Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 168
  • Wyświetleń 49,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Napisano

Witaj z powrotem, fajne mechy i kolorki

babeczka troszkę jakby spłaszczoną twarz ma, reszta miodzio

Napisano

O sicksicksick wrócił! dawno Cię nie było chłopie ;]

świetne rzeczy wrzucasz, Margaret Schroeder ma nieteges ślepia (ale kolorki spoko)

Napisano
  • Autor

Dzięki ..no ewidentnie coś Margaret na twarzy z lewej siadło ale i tak mi się podoba hrhr.. z drugiej strony;

 

kolejna zabawa w zbrusha .. stara ale ostatnia hehe :p pożera okropnie czas ta zeta :[.. ale jak już się coś zacznie to aż ciężko się oderwać :d

może 'kolejne coś' zrobię z kolorem, ale to pewnie jak 5'tka wyjdzie hehe..ciekawe co dorzucą ..

 

ps.troche mało to 2d, ale staram się nie zamulać w jednym czy dwóch wymiarach :d..

słyszałem nowinkę że autodesk daje 5 lat życia 3d max'owi heh dobre; XSI już skasował /prawie/

ps.ps. postać wzorowana na fotce http://3.bp.blogspot.com/-QjaGkffhguQ/TxsJvJRX-2I/AAAAAAAAAl8/4hKgkV10DAk/s1600/monty-python-1020x1024.jpg heheh :p

 

monst-tcwik003.jpg

Napisano
  • Autor
no, mechy na wypasie. nawet fajnie zaprezentowane :) czemu tylko rozdzialka taka mala? :P

pewnie ustawienie w photobucket, nie zauważyłem :/

Napisano

Bardzo fajne prace. W tym drugim można by trochę popracować nad wodą - jakieś odbicia czy pokazanie lekkiej przezroczystości. Fajne kolorki

Napisano

Fajne pracki - szkoda ze tytul watku taki dresiarski bo bym wczesniej tu zajrzal :P

Napisano

pan wyżej ma nieco dziwne proporcje ale nadrabia je w fajnym cieniowaniem :D

Edytowane przez Arr

Napisano
  • Autor

btw JakkaS, Nezumi, Mruk,

dzięki za odwiedziny :]

 

ARR arr faktycznie cos nie pykło szybki fix ..w sumie.. kombinuje już następnych.. może w kolorze ..tym razem..z tymi proporcjami to zawsze jest balet jak sie człowiek spieszy ^^ heh

Edytowane przez sicksicksick

Napisano

te inkowe szkice ci bosko idą, mi maksymalnie podchodzą. natomiast kolorowe, bardziej paintingowe rzeczy (szczególnie te różne z refek ) już mniej, jakby 2 różne osoby to robiły ;d jak działasz z wyobraźni to o wiele lepsze efekty są imo. pozdrrr

Edytowane przez mysz

Napisano

Ale dobre te malpki! Bardzo mi sie podoba uzycie linii, czuc flow! Ta na galezi ma swietny gest. Z tego wszystkiego to tylko ten banan cos Ci slabiej wyszedl... :]

Napisano

Super stylówa w tych szkicach. Widać lekkość i oddanie formy. A Conan z "ch@#$wym" mieczem rozwala:D

Napisano

fajny styl , fajne pracki, czekam na coś bardziej autorskiego.. :D z pewnością warto tu będzie zajrzeć.. :D

Napisano
  • Autor

dzięki

co do ' czegoś bardziej autorskiego' to obecnie cholernie mnie sie nie chce spinać ;]

pare bazgrołów z cyklu 'co kowiek byle kreska'

clo02.jpg

tcwik-legstudy.jpg

 

i offtop troche 'rzeczy do UI Hard West.a malowane w zecie i sketchup'ie heheh co raz bardziej lubie malarstwo trzyDe;

tomasz-cwik-07.jpg?1448926228

tomasz-cwik-12.jpg?1448393481

tomasz-cwik-11.jpg?1448396059

tomasz-cwik-15.jpg?1448534314

tomasz-cwik-13.jpg?1448565562

Napisano

Zazdroszczę tej lekkości kreski... jak to mówią good shit, czy jakoś tak :)

 

I gratuluję wydanej gry! :)

Napisano

Fajna krecha, jak uzyskałeś linie w szkicach, które są w tle tych broni? Chodzi mi dokładniej o te miejscowe przerywania, jakby rysować na papierze z podłożoną fakturą kartonu, etc.

Napisano
  • Autor

Dzięki za wgląd w wątek guy's ;]

 

ZiN " jak uzyskałeś linie w szkicach, które są w tle tych broni? Chodzi mi dokładniej o te miejscowe przerywania, jakby rysować na papierze z podłożoną fakturą kartonu, etc."

spontan w sumie, ale przede wszystkim - filter gallery /rough pastel - ustawienia raczej 'canvas' a reszta to na oko :p potem blending "color burn"

polecam jeszcze, pobawić się blend if' ami; w tym jest ukryta moc ;] jedna z lepszych funkcji photoshopa...

 

 

coś żeby nie na pusto .

tcwik-face.jpg

Edytowane przez sicksicksick

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności