Napisano 1 Luty 201411 l Ach, ci graficy... :). Światy już stworzone czekają na ilustracje, a oni wciąż szukają i stwarzają coś nowego. No ale cóż, duch twórczości :). I give up ;). Najbardziej podoba mi się kadr pierwszy od góry po lewej - czuć największą wysokość. Lubię przestrzeń.
Napisano 2 Luty 201411 l Wpisując się w nastrój - serwus. Podobają mi się kadry pokazujące stopy detektywa i to co pod nimi (lewy-góra i prawy-środek). Zastosowanie "obiektywu reporterskiego" mogłoby dać fajny efekt wysokości. W każdym razie gratuluję świetnej pracy i umiejętności.
Napisano 5 Luty 201411 l Autor Mały apdejt. Z większą ilością materiału polecę przy nominacjach. Mój detectivo nie stroni od uzbrojenia. Duże miasto, dużo chwastów. Ze swoją profesją też nie musi się zbytnio kryć, bo to detektyw policyjny, a detektywi policyjni to nie tajni agenci działający w przebraniu. To co widać to ściemniony* polimodeling. Ehh, jakoś jeszcze pewniej się czuję w 3DS Maksie aniżeli w Zbrushu jeśli chodzi o takie rzeczy. Ale to już tylko kwestia czasu ;) * "ściemniony" bo koszula jest wynikiem retopologii dokonanej na obiekcie wyrzeźbionym w Zbrushu Ach, ci graficy... :). Światy już stworzone czekają na ilustracje, a oni wciąż szukają i stwarzają coś nowego. No ale cóż, duch twórczości :). I give up ;). Dlatego właśnie zostałem "grafikiem" ;P Edytowane 12 Listopad 20159 l przez STRZYG
Napisano 5 Luty 201411 l Same model budują już świetny klimat, kompozycyjnie też kapitalna sprawa, bardzo filmowe ujęcie. Oby tak dalej!
Napisano 5 Luty 201411 l Dobrze to wygląda. Jedyne co to bym pokombinował z ustawieniem samochodu w kadrze, żeby nie wyrastał z barku detektywa, póki co moim zdaniem ten element pracy zakłóca odbiór całości, ale nie wiem jak to rozwiążesz dalej, pewnie jak dojdą tekstury i postpro to nie będzie miało wielkiego znaczenia. Życzę powodzenia, bo roboty w to sporo włożyłeś.
Napisano 5 Luty 201411 l Autor @ serratus -> no no, tam jeszcze pojawią się rozsunięcia, bo trochę główny wątek w obrazku mi "zjeżdża". Ale to dopiero jak pojawi się finalne zagospodarowanie kadru :)
Napisano 5 Luty 201411 l Strzyg, to była aluzja, ale chyba mało czytelna ;). To ujmę to tak: Twoja wizja tak bardzo przypomina Gamedeca, że dwa ruchy i byłaby kaaaaaapitalna ilustracja :). Po prostu wzorcowa :). Zresztą nadal jest praktycznie prawie idealna :). Jest w Warsaw City mojego autorstwa miejsce bardzo głębokie, sięgające gruntu. Co prawda na Starówce, nie przy pałacu, ale... :).
Napisano 5 Luty 201411 l Autor :P spoko, spoko. Może i na starówkę przyjdzie czas (neonowa Kolumna Zygmunta) :D U mnie akurat, w tym pierwszym kadrze (tym o którym wspomniałeś) Warszawa nie moze być aż tak wysoka, przynajmniej w okolicach Pałacu Kultury. Akcja umiejscowiona jest ok 350 metrów nad ziemią i aby usprawiedliwć taką wysokość (zwykłe knajpki na takiej wsyokości) musiałbym postawić jakieś struktury budowlane (drogi, mosty, tory, szlaki powietrzne), które niestety przysłoniłyby PKiN. A zrobić tego nie mogę bo właśnie od tego budynku zaczęła się u mnie cała zabawa i jest on jednym z "graczy" w kadrze :) Plac wokół PKiN widze w przyszłości właśnie jako takie niezabudowane, zwariowane miejsce. Takie centrum, wszystko tam lata, knajpki, wystawy podniebne, bazary. Unosi się tam duch "Jarmarku Europa". Z perspektywy "samolotu" trudno by to było sprzedać i dlatego obnizyłem całość, bliżej gruntu.
Napisano 9 Luty 201411 l Autor Nominacyjny update. UWAGA!! Obrazki łacznie ważą 3,6 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują ;) Tak wygląda main obrazek na chwile obecną (kompo + rozmieszczenie elementów) dodałem trochę życia w tle + zacząłem bawić się miastem Tak wygląda plan zagospodarowania (top view) Jak już wspominałem wcześniej za bazę służy mi aktualny plan miasta MS Piłsudski Nie mogłem się powstrzymać :) Rosyjscy Turyści Myśleli, że zrobią nam psikusa stawiając po wojnie tego dziwoląga, a kiladziesiąt lat później bedą nam go zazdrościc i bulić sporo siana za zwiedzanie i możliwość zrobienia zdjęcia :) widok z "parteru" Pałac Kultury Modelowanie na tem moment zakończone. W 85% rozbite na UVW, część już oteksturowana Poniżej mały test (najlepiej oglądać w full rozmiarze) A tak wyglądają bebechy z małego testu Detektyw Chciałem aby miał poczciwą gębę.....hmmm, no jeszcze może się go globanie doklepie. Ciuchy i body nietknięte Edytowane 12 Listopad 20159 l przez STRZYG
Napisano 9 Luty 201411 l ta dolna warga totalnie nienaturalna, wyglada jakby koles chcial mega glupia mine ulozyc, tak jakby ztrzelal gupie miny np do psa, bawiac sie z nim :)
Napisano 9 Luty 201411 l Autor ..to od pierogów :D Usta czekają na dopasowanie do sceny (będzie spożywał jedzenie )
Napisano 9 Luty 201411 l No... Ciekawe jak Ci to wyjdzie :) Trzymam kciuki, dużo tu elementów i obyś się wyrobił!
Napisano 9 Luty 201411 l Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Napisano 13 Luty 201411 l Autor Wrzucam mały updejt z pola bitwy jaka się toczy pomiędzy mną a Pałacem Kultury I Nauki (ciężki przeciwnik). UWAGA!! Obrazki łacznie ważą 3,8 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują . Zaleca się oglądanie w full rozdzielczości :) Poniżej test (45% oteksturowany), który wykonał się kilka dni temu. Test całości (90% oteksturowany), bez sprecyzowanego światła + 1 podbicie pod jakieś hologramy (importy prosto z przeglądarki). Rzecz pokazała dwie rzeczy. Po pierwsze podbicie kontrastu źle wpływa na fasadę PKiN, gydz robi się ciapkowata szachownica. Po drugie - hologramy wrzucane na płasko, na gołą zabudowę PKiN wyglądają słabo. Trzeba będzie dorobić w paru miejscach prawdziwą geometrię, która uwierzytelni projekcje Serwis ma ograniczenia i nie umieszcza obrazków z szerokością powyżej 2000 px. Oryginalny render ma 4520 x 2354. Tekstury zezwalają w przypadku takiego ujęcia na jakieś 13000 px na wysokość z żyleta jakością. Jak już mówiłem wcześniej - mam pewne plany związane z tą sceną i tym budynkiem ;) Poniżej mapkki UVW. W sumie to rozbicie budynku na UVW nie było aż takie straszne. Edytowane 12 Listopad 20159 l przez STRZYG
Napisano 13 Luty 201411 l Pałacyk bardzo fajny i nieźle się prezentuje na tym renderze. Mam pytanie odnośnie efektu Chromatic Abberation, czy on zrobił się automatycznie przy renderowaniu (a jeśli tak to w jakim pracujesz) czy dodałeś w postpro?
Napisano 13 Luty 201411 l Autor postpro. Lens Correction w PS. Dobrym patentem jest nałożenie najpierw abberacji a dopiero potem dodawanie blurów (lens blur/ motion blur / radial blur )
Napisano 13 Luty 201411 l Robi wrażenie. Ale jest przesunięcie czerwieni w jedną, niebieskiego w drugą (to jest to "chromatic aberration"?). Często stosowany efekt, w sumie nie wiem, po co. W moim odczuciu brzydki, zwłaszcza na krawędziach białych elementów...
Napisano 13 Luty 201411 l Autor jest przesunięcie czerwieni w jedną, niebieskiego w drugą (to jest to "chromatic aberration"?) Często stosowany efekt, w sumie nie wiem, po co. W moim odczuciu brzydki, zwłaszcza na krawędziach białych elementów... Dokładnie. Tak, zgadza się - w tym pierwszym obrazku działa brzydotą, ale to jest test więc może. Natomiast w drugim obrazku (według mnie) nie jest już tak widoczny, a nadaje fajnej miękkości, taki filmowy look sie robi. Z tym efektem jest jak z makijażem - najelpszy to taki którego nie widać* * znawczynie tak mówią
Napisano 13 Luty 201411 l Dla mnie bomba. A jeżeli chodzi o aberracje chromatyczną to akurat lubię :D
Napisano 14 Luty 201411 l Pałac kultury piękny:), jestem bardzo ciekawy kwintesencji pracy, czyli samego bistro, no i detektywa ... widząc Twoje poprzednie prace zapowiada się naprawdę grubo:D.
Napisano 20 Luty 201411 l Autor Duży apdejt bo już więcej nie będzie. Następny będzie finałem. UWAGA!! Obrazki łacznie ważą 3,7 mb, więc zaczekaj obserwatorze, aż się załadują . DETEKTYW Zabrałem się za zmianę pozy podmiotu lirycznego, na mniej przypadkową, bardziej związaną z profesją (materiały dowodowe przegląda) tak mniej więcej wyglądał proces wyboru. --------------------------------------------------------------------- KUCHARZ Miał być gruby, ale nie za obleśny, bo by mi wtedy skradł obrazek. Kucharek został zrobiony na bazie postaci detektywa --------------------------------------------------------------------- STUFF Dorobiłem trochę stuffu. Na scenie nie ma już* żadnych obiektów pochodzących z internetowych bibliotek :) *..kurde, jeszcze są pozostałe punkty bistro unoszące się nad ziemią --------------------------------------------------------------------- TEKSTURY - WĄTEK ELEARNINGOWY Adek gdzieś wspominałem o tym, że wątki WIPowskie służą również kształceniu, więc wrzucam makingi z dwóch tekstur. Nie będę ukrywał - deska do krojenia uciapana mąką napawa mnie dumą. Jedna z moich lepszych tekstur ever! deska Stolik. Serduszko dodałem specjalnie..."Do końca świata i o jeden dzień dłużej" ;) Pewnie pojawi się jeszcze więcej smaczków Made in Poland. --------------------------------------------------------------------- BRUDNOPIS Czym jest brudnopis w moim procesie produkcyjnym odsyłam tutaj Na razie jest ściernisko ale będzie SanFransisco, a w szczególności jak wjedzie armia moich resoraków z czerwonymi światełkami, oraz wyteksturuje wszystko + podmienię niektórę obiekty na finalne Póki co Brudnopis powiedział mi bardzo ważną rzecz - Plac Defilad musi być cały betonowy (bez zieleni) i wielokondygnacyjny (to co widać to google maps) Paleta barwna... hmm, no nie wiem czy zostanie takie zielonkawe czy będę odtwarzał tą z wcześniejszych testów (do wychaczenia w wątku), będę nad tym myślał od weekendu. Na razie chciałem zbudować środowisko, w którym mógłbym oceniać czy tekstury siedzą kompozycyjnie (np. deska nie siedzi). Jak się ogląda w pełnym wymiarze kątem oka to wygląda obiecująco. Edytowane 12 Listopad 20159 l przez STRZYG
Napisano 20 Luty 201411 l Wietrzę nosem, że w finalnym poście zobaczymy zwycięzcę konkursu. Wygląda to bardzo profesjonalnie, kadr, modele, zalążek tekstur (nie łatwiej było pobrudzić mąką deskę w domu?), wszystko na równym i wysokim poziomie.
Napisano 20 Luty 201411 l Na razie jedna rzecz która kiepo wygląda, to panoramiczny dach w Fiacie. Nie wiem, może kiedy odbijesz w nim niebo będzie inny odbiór, ale na razie trochę wygląda jak wiejski tuning. Może po prostu szyberdach ?
Napisano 20 Luty 201411 l perspektywa atmosferyczna kluczem do sukcesu tej ilustracji ;), w tej chwili pałac kultury skupia całą uwagę.
Napisano 20 Luty 201411 l Dzieję się oj dzieje. Aż miło popatrzeć! Dawaj dalej. Jeszcze masa pracy przed Tobą. Na ochy i achy i laury przyjdzie czas. Teraz czas zakasać rękawy i do ataku! :)
Napisano 21 Luty 201411 l Wygląda fajnie, ale dla mnie samochód ma za mało elementów futurystycznych, jednak fajnie że szyba zachodzi tak daleko, widać że to przemyślane. Jednak Future detective, jest zupełnie nie wyeksponowany, dla mnie to jest samochód w oprawie z..
Napisano 21 Luty 201411 l Autor @ zerocool-wolomin - samochód czeka jeszcze druga rundą. Jeśli prześwit i finalne refleksy nie załatwią sprawy to radykalnie przemodeluje @mrhoho - w myślach czytasz man @ Biolo_idiota - podwozie z napędem future jest w fazie produkcji, więc dostanie bryka lekkiego kopa :)
Napisano 21 Luty 201411 l STRZYG, najbardziej przemawia do mnie pozycja detektywa środkowa prawa, ale ta, która jest na razie też jest fajna. Mam pomysł, ale za to jeden: co byś powiedział na to, żeby... porobić dziury w gruncie i w ten sposób stworzyć wrażenie, że Warszawa jest dużo głębsza? A to, co interpretujemy jako Pałac Kultury jest zaledwie zwieńczeniem bardzo wysokiej wieży?!
Napisano 21 Luty 201411 l Autor co byś powiedział na to, żeby... porobić dziury w gruncie i w ten sposób stworzyć wrażenie, że Warszawa jest dużo głębsza? A to, co interpretujemy jako Pałac Kultury jest zaledwie zwieńczeniem bardzo wysokiej wieży?! hahahah!!!! no nie mogiem:D Dokładnie coś takiego mam zamiar zrobic. Już od jakiegoś czasu planuje pogłębienie. dosyc duże będzie, z kilkaset metròw w głąb. Telepaci na tym forum :DD
Napisano 21 Luty 201411 l Haa!!! Fantastycznie!!! No! Czyli będzie rozmach! To jakbyś wymienił jeszcze fiata na warszawę... Hmmmmm... :).
Napisano 21 Luty 201411 l To jakbyś wymienił jeszcze fiata na warszawę... Hmmmmm... :). We need to go deeper! Strzyg, mieciesz, pięknie to wygląda, aż nie chce mi się kończyć mojej pracy ;)
Napisano 28 Luty 201411 l nie skonczyc tej pracy (na tym etapie na ktorym teraz jest) to powazny błąd - powiem to po niemiecku - das ist skandal ! ;)
Napisano 28 Luty 201411 l nie rozpraszajcie kolegi, niech siedzi i robi! czasu malo :D Edytowane 28 Luty 201411 l przez plasti
Napisano 28 Luty 201411 l Autor No i klops :/ Kilka godzin temu jeszcze myślałem , że się uda ale wiem , że nie o godziny chodzi a o dni . Można by wystawić aktualny stan, ale to nie jest coś pod czym mógłbym się z czystym sumieniem podpisać, poza tym wystawienie nieskończonej pracy byłoby nie fair w stosunku do ludzi , którzy swoje rzeczy pokończyli. Trudno, brałem taką ewentualność pod uwagę gdy zdecydowałem się na "no limit". Najgorszą rzecza jaką mogę zrobić to uznać aktualny stan za końcowy i zdewastować czas, który w to wpakowałem. Wiem, że robię dobrze :D Widzimy się niedługo w dziale wip, czuję konkretną kosę. Poniżej mały wycinek, z dedykacją dla Marcina Przybyłka, bo pewnie jest/był ciekaw jak zrobiłem "dziury w ziemi" ;) Edytowane 12 Listopad 20159 l przez STRZYG
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto