Napisano 1 Luty 20169 l Autor Praca stworzona z myślą o konkursie organizowanym przez CGPlus. LINK: http://michera.cgplus.com/6dr3/star-wars-battletech-sith-mech Pierwszy konkurs artystyczny w jakim wziąłem udział, ciekawe doświadczenie. Wśród komisji oceniającej: Maciej Kuciara, Furio Tedeschi oraz Brad Rigney.
Napisano 2 Luty 20169 l Trudno uwierzyć, że to jest 2D...Chyba sporo w 3D zrobiłeś. Tak czy siak praca świetna i pewno masz spore szanse na dobry wynik w konkursie.
Napisano 6 Luty 20169 l Autor @imprecis zgadza się, to nie jest czyste 2D, generalnie użyłem w tej jednej pracy wielu technik które udało mi się poznać po drodze przez ostatnie 2 lata. Jestem rozerwany gdzieś pomiędzy estetyką hiperrealistycznych renderów 3D a często uproszczonym w szczegóły i mimo tego sprawiającym wrażenie realizmu malarstwem. Pewnie dużo wody w Wiśle jednak musi upłynąć, zanim będę z tego środka przekazu swojego zadowolony, chociaż wierzę że z czasem się ten mój styl nieco wyklaruje ;) Co do szans w konkursie, większe oczekiwania miałem zanim ostatniego dnia wypłynęło mnóstwo wspaniałych prac! Sam udział jednak dał mi na pewno sporo motywacji i pewnego rodzaju doświadczenia. A już na pewno nie obronię się przed frontem na max3d.pl! Dzięki wszystkim którzy nie przechodzą obojętnie, wspierajmy się, promujmy polskich artystów, pomagajmy sobie i szanujmy się a Świat będzie odrobinę lepszym miejscem! @wwysocki no po takim komplemencie czuję się zawstydzony :D dzięki
Napisano 6 Luty 20169 l świetna praca trzymam kciuki choć będzie ciężko :) Dzięki wszystkim którzy nie przechodzą obojętnie, wspierajmy się, promujmy polskich artystów, pomagajmy sobie i szanujmy się a Świat będzie odrobinę lepszym miejscem! piękne słowa milordzie, zapraszam do mojej teczki
Napisano 16 Maj 20168 l Autor Dzięki! Fajnie, że ktoś zwrócił uwagę na WIP! :) Miałem już dawno odpisać na Twój komentarz ale nadrabiam dopiero teraz! Tymczasem wrzucam odświeżoną wersję mojej starej pracy, może komuś tutaj przypadnie do gustu. druga wersja:
Napisano 17 Maj 20168 l Autor baza w 3D + malowanie w Photsohpie A na poprzedniej stronie są Droidy z wczoraj, zapraszam ()
Napisano 21 Maj 20168 l Autor Taki hiperrealizm, ale nie do końca. Techniki mieszane :D Ignisaurus (z łac. Ignis – płomień).
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor Praca inspirowana Łowcą Androidów. https://www.artstation.com/artwork/N2zw1
Napisano 20 Listopad 20168 l Bardzo fajne prace szczególnie te ostatnie w 3d, baze robiłeś w Zbrushu? A co do tej pracy z Łowcy Androidów to jest moc, bardzo dobrze oddaje klimat tego filmu. Pewnie się narobiłeś przy tych światełkach ;)
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor Bardzo fajne prace szczególnie te ostatnie w 3d, baze robiłeś w Zbrushu? Jaszczur był w 3D do takiego etapu: Później już tylko photoshop - fotki i malowanie. Kreatura z jednym okiem ma w sobie dużo więcej ZBrusha, natomiast miasto w klimacie Blade Runnera powstało na bazie luźno wyciągniętych kształtów z programu 3D Coat. Faktycznie było dużo pracy przy światłach ale czasami jak już sobie coś wymyślę to muszę doprowadzić do końca. bardzo dobrze oddaje klimat tego filmu Dzięki! Cieszę się, że potwierdza to osoba o nicku Blade Runner :D
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Autor Dawno mnie tu nie było. The Drake Equation Praca która powstała pod koniec 2016 roku. Wygrała pierwsze miejsce w hollywoodzkim konkursie. Nagrodę odebrałem na gali w Los Angeles, więc spełniłem kilka marzeń i celów tworząc tę ilustrację. Poniżej zbiór moich wybranych prac: Artstation: https://www.artstation.com/artist/michera Instagram: https://www.instagram.com/michera.machine/ Facebook: https://www.facebook.com/michaelmichera
Napisano 14 Kwiecień 20177 l Autor Z pozy jestem właśnie zadowolony. Są inne rzeczy które dzisiaj bym trochę zmienił bo już minęło trochę czasu i nauczyłem się ciekawych technik, teraz jednak mam inne projekty przed sobą. Edytowane 14 Kwiecień 20177 l przez 5lim
Napisano 15 Kwiecień 20177 l No! No! Okazuje się że mamy kolejne cudowne dziecko 3dmax pl. Z niesamowitym progresem w teczce i z pierwszymi sukcesami. Cieszy oko to. Ale co poniektórzy patrząc na to, robią sie zazdrośni i chcieliby dowiedzieć się szczegółów na temat powstawania pracy. :). Mianowicie jakie programy były użyte do modelowania, rzeźbienia, posingu. Jaki silnik renderujący? Czy dałoby się uchylić choć rąbek tajemnicy? Nagrodę odebrałem na gali w Los Angeles, więc spełniłem kilka marzeń i celów tworząc tę ilustrację. No u mnie też marzenia spełnią się zaraz po świętach. Będę mógł znowu ładować węgiel do piwnicy.
Napisano 15 Kwiecień 20177 l Autor No! No! Okazuje się że mamy kolejne cudowne dziecko 3dmax pl. Z niesamowitym progresem w teczce i z pierwszymi sukcesami. Cieszy oko to. Ale co poniektórzy patrząc na to, robią sie zazdrośni i chcieliby dowiedzieć się szczegółów na temat powstawania pracy. :). Mianowicie jakie programy były użyte do modelowania, rzeźbienia, posingu. Jaki silnik renderujący? Czy dałoby się uchylić choć rąbek tajemnicy? Dzięki! Użyte programy to: Photoshop, Daz, Keyshot, ZBrush. Daz 3D jest darmowy. Tam ustaliłem pozę bohaterki wybierając z kilku stworzonych przeze mnie opcji. Renderowanie w Keyshocie. Zbrush pomógł mi jedynie z elementami stroju oraz przedmiotami, mogło się bez niego obyć gdybym się uparł ale po co, skoro miałem możliwość z niego skorzystać. W Photoshopie spędziłem najwięcej czasu, tutaj odbyła się cała praca z kompozycją, kolorami i malowanie pędzlami. Wzbogaciłem oświetlenie, dodałem włosom życia, domalowałem książki i parę detali. Przemalowałem twarz. Tło jest absolutnie 2D. No u mnie też marzenia spełnią się zaraz po świętach. Będę mógł znowu ładować węgiel do piwnicy. Nic co ludzkie nie jest mi obce, łączę się w bólu! Edytowane 15 Kwiecień 20177 l przez 5lim
Napisano 17 Kwiecień 20177 l Nic co ludzkie nie jest mi obce, łączę się w bólu! Za to właśnie lubię fora takie jak 3dmax.pl. nie tylko ludzie, którzy dzielą pasję, przekażą konkretne rady ale jest też pełne zrozumienie. Dzięki raz jeszcze i nie zawracam dupci albowiem domyślam się że sukces to tylko początek drogi i że najpierw są laury a potem cała masa roboty.
Napisano 17 Kwiecień 20177 l A mnie się ta poza nie podoba. Od razu widać, że jest z programu 3d(zbyt sztywna) poza tym wybór płaskiej kamery też totalnie psuje wrażenie, że ta dziewczyna wyciąga rękę w naszą stronę. Jej sylwetka również mogła być bardziej czytelna przez lekkie podbicie tła. Na koniec żeby nie tylko krytykować to napiszę, że sam pomysł mi się podoba. Fajnie zrobione detale i elementy które były domalowane nie odstają od renderu, przez co praca jest bardzo spójna ;) No i oczywiście gratuluje zwycięstwa i życzę kolejnych sukcesów Proponowane poprawki z mojej strony ;)
Napisano 17 Kwiecień 20177 l Autor Podtrzymuję swoje zdanie, jestem zadowolony z pozy. :) To, że można ją ulepszyć to inna sprawa. ;) Zadbałem o skręt tułowia i każdy paluszek z osobna chociaż sam jeszcze poprawiłbym jeszcze parę rzeczy... Podoba mi się większa "elastyczność" ciała w Twoim overpaintcie! Jako fan komiksowego Spider-Mana powinienem mieć to na względzie! Co do użycia perspektywy - to był zabieg celowy, chciałem uniknąć właśnie efektu takiej ogromnej dłoni. Nie dla każdego byłoby to czytelne. Trochę szkoda że nie rozjaśniłem tła, nieźle to wygląda! Jednak nie ma to jak spojrzenie świeżym okiem. Dzięki za wyczerpujący overpaint! Najlepsza krytyka tej pracy jak do tej pory! Za to właśnie lubię fora takie jak 3dmax.pl. nie tylko ludzie, którzy dzielą pasję, przekażą konkretne rady ale jest też pełne zrozumienie. W ogóle ta nasza gałąź środowiska twórczego jest całkiem życzliwa, pomocna i pełna zrozumienia! domyślam się że sukces to tylko początek drogi i że najpierw są laury a potem cała masa roboty. Totalnie!
Napisano 18 Kwiecień 20177 l Podtrzymuję swoje zdanie, jestem zadowolony z pozy. :) To, że można ją ulepszyć to inna sprawa. ;) Jeśli można ulepszyć to czemu nie ulepszać? Z Graftem się zgodzę, też myślę, że poza jest sztywna i można by ją lepiej osadzić. Jednak zostałbym przy długiej lufie i nie wyciągał tak tej perspektywy bo to wprowadza zbędny dynamizm, kiedy scena ma pokazać beznadziejność sytuacji. Pod tym kątem oryginał dobrze działa. Przyczepiłbym się najbardziej do twarzy i oczu, z których można było wyciągnąć dużo więcej emocji. Oprócz uwag to bardzo ładne to i dopracowane technicznie. Gratuluję :)
Napisano 18 Kwiecień 20177 l Bardzo ładna praca. Poza też mi się bardziej podoba Grafta, ale ta dłoń to jednak trochę przesadzona - tutaj oryginał przoduje. Mniejsza dłoń trochę jakby spowalnia całą scenę - twarz, mina też jest mało dynamiczna - tak jakby zatrzymał się czas - do tej kobiety właśnie dotarło, że za chwilę straci życie. Druga, bardziej dynamiczna poza trochę odbiego od teg. Ciało i twarz trochę nie współgrają. Ogólnie oryginał jest bardziej spójny, wersja Grafta ma duż więcej akcji ale sama postać tego nie opowiada.
Napisano 18 Kwiecień 20177 l Autor Jeśli można ulepszyć to czemu nie ulepszać? Praca i tak wykonała już swoje zadanie. (Wersja w kolorze jest na ostatnich stronach książki). Mógłbym szlifować nadal ale wolę zabrać się za nowe rzeczy, które będą jeszcze "bliższe mojemu sercu". Mam pomysł na nowe portfolio! Zostałbym przy długiej lufie i nie wyciągał tak tej perspektywy bo to wprowadza zbędny dynamizm, kiedy scena ma pokazać beznadziejność sytuacji. Pod tym kątem oryginał dobrze działa. Mniejsza dłoń trochę jakby spowalnia całą scenę - twarz, mina też jest mało dynamiczna - tak jakby zatrzymał się czas - do tej kobiety właśnie dotarło, że za chwilę straci życie. Druga, bardziej dynamiczna poza trochę odbiego od teg. Ciało i twarz trochę nie współgrają. Ogólnie oryginał jest bardziej spójny, wersja Grafta ma duż więcej akcji ale sama postać tego nie opowiada. Cieszę się że to widać, bo właśnie chciałem pokazać jednocześnie zagrożenie, beznadziejność sytuacji ale też spokój ze względu na to co się dzieje w opowiadanej historii. Ciężkie zadanie ale mam lekcję na przyszłość! Dzięki wszystkim za komenty i spojrzenie na tę pracę "z innej perspektywy"! Edytowane 18 Kwiecień 20177 l przez 5lim
Napisano 19 Kwiecień 20177 l Autor odskocznia od fotorealizmu, tym razem bardziej szkice niż wykończone arty
Napisano 23 Kwiecień 20177 l Autor Nowe postacie. Więcej pod linkiem tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NYdOg
Napisano 25 Kwiecień 20177 l Autor Dzięki Kalberos! Obserwuję Twoje ostatnie poczynania i widzę, że ostatnio tworzysz bardzo nastrojowe, ciekawie oświetlone obrazy! Robisz kawał świetnej roboty, miło patrzeć jak polscy artyści rosną w siłę!
Napisano 25 Kwiecień 20177 l Dzięki, staram się jak mogę! Nastawiam się bardziej na ciężka prace .Kiedyś nadejdzie dzień sukcesu i dla mnie :D Pozdrawiam ! Przy okazji zrobiłem mały upadate teczki serdecznie zapraszam :D
Napisano 25 Kwiecień 20177 l Autor Kiedyś nadejdzie dzień sukcesu i dla mnie :D Jestem tego pewien! Kibicuję mocno.
Napisano 27 Kwiecień 20177 l Świetnie namalowany mech. Trzymam kciuki, z pewnością będziesz profesjonalistą.
Napisano 29 Kwiecień 20177 l Autor Świetnie namalowany mech. Trzymam kciuki, z pewnością będziesz profesjonalistą. Dzięki za wiarę, że dopiero będę! :D Tak poważnie to mam jeszcze wiele planów. Chciałbym kiedyś zaprojektować prawdziwą maszynę. Wymyśliłem też własne uniwersum, czas zacząć je urzeczywistniać. Mam też wymarzone firmy z którymi chciałbym tworzyć nowe rzeczy. Wkrótce będzie się działo.
Napisano 29 Kwiecień 20177 l super teczka, karabin z #77 wygląda lepiej na szkicu, skończony bardziej jak sportowa zabawka
Napisano 29 Kwiecień 20177 l Autor super teczka Dzięki! karabin z #77 wygląda lepiej na szkicu, skończony bardziej jak sportowa zabawka Tak, zgadzam się, dałem mu za mało uwagi, mógłby być lepszy ale byłem niecierpliwy. Gdyby był masywniejszy i nieco mniej uproszczony na pewno by mu to nie zaszkodziło.
Napisano 29 Kwiecień 20177 l wiesz, nie zrozum mnie źle - to Twój warsztat i skończenie każdej pracy jest warte więcej, niż robienie jej idealnie. szanuję, że pociągnąłeś to do końca, lecz moim zdaniem, właśnie dałeś mu za dużo uwagi - na szkicu gnat jest maźnięty intuicyjnie, taki karabin z jaskini platońskiej i to wystarczy - to tylko koncept. później natomiast, wydaje się że zacząłeś się głowić - jak ten nieistniejący gnat by wyglądał, i więcej, jak zrobić by wyglądał jeszcze lepiej. po co? on już wyglądał dobrze - wystarczyło podmalować szkic. straciłeś czas na przeprojektowanie, a wyszło gorzej. :P
Napisano 30 Kwiecień 20177 l Autor Też prawda, wiem o co Ci chodzi. ;) Może następnym razem spróbuję zrobić to w nieco innym stylu
Napisano 30 Kwiecień 20177 l Moim zdaniem karabin w końcowej wersji dużo lepszy. Ekonomia i powtórzenie kierunku robi robotę. Brakuje tylko małych końcowych szlifów które jeszcze bardziej nadały by mu "spójności". Kilka linii jest tam umieszczona niepotrzebnie bo łamię ogólną zasadę/strukturę całości.
Napisano 3 Maj 20177 l Autor Dzięki! Starałem się własnie, zeby shape language miał sens i spójność ale nie sądziłem że udało mi się to zrobić z taką precyzją :D Nie wiem dlaczego rysując nie wpadłem na pomysł żeby obrócić obrazek tak jak Ty to zrobiłeś :D (tak naprawdę to wiem - z pośpiechu). Teraz wygląda to o wiele sensowniej! Nadałbym mu większej szerokości bo pewnie smukłość tego gnata sprawia że wygląda mniej poważnie. Edytowane 3 Maj 20177 l przez 5lim
Napisano 5 Maj 20177 l Autor Tym razem 3D ale traktuję je konceptowo więc wklejam tutaj w teczkę, chyba nie naginam jakiegoś regulaminu forum. Wiem - poza sztywna ale to było robione na challenge o którym dowiedziałem się na krótko przed deadlinem. Szukałem sposobu na najszybsze rezultaty więc ominąłem parę kroków. Wyszło i tak nieźle. Jak na te kilka/kilkanaście godzin pracy chyba nie jest najgorzej. Wygrałem tą pracą bilet na IFFC w Chorwacji więc będe mógł uczestniczyć w festiwalu. Więcej obrazków z tej serii tutaj: https://www.artstation.com/artwork/Z2Oe0 Edytowane 6 Maj 20177 l przez 5lim
Napisano 3 Lipiec 20177 l Środek ale wrzuciłym jakiś mocny color grade o wysokim zróżnicowaniu i kontraście :D
Napisano 7 Lipiec 20177 l Mi się podoba wersja bez światła. Naturalniej, mniej sztampowo i nie widać wtedy niedoskonałości shadera.
Napisano 7 Lipiec 20177 l Autor Dzięki za podpowiedzi! Ostatecznie skupiłem się na bardziej pochmurnym nastroju a trochę żywszego światła umieściłem w pysku! ;) https://www.artstation.com/artwork/LVXek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto