Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
7 godzin temu, Akierek napisał:

W ramach swiatecznego odpoczynku od modelowania wydziargalem taki render poprzedniego modelu x7

 

O3jowbm.png

Renderujesz w cycles czy eevee? Poka setup oświetlenia.

Napisano
W dniu 25.12.2023 o 23:30, RaVirr napisał(a):

Renderujesz w cycles czy eevee? Poka setup oświetlenia.

W Cycles ;d

 

Kolejny render na mocniejszym kompie tym razem i na lepszym monitorze:

 

EgxI2M2.jpg

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Siema, rozpoczalem sobie trening modelowania ze skanu z siatka bez subdiva Porsche 911. Jest to troche inny typ modelowania, ale chce zobaczyc jak mi to wychodzi. Wszystko to modyfikator weighted oraz mirror i shade auto smoth

 

[img]https://i.imgur.com/wSvCNVq.png[/img]

 

[img]https://i.imgur.com/FsQntlJ.png[/img]

Czemu nie widac moich obrazkow? 😄

Edytowane przez Akierek
Napisano (edytowane)

@Akierek
1) Przede wszystkim w tych enviro nie ma atmosfery. Wszystkie plany zlewają się w jeden. Dodaj ją w compositingu lub zrób sobie materiał powietrza z emmision podpiętym do slotu volume - z bardzo niską intensywnością. Zabiera bardzo mało czasu na render a dodaje głębi. 

2) Te chmury z niebieskiego BMW - wywal to i nie wklejaj nigdy więcej 😉 kup sobie za 5 baksów jakiegoś małego paka z VDB - teraz to tanie jak barszcz a doda ci realizmu.

https://screenglow.gumroad.com/l/vdb_clouds_starter_pack?layout=profile&recommended_by=library

Albo kup raz i będziesz miał na lata:
https://screenglow.gumroad.com/l/vdb_clouds_volume_3?layout=profile&recommended_by=library

Jak będziesz chciał to ci podeśle materiał chmurek który ładnie uwypukla ich kształt a i przy okazji nie marnuje wiele zasobów na render - znaczy relatywnie mało bo trzeba ustawić Max Bounces na min 10 a najlepiej na 20-30. Choć ja ustawiam też na 5 i też daje dobry rezultat 🙂 

3) Na renderze z niebiskim BMW masz 2 silne światła - sam sobie psujesz render. To drugie od strony widza jest niepotrzebne. Ruszyłbym słoneczko raczej tak aby ładnie uwypuklić linię nadwozia i ogarnąć fajne cienie. 

4) dlaczego te fury stoją? Użyj rozmycia ruchu aby zrobić ładne "fotki". Zauważ jak fajnie wyglądają takie fury podczas ruchu. Zrób sobie prosty rig ruchu samochodu i eksperymentuj z długością migawki - efekty mogą cię zaskoczyć. 

Corweta wygląda fajnie - nie zapominaj konfrontować modelu ze zdjęciami i będzie luksja 🙂 

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano

@Mortom

Dzieki za feedback - tego mi brakowalo 😉

1.Tutaj masz 100% racje. Sprobuje podzielic na plany i w compositorze dodac lekka atmosfere,mgle itd

2.A te chmury sa wlasnie z vdb, addon do Blendera ktorego kupilem za 28 $ jak dobrze pamietam na blendermarket.One sa dziwne bo maja za mala przjerzystosc i poza tym wlasnie wygladaja dziwnie, ale to ja spieprzylem przez bawienie sie materialem /shaderem 😄

3. Tutaj musze potrenowac wlasnie. Ja ustawiam sky texture, nishita i ustawiam rotacje, elevation itd, a potem jeszcze dopinam sun i nie wiem co tutaj zle robie ale dojde tego metoda dedukcji 😉

4. No wlasnie, tez sie zastanawiam teraz, hehe 😄

ok teraz corvette cisne a wieczorem siade do enviro

4.png

7.png

9.png

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Wygląda zacnie... choć pasowało by co nieco poprawić np. klapę bagażnika - ten okrągły znaczek na klapie chyba powinien się znajdować nieco niżej
c1-sesja-corvette-czarna-15-1024x683.jpgc1-sesja-corvette-czarna-14-1024x683.jpg

c1-sesja-corvette-czarna-13-1024x683.jpg

Chevrolet Corvette C1 matching number fuely - Geevers Classic Cars

I promień zaokrągleń klapy bagażnika jest chyba ździebko mniejszy... ale może robi tylko takie wrażenie pod tym kątem. 🙂  
Nie jestem tez pewny czy garb bagażnika aż tak głęboko schodzi w dół za kanapą... no ale tp tez może być iluzja perspektywy 🙂
1961 Chevrolet Corvette Nero Automatico, 3 marce Guida a sinistra ad Regno  Unito - Ricercato | Car & Classic

Chevrolet Corvette C1 (-) - Bytbil.com 🚗

1961 Chevrolet Corvette | GAA Classic Cars

No i jeszcze ostra linia z nad tylnych świateł powinna "wrysowywać" się w tylne nadkole - u ciebie ładnie ją zgasiłeś... ale może wzorujesz się na jakiejś innej wersji C1 i może w twojej wersji jest inaczej. 🙂 

Edytowane przez Mortom
  • Like 2
Napisano

Narazie sie troche bawie renderem, ale potem zabieram sie za interior,fotele deska, kiera itd, nastepnie lusterka klamki swiatla, wycieraczki i detale

u3.jpg

u4.jpg

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności