Pawlito Napisano 15 Marzec 2015 Autor Napisano 15 Marzec 2015 Niezłe postępy Ikkiz. Ode mnie wersja druga warsztatu, podwyższyłem sufit i za Twoją sugestią wstawiłem duże okno. Doszło nowe wyposażenie, nasze modele mają potencjał na więcej ujęć, dlatego wymodeluję drzwi garażowe mimo że ich na tym ujęciu nie widać, zrobię i porozstawiam inne elementy dookoła całego garażu.
Nezumi Napisano 15 Marzec 2015 Napisano 15 Marzec 2015 (edytowane) Wyglada git. Tylko nie przesadz z balaganem wokolo bo o ile na renderach moze to spoko wygladac to porzadny machanik nie ma porozpieprzanych czesci po calym garazu. Edytowane 15 Marzec 2015 przez Nezumi
ikkiz Napisano 15 Marzec 2015 Napisano 15 Marzec 2015 (edytowane) Teraz zaczynam mieć wyobrażenie, jak to będzie razem wyglądać. Fajnie w tym garażu - nie mam uwag. Potem jeszcze tam patmobilem wjadę (za pozwoleniem oczywiście) bo z tamtym to się poddałem i zrobiłem "studio" z samego ekranu. Tu będzie bezkompromisowo. Coraz bardziej sie cieszę z tej współpracy, bo taki projekt to i tak długo trwa, a we dwóch* chociaż o połowę mniej, to raz, a dwa że by mi się nie chciało tyle blachy nagnieść i takiego garażu zrobić. Tu znalazłem plugin do wyświetlania porównywanych obrazków do mojego wordpressa. Tak planuje u siebie pokazać oba rendery. https://www.moewe-studio.com/demo/before-after-slider-wordpress/?utm_source=old_demo albo skopiuje kodu z tego przykładu http://sfx.thelazy.net/games/screenshot/18273/full/ *albo i trzech... Jak tam tatuaże Piotrek? Nie są w projekcie na ścieżce krytycznej, ale jestem ciekaw, czy czegoś już przypadkiem nie masz. Edytowane 15 Marzec 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 16 Marzec 2015 Autor Napisano 16 Marzec 2015 (edytowane) Wjeżdżaj śmiało Patmobilem, możesz go postawić na drugim stanowisku jeżeli ujęcie go obejmie to będzie to z pożytkiemdla projektu, albo go przerenderuj na nowo. Nie ma problemu. Zawsze chciałem zrobić jakieś sugestywne enviro więc wykorzystam okazję. Ja się ucieszę kiedy ten garaż wykonam wg planu i oteksturuję. Ale mam pytanie co do nazw własnych choć fakt że zrobiłem już coś o nazwie Pontiac, powinno rozwiać wątpliwości - nie będziesz miał sprzeciwu jeżeli np. na beczkach czy szafkach będą loga jakichś firm z branży (Motul, NGK)? I jeszcze pomysł, można render twojego Patmobila wykorzystać w plakacie na ścianie w garażu. Porównywarka ta z drugiego linka z niemieckimi napisami mi się lepsiejsza wydaje. Znasz się na kodowaniu stron? Nie wiesz czy mozna to jakoś zastosować na szablonie z weebly tam gdzie mam pf? edit: chociaż ten pierwszy link też jest ok. Edytowane 16 Marzec 2015 przez Pawlito
ikkiz Napisano 16 Marzec 2015 Napisano 16 Marzec 2015 @ patmobil na drugim stanowisku: Shadery mam bardzo specyficznie cyclesowe i teksturom daleko do standardu PBR. Dużo procedur z czysto blenderowymi inputami. Przenoszenie modelu do maxa było by potwornie pracochłonne, może lepie nie zakładać go w scenie. @ marki/loga: Pewnie że mogą być, tylko połowa kasy od sponsorów dla mnie ;) Jak będą mapisy, to musze mieć te same tekstury co ty. Zobaczymy, jak wyjdzie import tych tekstur i mapowania do blendera @ Plakat z patmobilem: to już prościej niż go wstawiać do garażu. Swoją drogą warsztaty samochodowe przynajmniej te w Polsce zawsze mi się kojarzą z gołą babą na plakacie i to takie wiesz, nie grzeczne rozkładówki playboja, tylko koniecznie z broszką pokazaną ... Ciekawe co by miała mechaniczka-dziewczyna na ścianie. Gołego chłopa? WIEM! MANOWAR! @ porównywarka: pierwszy link, to plugin do wordpressa, bloga mam na wordpressie. Drugi to chyba łatwo skopiować, ale pod warunkiem że w to weebly możesz wklejać kod java - raczej wątpię. Może jak by się chociaż dało iframe wstawić, to już jakoś by się obeszło problem...
Araiel Napisano 16 Marzec 2015 Napisano 16 Marzec 2015 Jeśli zrobicie w finalnej wersji plakat z Manowarem to macie ode mnie automatyczną rekomendację na fronta, hehe :D
W Art Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Jeśli zrobicie w finalnej wersji plakat z Manowarem to macie ode mnie automatyczną rekomendację na fronta, hehe :D Za takiego Manowara to i ja fronta bym dał :D
Pawlito Napisano 17 Marzec 2015 Autor Napisano 17 Marzec 2015 Głupie pytanie: Wy tak na poważnie? Bo jeśli tak to okej, tylko czegoś nie rozumiem...
ikkiz Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Śmieszkują, żeby cię podpuścić, żebyś powiesił plakat, a tu się nie ma czego śmiać: Jak się jest Wojownikiem Metalu, to na prawdę trzeba fajnie wyglądać. Mi się jednak ten projekt będzie bardziej kojarzyć z (szkoda, że w sumie nie mają fajnego plakatu) tak jak poprzednio patmobil się kojarzył z a Jill oczywiście z . Jak puszczam muzykę z czasu robienia, to mi niemal render staje przed oczami.
Z3Piotr Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Ikkiz: Do końca tygodnia przygotuję tatuaże :) Pawlito: Beczki i szafki z wgnieceniami - propsuję - dla mnie to szczegóły, które zawsze idealnie dopełniają obraz całości. PS: Postanowiłem przetestować pierwszą wtyczkę do pokazywania zdjęć na wp: www.z3.com.pl/projekty-3d/
Araiel Napisano 17 Marzec 2015 Napisano 17 Marzec 2015 Pawlito, jak dla mnie taki plakat byłby fajnym dodatkiem/ciekawostką do finalnej pracy :) A sam Manowar może i ma kiczowatą otoczkę, ale na żywo dają radę (znaczy dawali - mi akurat udało się załapać na dwa koncerty kiedy jeszcze byli w formie, bo teraz to ich koncerty są bardziej przegadane niż zagrane).
Pawlito Napisano 17 Marzec 2015 Autor Napisano 17 Marzec 2015 (edytowane) Dobra poświęcę się dla dobra ogółu. A teraz coś z innej beczki https://www.youtube.com/watch?v=hkkWq_sHRVM Respekt dla tych które wiedzą :) Edit: Nowa wersja warsztatu, posprzątana bo kierowniczka zainwestowała w regały. Kilka ujęć zupełnie różnych żeby sprawdzić jaki potencjał ma ta scenka. Edytowane 17 Marzec 2015 przez Pawlito
W Art Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 Ja jeszcze widzę kanał jakiś, albo podnośnik taki duży z łapami - to raz ,a drugi może jakieś łańcuchy pod sufitem i stół z radyjkiem. Rozumiem , że będzie w stylu amerykańskich filmów ? - przyciemniony ciepły klimat ?
W Art Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 (edytowane) Ale w sensie , że taki wentylatorek mały gdzieś między oknami w ścianie ? Też tak się zacząłem zastanawiać czy może nie lepiej zrobić mniejszego garażu ? Zależy czy chcecie osiągnąć taki przydomowy czy duży gdzie Panienka by tylko była pracownikiem - może w tym klimacie lepiej ? https://haroldrossfineart.files.wordpress.com/2010/03/last_chance_garage12.jpg Edytowane 18 Marzec 2015 przez W Art
Jakub Wydro Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 (edytowane) Hej, nie śledzę na bieżąco wątku ale mam jedną uwagę do tych screenów. W tych shootach jest zaburzona skala pojazdu przez wielkie beczki (nienaturalnie wielkie) i duże okno z tyłu. Auto wygląda jak miniatura a szkoda tak gubić taki model w całej scenie :) skup się bardziej na ekspozycji* modelu i wydobyciu głębi a nie całej scenerii bo wyjdzie płasko. ikkiz@ dzięki za poprawkę :) tak się dzieje jak się szybko pisze. Edytowane 18 Marzec 2015 przez Jakub Wydro
ikkiz Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 (edytowane) Racja z oponą, bo ona kurcze wygląda na większą niż ta w samochodzie, ale beczki i okna - czy ja wiem? Okna sobie mogą być różne, a beczki to chyba Pawlito wymiarował na jakieś standardowe. W każdym razie jak dojdzie dziewczyna, którą wcześniej uznawano za zbyt małą w stosunku do samochodu (choć była wymiarowana) i może trochę ciaśniejszy kadr, żeby zajęła kilka pikseli renderu, to samochód urośnie na potwora nawet w przestronnym garażu Edytowane 18 Marzec 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 18 Marzec 2015 Autor Napisano 18 Marzec 2015 @Jakub Wydro: Trafne uwagi z beczkami, nie wymiarowałem ich, teraz przeskalowałem w dół i całość wygląda lepiej, dzięki. @W Art: Fajny obrazek, ale my się tam nie pomieścimy z kamerą. Wymodelowaliśmy z ikkizem tyle detalu że fajnie by było to pokazać z różnych ujęć i potrzeba więcej przestrzeni. Jakby chodziło o jeden kadr to tak ale wtedy bym nie modelował szczegółowo np. silnika, tylko celował na jedno ujęcie a zależy mi na większej swobodzie. O wentylatory się zatroszczę, będą w ścianach, będzie spawarka i aż boję się pomyśleć co jeszcze będzie. Ikkiz ma rację co do okien, które mogą być jakiegokolwiek rozmiaru, krótko pracowałem w miejscu gdzie były takie "nienaturalnych rozmiarów" okna, i jak się później okazało chodziło o oszczędność na prądzie za światło :) Oj, prywaciarze :)) @Ikkiz: Podeślij mi swoją postać, przymierzę ją do drzwi, szafek, regałów, to rozwiąże pewnie większość problemów ze skalą. Oby słowa ptaszka z kilku stron wstecz nie okazały się, jakkolwiek dziwnie to brzmi "prorocze".
ikkiz Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 :) :) :) Już widziałem dziewczynę zaimportowaną do maksa. jeszcze nie ma włosów i tekstury nie wszystkie, ale już wlazła na dach, żeby zmienić żarówkę w wiszącej lampie :) Może Pawlito tu pokaże.
Maciek Jutrzenka Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 ej właśnie wtf z tym maxem xD co to za zdrada ikkiz :D? Będziecie renderować w coronie? czy jak?
ikkiz Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 W berecie będę renderował, a Pawlito w czapce z pomponem.
Pawlito Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 Oprócz tego w okularach trzyde, że lepiej widzieć przestrzennie.
Miłosz3ds Napisano 20 Marzec 2015 Napisano 20 Marzec 2015 Ładnie idzie! Panowie, a może by tak wyeksponować też trochę bardziej ten silnik? Wygląda bardzo dobrze i aż szkoda go wkładać do auta. Może by go jednak wyjąć i gdzieś podwiesić? :D
ikkiz Napisano 22 Marzec 2015 Napisano 22 Marzec 2015 pantofelek, nad którym utknąłem na cały weekend Na razie tylko z normal mapą. będą jeszcze przeszycia, ale te muszę namalować na diffuse mapie, przenieść (dodać do) na norrmal mapę. edit:
Pawlito Napisano 27 Marzec 2015 Autor Napisano 27 Marzec 2015 Tydzień spędziłem z postanowieniem żeby opuścić swoją komfort-strefę i zabrać się z zeskinowanie modelu mechaniczki. Najdokładniej jak umiałem przypisałem szkielet i zacząłem skinować z użyciem BonesPro gdyż standardowy Skin maksowy wg mnie jest beznadziejny. Szło dobrze bo ikkiz w dobrych miejscach porobił loopy pod zagięcia, zacząłem Skin Morphem robić wybrzuszenia stykających się mięśni mięśni w stawach, i łokcie, kolana - tutaj też wyglądało dobrze. W tym celu upozowałem postać pod takie typowe zgięcia. Ale problem zaczął powstawać, kiedy chciałem obrócić kość w innym kierunku niż zdefiniowany do SkinMorpha, czyli wyprostowane ramiona w podparciu odchylone za plecy. Wtedy model się rozpada. Ogólnie rzecz ujmując - fail i wracam do hard surface a ze złości mechaniczka rzuca oponami. Fach animatora to ciężki kawałek chleba. @Ikkiz: Włosy się zaimportowały ale tylko same vertexy bez edgy.
ikkiz Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 Grease monkey z bardzo dosłownym MONKEY :) Dziś spróbuję zebrać wszystko do kupy, podpiąć pod jeden szkielet i oskinować jakoś ładnie. Niestety nie sądzę, żeby się udało blenderowy szkielet rigify wciągnąć do maxa, bo jest skomplikowany jak Wieki Zderzacz Hadronów, ale w obsłudze jest nawet znośny, to dam ci plik blendera, żebyś sobie mógł porzucać oponami.
Maciek Jutrzenka Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 najnowszy mofikator w blenderze rozwiązuje ten problem :P
ikkiz Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 jaki problem rozwiązuje jaki modyfikator? Możesz trochę jaśniej?
ikkiz Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 bez koszulki, bo jeszcze koszulka nie zrigowana. Łokiec fatalny, a w zasadzie to oba łokcie, kolana, pachy i biodra będą poprawione shapekeyami. Na razie poprawiłem shapekeyem tylko powieki przy zamknięciu oczu.
ikkiz Napisano 4 Kwiecień 2015 Napisano 4 Kwiecień 2015 @medwed może trochę. Ale mam nadzieję, że bardziej jednak Julię Hafstrom. Buzia wyszła jakoś tak niekorzystnie pod tym kątem i z takim światłem i jeszcze sprzydały by się shapekeye korekcyjne, ale to będę już robił do ponkretnej pozy, bez driverów.
medwed Napisano 4 Kwiecień 2015 Napisano 4 Kwiecień 2015 @ikkiz może trochę;) Osobiście potem to wolał bym spojrzenie nie prosto w obiektyw:) tylko jak na uchwyconych momentach w fotografii.Jest super
ikkiz Napisano 6 Kwiecień 2015 Napisano 6 Kwiecień 2015 łapy jeszcze brzydkie, i jeszcze w kilku miejscach... ale to poprawie. Poprawię chyba jednym shapekeyem takim dedykowanym do pozy. więc @Pawlito. Jak już ochlapiesz wodą wszystkie dziewczyny, to potrzebował bym coś takiego: podlogę, i kawałek maski ze zderzakiem i tą pętelką, co na niej trzyma lewą nogę i z kamerą wszystko przesunięte odpowiednio do sceny względem punktu zero. To ja sobie wtedy ustawię pozę pasującą i tak wyślę ci model, myślę, że jak będzie dobrze przesunięty względem zera sceny, to powinien usiąść na samochodzie jak ty ją importujesz do siebie. To jest ta poza, na któ©ej mi zależy. Ty będziesz jeszcze chciał drugą, to też mi musisz wyjaśnić jak i przesłać eksport sceny z elementami, o które się ma oprzeć, a ja muszę upozować.
Sebazx6r Napisano 7 Kwiecień 2015 Napisano 7 Kwiecień 2015 Tą bramę wjazdową to bym zrobił 2 razy wyższą.
Pawlito Napisano 7 Kwiecień 2015 Autor Napisano 7 Kwiecień 2015 Oglądając animację stwierdziłem podobnie, tzn. dysproporcję w wielkości między wjazdem a oknem obok, wcześniej jakoś mi to nie przeszkadzało. Teraz przystawiłem ramę okna tego dużego do rolety i były jednakowej wysokości. Dragsterka też ledwo przeszła pod wjazdem. O 0,5metra podwyższyłem wjazd a okno zmniejszyłem do 90% swojej poprzedniej wielkości. Poprawione.
Sebazx6r Napisano 7 Kwiecień 2015 Napisano 7 Kwiecień 2015 A furgonetka wyzsza od pani dragsterki zmiescie sie we wjezdzie czy sam lowrridedery remontujecie? Ciezarowka z dosta czesci tez pewnie czasem wjezdza. Zazwyczaj bramy sa do samej gory prawie pod sufit :).
ikkiz Napisano 7 Kwiecień 2015 Napisano 7 Kwiecień 2015 (edytowane) tylko lowridery. jak się nie zmieści, to się nie nadaje Dacia Duster i Fiat multipla odpadają w drzwiach :) Edytowane 8 Kwiecień 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 7 Kwiecień 2015 Autor Napisano 7 Kwiecień 2015 Sebazx6r: Załóżmy że wjazd ma wysokość półtora Nissana Skyline, więc to chyba nie jest jakaś rzecz niespotykana. Do dostaw są wrota na końcu garażu: A tu poprawiona skala, z dragsterką i siostrami bliźniaczkami dla porównania:
Sebazx6r Napisano 7 Kwiecień 2015 Napisano 7 Kwiecień 2015 Czyli co takich popularnych pickupow nie remontuja w tym warsztacie bo nie kumam. Jak pracowalem w usa na studiach jako parkingowy troche sie przewinelo. Pani ile ma wzrostu? Chlopcy powyzej 2m wzrostu wchodzac beda sie klaniac? Kumpel ma wrsztat im wyzsze drzwibtym lepiej. I wyzszy warsztat tym lepiej mizna wstawic podnosnik jest lepszy obieg powietrza. Obczaj gadmonkey garage jakie maja drzwi i ile miejsca pod sufitem. Mizna dac wtedy prowadnice i ten silnik wozic po calym warsztacie. Ogrom miejsca pod sufitem i male dzrzwi. Nie praktyczne nawet z dostawa sprzetu bedzie problem. A tak to super.
STRZYG Napisano 9 Kwiecień 2015 Napisano 9 Kwiecień 2015 ...a jak mniej więcej ma wyglądać finalny strzał, są jakieś projekty?
rly Napisano 9 Kwiecień 2015 Napisano 9 Kwiecień 2015 Tutaj macie nawet fajnie wyglądający garaż obecny jest wdg mnie zbyt chaotyczny
Pawlito Napisano 9 Kwiecień 2015 Autor Napisano 9 Kwiecień 2015 Będą dwa kadry, bo robimy wg swoich pomysłów każdy. Ikkiz w ostatnim swoim poście pokazywał jego wersję, u mnie będzie się prężyła przy wyciągarce nad silnikiem, i kadr (pionowy) postowałem w ostatnim upie. @Sebazx6r: Bardzo dobrze że napomknąłęś że można by wyciągarką suwać po całym warsztacie, bo ją przerobiłem z podwieszanej na taką na rusztowaniu i dodałem napęd w kierunku wzdłuż, i takim sposobem z planowanej przenośnej wyciągarki zrobiła się lekka suwnica w liczbie sztuk dwóch. Teraz więcej miejsca się zagospodarowało. Nowa wersja spacerowania: [video=youtube;KFAztjL5i-U]
Sebazx6r Napisano 9 Kwiecień 2015 Napisano 9 Kwiecień 2015 wywazarke i do sciagania opon urzadzenie by sie przydalo....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się