Napisano 15 Marzec 20159 l Autor Niezłe postępy Ikkiz. Ode mnie wersja druga warsztatu, podwyższyłem sufit i za Twoją sugestią wstawiłem duże okno. Doszło nowe wyposażenie, nasze modele mają potencjał na więcej ujęć, dlatego wymodeluję drzwi garażowe mimo że ich na tym ujęciu nie widać, zrobię i porozstawiam inne elementy dookoła całego garażu.
Napisano 15 Marzec 20159 l Wyglada git. Tylko nie przesadz z balaganem wokolo bo o ile na renderach moze to spoko wygladac to porzadny machanik nie ma porozpieprzanych czesci po calym garazu. Edytowane 15 Marzec 20159 l przez Nezumi
Napisano 15 Marzec 20159 l Teraz zaczynam mieć wyobrażenie, jak to będzie razem wyglądać. Fajnie w tym garażu - nie mam uwag. Potem jeszcze tam patmobilem wjadę (za pozwoleniem oczywiście) bo z tamtym to się poddałem i zrobiłem "studio" z samego ekranu. Tu będzie bezkompromisowo. Coraz bardziej sie cieszę z tej współpracy, bo taki projekt to i tak długo trwa, a we dwóch* chociaż o połowę mniej, to raz, a dwa że by mi się nie chciało tyle blachy nagnieść i takiego garażu zrobić. Tu znalazłem plugin do wyświetlania porównywanych obrazków do mojego wordpressa. Tak planuje u siebie pokazać oba rendery. https://www.moewe-studio.com/demo/before-after-slider-wordpress/?utm_source=old_demo albo skopiuje kodu z tego przykładu http://sfx.thelazy.net/games/screenshot/18273/full/ *albo i trzech... Jak tam tatuaże Piotrek? Nie są w projekcie na ścieżce krytycznej, ale jestem ciekaw, czy czegoś już przypadkiem nie masz. Edytowane 15 Marzec 20159 l przez ikkiz
Napisano 16 Marzec 20159 l Autor Wjeżdżaj śmiało Patmobilem, możesz go postawić na drugim stanowisku jeżeli ujęcie go obejmie to będzie to z pożytkiemdla projektu, albo go przerenderuj na nowo. Nie ma problemu. Zawsze chciałem zrobić jakieś sugestywne enviro więc wykorzystam okazję. Ja się ucieszę kiedy ten garaż wykonam wg planu i oteksturuję. Ale mam pytanie co do nazw własnych choć fakt że zrobiłem już coś o nazwie Pontiac, powinno rozwiać wątpliwości - nie będziesz miał sprzeciwu jeżeli np. na beczkach czy szafkach będą loga jakichś firm z branży (Motul, NGK)? I jeszcze pomysł, można render twojego Patmobila wykorzystać w plakacie na ścianie w garażu. Porównywarka ta z drugiego linka z niemieckimi napisami mi się lepsiejsza wydaje. Znasz się na kodowaniu stron? Nie wiesz czy mozna to jakoś zastosować na szablonie z weebly tam gdzie mam pf? edit: chociaż ten pierwszy link też jest ok. Edytowane 16 Marzec 20159 l przez Pawlito
Napisano 16 Marzec 20159 l @ patmobil na drugim stanowisku: Shadery mam bardzo specyficznie cyclesowe i teksturom daleko do standardu PBR. Dużo procedur z czysto blenderowymi inputami. Przenoszenie modelu do maxa było by potwornie pracochłonne, może lepie nie zakładać go w scenie. @ marki/loga: Pewnie że mogą być, tylko połowa kasy od sponsorów dla mnie ;) Jak będą mapisy, to musze mieć te same tekstury co ty. Zobaczymy, jak wyjdzie import tych tekstur i mapowania do blendera @ Plakat z patmobilem: to już prościej niż go wstawiać do garażu. Swoją drogą warsztaty samochodowe przynajmniej te w Polsce zawsze mi się kojarzą z gołą babą na plakacie i to takie wiesz, nie grzeczne rozkładówki playboja, tylko koniecznie z broszką pokazaną ... Ciekawe co by miała mechaniczka-dziewczyna na ścianie. Gołego chłopa? WIEM! MANOWAR! @ porównywarka: pierwszy link, to plugin do wordpressa, bloga mam na wordpressie. Drugi to chyba łatwo skopiować, ale pod warunkiem że w to weebly możesz wklejać kod java - raczej wątpię. Może jak by się chociaż dało iframe wstawić, to już jakoś by się obeszło problem...
Napisano 16 Marzec 20159 l Jeśli zrobicie w finalnej wersji plakat z Manowarem to macie ode mnie automatyczną rekomendację na fronta, hehe :D
Napisano 17 Marzec 20159 l Jeśli zrobicie w finalnej wersji plakat z Manowarem to macie ode mnie automatyczną rekomendację na fronta, hehe :D Za takiego Manowara to i ja fronta bym dał :D
Napisano 17 Marzec 20159 l Autor Głupie pytanie: Wy tak na poważnie? Bo jeśli tak to okej, tylko czegoś nie rozumiem...
Napisano 17 Marzec 20159 l Śmieszkują, żeby cię podpuścić, żebyś powiesił plakat, a tu się nie ma czego śmiać: Jak się jest Wojownikiem Metalu, to na prawdę trzeba fajnie wyglądać. Mi się jednak ten projekt będzie bardziej kojarzyć z (szkoda, że w sumie nie mają fajnego plakatu) tak jak poprzednio patmobil się kojarzył z a Jill oczywiście z . Jak puszczam muzykę z czasu robienia, to mi niemal render staje przed oczami.
Napisano 17 Marzec 20159 l Ikkiz: Do końca tygodnia przygotuję tatuaże :) Pawlito: Beczki i szafki z wgnieceniami - propsuję - dla mnie to szczegóły, które zawsze idealnie dopełniają obraz całości. PS: Postanowiłem przetestować pierwszą wtyczkę do pokazywania zdjęć na wp: www.z3.com.pl/projekty-3d/
Napisano 17 Marzec 20159 l Pawlito, jak dla mnie taki plakat byłby fajnym dodatkiem/ciekawostką do finalnej pracy :) A sam Manowar może i ma kiczowatą otoczkę, ale na żywo dają radę (znaczy dawali - mi akurat udało się załapać na dwa koncerty kiedy jeszcze byli w formie, bo teraz to ich koncerty są bardziej przegadane niż zagrane).
Napisano 17 Marzec 20159 l Autor Dobra poświęcę się dla dobra ogółu. A teraz coś z innej beczki https://www.youtube.com/watch?v=hkkWq_sHRVM Respekt dla tych które wiedzą :) Edit: Nowa wersja warsztatu, posprzątana bo kierowniczka zainwestowała w regały. Kilka ujęć zupełnie różnych żeby sprawdzić jaki potencjał ma ta scenka. Edytowane 17 Marzec 20159 l przez Pawlito
Napisano 18 Marzec 20159 l Ja jeszcze widzę kanał jakiś, albo podnośnik taki duży z łapami - to raz ,a drugi może jakieś łańcuchy pod sufitem i stół z radyjkiem. Rozumiem , że będzie w stylu amerykańskich filmów ? - przyciemniony ciepły klimat ?
Napisano 18 Marzec 20159 l Ale w sensie , że taki wentylatorek mały gdzieś między oknami w ścianie ? Też tak się zacząłem zastanawiać czy może nie lepiej zrobić mniejszego garażu ? Zależy czy chcecie osiągnąć taki przydomowy czy duży gdzie Panienka by tylko była pracownikiem - może w tym klimacie lepiej ? https://haroldrossfineart.files.wordpress.com/2010/03/last_chance_garage12.jpg Edytowane 18 Marzec 20159 l przez W Art
Napisano 18 Marzec 20159 l Hej, nie śledzę na bieżąco wątku ale mam jedną uwagę do tych screenów. W tych shootach jest zaburzona skala pojazdu przez wielkie beczki (nienaturalnie wielkie) i duże okno z tyłu. Auto wygląda jak miniatura a szkoda tak gubić taki model w całej scenie :) skup się bardziej na ekspozycji* modelu i wydobyciu głębi a nie całej scenerii bo wyjdzie płasko. ikkiz@ dzięki za poprawkę :) tak się dzieje jak się szybko pisze. Edytowane 18 Marzec 20159 l przez Jakub Wydro
Napisano 18 Marzec 20159 l Racja z oponą, bo ona kurcze wygląda na większą niż ta w samochodzie, ale beczki i okna - czy ja wiem? Okna sobie mogą być różne, a beczki to chyba Pawlito wymiarował na jakieś standardowe. W każdym razie jak dojdzie dziewczyna, którą wcześniej uznawano za zbyt małą w stosunku do samochodu (choć była wymiarowana) i może trochę ciaśniejszy kadr, żeby zajęła kilka pikseli renderu, to samochód urośnie na potwora nawet w przestronnym garażu Edytowane 18 Marzec 20159 l przez ikkiz
Napisano 18 Marzec 20159 l Autor @Jakub Wydro: Trafne uwagi z beczkami, nie wymiarowałem ich, teraz przeskalowałem w dół i całość wygląda lepiej, dzięki. @W Art: Fajny obrazek, ale my się tam nie pomieścimy z kamerą. Wymodelowaliśmy z ikkizem tyle detalu że fajnie by było to pokazać z różnych ujęć i potrzeba więcej przestrzeni. Jakby chodziło o jeden kadr to tak ale wtedy bym nie modelował szczegółowo np. silnika, tylko celował na jedno ujęcie a zależy mi na większej swobodzie. O wentylatory się zatroszczę, będą w ścianach, będzie spawarka i aż boję się pomyśleć co jeszcze będzie. Ikkiz ma rację co do okien, które mogą być jakiegokolwiek rozmiaru, krótko pracowałem w miejscu gdzie były takie "nienaturalnych rozmiarów" okna, i jak się później okazało chodziło o oszczędność na prądzie za światło :) Oj, prywaciarze :)) @Ikkiz: Podeślij mi swoją postać, przymierzę ją do drzwi, szafek, regałów, to rozwiąże pewnie większość problemów ze skalą. Oby słowa ptaszka z kilku stron wstecz nie okazały się, jakkolwiek dziwnie to brzmi "prorocze".
Napisano 20 Marzec 20159 l :) :) :) Już widziałem dziewczynę zaimportowaną do maksa. jeszcze nie ma włosów i tekstury nie wszystkie, ale już wlazła na dach, żeby zmienić żarówkę w wiszącej lampie :) Może Pawlito tu pokaże.
Napisano 20 Marzec 20159 l ej właśnie wtf z tym maxem xD co to za zdrada ikkiz :D? Będziecie renderować w coronie? czy jak?
Napisano 20 Marzec 20159 l Ładnie idzie! Panowie, a może by tak wyeksponować też trochę bardziej ten silnik? Wygląda bardzo dobrze i aż szkoda go wkładać do auta. Może by go jednak wyjąć i gdzieś podwiesić? :D
Napisano 22 Marzec 20159 l pantofelek, nad którym utknąłem na cały weekend Na razie tylko z normal mapą. będą jeszcze przeszycia, ale te muszę namalować na diffuse mapie, przenieść (dodać do) na norrmal mapę. edit:
Napisano 27 Marzec 20159 l Autor Tydzień spędziłem z postanowieniem żeby opuścić swoją komfort-strefę i zabrać się z zeskinowanie modelu mechaniczki. Najdokładniej jak umiałem przypisałem szkielet i zacząłem skinować z użyciem BonesPro gdyż standardowy Skin maksowy wg mnie jest beznadziejny. Szło dobrze bo ikkiz w dobrych miejscach porobił loopy pod zagięcia, zacząłem Skin Morphem robić wybrzuszenia stykających się mięśni mięśni w stawach, i łokcie, kolana - tutaj też wyglądało dobrze. W tym celu upozowałem postać pod takie typowe zgięcia. Ale problem zaczął powstawać, kiedy chciałem obrócić kość w innym kierunku niż zdefiniowany do SkinMorpha, czyli wyprostowane ramiona w podparciu odchylone za plecy. Wtedy model się rozpada. Ogólnie rzecz ujmując - fail i wracam do hard surface a ze złości mechaniczka rzuca oponami. Fach animatora to ciężki kawałek chleba. @Ikkiz: Włosy się zaimportowały ale tylko same vertexy bez edgy.
Napisano 28 Marzec 20159 l Grease monkey z bardzo dosłownym MONKEY :) Dziś spróbuję zebrać wszystko do kupy, podpiąć pod jeden szkielet i oskinować jakoś ładnie. Niestety nie sądzę, żeby się udało blenderowy szkielet rigify wciągnąć do maxa, bo jest skomplikowany jak Wieki Zderzacz Hadronów, ale w obsłudze jest nawet znośny, to dam ci plik blendera, żebyś sobie mógł porzucać oponami.
Napisano 3 Kwiecień 20159 l bez koszulki, bo jeszcze koszulka nie zrigowana. Łokiec fatalny, a w zasadzie to oba łokcie, kolana, pachy i biodra będą poprawione shapekeyami. Na razie poprawiłem shapekeyem tylko powieki przy zamknięciu oczu.
Napisano 4 Kwiecień 20159 l @medwed może trochę. Ale mam nadzieję, że bardziej jednak Julię Hafstrom. Buzia wyszła jakoś tak niekorzystnie pod tym kątem i z takim światłem i jeszcze sprzydały by się shapekeye korekcyjne, ale to będę już robił do ponkretnej pozy, bez driverów.
Napisano 4 Kwiecień 20159 l @ikkiz może trochę;) Osobiście potem to wolał bym spojrzenie nie prosto w obiektyw:) tylko jak na uchwyconych momentach w fotografii.Jest super
Napisano 6 Kwiecień 20159 l łapy jeszcze brzydkie, i jeszcze w kilku miejscach... ale to poprawie. Poprawię chyba jednym shapekeyem takim dedykowanym do pozy. więc @Pawlito. Jak już ochlapiesz wodą wszystkie dziewczyny, to potrzebował bym coś takiego: podlogę, i kawałek maski ze zderzakiem i tą pętelką, co na niej trzyma lewą nogę i z kamerą wszystko przesunięte odpowiednio do sceny względem punktu zero. To ja sobie wtedy ustawię pozę pasującą i tak wyślę ci model, myślę, że jak będzie dobrze przesunięty względem zera sceny, to powinien usiąść na samochodzie jak ty ją importujesz do siebie. To jest ta poza, na któ©ej mi zależy. Ty będziesz jeszcze chciał drugą, to też mi musisz wyjaśnić jak i przesłać eksport sceny z elementami, o które się ma oprzeć, a ja muszę upozować.
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Autor Oglądając animację stwierdziłem podobnie, tzn. dysproporcję w wielkości między wjazdem a oknem obok, wcześniej jakoś mi to nie przeszkadzało. Teraz przystawiłem ramę okna tego dużego do rolety i były jednakowej wysokości. Dragsterka też ledwo przeszła pod wjazdem. O 0,5metra podwyższyłem wjazd a okno zmniejszyłem do 90% swojej poprzedniej wielkości. Poprawione.
Napisano 7 Kwiecień 20159 l A furgonetka wyzsza od pani dragsterki zmiescie sie we wjezdzie czy sam lowrridedery remontujecie? Ciezarowka z dosta czesci tez pewnie czasem wjezdza. Zazwyczaj bramy sa do samej gory prawie pod sufit :).
Napisano 7 Kwiecień 20159 l tylko lowridery. jak się nie zmieści, to się nie nadaje Dacia Duster i Fiat multipla odpadają w drzwiach :) Edytowane 8 Kwiecień 20159 l przez ikkiz
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Autor Sebazx6r: Załóżmy że wjazd ma wysokość półtora Nissana Skyline, więc to chyba nie jest jakaś rzecz niespotykana. Do dostaw są wrota na końcu garażu: A tu poprawiona skala, z dragsterką i siostrami bliźniaczkami dla porównania:
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Czyli co takich popularnych pickupow nie remontuja w tym warsztacie bo nie kumam. Jak pracowalem w usa na studiach jako parkingowy troche sie przewinelo. Pani ile ma wzrostu? Chlopcy powyzej 2m wzrostu wchodzac beda sie klaniac? Kumpel ma wrsztat im wyzsze drzwibtym lepiej. I wyzszy warsztat tym lepiej mizna wstawic podnosnik jest lepszy obieg powietrza. Obczaj gadmonkey garage jakie maja drzwi i ile miejsca pod sufitem. Mizna dac wtedy prowadnice i ten silnik wozic po calym warsztacie. Ogrom miejsca pod sufitem i male dzrzwi. Nie praktyczne nawet z dostawa sprzetu bedzie problem. A tak to super.
Napisano 9 Kwiecień 20159 l Tutaj macie nawet fajnie wyglądający garaż obecny jest wdg mnie zbyt chaotyczny
Napisano 9 Kwiecień 20159 l Autor Będą dwa kadry, bo robimy wg swoich pomysłów każdy. Ikkiz w ostatnim swoim poście pokazywał jego wersję, u mnie będzie się prężyła przy wyciągarce nad silnikiem, i kadr (pionowy) postowałem w ostatnim upie. @Sebazx6r: Bardzo dobrze że napomknąłęś że można by wyciągarką suwać po całym warsztacie, bo ją przerobiłem z podwieszanej na taką na rusztowaniu i dodałem napęd w kierunku wzdłuż, i takim sposobem z planowanej przenośnej wyciągarki zrobiła się lekka suwnica w liczbie sztuk dwóch. Teraz więcej miejsca się zagospodarowało. Nowa wersja spacerowania: [video=youtube;KFAztjL5i-U]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto