5lim Napisano 1 Luty 2016 Autor Napisano 1 Luty 2016 Praca stworzona z myślą o konkursie organizowanym przez CGPlus. LINK: http://michera.cgplus.com/6dr3/star-wars-battletech-sith-mech Pierwszy konkurs artystyczny w jakim wziąłem udział, ciekawe doświadczenie. Wśród komisji oceniającej: Maciej Kuciara, Furio Tedeschi oraz Brad Rigney.
DraxMustHurt Napisano 1 Luty 2016 Napisano 1 Luty 2016 No i żeś przykozaczył panie! Dobra robota, me likey likes.
imprecis Napisano 2 Luty 2016 Napisano 2 Luty 2016 Trudno uwierzyć, że to jest 2D...Chyba sporo w 3D zrobiłeś. Tak czy siak praca świetna i pewno masz spore szanse na dobry wynik w konkursie.
wwysocki Napisano 3 Luty 2016 Napisano 3 Luty 2016 ten starwarsowy art to zycie. kto go nie widzial ten nigdy nie zyl =D osom!
5lim Napisano 6 Luty 2016 Autor Napisano 6 Luty 2016 @imprecis zgadza się, to nie jest czyste 2D, generalnie użyłem w tej jednej pracy wielu technik które udało mi się poznać po drodze przez ostatnie 2 lata. Jestem rozerwany gdzieś pomiędzy estetyką hiperrealistycznych renderów 3D a często uproszczonym w szczegóły i mimo tego sprawiającym wrażenie realizmu malarstwem. Pewnie dużo wody w Wiśle jednak musi upłynąć, zanim będę z tego środka przekazu swojego zadowolony, chociaż wierzę że z czasem się ten mój styl nieco wyklaruje ;) Co do szans w konkursie, większe oczekiwania miałem zanim ostatniego dnia wypłynęło mnóstwo wspaniałych prac! Sam udział jednak dał mi na pewno sporo motywacji i pewnego rodzaju doświadczenia. A już na pewno nie obronię się przed frontem na max3d.pl! Dzięki wszystkim którzy nie przechodzą obojętnie, wspierajmy się, promujmy polskich artystów, pomagajmy sobie i szanujmy się a Świat będzie odrobinę lepszym miejscem! @wwysocki no po takim komplemencie czuję się zawstydzony :D dzięki
Lucyfer Napisano 6 Luty 2016 Napisano 6 Luty 2016 świetna praca trzymam kciuki choć będzie ciężko :) Dzięki wszystkim którzy nie przechodzą obojętnie, wspierajmy się, promujmy polskich artystów, pomagajmy sobie i szanujmy się a Świat będzie odrobinę lepszym miejscem! piękne słowa milordzie, zapraszam do mojej teczki
5lim Napisano 7 Luty 2016 Autor Napisano 7 Luty 2016 Nic, co jest coś warte nie przychodzi łatwo… musi być ciężko!
5lim Napisano 16 Maj 2016 Autor Napisano 16 Maj 2016 Dzięki! Fajnie, że ktoś zwrócił uwagę na WIP! :) Miałem już dawno odpisać na Twój komentarz ale nadrabiam dopiero teraz! Tymczasem wrzucam odświeżoną wersję mojej starej pracy, może komuś tutaj przypadnie do gustu. druga wersja:
5lim Napisano 17 Maj 2016 Autor Napisano 17 Maj 2016 baza w 3D + malowanie w Photsohpie A na poprzedniej stronie są Droidy z wczoraj, zapraszam ()
5lim Napisano 21 Maj 2016 Autor Napisano 21 Maj 2016 Taki hiperrealizm, ale nie do końca. Techniki mieszane :D Ignisaurus (z łac. Ignis – płomień).
5lim Napisano 20 Listopad 2016 Autor Napisano 20 Listopad 2016 Praca inspirowana Łowcą Androidów. https://www.artstation.com/artwork/N2zw1
Blade Runner Napisano 20 Listopad 2016 Napisano 20 Listopad 2016 Bardzo fajne prace szczególnie te ostatnie w 3d, baze robiłeś w Zbrushu? A co do tej pracy z Łowcy Androidów to jest moc, bardzo dobrze oddaje klimat tego filmu. Pewnie się narobiłeś przy tych światełkach ;)
5lim Napisano 20 Listopad 2016 Autor Napisano 20 Listopad 2016 Bardzo fajne prace szczególnie te ostatnie w 3d, baze robiłeś w Zbrushu? Jaszczur był w 3D do takiego etapu: Później już tylko photoshop - fotki i malowanie. Kreatura z jednym okiem ma w sobie dużo więcej ZBrusha, natomiast miasto w klimacie Blade Runnera powstało na bazie luźno wyciągniętych kształtów z programu 3D Coat. Faktycznie było dużo pracy przy światłach ale czasami jak już sobie coś wymyślę to muszę doprowadzić do końca. bardzo dobrze oddaje klimat tego filmu Dzięki! Cieszę się, że potwierdza to osoba o nicku Blade Runner :D
5lim Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 Dawno mnie tu nie było. The Drake Equation Praca która powstała pod koniec 2016 roku. Wygrała pierwsze miejsce w hollywoodzkim konkursie. Nagrodę odebrałem na gali w Los Angeles, więc spełniłem kilka marzeń i celów tworząc tę ilustrację. Poniżej zbiór moich wybranych prac: Artstation: https://www.artstation.com/artist/michera Instagram: https://www.instagram.com/michera.machine/ Facebook: https://www.facebook.com/michaelmichera
JackTheRippy Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 Widzialem na FB :)) fajna, ale troche ja wykreciles za bardzo
5lim Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) Z pozy jestem właśnie zadowolony. Są inne rzeczy które dzisiaj bym trochę zmienił bo już minęło trochę czasu i nauczyłem się ciekawych technik, teraz jednak mam inne projekty przed sobą. Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez 5lim
JonJoan Napisano 15 Kwiecień 2017 Napisano 15 Kwiecień 2017 No! No! Okazuje się że mamy kolejne cudowne dziecko 3dmax pl. Z niesamowitym progresem w teczce i z pierwszymi sukcesami. Cieszy oko to. Ale co poniektórzy patrząc na to, robią sie zazdrośni i chcieliby dowiedzieć się szczegółów na temat powstawania pracy. :). Mianowicie jakie programy były użyte do modelowania, rzeźbienia, posingu. Jaki silnik renderujący? Czy dałoby się uchylić choć rąbek tajemnicy? Nagrodę odebrałem na gali w Los Angeles, więc spełniłem kilka marzeń i celów tworząc tę ilustrację. No u mnie też marzenia spełnią się zaraz po świętach. Będę mógł znowu ładować węgiel do piwnicy.
5lim Napisano 15 Kwiecień 2017 Autor Napisano 15 Kwiecień 2017 (edytowane) No! No! Okazuje się że mamy kolejne cudowne dziecko 3dmax pl. Z niesamowitym progresem w teczce i z pierwszymi sukcesami. Cieszy oko to. Ale co poniektórzy patrząc na to, robią sie zazdrośni i chcieliby dowiedzieć się szczegółów na temat powstawania pracy. :). Mianowicie jakie programy były użyte do modelowania, rzeźbienia, posingu. Jaki silnik renderujący? Czy dałoby się uchylić choć rąbek tajemnicy? Dzięki! Użyte programy to: Photoshop, Daz, Keyshot, ZBrush. Daz 3D jest darmowy. Tam ustaliłem pozę bohaterki wybierając z kilku stworzonych przeze mnie opcji. Renderowanie w Keyshocie. Zbrush pomógł mi jedynie z elementami stroju oraz przedmiotami, mogło się bez niego obyć gdybym się uparł ale po co, skoro miałem możliwość z niego skorzystać. W Photoshopie spędziłem najwięcej czasu, tutaj odbyła się cała praca z kompozycją, kolorami i malowanie pędzlami. Wzbogaciłem oświetlenie, dodałem włosom życia, domalowałem książki i parę detali. Przemalowałem twarz. Tło jest absolutnie 2D. No u mnie też marzenia spełnią się zaraz po świętach. Będę mógł znowu ładować węgiel do piwnicy. Nic co ludzkie nie jest mi obce, łączę się w bólu! Edytowane 15 Kwiecień 2017 przez 5lim
JonJoan Napisano 17 Kwiecień 2017 Napisano 17 Kwiecień 2017 Nic co ludzkie nie jest mi obce, łączę się w bólu! Za to właśnie lubię fora takie jak 3dmax.pl. nie tylko ludzie, którzy dzielą pasję, przekażą konkretne rady ale jest też pełne zrozumienie. Dzięki raz jeszcze i nie zawracam dupci albowiem domyślam się że sukces to tylko początek drogi i że najpierw są laury a potem cała masa roboty.
Graft Napisano 17 Kwiecień 2017 Napisano 17 Kwiecień 2017 A mnie się ta poza nie podoba. Od razu widać, że jest z programu 3d(zbyt sztywna) poza tym wybór płaskiej kamery też totalnie psuje wrażenie, że ta dziewczyna wyciąga rękę w naszą stronę. Jej sylwetka również mogła być bardziej czytelna przez lekkie podbicie tła. Na koniec żeby nie tylko krytykować to napiszę, że sam pomysł mi się podoba. Fajnie zrobione detale i elementy które były domalowane nie odstają od renderu, przez co praca jest bardzo spójna ;) No i oczywiście gratuluje zwycięstwa i życzę kolejnych sukcesów Proponowane poprawki z mojej strony ;)
5lim Napisano 17 Kwiecień 2017 Autor Napisano 17 Kwiecień 2017 Podtrzymuję swoje zdanie, jestem zadowolony z pozy. :) To, że można ją ulepszyć to inna sprawa. ;) Zadbałem o skręt tułowia i każdy paluszek z osobna chociaż sam jeszcze poprawiłbym jeszcze parę rzeczy... Podoba mi się większa "elastyczność" ciała w Twoim overpaintcie! Jako fan komiksowego Spider-Mana powinienem mieć to na względzie! Co do użycia perspektywy - to był zabieg celowy, chciałem uniknąć właśnie efektu takiej ogromnej dłoni. Nie dla każdego byłoby to czytelne. Trochę szkoda że nie rozjaśniłem tła, nieźle to wygląda! Jednak nie ma to jak spojrzenie świeżym okiem. Dzięki za wyczerpujący overpaint! Najlepsza krytyka tej pracy jak do tej pory! Za to właśnie lubię fora takie jak 3dmax.pl. nie tylko ludzie, którzy dzielą pasję, przekażą konkretne rady ale jest też pełne zrozumienie. W ogóle ta nasza gałąź środowiska twórczego jest całkiem życzliwa, pomocna i pełna zrozumienia! domyślam się że sukces to tylko początek drogi i że najpierw są laury a potem cała masa roboty. Totalnie!
Sayja Napisano 18 Kwiecień 2017 Napisano 18 Kwiecień 2017 Podtrzymuję swoje zdanie, jestem zadowolony z pozy. :) To, że można ją ulepszyć to inna sprawa. ;) Jeśli można ulepszyć to czemu nie ulepszać? Z Graftem się zgodzę, też myślę, że poza jest sztywna i można by ją lepiej osadzić. Jednak zostałbym przy długiej lufie i nie wyciągał tak tej perspektywy bo to wprowadza zbędny dynamizm, kiedy scena ma pokazać beznadziejność sytuacji. Pod tym kątem oryginał dobrze działa. Przyczepiłbym się najbardziej do twarzy i oczu, z których można było wyciągnąć dużo więcej emocji. Oprócz uwag to bardzo ładne to i dopracowane technicznie. Gratuluję :)
michalo Napisano 18 Kwiecień 2017 Napisano 18 Kwiecień 2017 Bardzo ładna praca. Poza też mi się bardziej podoba Grafta, ale ta dłoń to jednak trochę przesadzona - tutaj oryginał przoduje. Mniejsza dłoń trochę jakby spowalnia całą scenę - twarz, mina też jest mało dynamiczna - tak jakby zatrzymał się czas - do tej kobiety właśnie dotarło, że za chwilę straci życie. Druga, bardziej dynamiczna poza trochę odbiego od teg. Ciało i twarz trochę nie współgrają. Ogólnie oryginał jest bardziej spójny, wersja Grafta ma duż więcej akcji ale sama postać tego nie opowiada.
5lim Napisano 18 Kwiecień 2017 Autor Napisano 18 Kwiecień 2017 (edytowane) Jeśli można ulepszyć to czemu nie ulepszać? Praca i tak wykonała już swoje zadanie. (Wersja w kolorze jest na ostatnich stronach książki). Mógłbym szlifować nadal ale wolę zabrać się za nowe rzeczy, które będą jeszcze "bliższe mojemu sercu". Mam pomysł na nowe portfolio! Zostałbym przy długiej lufie i nie wyciągał tak tej perspektywy bo to wprowadza zbędny dynamizm, kiedy scena ma pokazać beznadziejność sytuacji. Pod tym kątem oryginał dobrze działa. Mniejsza dłoń trochę jakby spowalnia całą scenę - twarz, mina też jest mało dynamiczna - tak jakby zatrzymał się czas - do tej kobiety właśnie dotarło, że za chwilę straci życie. Druga, bardziej dynamiczna poza trochę odbiego od teg. Ciało i twarz trochę nie współgrają. Ogólnie oryginał jest bardziej spójny, wersja Grafta ma duż więcej akcji ale sama postać tego nie opowiada. Cieszę się że to widać, bo właśnie chciałem pokazać jednocześnie zagrożenie, beznadziejność sytuacji ale też spokój ze względu na to co się dzieje w opowiadanej historii. Ciężkie zadanie ale mam lekcję na przyszłość! Dzięki wszystkim za komenty i spojrzenie na tę pracę "z innej perspektywy"! Edytowane 18 Kwiecień 2017 przez 5lim
5lim Napisano 19 Kwiecień 2017 Autor Napisano 19 Kwiecień 2017 odskocznia od fotorealizmu, tym razem bardziej szkice niż wykończone arty
5lim Napisano 23 Kwiecień 2017 Autor Napisano 23 Kwiecień 2017 Nowe postacie. Więcej pod linkiem tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NYdOg
Kalberos Napisano 25 Kwiecień 2017 Napisano 25 Kwiecień 2017 Michał ! Gratulacje i życzę jeszcze więcej sukcesów !!
5lim Napisano 25 Kwiecień 2017 Autor Napisano 25 Kwiecień 2017 Dzięki Kalberos! Obserwuję Twoje ostatnie poczynania i widzę, że ostatnio tworzysz bardzo nastrojowe, ciekawie oświetlone obrazy! Robisz kawał świetnej roboty, miło patrzeć jak polscy artyści rosną w siłę!
Kalberos Napisano 25 Kwiecień 2017 Napisano 25 Kwiecień 2017 Dzięki, staram się jak mogę! Nastawiam się bardziej na ciężka prace .Kiedyś nadejdzie dzień sukcesu i dla mnie :D Pozdrawiam ! Przy okazji zrobiłem mały upadate teczki serdecznie zapraszam :D
5lim Napisano 25 Kwiecień 2017 Autor Napisano 25 Kwiecień 2017 Kiedyś nadejdzie dzień sukcesu i dla mnie :D Jestem tego pewien! Kibicuję mocno.
lepkin91 Napisano 27 Kwiecień 2017 Napisano 27 Kwiecień 2017 Świetnie namalowany mech. Trzymam kciuki, z pewnością będziesz profesjonalistą.
5lim Napisano 29 Kwiecień 2017 Autor Napisano 29 Kwiecień 2017 Świetnie namalowany mech. Trzymam kciuki, z pewnością będziesz profesjonalistą. Dzięki za wiarę, że dopiero będę! :D Tak poważnie to mam jeszcze wiele planów. Chciałbym kiedyś zaprojektować prawdziwą maszynę. Wymyśliłem też własne uniwersum, czas zacząć je urzeczywistniać. Mam też wymarzone firmy z którymi chciałbym tworzyć nowe rzeczy. Wkrótce będzie się działo.
polka dot Napisano 29 Kwiecień 2017 Napisano 29 Kwiecień 2017 super teczka, karabin z #77 wygląda lepiej na szkicu, skończony bardziej jak sportowa zabawka
5lim Napisano 29 Kwiecień 2017 Autor Napisano 29 Kwiecień 2017 super teczka Dzięki! karabin z #77 wygląda lepiej na szkicu, skończony bardziej jak sportowa zabawka Tak, zgadzam się, dałem mu za mało uwagi, mógłby być lepszy ale byłem niecierpliwy. Gdyby był masywniejszy i nieco mniej uproszczony na pewno by mu to nie zaszkodziło.
polka dot Napisano 29 Kwiecień 2017 Napisano 29 Kwiecień 2017 wiesz, nie zrozum mnie źle - to Twój warsztat i skończenie każdej pracy jest warte więcej, niż robienie jej idealnie. szanuję, że pociągnąłeś to do końca, lecz moim zdaniem, właśnie dałeś mu za dużo uwagi - na szkicu gnat jest maźnięty intuicyjnie, taki karabin z jaskini platońskiej i to wystarczy - to tylko koncept. później natomiast, wydaje się że zacząłeś się głowić - jak ten nieistniejący gnat by wyglądał, i więcej, jak zrobić by wyglądał jeszcze lepiej. po co? on już wyglądał dobrze - wystarczyło podmalować szkic. straciłeś czas na przeprojektowanie, a wyszło gorzej. :P
5lim Napisano 30 Kwiecień 2017 Autor Napisano 30 Kwiecień 2017 Też prawda, wiem o co Ci chodzi. ;) Może następnym razem spróbuję zrobić to w nieco innym stylu
Graft Napisano 30 Kwiecień 2017 Napisano 30 Kwiecień 2017 Moim zdaniem karabin w końcowej wersji dużo lepszy. Ekonomia i powtórzenie kierunku robi robotę. Brakuje tylko małych końcowych szlifów które jeszcze bardziej nadały by mu "spójności". Kilka linii jest tam umieszczona niepotrzebnie bo łamię ogólną zasadę/strukturę całości.
5lim Napisano 3 Maj 2017 Autor Napisano 3 Maj 2017 (edytowane) Dzięki! Starałem się własnie, zeby shape language miał sens i spójność ale nie sądziłem że udało mi się to zrobić z taką precyzją :D Nie wiem dlaczego rysując nie wpadłem na pomysł żeby obrócić obrazek tak jak Ty to zrobiłeś :D (tak naprawdę to wiem - z pośpiechu). Teraz wygląda to o wiele sensowniej! Nadałbym mu większej szerokości bo pewnie smukłość tego gnata sprawia że wygląda mniej poważnie. Edytowane 3 Maj 2017 przez 5lim
5lim Napisano 5 Maj 2017 Autor Napisano 5 Maj 2017 (edytowane) Tym razem 3D ale traktuję je konceptowo więc wklejam tutaj w teczkę, chyba nie naginam jakiegoś regulaminu forum. Wiem - poza sztywna ale to było robione na challenge o którym dowiedziałem się na krótko przed deadlinem. Szukałem sposobu na najszybsze rezultaty więc ominąłem parę kroków. Wyszło i tak nieźle. Jak na te kilka/kilkanaście godzin pracy chyba nie jest najgorzej. Wygrałem tą pracą bilet na IFFC w Chorwacji więc będe mógł uczestniczyć w festiwalu. Więcej obrazków z tej serii tutaj: https://www.artstation.com/artwork/Z2Oe0 Edytowane 6 Maj 2017 przez 5lim
5lim Napisano 2 Lipiec 2017 Autor Napisano 2 Lipiec 2017 Którą wersję byście wybrali do wykończenia? :)
Maciek Jutrzenka Napisano 3 Lipiec 2017 Napisano 3 Lipiec 2017 Środek ale wrzuciłym jakiś mocny color grade o wysokim zróżnicowaniu i kontraście :D
Kalberos Napisano 6 Lipiec 2017 Napisano 6 Lipiec 2017 Michał zdecydowanie środek, to światełko dobrze działa na odbiór :D
Sayja Napisano 7 Lipiec 2017 Napisano 7 Lipiec 2017 Mi się podoba wersja bez światła. Naturalniej, mniej sztampowo i nie widać wtedy niedoskonałości shadera.
michalo Napisano 7 Lipiec 2017 Napisano 7 Lipiec 2017 Ja też bym rozważył jedyneczkę, ze tego samego powodu.
5lim Napisano 7 Lipiec 2017 Autor Napisano 7 Lipiec 2017 Dzięki za podpowiedzi! Ostatecznie skupiłem się na bardziej pochmurnym nastroju a trochę żywszego światła umieściłem w pysku! ;) https://www.artstation.com/artwork/LVXek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się