Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niezłe postępy Ikkiz.

 

Ode mnie wersja druga warsztatu, podwyższyłem sufit i za Twoją sugestią wstawiłem duże okno. Doszło nowe wyposażenie, nasze modele mają potencjał na więcej ujęć, dlatego wymodeluję drzwi garażowe mimo że ich na tym ujęciu nie widać, zrobię i porozstawiam inne elementy dookoła całego garażu.

 

97nnk0.jpg

  • Odpowiedzi 381
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wyglada git. Tylko nie przesadz z balaganem wokolo bo o ile na renderach moze to spoko wygladac to porzadny machanik nie ma porozpieprzanych czesci po calym garazu.

Edytowane przez Nezumi
Napisano (edytowane)

Teraz zaczynam mieć wyobrażenie, jak to będzie razem wyglądać. Fajnie w tym garażu - nie mam uwag. Potem jeszcze tam patmobilem wjadę (za pozwoleniem oczywiście) bo z tamtym to się poddałem i zrobiłem "studio" z samego ekranu.

Tu będzie bezkompromisowo. Coraz bardziej sie cieszę z tej współpracy, bo taki projekt to i tak długo trwa, a we dwóch* chociaż o połowę mniej, to raz, a dwa że by mi się nie chciało tyle blachy nagnieść i takiego garażu zrobić.

 

Tu znalazłem plugin do wyświetlania porównywanych obrazków do mojego wordpressa. Tak planuje u siebie pokazać oba rendery.

https://www.moewe-studio.com/demo/before-after-slider-wordpress/?utm_source=old_demo

 

albo skopiuje kodu z tego przykładu http://sfx.thelazy.net/games/screenshot/18273/full/

 

*albo i trzech... Jak tam tatuaże Piotrek? Nie są w projekcie na ścieżce krytycznej, ale jestem ciekaw, czy czegoś już przypadkiem nie masz.

Edytowane przez ikkiz
Napisano (edytowane)

Wjeżdżaj śmiało Patmobilem, możesz go postawić na drugim stanowisku jeżeli ujęcie go obejmie to będzie to z pożytkiemdla projektu, albo go przerenderuj na nowo. Nie ma problemu. Zawsze chciałem zrobić jakieś sugestywne enviro więc wykorzystam okazję. Ja się ucieszę kiedy ten garaż wykonam wg planu i oteksturuję.

 

Ale mam pytanie co do nazw własnych choć fakt że zrobiłem już coś o nazwie Pontiac, powinno rozwiać wątpliwości - nie będziesz miał sprzeciwu jeżeli np. na beczkach czy szafkach będą loga jakichś firm z branży (Motul, NGK)? I jeszcze pomysł, można render twojego Patmobila wykorzystać w plakacie na ścianie w garażu.

 

Porównywarka ta z drugiego linka z niemieckimi napisami mi się lepsiejsza wydaje. Znasz się na kodowaniu stron? Nie wiesz czy mozna to jakoś zastosować na szablonie z weebly tam gdzie mam pf?

 

edit: chociaż ten pierwszy link też jest ok.

Edytowane przez Pawlito
Napisano

@ patmobil na drugim stanowisku: Shadery mam bardzo specyficznie cyclesowe i teksturom daleko do standardu PBR. Dużo procedur z czysto blenderowymi inputami. Przenoszenie modelu do maxa było by potwornie pracochłonne, może lepie nie zakładać go w scenie.

 

@ marki/loga: Pewnie że mogą być, tylko połowa kasy od sponsorów dla mnie ;)

Jak będą mapisy, to musze mieć te same tekstury co ty. Zobaczymy, jak wyjdzie import tych tekstur i mapowania do blendera

 

@ Plakat z patmobilem: to już prościej niż go wstawiać do garażu. Swoją drogą warsztaty samochodowe przynajmniej te w Polsce zawsze mi się kojarzą z gołą babą na plakacie i to takie wiesz, nie grzeczne rozkładówki playboja, tylko koniecznie z broszką pokazaną ...

Ciekawe co by miała mechaniczka-dziewczyna na ścianie. Gołego chłopa?

WIEM! MANOWAR!

manowar.jpg

 

@ porównywarka: pierwszy link, to plugin do wordpressa, bloga mam na wordpressie. Drugi to chyba łatwo skopiować, ale pod warunkiem że w to weebly możesz wklejać kod java - raczej wątpię. Może jak by się chociaż dało iframe wstawić, to już jakoś by się obeszło problem...

Napisano
Jeśli zrobicie w finalnej wersji plakat z Manowarem to macie ode mnie automatyczną rekomendację na fronta, hehe :D

 

Za takiego Manowara to i ja fronta bym dał :D

Napisano

Śmieszkują, żeby cię podpuścić, żebyś powiesił plakat, a tu się nie ma czego śmiać: Jak się jest Wojownikiem Metalu, to na prawdę trzeba fajnie wyglądać.

 

Mi się jednak ten projekt będzie bardziej kojarzyć z

(szkoda, że w sumie nie mają fajnego plakatu)

tak jak poprzednio patmobil się kojarzył z

a Jill oczywiście z
. Jak puszczam muzykę z czasu robienia, to mi niemal render staje przed oczami.
Napisano

Ikkiz: Do końca tygodnia przygotuję tatuaże :)

Pawlito: Beczki i szafki z wgnieceniami - propsuję - dla mnie to szczegóły, które zawsze idealnie dopełniają obraz całości.

 

PS: Postanowiłem przetestować pierwszą wtyczkę do pokazywania zdjęć na wp:

www.z3.com.pl/projekty-3d/

Napisano

Pawlito, jak dla mnie taki plakat byłby fajnym dodatkiem/ciekawostką do finalnej pracy :) A sam Manowar może i ma kiczowatą otoczkę, ale na żywo dają radę (znaczy dawali - mi akurat udało się załapać na dwa koncerty kiedy jeszcze byli w formie, bo teraz to ich koncerty są bardziej przegadane niż zagrane).

Napisano (edytowane)

Dobra poświęcę się dla dobra ogółu.

 

A teraz coś z innej beczki

 

https://www.youtube.com/watch?v=hkkWq_sHRVM

 

Respekt dla tych które wiedzą :)

 

Edit: Nowa wersja warsztatu, posprzątana bo kierowniczka zainwestowała w regały.

 

10r25oi.jpg

 

Kilka ujęć zupełnie różnych żeby sprawdzić jaki potencjał ma ta scenka.

Edytowane przez Pawlito
Napisano

Ja jeszcze widzę kanał jakiś, albo podnośnik taki duży z łapami - to raz ,a drugi może jakieś łańcuchy pod sufitem i stół z radyjkiem. Rozumiem , że będzie w stylu amerykańskich filmów ? - przyciemniony ciepły klimat ?

Napisano (edytowane)

Ale w sensie , że taki wentylatorek mały gdzieś między oknami w ścianie ?

Też tak się zacząłem zastanawiać czy może nie lepiej zrobić mniejszego garażu ? Zależy czy chcecie osiągnąć taki przydomowy czy duży gdzie Panienka by tylko była pracownikiem - może w tym klimacie lepiej ? https://haroldrossfineart.files.wordpress.com/2010/03/last_chance_garage12.jpg

Edytowane przez W Art
Napisano (edytowane)

Hej, nie śledzę na bieżąco wątku ale mam jedną uwagę do tych screenów.

W tych shootach jest zaburzona skala pojazdu przez wielkie beczki (nienaturalnie wielkie) i duże okno z tyłu. Auto wygląda jak miniatura a szkoda tak gubić taki model w całej scenie :) skup się bardziej na ekspozycji* modelu i wydobyciu głębi a nie całej scenerii bo wyjdzie płasko.

 

 

ikkiz@ dzięki za poprawkę :) tak się dzieje jak się szybko pisze.

Edytowane przez Jakub Wydro
Napisano (edytowane)

Racja z oponą, bo ona kurcze wygląda na większą niż ta w samochodzie, ale beczki i okna - czy ja wiem? Okna sobie mogą być różne, a beczki to chyba Pawlito wymiarował na jakieś standardowe. W każdym razie jak dojdzie dziewczyna, którą wcześniej uznawano za zbyt małą w stosunku do samochodu (choć była wymiarowana) i może trochę ciaśniejszy kadr, żeby zajęła kilka pikseli renderu, to samochód urośnie na potwora nawet w przestronnym garażu

Edytowane przez ikkiz
Napisano

@Jakub Wydro: Trafne uwagi z beczkami, nie wymiarowałem ich, teraz przeskalowałem w dół i całość wygląda lepiej, dzięki.

 

@W Art: Fajny obrazek, ale my się tam nie pomieścimy z kamerą. Wymodelowaliśmy z ikkizem tyle detalu że fajnie by było to pokazać z różnych ujęć i potrzeba więcej przestrzeni. Jakby chodziło o jeden kadr to tak ale wtedy bym nie modelował szczegółowo np. silnika, tylko celował na jedno ujęcie a zależy mi na większej swobodzie.

 

O wentylatory się zatroszczę, będą w ścianach, będzie spawarka i aż boję się pomyśleć co jeszcze będzie.

 

Ikkiz ma rację co do okien, które mogą być jakiegokolwiek rozmiaru, krótko pracowałem w miejscu gdzie były takie "nienaturalnych rozmiarów" okna, i jak się później okazało chodziło o oszczędność na prądzie za światło :) Oj, prywaciarze :))

 

@Ikkiz: Podeślij mi swoją postać, przymierzę ją do drzwi, szafek, regałów, to rozwiąże pewnie większość problemów ze skalą. Oby słowa ptaszka z kilku stron wstecz nie okazały się, jakkolwiek dziwnie to brzmi "prorocze".

Napisano

:) :) :)

Już widziałem dziewczynę zaimportowaną do maksa. jeszcze nie ma włosów i tekstury nie wszystkie, ale już wlazła na dach, żeby zmienić żarówkę w wiszącej lampie :)

Może Pawlito tu pokaże.

Napisano

Ładnie idzie!

 

Panowie, a może by tak wyeksponować też trochę bardziej ten silnik? Wygląda bardzo dobrze i aż szkoda go wkładać do auta. Może by go jednak wyjąć i gdzieś podwiesić? :D

 

swap9.jpg

Napisano

pantofelek, nad którym utknąłem na cały weekend

jMBtymf.png

Na razie tylko z normal mapą. będą jeszcze przeszycia, ale te muszę namalować na diffuse mapie, przenieść (dodać do) na norrmal mapę.

 

edit:

aUutO5d.png

Napisano

Tydzień spędziłem z postanowieniem żeby opuścić swoją komfort-strefę i zabrać się z zeskinowanie modelu mechaniczki.

 

Najdokładniej jak umiałem przypisałem szkielet i zacząłem skinować z użyciem BonesPro gdyż standardowy Skin maksowy wg mnie jest beznadziejny. Szło dobrze bo ikkiz w dobrych miejscach porobił loopy pod zagięcia, zacząłem Skin Morphem robić wybrzuszenia stykających się mięśni mięśni w stawach, i łokcie, kolana - tutaj też wyglądało dobrze. W tym celu upozowałem postać pod takie typowe zgięcia. Ale problem zaczął powstawać, kiedy chciałem obrócić kość w innym kierunku niż zdefiniowany do SkinMorpha, czyli wyprostowane ramiona w podparciu odchylone za plecy. Wtedy model się rozpada. Ogólnie rzecz ujmując - fail i wracam do hard surface a ze złości mechaniczka rzuca oponami. Fach animatora to ciężki kawałek chleba.

 

@Ikkiz: Włosy się zaimportowały ale tylko same vertexy bez edgy.

 

rk5w04.jpg

Napisano

Grease monkey z bardzo dosłownym MONKEY :)

Dziś spróbuję zebrać wszystko do kupy, podpiąć pod jeden szkielet i oskinować jakoś ładnie.

 

Niestety nie sądzę, żeby się udało blenderowy szkielet rigify wciągnąć do maxa, bo jest skomplikowany jak Wieki Zderzacz Hadronów, ale w obsłudze jest nawet znośny, to dam ci plik blendera, żebyś sobie mógł porzucać oponami.

Napisano

4IEAXAB.png

bez koszulki, bo jeszcze koszulka nie zrigowana. Łokiec fatalny, a w zasadzie to oba łokcie, kolana, pachy i biodra będą poprawione shapekeyami. Na razie poprawiłem shapekeyem tylko powieki przy zamknięciu oczu.

Napisano

@medwed może trochę. Ale mam nadzieję, że bardziej jednak Julię Hafstrom.

 

pierwsza_poza.jpgBuzia wyszła jakoś tak niekorzystnie pod tym kątem i z takim światłem i jeszcze sprzydały by się shapekeye korekcyjne, ale to będę już robił do ponkretnej pozy, bez driverów.

Napisano

@ikkiz może trochę;) Osobiście potem to wolał bym spojrzenie nie prosto w obiektyw:) tylko jak na uchwyconych momentach w fotografii.Jest super

Napisano

render_a_007.jpeg

łapy jeszcze brzydkie, i jeszcze w kilku miejscach... ale to poprawie. Poprawię chyba jednym shapekeyem takim dedykowanym do pozy.

więc @Pawlito. Jak już ochlapiesz wodą wszystkie dziewczyny, to potrzebował bym coś takiego:

 

podlogę, i kawałek maski ze zderzakiem i tą pętelką, co na niej trzyma lewą nogę i z kamerą wszystko przesunięte odpowiednio do sceny względem punktu zero.

To ja sobie wtedy ustawię pozę pasującą i tak wyślę ci model, myślę, że jak będzie dobrze przesunięty względem zera sceny, to powinien usiąść na samochodzie jak ty ją importujesz do siebie.

 

To jest ta poza, na któ©ej mi zależy. Ty będziesz jeszcze chciał drugą, to też mi musisz wyjaśnić jak i przesłać eksport sceny z elementami, o które się ma oprzeć, a ja muszę upozować.

Napisano

Oglądając animację stwierdziłem podobnie, tzn. dysproporcję w wielkości między wjazdem a oknem obok, wcześniej jakoś mi to nie przeszkadzało. Teraz przystawiłem ramę okna tego dużego do rolety i były jednakowej wysokości. Dragsterka też ledwo przeszła pod wjazdem. O 0,5metra podwyższyłem wjazd a okno zmniejszyłem do 90% swojej poprzedniej wielkości. Poprawione.

Napisano

A furgonetka wyzsza od pani dragsterki zmiescie sie we wjezdzie czy sam lowrridedery remontujecie? Ciezarowka z dosta czesci tez pewnie czasem wjezdza. Zazwyczaj bramy sa do samej gory prawie pod sufit :).

Napisano (edytowane)

tylko lowridery. jak się nie zmieści, to się nie nadaje

Dacia Duster i Fiat multipla odpadają w drzwiach :)

Edytowane przez ikkiz
Napisano

Sebazx6r: Załóżmy że wjazd ma wysokość półtora Nissana Skyline, więc to chyba nie jest jakaś rzecz niespotykana.

 

wallpaper224.jpg

 

Do dostaw są wrota na końcu garażu:

 

2z4mkid.jpg

 

A tu poprawiona skala, z dragsterką i siostrami bliźniaczkami dla porównania:

 

2vx0xlz.jpg

Napisano

Czyli co takich popularnych pickupow nie remontuja w tym warsztacie bo nie kumam. Jak pracowalem w usa na studiach jako parkingowy troche sie przewinelo. Pani ile ma wzrostu? Chlopcy powyzej 2m wzrostu wchodzac beda sie klaniac? Kumpel ma wrsztat im wyzsze drzwibtym lepiej. I wyzszy warsztat tym lepiej mizna wstawic podnosnik jest lepszy obieg powietrza. Obczaj gadmonkey garage jakie maja drzwi i ile miejsca pod sufitem. Mizna dac wtedy prowadnice i ten silnik wozic po calym warsztacie. Ogrom miejsca pod sufitem i male dzrzwi. Nie praktyczne nawet z dostawa sprzetu bedzie problem. A tak to super.

Napisano

Będą dwa kadry, bo robimy wg swoich pomysłów każdy. Ikkiz w ostatnim swoim poście pokazywał jego wersję, u mnie będzie się prężyła przy wyciągarce nad silnikiem, i kadr (pionowy) postowałem w ostatnim upie.

 

@Sebazx6r: Bardzo dobrze że napomknąłęś że można by wyciągarką suwać po całym warsztacie, bo ją przerobiłem z podwieszanej na taką na rusztowaniu i dodałem napęd w kierunku wzdłuż, i takim sposobem z planowanej przenośnej wyciągarki zrobiła się lekka suwnica w liczbie sztuk dwóch. Teraz więcej miejsca się zagospodarowało.

 

Nowa wersja spacerowania:

[video=youtube;KFAztjL5i-U]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności