkcje.
MariushO Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 ochhhhhy i achyyyyy już poleciały, wiec co tutaj dodac więcej....lecicie ostro chlopy i to na polskim najwyższym poziomie!!!
MariushO Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 ...Kolejna rzecz to ujęcie końcowe, kiedy widzimy jednego z napastników z pętlą na szyi. Czekałem kiedy skieruje wzrok na dziewczynę, dając tym samym widzowi znać, że teraz jego los zależy tylko od niej i to jej się teraz boi, bo wiedźmin odjeżdża i już raczej nie jest zagrożeniem. Wiem, że to niuanse i nie zmieniłyby znacząco odbioru. Przy filmie pracowali najlepsi z najlepszych i możliwe, że celowo jest tak a nie inaczej. Pozdrawiam i życzę dużo czasu i pieniędzy na kolejne tak dopieszczone produkcje. Tutaj raczej chodzilo o "stary" trik wieszania na palcach stop i to od jego wytrzymalosci zalezalo jego zycie a kobieta tylko czekala kiedy padnie.
Rotomonks Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 Gitez majonez Zmieniłbym tylko dialog z „młotka mi daj!” na „daj kamjeńja!”. Gratulacje dla całej ekipy.
marcinW Napisano 18 Sierpień 2013 Napisano 18 Sierpień 2013 nie zasnę dzisiaj. absolutnie genialne. osobiście nie jestem w stanie przytoczyć jakiejkolwiek pracy z szerokopojętego 3d, która podobała mi się bardziej. będę oglądał codziennie przed pójściem do roboty - dobre nastawienie a później to już tylko killing monsters ;D
wroniec Napisano 19 Sierpień 2013 Napisano 19 Sierpień 2013 Tutaj raczej chodzilo o "stary" trik wieszania na palcach stop i to od jego wytrzymalosci zalezalo jego zycie a kobieta tylko czekala kiedy padnie. Mi chodzi właśnie o rozwinięcie tego wieszania, że mogła kopnąć pieniek przyspieszając jego zejście, patrzeć powoli jak się meczy albo go uratować (czego raczej by nie zrobiła, ale wisielec pewnie by próbował ją przekonać). Chodziło mi o to, że żołdak spojrzeniem mógłby zasugerować dalszą część historii, która odbędzie się już poza oczami widza, a rozegra się już tylko między niedoszłą ofiarą teraz potencjalnym katem, a nową ofiarą.
Jonasz_Real Napisano 19 Sierpień 2013 Napisano 19 Sierpień 2013 Witam! Miałem przyjemności dołożyć swoją cegiełkę do tego projektu. I udało mi się wygrzebać z wipu renderki. Może ktoś by chciał zobaczyć nieco bliżej. Więć wyrzucam za burtę. Ahoj! Herszt: Girl:
fps Napisano 19 Sierpień 2013 Napisano 19 Sierpień 2013 (edytowane) Pieknie jest! Gratulowac!! Wizualnie - robi ogromne wrazenie. Animacje wydaja mi sie miejscami za szybkie, przez to jakby malo plynne, troche jerky, ale to pewnie kwestia gustu. (sorry za brak ogonkow - w pracy ni mam polskiej klawiatury) Edytowane 20 Sierpień 2013 przez fps
Gość Chrupek3D Napisano 20 Sierpień 2013 Napisano 20 Sierpień 2013 (edytowane) Jonasz_Real: w czym ich zmajstrowałeś... Maya, XSI, Zbrush, Mari... i czy pracowałeś też przy blend shape'ach, ewentualnie face robocie? Wyglądają genialnie. aha i jeszcze, jak udaje Ci się tak genialnie odwzorować kształt twarzy... masz milion refek, czy wypracowany magiczny sposób, którym się tu z nami podzielisz :-) ps. można siatkę, czy zakazali ;) Moja wrodzona bystrość właśnie uświadomiła mi, że byłeś texture artystą, więc jeśli możesz napisz w czym texturujesz. Edytowane 20 Sierpień 2013 przez Chrupek3D
deshu Napisano 20 Sierpień 2013 Napisano 20 Sierpień 2013 Wspaniały film. Miło było go zobaczyć na openerze:)
Gotham Napisano 20 Sierpień 2013 Napisano 20 Sierpień 2013 Ślicznie wyszło, apetyt rośnie więc chciałoby się żywego otoczenia, rozbudowanej gry aktorskiej i kompleksowych symulacji... Ale... Już teraz jest ślicznie. Ekipa wiedźminowa wykonała olbrzymią pracę. PS. Ale kwestia V2 a V1 to taki pies katarski ;).
beny Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Wow! Takiego ciepłego przyjęcia Wiedźmina tutaj na forum się szczerze nie spodziewałem. Przemiła niespodzianka po urlopie :) Jesteście the best! Aż się chce cisnąć ciężej, dalej, mocniej, lepiej!
Jonasz_Real Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 @Chrupek3D Sorka, za zwłokę z odpowiedzią. Siatka jak siatka. Nic nadzwyczajnego, dużo robi swoje discplace'y, bumpy etc. Pracuje głównie jako teksturator w Mari. Ciężko było mi się przedstawić z wersji 1.6 na 2.0 spowodowane zmianami w zarządzaniu warstwami. Inaczej to działa niż Photoshopie :) Przy tych główkach korzystałem tylko dwa blendshape'y, "zamknięte oczy" i "otwarta buzia", a także refki, że skanów tak jak wcześniej wspominano. I ze zbioru zdjęć, że strony 3d.sk Pozdrówka do następnego razu.
SEB Napisano 26 Sierpień 2013 Napisano 26 Sierpień 2013 HeloU!! Jakiś czas temu obiecałem małego making ofa/progress'a do sceny walki. Mam nadzieje, że po części odpowie na część pytań. pozdrawiam, Seb.
xmass Napisano 26 Sierpień 2013 Napisano 26 Sierpień 2013 heh, świetne! Miło zobaczyć to wszystko od "drógiej strony". Zastanawiam się tylko czy zatrudnialiście do mocapu sceny walki prawdziwych kung-fu fighterów czy to tylko po prostu choreografia?
SEB Napisano 26 Sierpień 2013 Napisano 26 Sierpień 2013 heh, świetne! Miło zobaczyć to wszystko od "drógiej strony". Zastanawiam się tylko czy zatrudnialiście do mocapu sceny walki prawdziwych kung-fu fighterów czy to tylko po prostu choreografia? po prostu choregorafia z udziałem b. dobrych kaskaderów z dość konkretną fajterską przeszłością :)
michalz00 Napisano 26 Sierpień 2013 Napisano 26 Sierpień 2013 Kaskaderzy świetni. Widać, że się nie oszczędzali. Ile razy musieli ten układ powtarzać? :)
PLS Napisano 26 Sierpień 2013 Napisano 26 Sierpień 2013 O ja pierdziele:D Od 00:17 do 00:45 rozgrywa się totalna masakra, ten koleś jest szybki jak Geralt w cinematicu:)) Szkoda, że część z tego została zmieniona w animacji. Fragment 01:33 - 01:37, właśnie w taki sposób wyobrażałem sobie wykończenie tego cięcia. W animacji zostało zmienione, zbyt szybko Geralt się zatrzymał. Gdyby zamachnął się mocniej po poderżnięciu gardła to dodałoby znacznie więcej dynamiki i powera tej sekwencji. Tak samo jak podchodzi do leżącego przywódcy i go podnosi - 00:42-00:45 tutaj ruchy są bardzo agresywne, totalne wkur***nie, rewelacyjnie wygląda. W cinematicu Geralt w tym momencie spuszcza z tonu i bardziej na luzie obchodzi się z przywódcą. W sumie jedno i drugie ma swoje zalety, ale moim zdaniem oryginalne nagranie wniosło by więcej grozy:) Dzięki za making of'a, świetna sprawa.
zio_mal Napisano 1 Wrzesień 2013 Napisano 1 Wrzesień 2013 SEB dzięki za making off'a. Kawał wyśmienitej roboty! Tak dalej chłopaki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się