Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tym UI Zbrusha, to jest jak z łapówkami w jakichś bananowych albo poradzieckich republikach. Wszyscy się już przyzwyczaili, że trzeba dać w łapę, żeby cokolwiek załatwić. A jak ktoś mówi, że przecież można inaczej, bez łapówek, to znajduje się wielu co mówi, że "tak musi być, działa, więc lepiej nie ruszać". Podobno pies, to się nawet do kija przyzwyczai. Ale nikt mi nie powie, że to jest normalne. :)

 

Czekam aż ktoś wrzuci prezentację Disneya, bo modele z Big Hero 6 wyglądają obłędnie.

Napisano
Ja pier****!!! Przecież ja tego używam na codzień!

Dobry jestem niema co., Działą jak opissałem i się nie zorientowałem.. Hah

 

To przez ten upał;)

 

Z tym UI Zbrusha, to jest jak z łapówkami w jakichś bananowych albo poradzieckich republikach. Wszyscy się już przyzwyczaili, że trzeba dać w łapę, żeby cokolwiek załatwić. A jak ktoś mówi, że przecież można inaczej, bez łapówek, to znajduje się wielu co mówi, że "tak musi być, działa, więc lepiej nie ruszać". Podobno pies, to się nawet do kija przyzwyczai. Ale nikt mi nie powie, że to jest normalne. :)

 

Czekam aż ktoś wrzuci prezentację Disneya, bo modele z Big Hero 6 wyglądają obłędnie.

 

UI Zbrusha jest świetne. Nawigacja na tablecie bliska ideału, super konfigurowalność, podpinanie pod skróty, podpowiedzi po najechaniu kursorem, przejrzyste, logiczne i eleganckie. Pare narzędzi mogliby poprawić używalność, retopo, precyzyjniejsze insert meshe i te curve brushe czy jak to się nazywa i by była czysta perfekcja.

Napisano

Widzę że niektóre osoby tutaj są na bakier z kolejnością literek w alfabecie. ;) Ciekawe dlaczego na interface zbrusha narzekają niemal wyłącznie osoby które z niego nie korzystają albo korzystają okazjonalnie. Jest jeszcze oczywiście spora grupa osób która wymaga żeby zbrush działał jak te programy które akurat zdarzyło im się poznać przed zbrushem - Ułomność poznawcza pierwszej klasy.

Read The Fuc*ing Manual? Poświęcicie może parę godzin na przeczytanie dokumentacji na stronie Pixologic, zapoznajcie się strukturą interfaceu i nagle wszystko stanie się jasne, logiczne i klarowne.

Napisano

Read The Fuc*ing Manual? Poświęcicie może parę godzin na przeczytanie dokumentacji na stronie Pixologic, zapoznajcie się strukturą interfaceu i nagle wszystko stanie się jasne, logiczne i klarowne.

 

Widzę, że moje porównanie nie trafiło. Trudno. Udowadniasz za to, że było celne. :)

 

Tak, ja też się przyzwyczaiłem do UI. I rzeczywiście widzę w nim, może nie tyle sens, co jakąś pokręconą konsekwencję, z jaką jest zrobiony. Żyję z tym, choć uważam, że jeśli po kilkunastu latach pracy w 3d mam zaglądać do manuala softu do modelowania, to coś jest jednak nie tak.

No ale to temat już wiele razy wałkowany, okopaliśmy się po przeciwnych stronach barykady i szans na zmianę stron nie ma, więc nie ma co klepać po raz kolejny tego samego. :)

Napisano
trzeba myśleć i nie przypomina maxa

 

Co tu ma max do rzeczy? Ja używam maxa i uwielbiam interface Zbrusha. Luki Luki o ile pamiętam używa Maya a Zbrush mu nie pasuje. Chybiony strzał:P

Napisano

Przecież interfejs Zbrush'a jest bardzo prosty. Na samym początku może wydawać się trudny (szczególnie jeśli spojrzymy na ilość narzędzi i zakładek), a jeśli posiadamy jakiekolwiek doświadczenie w programach do grafiki 3D to wystarczy poświęcić kilka dobrych godzin żeby zrozumieć podstawy tego świetnego programu.

 

Sam miałem podobnie z maxem, bo od początku korzystałem z Blender'a. Toporność maxa mnie przerażała, teraz nie wyobrażam sobie żeby korzystać z Blender'a w swoich pracach, ale nie porzuciłem go na zawsze bo czasami jeszcze z niego korzystam.

Napisano
trzeba myśleć i nie przypomina maxa

 

Mi się wydaje że właśnie nie trzeba dużo myśleć bo wszystko jest intuicyjnie po jakimś czasie.

Ale to tyczy się też innych programów.

 

Wielkim plusem jest to że interface dowolnie można modyfikować pod własny styl i potrzeby , w łatwy i szybki sposób.

Napisano (edytowane)
Nezumi nie ma lekko :P Nie znam nikogo kto by nie przyznawal mi racji :P

 

A ja znam i takich co przyznaja i takich co nie przyznaja. Nie mam zamiaru tutaj sie klocic - to od zawsze jest dyskusja na temat "czy zupa pomidorowa jest smaczna". Ano jednemu smakuje a innemu nie. Nie bylo porozumienia tutaj i nie bedzie ;)

Ale jesli ktos liczy ze Pixologic teraz zmieni nagle cale UI to srodze sie zawiedzie. Postawilbym wszytko co mam (choc nie ma tego zbyt wiele a ostatnio jeszcze mniej) ze nie zmienia teraz UI, bo zbyt wielu ludzi zainwestowalo czas w ogarniecie tego co jest. Wiecej - jak widzisz wielu osobom takie UI odpowiada. Nie ma co liczyc na zmiany i wracac do tego tematu co wersje.

 

Smiac mi sie chce z tym R7 bo zazartowalem ze moze to nie bedzie piatka jeszcze a tu okazalo sie ze trafilem :D Strach pomyslec co dodadza w kolejnej, pelnej wersji jesli to jest tylko update istniejacej.

Edytowane przez Nezumi
Napisano (edytowane)

Dzisiejszje jak i wczorajsze preznetacje artystów były super :).

Nowe funkcje:

-ArrayMesh - Bardzo fajnie co powiedzieć proste ale się przyda na pewno. I przy edycji używanego subtula w array reszta się dostosowuje w czasie rzeczywistym.

-update do surface noise - możliwość blendowania kilku noisów, pomoże przy robienie seemless textures. Działa z Keyshotem jako displacement.

-fibermesh rowniez dziala z Keyshote nono micro yataytayta :) przez ten bridge

-replay last - powtarza ruch brusha w dowolnym miejscu

 

 

 

Plugin do Dynamesha pod R6 też// ?czemu tak nie jest z default'u?:

 

Nie wiem czy bylo to poruszane, ale może nie każdy wie ja nie wiedziałem warto zakręcić się wokół tego pluginu do Dynamesha:

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?177194-DynaMesh-Master!-unofficial-Information-Installation

 

 

 

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano
jeśli po kilkunastu latach pracy w 3d mam zaglądać do manuala softu do modelowania, to coś jest jednak nie tak.
Ja również uważam że coś jest nie tak. Dokładniej twoje nastawienie do nauki nowych rzeczy. Jeśli po kilkunastu latach jazdy na rowerze wsiądziesz na motor oczekując że nie musisz się uczyć niczego nowego to zaliczysz pierwszą latarnie. Zbrush to nie jest jakaś majka czy inny soft do polymodelingu (dopiero zaczyna być, po kilkunastu latach od premiery). Opiera się na zupełnie innych koncepcjach, technologii, powstawał dla kompletnie innych celów. Postawa że soft który poznajesz powinien działać tak jak soft który poznałeś wcześniej to właśnie lenistwo poznawcze, nieumiejętność efektywnego uczenia się nowych rzeczy. Przez to właśnie musiałeś się przyzwyczajać do niego gdy inni potrafili się go nauczyć w kilka wieczorów.

 

Pixologic nie zmieni koncepcji UI zbrusha prawdopodobnie nigdy. Dlatego że jego rozwiązania, pomimo że są inne niż w kilku popularnych softach 3d, sprawdzają się doskonale podczas pracy z tym programem.

Napisano
Postawa że soft który poznajesz powinien działać tak jak soft który poznałeś wcześniej to właśnie lenistwo poznawcze, nieumiejętność efektywnego uczenia się nowych rzeczy.

 

Monio, czy to nie Ty fakasz, ze Blender wymysla swoje wlasne rozwiazania interfejsowe, zamiast ulatwic userom?

 

ZBrush moglby byc zbrushem z bardziej przystepnym interfejsem i oni dobrze o tym wiedza, dodajac coraz wiecej intuicyjnych rozwiazan (typu Save projektu, a nie toola).

Napisano (edytowane)

Koncept UI blendera uważam za świetny i podkreślałem to setki razy. Narzekam jeśli wymyślają jakiś niby paradygmat który działa zupełnie inaczej niż wszędzie i jednocześnie nie ma dla niego sensownego uzasadnienia. Na szczęście takich pierdół jest tylko kilka w blenderze i są plany ich naprawienia. Zupełnie inna sprawa to pewna część ficzerów gdzie spaprali ich opcje, tylko że to w ogóle nie dotyczy tematu struktury UI.

 

Z zapisem toola i projektu się zgadzam jednak to również nie jest ściśle związane ze strukturą UI i zostało już naprawione parę wersji temu przez dodanie File menu. Od tamtego czasu nie widzę zbyt wielu rzeczy które mogłyby znacząco polepszyć UI zetki.

 

Uczyłem wczoraj moją dziewczynę podstaw zbrusha. Jedyne doświadczenie jakie miała wczesniej z 3D to podstawy modelowania w maya i blenderze.

Potrafi nawigować się po menusach i ich zakładkach, dokować je w bocznych panelach, wie czym jest floating menu i wie gdzie w menusach są opcje które w nim zadokowano. Umie sobie stworzyć polymesh, dodać lub skopiować subtoole, nawigować się pomiędzy nimi, odpalić dynamesha i zremeshera. Potrafi korzystać z alpha, stroke, ustawienia draw pędzla, zmieniać sobie materiały, pomalować obiekt i sporo innych rzeczy. Z podstaw zostało nam tylko przelecenie po wszystkich mozliwych brushach.

Jedyne co sprawiało jej problem to skumanie o co chodzi z róznicą pomiędzy trybami 2.5D i 3D oraz obsługa transpose line. Resztę interfaceu traktuje jako coś oczywistego. Zajęło to nam 3 godziny.

Edytowane przez Monio
Napisano

Jesteś dla mnie niemiły, nie wiem dlaczego. Piszesz, że jestem leniwy i głupi, mimo że nie wiesz absolutnie nic na temat mojej znajomości Zbrusha czy innych softów, ani tym bardziej o moich ogólnych zdolnościach do uczenia się. Nie posuwasz się aby za daleko, chłopcze?

 

Żeby nie było tak jałowo, to linki do prezentacji Danny'ego Williamsa znanego też jako Pointpusher:

 

Napisano

Może użyłem zbyt mocnych słów. Przepraszam. Na pewno nigdzie nie pisałem ze jesteś głupi, leniwy ani nic o twojej znajomości zbrusha. Chodziło mi o podejście do uczenia się innych softów na którym według mnie po prostu tracisz niepotrzebnie energie. To że docelowo potrafisz osiągnąć w nich zaawansowany poziom (w co nie wątpię patrząc na twoje prace) to inna bajka.

Ja jako osoba która dla której zbrush był pierwszym poważnym podejściem do nauki 3D po prostu nie zauważam tych "katastrof" o których piszą starzy użytkownicy innych softów. To że narzędzia działają inaczej jest dla mnie oczywiste bo sam soft jest kompletnie inny u samych podstaw. I nie widzę w tym żadnej wady bo te ich odmienne koncepty zawsze czemuś służą, dobrze się sprawdzają i są ze sobą spójne. Sprawa wyglądałaby inaczej gdyby zbrush był zwykłym pakietem 3D z takimi samymi opcjami jak max. Ale nie jest i z założenia nigdy nie miał nim być.

 

Wystarczy sobie przyjąć przed pierwszym odpaleniem programu żeby nie przenosić swoich przyzwyczajeń. Wtedy zamiast rozczarowań że wszystko nie działa tak jak w innym programie następują pozytywne zaskoczenia że niektóre rzeczy działają podobnie.

Napisano

Ja 3 razy podchodziłem do ZBrusha. Powód niepowodzeń był taki że bazowałem na wszystkim co poznałem wcześniej. W końcu wziąłem dokumentację i przeczytałem ją starannie krok po kroku. Dzisiaj uważam że ten interfejs jest doskonały, bardzo łatwo można go przeprojektować. ZBrush jest uniwersalnym narzędziem i praktycznie co artysta to inny interfejs. Wystarczyło popatrzeć na interfejsy prezentujących na ZBrush summit :) Inaczej układasz potrzebne narzędzia kiedy jesteś concept sculpterem a jeszcze inaczej kiedy wykonujesz robotę techniczną. (widzieliście te bronie chłopaków z RedStorm? Wariaci ;) )

Napisano

Nie wiem po co to całe narzekanie. Pixologic i tak zrobi po swojemu, bo mają całą rzeszę fanów, którzy ich popierają. Nie wiem też po co nawzajem się przekonujecie na siłę o tym kto ma racje. W końcu każdy ma prawo do swojego zdania. Poza tym ciężko porównywać Zbrusha do typowych "technicznych programów". Uważam, że więcej wspólnego Zbrush ma z Photoshopem niż np. z Maxem. Po pierwsze, Zbrush nie należy do tej samej kategorii softów co Maya / Max / Blender / itp. które można podpiąć pod "3D & Animation software", tylko do kategorii "3D Sculpting software" razem z Mudboxem i 3DCoatem. Modelowanie w Zbrushu jest przede wszystim po to, żeby wykosić konkurencje. Jak ktoś już wcześniej trafnie zauważył, wiele osób, głównie koncepciarzy, używa kombinacji Zbrush + Modo. Pixologic chce żeby tak zostało, ale już bez Modo. Osobiście mnie to zadowala, mimo, że to tani chwyt marketingowy, ciesze się, że może w przyszłości wystarczy mi tylko Zbrush do pracy + PS. Teraz tylko czekać jak na to odpowie konkurencja.

Napisano (edytowane)

Gotham- Kompletnie nie rozumiem o co ci chodzi. :P https://i.imgur.com/BYBdnen.png

Serratus- Interface dowolnego programu można lubić bądź nie lubić. Można chcieć żeby dane rzeczy były w innym miejscu, w innej kolejności, w okienkach albo w jakiś menusach. Ja to rozumiem. Mi samemu nie podoba się interface maxa ale nie twierdze że jest źle zaprojektowany, po prostu wole inne rozwiązania. Dyskusja zaczyna się gdy ktoś mówi jak to program A lub B ma źle zaprojektowany interface, nie dlatego że ten faktycznie jest źle zaprojektowany, tylko dlatego że nie przypomina programu C lub D.

 

Ja pisałem to o modo i raczej trafiłem. Poza modelowaniem pixologic jawnie rzuciło się na skopiowanie funkcjonalności Replikatorów które są bardzo chętnie wykorzystywane przez konceptciarzy, render w keyshocie też dopełnia całość. Osobiście się ciesze bo miałem spore parcie na modo i teraz mi przechodzi. ;) Mam nadzieje że Foundry podniesie tą rękawicę i zrobi coś super ze sculptem w modo. Tak dla zdrowej konkurencji.

Edytowane przez Monio
Napisano

Może wypowiem się na temat interfejsu z punktu widzenia początkującego.

 

Dla mnie osobiście interfejs Zbrusha jest najprzyjemniejszy z wszystkich softów 3D jakie próbowałem. Daje swojego rodzaju artystyczną wolność. Jedynie czego mi brakuje to grupowania subtooli.

 

Nowe narzędzia Zbrusha zapowiadają się doskonale. Jakby jeszcze dodali coś lepszego do Retopo to nie będzie trzeba robić tych rzeczy w innym sofcie : )

 

Z normalnych softów 3D. Niektórzy piszą, że Max ma bardzo łatwy interfejs. Dla mnie np. Maya jest dużo łatwiejsza niż Max, który działa mi na nerwy. Modo też jest przyjemne. Każdy lubi co innego.

Napisano

Luki Luki - dzięki za linki z prezentacji PointPushera... choć oglądałem masę rzeczy z summit, ta mi umknęła. A jest wybitnie dobra. Co do samego Zbruha - nie narzekać mi tu, tylko uczyć się, opanować narzędzie tak, żeby weszło w krew i trzaskać mega rzeźby! To, że czasami ciut niewygodnie i że troszkę boli... ? MA BOLEĆ! DO ROBOTY! :D

Napisano

^ no tak, tylko na zbrusha i rzeźby jest małe zapotrzebowanie rynku

hobby rozumiem, ale jeżeli ktoś chce zarabiać na zbrushu niech najpierw zreflektuje rynek

Napisano (edytowane)
^ no tak, tylko na zbrusha i rzeźby jest małe zapotrzebowanie rynku

hobby rozumiem, ale jeżeli ktoś chce zarabiać na zbrushu niech najpierw zreflektuje rynek

 

 

No cos w tym jest bo jakos do tej pory nie przyzwyczailem sie do tego UI ZB ,bo nie mialem takiej potrzeby zeby robic w nim na codzien .

I co ciekawe nie narzekam :)

Edytowane przez jacenty
Napisano

Ja znam sporo osob, ktore w ogole grafika sie nie zajmuja (po prawdzie to tak ogolnie bardzo malo robia) a smialo moga uchodzic za zamozne. Czy to ma dowodzic bezsensu ZBrusha (i innych softow) w takim razie?

Napisano
Ja znam sporo osob, ktore w ogole grafika sie nie zajmuja (po prawdzie to tak ogolnie bardzo malo robia) a smialo moga uchodzic za zamozne. Czy to ma dowodzic bezsensu ZBrusha (i innych softow) w takim razie?

 

a kto mowi o bezsensie ZB ? Przestancie myslec zero-jedynkowo bo zaczyna zajezdzac podstawowka.

Wiekszosc softow przeszlo totalna zmaine UI lub zostalo przepisane przepisanie od nowa

np .PA =>Maya , 3dstudio => 3dsmax , u3 => U4

W ZB tego nie bylo i wedlug mnie najwyzsza pora zeby to sie odbylo ,poniewaz soft na przestrzeni lat rozrasta sie nie wszystkie rozwiazania

sie sprawdzaja i z czasem te naszlosci i stara aritektura wrecz hamuje rozwoj.

Zeby bylo jasne ZB to swietny soft , ale ja chce nowego UI bardziej intuicyjnego i mniej wkurzajacego.

Napisano
^ no tak, tylko na zbrusha i rzeźby jest małe zapotrzebowanie rynku

hobby rozumiem, ale jeżeli ktoś chce zarabiać na zbrushu niech najpierw zreflektuje rynek

Heheheheheee. Uśmiałem się nieźle. Ogromna cześć gamedevu stoi na zbrushu. Jest wykorzystywany w większości dużych gier na konsole i pecety, również w wielu grach mobilnych (a będzie go tam jeszcze więcej bo sprzęt rozwija się błyskawicznie). No tak, gierki... Przemysł bogatszy od całego filmowego... W którym też korzystają ze zbrusha na potęgę! ;)

Jak ktoś będzie się oglądał tylko na to jakie jest zapotrzebowanie lokalnego rynku to skończy klejąc w gimpie banery dla chińskich budek. Rzeźbić, ćwiczyć, nie pier**lić!

Napisano
nie wszystkie rozwiazania sie sprawdzaja i z czasem te naszlosci i stara aritektura wrecz hamuje rozwoj.
Ciekawe stwierdzenie zupełnie nieadekwatne do zbrusha. Niby jakie cechy UI ograniczają rozwój tego programu? Podaj jedną.

 

ja chce nowego UI bardziej intuicyjnego i mniej wkurzajacego.
Jeśli poznasz podstawy to interface zetki zacznie dla ciebie być intuicyjny.

 

 

Znieść tego biadolenia nie mogę więc nie widzę sensu dalej się spierać o coś co dla mnie jest oczywiste. Mam za to propozycje. Napisz czego nie rozumiesz, co jest dla ciebie niejasne i ci to dokładnie wytłumaczę. Masz do wykorzystania 3 pytania. Serio.

Napisano
a kto mowi o bezsensie ZB ?

Z tego co mowi tr3buh (dosc satyrycznie :D) wynika ze ZB to zabawka dla hobbystow. Ty go popierasz mowiac ze masz sie swietnie nie uzywajac ZB, wiec poszedlem o krok dalej w tej ewidentnie kabaretowej dyskusji.

Przestancie myslec zero-jedynkowo bo zaczyna zajezdzac podstawowka.

Przestan brac ironie na serio, bo zajezdza przedszkolem

nie wszystkie rozwiazania sie sprawdzaja i z czasem te naszlosci i stara aritektura wrecz hamuje rozwoj.

Mudbox ma ten "swietny" UI za ktorym niektorzy placza (czytaj "taki jak wszedzie") i jakos mu to w rozwoju pomoglo zerowo. A Patrzac na zetke jego UI jakos zupelnie w rozwoju mu nie przeszkadza...

nie mialem takiej potrzeby zeby robic w nim na codzien. I co ciekawe nie narzekam :)

Zeby bylo jasne ZB to swietny soft , ale ja chce nowego UI bardziej intuicyjnego i mniej wkurzajacego.

Znaczy ze nie uzywasz zetki za bardzo, ale chcialbys zeby dokonano pod ciebie totalnej zmiany UI. Zeby cie "nie wkurzalo", tak? Acha.

Napisano
Ja znam sporo osob, ktore w ogole grafika sie nie zajmuja (po prawdzie to tak ogolnie bardzo malo robia) a smialo moga uchodzic za zamozne. Czy to ma dowodzic bezsensu ZBrusha (i innych softow) w takim razie?

 

hahahaha padłem ze śmiechu no żeś panie dowalił. ostatnio w studiu całe zlecenie było zrobione na zbrushu ileś tam masek dość duża ich była liczba (gamedev) po zatym tak słabo się zarabia na samym zbrushu że Krzysztof Gryzka kupił sobie cintiqa. Zarobki tak małe... hahaha dobry joke. Mało to się zarabia na 3dsmaxie przez pierwszy rok bo wpierw musisz go spłacić :P

Napisano
Z tego co mowi tr3buh (dosc satyrycznie :D) wynika ze ZB to zabawka dla hobbystow.

miałem na myśli to że na zbrusha jest mniejsze zapotrzebowanie , można mieć farta i się załapać ale zerknij sobie na oferty pracy, w większości to szukają kolesi od wizek, ulotki,bannery, strony.. czasami pojawi się ogłoszenie związane z gamedevem że trzeba znać zbrusha, ale przy okazji trzeba znać maxa, rigowac, teksturować, itp.

chodzi mi o to że nie ma co liczyć na złapanie roboty jeżeli umie się tylko zbrusha

w innej sytuacji stoi max( lub maya or whatever), bo przy znajomości samego maxa i vray'a zawsze można coś znależć

Napisano
Ciekawe stwierdzenie zupełnie nieadekwatne do zbrusha. Niby jakie cechy UI ograniczają rozwój tego programu? Podaj jedną.

 

Jeśli poznasz podstawy to interface zetki zacznie dla ciebie być intuicyjny.

 

 

Znieść tego biadolenia nie mogę więc nie widzę sensu dalej się spierać o coś co dla mnie jest oczywiste. Mam za to propozycje. Napisz czego nie rozumiesz, co jest dla ciebie niejasne i ci to dokładnie wytłumaczę. Masz do wykorzystania 3 pytania. Serio.

 

Monio litosci ....Nigdzie nie pisalem ze nie ogarniam Zb .Pisalem ze dla mnie ui Zb jest wkurzajace i malointuicyjne. Troche dystansu i przestan

mnie nawracac bo wiesz ja to juz jestem stary dziadek wsumie ;)

Napisano

53520340.jpg

 

W sumie tak po kilku głębszych przemyśleniach można stwierdzić, że nie potrzebny nam Zbrush, skoro wszystko można zrobić w Wings3D :) (not srs)

 

A tak poważnie to sprecyzujcie co konkretnie jest dla Was kłopotliwego w UI, z czym macie problem, na pewno da się temu jakoś zaradzić, jak nie custom UI to jakiś plugin się znajdzie. No chyba, że trolling, bo nie jestem pewien :D.

Napisano

jacenty - To w takim razie musisz zagryźć zęby i koniec. Nie zmienią UI z którego zadowolona jest większość użytkowników od średnio-zaawansowanych wzwyż. Zbrush nie ma konkurencji więc to nie jest program który musi się silić na przyciąganie nowicjuszy za wszelką cenę żeby utrzymać się na rynku.

Gość fishinthewater
Napisano

Moze ktos podlinkowac prezentacje disneya?

Napisano

No jasne ze dla mnie nie zmienia .Pocichu obstawiam ze zrobia to w nastepnej pelnej wersji :P Zrobia to dla samych siebie i marki ZB . Mam taka nadzieje :)

 

A tak na marginesie Monio ty do jakich uzytkownikow sie zaliczasz do sredniozawsowanych czy wzwyz ?

Napisano

Zależy czy pytasz o umiejętności rzeźbiarskie czy znajomość programu. Jak to pierwsze to jestem średniakiem. To drugie natomiast na poziomie bardzo zaawansowanym + skryptowanie w ZScript na poziomie średnim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności