Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!

Jaki艣 rok temu mia艂em pierwsze podej艣cie na forum.

Jednak przez prace oraz studia nie mia艂em zbytnio czasu na tworzenie.

Og贸lnie studiuj臋 malarstwo, lecz z tabletem nie mia艂em zbyt wiele styczno艣ci. Teczka mam nadzieje zmobilizuje mnie do systematycznej pracy.

Poni偶ej na pocz膮tek r贸wnie偶 par臋 prac tradycyjnych (niekt贸re by艂y w poprzedniej teczce, kt贸ra gdzie艣 zagin臋艂a).

Ch臋tnie pos艂ucham ka偶dej krytyki!

1.

mariusz-panek-sketch.jpg?1454694139

2.

mariusz-panek-sketch-02-by-mrpanek-d72lq5o.jpg?1455726630

3.

mariusz-panek-sketch-03-by-mrpanek-d72lqbo.jpg?1455726641

4.

mariusz-panek-sketch-05-by-mrpanek-d72lqkn-1.jpg?1455726649

5.

mariusz-panek-sketch-04-by-mrpanek-d72lqf2.jpg?1455726751

6.

mariusz-panek-sketch-06-by-mrpanek-d72lqn5.jpg?1455726760

- - - Po艂膮czono posty - - -

7.

portrait___oil_painting_by_mrpanek-d72lqr8.png

8.

robot_by_mrpanek-d72lqza.jpg

9.

robot2_by_mrpanek-d72lrok.jpg

10.

soldier_by_mrpanek-d72lriy.jpg

11.

two_by_mrpanek-d72lrsf.jpg

12.

spear_by_mrpanek-d72lrvu.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

  • Odpowiedzi 61
  • Wy艣wietle艅 14k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mysle, ze to Ci sie bardzo przyda na poczatek:

http://ctrlpaint.com/

Poki co, skup sie na absolutnych podstawach, bo tam widze jeszcze sporo luk. Zwlaszcza w rozumieniu przestrzennym formy i jej przedstawieniu za pomoca swiatlocienia.

Nie bede zbytnio zdzieral starego strupa, ale w "nauce" ASP jest wiecej dziur, jak w szwajcarskim serze, muisz samodzielnie zglebic tajniki wiedzy.

Wrzuce, Ci jeszcze kogos na motywacje do pracy:

http://peleng.cghub.com/images/

Powodzenia!

Napisano
  • Autor

W sumie chyba wi臋cej nauczy艂em si臋 w liceum plastycznym ni偶 akademii. Na ASP mo偶na zrobi膰 byle co, a jedynie trzeba potrafi膰 to dobrze obroni膰.

Jak na razie do 偶adnej pracy nie przy艂o偶y艂em si臋 maksymalnie, a jedynie testowa艂em mo偶liwo艣ci tabletu, po艣ci膮ga艂em mas臋 p臋dzli, tekstur itp.

Peleng jest 艣wietny, ju偶 od dawna przegl膮dam cghub, niesamowita dawka inspiracji :)

Dzi臋ki wielkie!

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Szybka praca przed snem inspirowana Panem Jaime Jones.

Najbardziej podobaj膮 mi si臋 ilustracje gdzie wida膰 pewn膮 "malarsko艣膰".

Pozornie proste i chaotyczne poci膮gni臋cia tworz膮 艣wietn膮 ca艂o艣膰 (oczywi艣cie nie m贸wi臋 o mnie).

My艣l臋, 偶e w艂a艣nie w t膮 stron臋 chcia艂bym i艣膰.

knight_by_mrpanek-d72rgm5.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Dzisiejsze 膰wiczenie. Nie jestem jako艣 zadowolony.

Jednak mam nadziej臋, 偶e wyrobi mi si臋 r臋ka dzi臋ki codziennej pracy.

knight2_by_mrpanek-d72win9.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

hej, rycerza na koniu i pani z w艂贸czni膮 miota, znaczy jest kilka niefajnych miejsc (stopa 偶o艂daka, t艂o w obu, globusowy zad konia), ale daje rad臋 :)

Najs艂abiej wysz艂y Ci roboty i 偶o艂nierz, wygl膮daj膮 jakby kto艣 zupe艂nie inny je malowa艂 (p艂askie, baardzo s艂aby design).

Wrzu膰 jeszcze wi臋cej bo b臋dzie wida膰 co Ci idzie, a co kuleje:)

ps enviro te偶 nie藕le Ci wysz艂o:)

Napisano
  • Autor

Racja, 偶e ka偶da praca wygl膮da inaczej.

Jak na razie testuj臋 narz臋dzie ci膮gle robi膮c co艣 innego.

hehehe pewien znajomy m贸wi, i偶 偶o艂nierz to najlepsza rzecz jak膮 dot膮d zrobi艂em :P

Dzi臋ki!

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Dorzucam trzy prace wykonane jako pierwsze. Jeszcze wtedy robione na po偶yczonym tablecie.

My艣la艂em 偶eby ich nie wrzuca膰... ale niech b臋dzie :P

I to by by艂o na tyle, jak na razie nie mam wi臋cej.

dragon_by_mrpanek-d733qc3.jpg

archer_by_mrpanek-d733qf4.jpg

skull_by_mrpanek-d733qku.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

okej, to od tych pierwszych na tablecie to jest naprawd臋 spory skok. te powy偶ej nie s膮 tr贸jwymiarowe, tzn jak pani膮 z w艂贸czni膮, albo rycerza na koniu jestem w stanie sobie wyobrazi膰 jako obiekty posiadaj膮ce bry艂臋. Jak dla mnie to po prostu powiniene艣 uwa偶a膰 na stopy i podpiera膰 si臋 refkami, znaczy nie malowa膰 zdj臋cia, ale konfrontowa膰 to co zmalujesz z rzeczywisto艣ci膮 :) tyle ode mnie

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za porady :)

Jak tak powiedzia艂e艣 o rycerzu, to z ciekawo艣ci wklei艂em go na poprzedni pejza偶.

Nawet nie chcia艂o mi si臋 przy nim siedzie膰, wida膰 偶e jest z innej bajki.

Do tego szybki szkic z dzi艣. Bardzo podobny do wczorajszego.

602_max.jpg

sketch_by_mrpanek-d739gcn.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Bardzo przyjemnie si臋 je robi... Tak wi臋c jeszcze jeden szybki z dzi艣.

Teraz mo偶e po膰wicz臋 co艣 innego.

11.jpg?1400212636

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

Fajne te eksperymenty :) Smaczna teksturka w ostatnim. Rycerz z krajobrazem, mo偶e wklejony, ale mi si臋 widzi jako艣. Pozdrawiam

Napisano

Te roboty fajne technicznie, wida膰, 偶e narz臋dzia ci nie wadz膮:D Ten rycerz na koniu jakby艣 wklei艂 mniejszego gdzie艣 dalej to by艂oby super mi si臋 wydaje. Sam krajobraz naprawd臋 dobry. Tu jest fajny tutek o kraw臋dziach w portretach

. A jak robisz te takie rozb艂yski w tych robotach ( nie wiem jak to si臋 fachowo nazywa- lens flare?)? Pozdrawiam
Napisano
  • Autor

Dzi臋ki!

Te rozb艂yski to w sumie po prostu 艣lad zwyk艂ym okr膮g艂ym mi臋kkim p臋dzlem... Sp艂aszczony i rozci膮gni臋ty dosy膰 ciemny pomara艅czowy kolor.

Najwa偶niejsze to spos贸b krycia warstwy "Divide". Na艂o偶ony na siebie dwa razy szerszy kr贸tki i d艂ugi cienki. Ale to zale偶y od pracy, najnormalniej bawisz si臋 sposobem krycia warstwy i samo wychodzi. Cho膰 to tylko taki efekciarski trik na koniec, 偶eby mo偶e praca jako艣 ciekawiej wygl膮da艂a :P

A teraz pierwsza rzecz, przy kt贸rej siedzia艂em d艂u偶ej ni偶 jeden wiecz贸r... A dok艂adniej dwa :)

Tyle si臋 na to patrzy艂em, 偶e sam ju偶 nie wiem czy dobrze wysz艂o.

hybrid.jpg?1400282240

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

podoba si臋! fajnie sobie poczynasz :)

Ten rycerz jest bardziej dopracowany od enviro i chyba ciekawszy, ale ginie w obrazku na korzy艣膰 widoczku i w sumie obrazek r贸wno przedstawia widok i rycerza. chyba lepiej jakby kompozycja wspiera艂a pokazanie rycerza, albo widoczku. nie wiem czy nie lepiej dzia艂a艂yby te obrazki oddzelnie. Bo sam w sobie rycerz i widoczek 艂adnie ma藕ni臋te..

Robo extra :)

Edytowane przez WWWoj

Napisano

Ciekawe prace, naprawd臋 fajne. Ostatnia bardzo dobra, cho膰 przyczepi臋 si臋 do naramiennika. Wydaje mi si臋 jako艣 odstawa膰 od bardzo fajnie namalowanej g艂owy i tworzy punkt rozszczepienia mi臋dzy dobr膮 g贸ra, a (moim zdaniem) takim sobie, schowanym w cieniu tu艂owiem. Wydaje mi si臋, 偶e lepiej by to wygl膮da艂o gdyby na tu艂owiu, r贸wnie偶 by艂o kilka ja艣niejszych i dopracowanych element贸w, w贸wczas i on sam wygl膮da艂 by lepiej i ma艂o szczeg贸艂owy naramiennik by si臋 tak nie wybija艂 na 1 plan.

Niemniej jednak, wida膰 spory potencja艂 i z niecierpliwo艣ci膮 czekam na kolejne prace :)

Napisano
  • Autor
WWWoj

Dzi臋ki wielkie :)

W sumie obie by艂y robione jako ca艂kowicie osobne rzeczy. Jak na razie maluj臋 codziennie i mo偶e za d艂u偶sz膮 chwil臋 b臋d膮 jakie艣 post臋py.

Musz臋 spr贸bowa膰 wyko艅czy膰 jak膮艣 prac臋, w kt贸rej b臋dzie opowiadana historia. Bo do tej pory to tak sobie macham p臋dzelkami.

QbisieQ

I bardzo dobrze przyczepiaj si臋 do wszystkiego, sam nie wiem co poprawi膰. Wyci膮gn臋 wnioski w nast臋pnej pracy!

Faktycznie ten naramiennik jest jedn膮 z najwi臋kszych i najja艣niejszych p艂aszczyzn. Mia艂em zamiar zostawi膰 surowy tu艂贸w, 偶eby nie odci膮ga艂 uwagi od g艂owy... i wysz艂o p艂asko.

Napisano
  • Autor

Kurde sesja na studiach i na nic nie ma czasu.

Co艣 ca艂kowicie z innej beczki. Projekty pod moje malarstwo tradycyjne... Takie tam abstrakcyjne formy.

forms_by_mrpanek-d74vtk9.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki!

Sesja na studiach, nie mia艂em zbytnio czasu na 膰wiczenia. Zosta艂y mi jeszcze tylko dwa przedmioty do zaliczenia wi臋c nie jest 藕le. :)

Mam problem z tym, 偶e ca艂e 偶ycie "kopiuj臋". Czy to w liceum plastycznym, czy to na studiach zawsze mam przed sob膮 modela i dok艂adnie widz臋 co powinienem poprawia膰. Tak samo tutaj w digitalu staram sobie znale藕膰 jakie艣 zdj臋cie, na kt贸rym mog臋 si臋 wzorowa膰 i podpatrze膰 proporcje.

Schody si臋 zaczynaj膮, kiedy pr贸buj臋 narysowa膰 co艣 ca艂kowicie z g艂owy. Mam sporo pomys艂贸w na ciekawe kadry, jednak postacie wtedy wygl膮daj膮 tragicznie... Wstyd nawet co艣 takiego pokazywa膰. Po prostu nie potrafi臋 bez namys艂u odwzorowa膰 wszystkich mi臋艣ni, emocji oraz ruchu.

Dlatego my艣l臋 nad powrotem do totalnych podstaw i nauki anatomii. Gdybym opanowa艂 to w pewnym stopniu, m贸g艂bym wtedy postara膰 si臋 o co艣 ciekawszego.

Je艣li znacie jakie艣 przyzwoite materia艂y do nauki.. Ksi膮偶ki, tutoriale lub cokolwiek dajcie zna膰.

Jak na razie chyba najlepsze co znalaz艂em to rzeczy Pana "Michael Hampton"

www.figuredrawing.info

a12.jpg

Musz臋 naby膰 jego ksi膮偶k臋.

Oczywi艣cie materia艂贸w tego typu mo偶na znale藕膰 mas臋. Mam nadzieje, 偶e jako艣 to przyswoj臋 :)

A 偶eby nie przychodzi膰 z niczym szkic z dzi艣:

488_max.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

Figure Drawing: Design and Invention Hamptona, mog臋 艣mia艂o poleci膰, opr贸cz tego, 偶e znajdziesz w niej charakterystyczny dla autora spos贸b rysowania, kt贸ry mo偶e okaza膰 si臋 dla Ciebie przydatny ze wzgl臋du na to, 偶e przez ca艂膮 lektur臋 Hampton b臋dzie zmusza艂 Ci臋 do my艣lenia przestrzennego o anatomii. Poza tym to upraszczanie form w jego wykonaniu jest niesamowite. Co jeszcze... uczysz si臋 jak my艣le膰 podczas rysowania zaczynaj膮c od szybkich szkic贸w tzw. gesture drawing, to na samym pocz膮tku masz wyja艣nione jak rysowa膰 偶eby zachowa膰 p艂ynno艣膰 ruchu i oszcz臋dno艣膰 linii, a nie tak jak w innych tego typu ksi膮偶kach "masz tu gotowe gesture drawing i rysuj" - OK, ale potem i tak nie wiesz jak to zastosowa膰 przy innych uk艂adach modela.

Do tego dorzu膰 sobie Atlas of Human Anatomy for the Artist by Stephen Rogers Peck, i to moim zdaniem wystarczy.

Jest pewien prosty spos贸b 偶eby sprawdzi膰 swoj膮 wiedz臋 o anatomii, wiesz tak jak wspomnia艂e艣, 偶e nie jest perfekcyjna, ale mo偶esz nie wiedzie膰 tak na prawd臋 ile wiesz, 偶eby to sprawdzi膰 polecam zrobi膰 co艣 takiego:

1. Narysuj sobie szybki szkic typu gesture (np. z tej strony http://artists.pixelovely.com/practice-tools/figure-drawing/), z zachowaniem proporcji, nie wchod藕 w detal.

2. Nie patrz ju偶 na referencje i wrysuj jak najwi臋cej mi臋艣ni potrafisz, w tym uk艂adzie kt贸ry masz, z uwzgl臋dnieniem ich napi臋cia. Wrysuj tak偶e ko艣ci, kt贸re si臋 "odznaczaj膮" czyli te, kt贸re wida膰 na modelu przez sk贸r臋 czyli np. kolano, czy 艂okie膰, te偶 w zale偶no艣ci od uk艂adu modela, staraj si臋 zapami臋ta膰 te rzeczy podczas rysowania gesture, a potem rysuj z pami臋ci.

Jak b臋dziesz rysowa艂 mi臋艣nie i ko艣ci to wyobra藕 sobie, 偶e uk艂adasz puzzle, musisz wiedzie膰 co do czego i gdzie pasuje.

To samo mo偶esz zrobi膰 np. w przypadku g艂贸wek, nie musi to si臋 ogranicza膰 tylko do ca艂ych figur. Ja w taki spos贸b nauczy艂em si臋 najwi臋cej o anatomii, mo偶e dla Ciebie te偶 ten spos贸b b臋dzie pomocny.

Pozdrawiam

Napisano

wiesz, ja uwa偶am 偶e CGMA jest super opcj膮, oczywi艣cie nie ka偶dy kurs, na ten hamptona szkoda kasy troch臋,

z kurs贸w ten wydaje si臋 by膰 dobr膮 opcj膮, s膮dz膮c po filmikach kt贸re udost臋pnia, mo偶esz te偶 dopyta膰 ICE o wi臋cej info

http://www.proko.com/

jak ostatnio kupowa艂em na amazonie to nie widzia艂em opcji paypala, zdj臋艂o mi z karty

Napisano

Do anatomii dobry jest te偶 Andrew Loomis, jego ksi膮偶ki w necie s膮 za darmo w pdf.

Napisano
  • Autor

Zdecydowa艂em, 偶e na start wezm臋 Hamptona. Gdy ju偶 go troch臋 pom臋cz臋 spr贸buj臋 czego艣 innego :)

Zacz膮艂em 膰wiczy膰... na razie s艂abo.

Szybkie szkice:

fat_by_mrpanek-d75z4h2.jpg

woman_in_black_by_mrpanek-d75ipes.jpg

mariusz-panek-skeleton-sketch.jpg?1454687578

253_max.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Nie by艂o mnie chwile, brak czasu na cokolwiek... Jednak czas wznowi膰 codzienne 膰wiczenia.

portrait_by_mrpanek-d78rp8q.jpg

death_by_mrpanek-d7934bb.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Chcia艂em bardziej malarsko... i nie mam poj臋cia czy to dobrze wygl膮da

Inspirowany tw贸rczo艣ci膮 Pana Jerzego Duda-Gracz :)

mood_by_mrpanek-d79kqh0.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

To ostatnie jest ob艂臋dne! Kompozycja derpni臋ta na lewo, ale tak mi si臋 to podoba, 偶e moim zdaniem nie przeszkadza :) Chyba, 偶e Tobie faktycznie przeszkadza, to spr贸buj tr贸jdzielno艣ci, w sumie najprostsza zasada kompozycji.

Napisano

kostucha pi臋kna

og贸lnie dobre teksturzenie, myrz appr贸ves

Napisano
  • Autor
saharaam

Dzi臋ki.

Dra偶ni艂o mnie to dlatego, 偶e od pocz膮tku nie mia艂em pomys艂u na sp贸jn膮 prac臋. Ka偶dy element dodawa艂em osobno.

Pierw centralne drzewa, p贸藕niej domek, p艂ot, dym, postacie itp.

Na koniec patrz膮c na ca艂膮 prac臋 wydawa艂o mi si臋, i偶 nic nie trzyma si臋 kupy, a ka偶dy element jest tak jakby osobny.

Chyba musz臋 zaczyna膰 od szkic贸w i og贸lnej koncepcji.

WWWoj

Adek

mysz

Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa!

A teraz co艣 nowego:

portrait_by_mrpanek-d79xdhd.jpg

warrior_by_mrpanek-d79xe8b.jpg

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki Piret! Mi艂o s艂ysze膰.

Jeszcze dwa w bardzo podobnym klimacie:

diamond_by_mrpanek-d7an3yt.jpg

mariusz-panek-temper.jpg?1454686923

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano
  • Autor

Nie sko艅czony koncept ciemnego elfa.

Wytykajcie b艂臋dy, bo w sumie jeszcze nigdy nie robi艂em typowego konceptu.

dark_elf___wip_by_mrpanek-d7bevu4.jpg

Aaa... I jeszcze szybki speed:

speed_paint_by_mrpanek-d7bf39y.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

Ciekawe prace. W koncepcie rozr贸偶ni艂 bym troch臋 tony r贸偶nych element贸w postaci. Teraz wszystko jest jednej jasno艣ci - sk贸ra, w艂osy, tkanina, pancerz - i si臋 ze sob膮 zlewa. Fajnie namalowany ten ostatni facet, zw艂aszcza r臋ce.

Napisano
  • Autor
Mruk

No masz racje... Kiedy teraz sprawdzam jak to wygl膮da w czerni i bieli, wszystko ma niemal identyczny walor. Jednak pr贸buj膮c to zmieni膰 po czasie wychodzi mi dziwnie sztucznie. B臋d臋 musia艂 to kontrolowa膰 ju偶 na etapie szkicu.

kamesanin

Dzi臋ki! No w艂a艣nie mam z tym problem, jedni m贸wi膮 super, a inni 偶e s艂aby. M臋tlik w g艂owie :D

Wrzucam prac臋 robion膮 na konkurs organizowany przez Digart, a sponsorowany przez Wydawnictwo Techland.

Zadaniem by艂 koncept nowej rasy oraz jej opis. Minimum 4 postacie.

St膮d logo gry, wymagane przy ostatecznym projekcie.

Prosz臋 o rady.

Krytykujcie ile wlezie, bo ch臋tnie wyci膮gn臋 wnioski.

Poszed艂em w lekki bana艂, ciemne elfy.

Ostateczna grafika:

7651483.jpg

I mo偶e wygodniej ka偶da posta膰:

01assassin.jpg

02archer.jpg

03summoner.jpg

04cleric.jpg

Edytowane przez Mariusz Panek

Napisano

o jak 艂adnie wysz艂o :D wszystkie 艂adne, ka偶dy z osobna jest fajny, ale nie wiem czy widac na pierwszy rzut oka 偶e to jest ta sama rasa. kolor sk贸ry wsz臋dzie jest r贸zny. g艂贸wne cechy rasy jak 艣wiec膮ce oczy czy szpiczaste uszy s膮 troch臋 "nieoczywiste" bo ka偶da posta膰 albo ma kaptur albo zakryte oczy :D dodatkowo ubraniem te偶 jako艣 do siebie super nie pasuj膮. Z pewno艣ci膮 wida膰 偶e s膮 z jednego projektu i robione przez jednego artyst臋, ale czy s膮 sp贸jne na tyle by uzna膰 je za przyk艂adowe postaci z rasy? nie wiem. W ka偶dym b膮d藕 razie nie mam zastrze偶e艅 do obrazk贸w jako tako bo s膮 艂adnie wykonane :)

Napisano
  • Autor

O! Dzi臋ki.

Na pewno zapami臋tam rad臋 i w przysz艂ych projektach postaram si臋 o wi臋ksz膮 sp贸jno艣膰.

My艣la艂em o podobnych elementach u ka偶dego ale nie chcia艂em 偶eby by艂o nudno i monotonnie :D Bardziej unikalno艣膰 ka偶dej postaci pod wzgl臋dem zastosowania.

Je艣li kto艣 zainteresowany wymagany opis, kt贸rego jednak mocno si臋 wstydz臋 :)

DARK ELF

Cechuj膮 si臋 z艂owrogim oraz agresywnym charakterem. Gardz膮 innymi rasami, dlatego zamieszkuj膮 odleg艂e opustosza艂e tereny - g艂贸wnie lasy. Kochaj膮 walczy膰, grabi膰 i zabija膰. Znane s膮 ze 艣wietnej taktyki. S膮 r贸wnie偶 wynios艂e oraz dumne, przez co wol膮 zgin膮膰, ni偶 otrzyma膰 pomoc.

----------

Cleric:

Niezwykle przydatny na polu walki. Potrafi leczy膰 oraz rzuca膰 pot臋偶ne aury wspomagaj膮ce r贸偶ne atrybuty innych jednostek. Nie zdolny do samodzielnego ataku. Najwi臋ksz膮 jego wad膮 jest to, i偶 sprowadzony do defensywy ca艂膮 swoj膮 uwag臋 musi skupi膰 na w艂asnej obronie, anuluj膮c tym samym wszystkie dzia艂aj膮ce w贸wczas aury.

Archer:

S艂ab膮 obron臋 nadrabia szybko艣ci膮 poruszania si臋 oraz niesamowitymi unikami. Dumna oraz pewna siebie nosi przy sobie jedynie kilka strza艂. Sporo czasu zajmuje jej namierzenie oraz "wyczucie" przeciwnika. Lecz sam atak zadaje niewyobra偶alne obra偶enia. Z aur膮 szybko艣ci rzucon膮 przez Cleric'a staje si臋 nieuchwytnym celem. Niestety bardzo czu艂a na ataki magiczne.

Assassin:

Zawrotna szybko艣膰 ataku oraz mo偶liwo艣膰 zadawania obra偶e艅 krytycznych czyni j膮 gro藕nym przeciwnikiem. Cz臋sto stawia na element zaskoczenia. Je偶eli nie wyeliminuje szybko wroga zmuszona jest do odwrotu, co ods艂ania jej wad臋 - ma艂o punkt贸w 偶ycia. Jedynie z obronn膮 aur膮 Cleric'a zmienia si臋 w prawdziwego zab贸jc臋.

Summoner:

Potrafi przyzywa膰 oraz kontrolowa膰 dzikie zwierz臋ta. Wykorzystuj膮c ich zmys艂y staje si臋 艣wietnym tropicielem. Sam zawsze pozostaje w cieniu. Tylko lecz膮c przyzwane istoty ujawnia swoje po艂o偶enie. Zazwyczaj wykorzystywany jest do ochrony Cleric'a. Wysy艂aj膮c swoje jednostki na pole walki staje si臋 艂atwym celem.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci