adek Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Piątek obfitował w rewelacyjne produkcje od Platige Image. Trzeci, mniejszy projekt zostawiliśmy sobie na później. Również w piątek zaprezentowany został 1,5-minutowy klip wykonany przez Platige Image dla firmy Nike zrealizowany z udziałem Cristiano Ronaldo. Pełna treść: NIKE CR7 od Platige Image
olaf Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 taa, a na półkach pewnie w kolorach MyLittlePony. IMO widać pośpiech nie tylko w ruchach Cristiano.
plasti Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 nie sadzilem ze kiedykolwiek napisze cos takiego pod filmikiem PI.... to jest po prostu slabe, bardzo slabe.......
Hokmah Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Jak dla mnie pomysł na spot bardzo marny, wykonanie bardzo słabe jak na PI ale to tylko moje zdanie.
Gotham Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Jakoś nie jestem przekonany czy ktoś chciał ten spot jakoś specjalnie promować.
adek Napisano 26 Październik 2014 Autor Napisano 26 Październik 2014 Jakoś nie jestem przekonany czy ktoś chciał ten spot jakoś specjalnie promować. W wielu miejscach to było (ale jak najbardziej jest promowany, w piątek razem z Wiedźminem i Ambition): ). W sumie tutaj wrzuciłem to z opóźnieniem, ale celowo. Bo w piątek chciałbym, aby głównym tematem było jednak Ambition i Wiedźmin. W sumie czekam, aż padną jakieś większe konkrety niż "słabe czy "bieda". Możecie jakoś rozwinąć to? Co by nie było. Zasięgowo to nie wiem czy nie jest to jeden z topowych projektów PI.
Gość ant-3d Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Zastanawialem sie czy pisac komentarz tutaj bo bardzo lubie dziela PI i nie lubie pisac ze nie przychylnych komentarzy. Jednak po to sa tutaj komentarze by wyrazic swoj odbior. Ten spot jest poprostu slaby i pierwszy grymas na twarzy pojawil mi sie juz w 8 sekundzie przy tym shockwavie od pilki. Dalej juz nie bylo lepiej. Widac mega pospiech i robienie pewnych rzeczy po lebkach. Nie znam realiow w jakich projekt powstawal ale efekt koncowy jest poprostu slaby.
Baggins Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 (edytowane) Ha, to pech, że spot dla Nike wyszedł w trakcie kumulacji z "Ambition" i "Wiedźminem" - projektami zupełnie wyjątkowymi , ale też zrobionymi dla innej widowni i w zupełnie innych celach. Siłą rzeczy w takim bezpośrednim porównaniu ten projekt nie ma specjalnych szans z takimi czołgami. Postaram się jednak wyjaśnić kontekst. Spot powstał szybko, w niecałe 5 tygodni, tylko do internetu, na jedno konkretne wydarzenie - wczorajszy mecz Barcelona - Real. Target - dzieciaki. Początkowe założenia : motion komiks dla instagrama w 9 częściach. Po drodze, kiedy zaczęły schodzic pierwsze ujęcia wszystko tak się spodobało klientowi, że postanowił to zlepić w jeden długi klip na facebooka. ( Co dowaliło chłopakom bardzo dużo dodatkowej roboty - zupełnie inne proporcje kadru i tak dalej ) . Klip wyszedł w piątek i w 24 godziny zrobił ze 4 miliony odsłon na facebooku, rozszedł się wśród fanów CR7 jak burza z piorunami, narobił hałasu wśród dzieciaków i już przeleciał. Czysto internetowy strzał , który wyszedł dokładnie tak jak miał i zrobił o wiele większy zasięg niż początkowo zakładała i agencja i klient. Ostatnie tygodnie chłopaki w Juice walczyli jak lwy i moim zdaniem mega dali radę. Że tego typu stylistyka nie jest czymś co może będzie pamiętane przez lata - wiadomo, ale takie projekty też są ważne. Pokazują naszym partnerom nieco inne umiejętności, trenują skilla w sprincie, a do tego byle kogo do takich rzeczy się nie zaprasza. Malkontentów odsyłam do wersji instagramowej, która wygląda znacznie bardziej komiksowo - być może odbiór się poprawi. Bez kontekstu gigantów w rodzaju Ambicji pewnie odebralibyście spocik z większym luzem . :-) Anyway. Tak czy siak, poszło w świat i to też my. I to też ja. Ta praca ma rozmaite oblicza. Edytowane 27 Październik 2014 przez Baggins
jacekszy0 Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Mi się to kojarzy jak intro do jakiejś gierki ;) Fifa itp.
ETA Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 No czterech liter to to nie urywa, ale też nie ma szans robić samych ciosów. Mnie szczególnie zraziła scena z samochodem, jak już spadł to mogłyby te szyby popękać albo coś, dach się bardziej wgnieść żeby było czuć ciężar auta i tego uchwytu co na nie spadł. Przed chwilą po enty oglądałem Ambicje więc działa to niekorzystnie na odbiór tej produkcji. Ma ktoś link do tej wersji z instagrama?
olaf Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 no ja miałem duzego WTF przy tym samochodzie. Materiały, światło, animacja - bardzej jak w animatiku. Ale taki mini ficzer filmik na jeden event to i tak trudne zadanie wiec poleciały uproszczenia. Dobrze, ze jest czas na wszystko w PI ;) - mam na mysli ambitne i szybkie produkcje
Finemaker Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Jak juz nie ma houdiniego i fuma to fee? Mnie sie tam podoba.
olaf3de Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Inny target, inna produkcja, inne realia, inne pieniądze, inne...itd. Tomek ogrom pracy. Duży szacunek dla ludzi. 5 tygodni? Z klientem od NIKE? Szacun! Pozd.
ezils Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 (edytowane) A wg mnie ma to swój urok. Fajny komiksowy, przerysowany styl. But, ujęcie w lesie, końcówka na plus. Haha ostro się zaśmiałem w kilku momentach (nogi - samochód, brew, suszarka). Wady są, ale nie jest trudno odnaleźć pozytywne aspekty. Srogie tempo i dobra robota! Edytowane 27 Październik 2014 przez ezils
Rotomonks Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 Jedyne co mi przeszkadza to nieco inny wygląd shootowanych elementów. Nie ma tej 'żylety' co w reszcie materiału, a szkoda. I w końcówce trochę siada dynamika, ale całość i tak git. Jednak trzewików nie kupię...
uncle Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 oj, widze ze nie ma tragedii w komentarzach ;) to moze dorzuce kilka groszy od siebie. caly projekt mial iscie mordercze tempo, zaledwie 6tyg temu powstaly storyboardy. a 5 tyg temu odbyl sie plan zdjeciowy. film poczatkowo skladal sie z blisko 90 ujec(!!!), calosc trwala 2minuty 15sekund. niestety z iscie absurdalnych powodow klient zadecydowal o wycieciu 45 sekund filmu okolo 2 tygodnie temu, ktory w sumie tez juz byl gotowy. wiec w obecnej formie sa 62 ujecia. druga rzecz to jest to co bagins pisal, calosc byla poczatkowo przygotowywana w formie kwadratu, na 9 czesci, gdzie kazda czesc byla zamknieta historyjka, wiec w polowie projektu trzeba bylo zaczac to przemontowywac tak zeby pasowalo do 16:9, co nie jest takie proste bo roznica miedzy formatami to jakies 45% obrazu :)). o edycji montazu motion designowego nawet nie bede pisal... co do jakosci zdjec nagranych, jak juz pisalem caly film mial skladac sie z 90 ujec, gdzie w praktycznie w kazdym ujeciu ma wystepowac sam boski ronaldo, caly trik polegal na tym ze mielismy 70minut na planie z ronaldo, i w tym czasie trzeba bylo nagrac cokolwiek bylo mozna.. jeszcze nigdy nie widzialem zeby ekipa przestawiala kamere w 25 sekund, ze zmiana obiektywow :))
Lesiu Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 To forum CG, ale widzę, że mało kto rozumie, że to nie jest jakiś tam wypełniony efektami trailer, czy inna animacja, a spot. Tego typu projekty trzeba oceniać znając ich założenia. Skuteczność wszystkich kampanii reklamowych określa się w oparciu o nie, a nie o sam wygląd, efekty itd. Ponadto zazwyczaj termin realizacji jest przykrótki. Od samej strony graficznej mi nie przeszkadza. Być może jestem tak wyrozumiały, bo lubię RM i CR7. A może dlatego, że pracuję w mktg i mam trochę inne spojrzenie na tego typu projekty.
Traitor Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 Nie znajac realiow powstawania projektow reklamowych, timingu, procesu akceptacji, czy chociazby zmian koncepcji podczas produkcji, latwo sie ocenia, ze mozna bylo zrobic cos lepiej, szybciej i efektowniej.
piko84 Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 A mnie się tam podoba. Podnoszenie samochodu na siłowni i chłopaki z suszarką ... MEGA zabawne.
plasti Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 (edytowane) ja jako zwykly odbiorca nie musze znac realiow, zalozen bla, bla, bla..... ja oceniam jakosc, czy mi sie to podoba czy nie, proste na dodatek przyzwyczajony do zayebistej jakosci PI, takie szybkie wrzuty wygladaja jeszcze "szybciej".... a teraz jako grafik ktory wie ze mala ilosc czasu=shitowa jakosc, gratuluje ukonczenia i wlozonej pracy! Edytowane 27 Październik 2014 przez plasti
Rotomonks Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 Największą pułapką jest chyba poczucie, że "naprawienie" tego co się nam nie podoba, spowoduje powstanie lepszego produktu. Tymczasem jedna zmiana powoduje zmianę wszystkiego wokół, często na gorsze. Jestem pewien, że prezentowane na końcu produkcje są optymalne pod względem wszystkich istotnych czynników. A odbiór to oczywiście inna sprawa i myślę, że tak samo jak bez sensu są nasze techniczne uwagi, tak samo bez sensu jest tłumaczenie, że powinno się podobać, bo timing był krótki a klient poważny. Rozdzielmy te dwie sprawy. Jeśli klient zadowolony, wykonawca przeżył crunch time, internauci poklikali, to projekt był udany, ot co.
Traitor Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 Nie napisalem, ze spot powinien sie podobac. Stwierdzilem tylko fakt, iz latwa reka ocenia sie jakosc, nie znajac kulisow powstawania tej, czy innej produkcji reklamowej.
Rotomonks Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 @Traitor: W sumie to nie odnosiłem się do Twojej wypowiedzi. :) Ale to jest oczywiste, że ocenia się łatwą ręką. Jakbyś kupował te buciki to byś je przymierzył, a nie rozważał, ile było czasu na zaprojektowanie cholewy.
WWWoj Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 a mi się nie podoba, że Barsa dostała baty z Realem :/
Mkaszpir Napisano 28 Październik 2014 Napisano 28 Październik 2014 Współczuję klienta i gratuluję dojścia do finału :)
jankazmierczuk Napisano 28 Październik 2014 Napisano 28 Październik 2014 A mi się nie podoba, żaden z 3 filmów od Platige. Super, ultra, efektowne, masa pyłu, dynamiczne ujęcia ale "osohosi???";)
blinq Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Mi się podoba. Widać trochę pośpiechu i niedopracowania ale stylistyka jest fajna i fajnie się to ogląda. PI sobie tak wysoko poprzeczkę zawiesiło, że jak robią rzeczy tylko dobre to już się na nich wiadro pomyj wylewa.
makak Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 To zwykła reklama, czym tu się ekscytować. Gdyby nie PI, to nawet by tego w newsach nie było...
polka dot Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 robota na zamówienie. serio zarzucacie platigowi, że z tematem poradzili sobie słabo? :P a scenariusz, że doczekaliśmy się obuwia superbohatera jest piękny. koniec z drugą zmianą idę na fajrant
Bilay Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 Khem khem, dla porownania wklejam link roboty wykonanej przez Mill - klient ten sam :) Zatem duze brawa dla ekipy z J. za to co zrobili w tak "luznym" terminie i z tak "swiadomym" klientem.
dzosz Napisano 31 Październik 2014 Napisano 31 Październik 2014 Khem khem, dla porownania wklejam link roboty wykonanej przez Mill - klient ten sam :) Zatem duze brawa dla ekipy z J. za to co zrobili w tak "luznym" terminie i z tak "swiadomym" klientem. Przynajmniej trochę rozśmiesza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się