Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

....jak długo będzie preferowany ten przeostrzony plastik...???...!!!.... odpowiem... tak długo jak będą rządziły bilbordy z propagandą komercji.....:)))... niech żyje 16k...:)))

Napisano

To jest to same universum co Prey z Human Head Studio? Coś mi się nie widzi. Nie pasuje. W ogóle mnie nie zainteresowało a po dynamicznym trailerze z zawieszonego Prey 2 z muzyką Johnnego Casha to to jest panowie po prostu "bida".

jakby ktoś nie pamiętał
Napisano
....jak długo będzie preferowany ten przeostrzony plastik...???...!!!.... odpowiem... tak długo jak będą rządziły bilbordy z propagandą komercji.....:)))... niech żyje 16k...:)))

 

Nie lubisz wysokich rozdzielczości Dziadku? :)

Napisano

http://graczpospolita.pl/co-laczy-prey-watch-dogs-2-i-hitmana-animacje-studia-platige-image/

 

"Ubisoft, IO Interactive, Crytek, Microsoft, SEGA, Gaijin Entertainment, Obsidian czy nasz polski CD Projekt RED"

Mam taka smiala teorie, ze ciete komentarze znanych tworcow niezaleznych jak agdybybyl (coroczny zdobywca Grand Prix w kategorii "Najmniej Ogladana Animacja LQ") czy norden (ktory z cala pewnoscia sie tu zaraz pojawi wytykajac oczywiste bledy jak brak cienia pod rzesami przechodzacej w tle postaci w 0:15:23s) raczej nie spedzaja snu z oczu pracownikom PI.

 

Gratulacje panie i panowie w PI. Z wielu powodow a nie tylko "ukonczenia"

Napisano
....jak długo będzie preferowany ten przeostrzony plastik...???...!!!.... odpowiem... tak długo jak będą rządziły bilbordy z propagandą komercji.....:)))... niech żyje 16k...:)))

 

A jak długo będziemy znosili Twoje plastikowe ludziki i rendery z cudzymi modelami??

Napisano

Mialem nadzieje, ze to z unreal engine szlo. Pewnie tak byly dobrane shadery. Anyway bardzo intrygujace. Mozna wiedziec czy scenariusz przyszedl od klienta?

Napisano (edytowane)

Widze ze macie tam teraz dwa zespoly. Druzyna A i druzyna B... Trailer jak trailer. Zapychacz dziury taki.

Chcialem znalezc gdzies na googlach tekstury ktorych nieswiadomie nielegalnie uzyliscie zeby wam dowalic z rana (z wieczoru) ale niestety nie mam czasu dzisiaj. Calusy

 

Ta sciana wyglada podejrzanie ale trzebaby przeprowadzic wnikliwsze badania by sie upewnic:

https://dreamwalls1.files.wordpress.com/2015/03/laddrillo-white-1.jpg

Edytowane przez norden
Napisano

olaf - Pierwsza wersja scenariusza prawie zawsze przychodzi od klienta, ale też prawie zawsze jest spory zakres wolności przy adaptacji i pomysły są mile widziane. Zdarza się też, że jesteśmy proszeni o pisanie, ale to wyjątki. Większość studiów dorobiło się już teamów marketingowych.

 

W wypadku tego spotu, to najwięcej o procesie będą mogli napisać Bartek Kik i Waldek Woźniak i pewnie chętnie się podzielą.

 

salut

t.

Napisano

norden - textury ?? serio to mowisz ?? chyba to jest jakas wkrętka na którą dałem sie złapać ;) ale jesli nie to radzę Ci żebys odstawił tą cebulę albo ograniczył chociaz jej ilość :/

Napisano

jaras>// Ale o co ci chodzi. Przeciez ja jestem tym takim "rycerzem protektorem dobrego, kolorowego obrazka z krainy cg". Dbam o to zeby wszystko bylo jak nalezy. By mlodzi ludzie byli szczesliwi. By pracodawcy ich nie wykorzystywali za nizsza stawke. By copyright byl szanowany. By ludzie wiedzieli ze prace mozna zawsze zmienic bo jest duzo miejsc teraz gdzie mozna robic. Przeciez jak siade i napisze: "Chlopaki super trailer!" co to niby wniesie panie Jaras? Wniesie tyle co nic. Moze i 100 osob napisac: "UooooOOooo Super trailer" i nic z tego nie bedzie.

Napisano

norden - i chwała Ci za to :) ja tez uczę swoich padawanów tych wartości ;) ale wytaczanie takich argumentow w przypadku tej produkcji jest ponizej pasa - ide sobie zrobić zasmażkę na cebuli ...

Napisano

Norden, tu nie chodzi o to żeby dawać ślepy przyklask byle trailerowi ale czepianie się byle się czepiać naprawdę źle wygląda. Rozumiem wytknąć błędy które rzucają się w oczy ale szukanie tekstury ze ściany zakrawa o ból dupy. Śledzę zawsze Twoje wpisy bo jest w nich sporo racji ale teraz trollujesz już na maksa.

Trailer Watch Dogs 2 był bardzo nierówny, sporo ujęć wyglądało jak game engine i było parę na cinematicowym poziomie. Trochę crapów także które wytknął Norden ale dla mnie klimatycznie spójny. Świetne ujęcia miasta. Brawo.

Odnośnie Prey. Moim zdaniem broni się. Może nie jest oryginalny bo podobne sytuacje widziałem w paru filmach ale jest dobry. Obejrzę go jeszcze nie raz :) Jedynie końcówka słaba. Widać że odstaje jakościowo od całości. Ale dwa trailery w jednym czasie, to hardcore :)

Napisano

Te backgdropy miasta troche raza jakoscia w porownaniu do reszty. Kawa zdecydowanie prezentuje sie najlepiej. Co nie dziwi.

 

Najbardziej mnie zaskoczyl fakt ze najpierw UBI a teraz Bethesda z Arkane Studio. Dobry rok macie.

Od strony gracza, fajnie ze Prey odzylo, jedynka byla solidna.

 

Pytanie do tworcow. Mieliscie okazje pracowac z Viktor Antonov ? Zastanawiam sie czy bedzie maczal paluchy w grafice do Prey'a.

Chociaz patrzac po teaserze to chyba zajety w pelni Dishonored 2.

 

PS. Mam nadzieje ze z pelnym trailerem pojedziecie na calosc jak w produkcji pod Prey 2:

Napisano

Wyobraziłem sobie taka scene. Jedzie zatłoczona winda, ktoś puszcza bąka i wszyscy z wykrzywionymi minami zatykają nosy. Po chwili klimatyczny, spokojny, niski mentorski głos oznajmia: "to dla waszego dobra, chcę wam tak naprawdę pomóc, inaczej nie czując smrodu bylibyście zadowoleni z siebie, że pachniecie, a to przecież nieprawda, bo.... smierdzicie"

Sorry za oftop, ale próbuję być konstruktywny.

Napisano
Od strony gracza, fajnie ze Prey odzylo
Nie. Dla fana pierwszego Praya ten trailer to kompletna pomyłka. To nie ma nic wspólnego z pierwowzorem, zupełnie inny klimat, setting, nie zobaczyłem nic co sugerowałoby mechanikę podobną do jedynki. Można by przylepić metkę Pray2 do zupełnie dowolnej gry FPP zaprezentowanej na targach i efekt byłby taki sam.

 

Technicznie spoko ale dynda mi to bo nie na taką grę czekałem.

Napisano

Nie znam gry. Fajne, nie ma sie co czepiac. Ale refleksy znowu flickeruja :)

 

Jedyne co sie rzuca w oczy (tego flickera przecie nie wiadac na pierwszy rzut oka i jest raczej gdzies poza 'strefa skupienia oka' - chociaz to je blad produkcyjny!) to strzaly z tej broni w 1:10. Myslalem ze to jakas fatalna symulacja zrobiona w 5 minut. Ale to chyba tak mialo byc, ze sie cos odksztalca jak taki displacement

Napisano

Norden jesteś bardzo zdolnym artysta, doceniam twój dorobek i widziałem jak zapieprzasz, gdyż pracowalismy w PI w tym samym okresie. Ja również nie mialem tam lekko, ale Oni ze mna również mieli mocno pod gorke. Niestety nie każdy pasuje do danego miejsca. Na szczęście nikt nie jest niczyim niewolnikiem, i każdy sam decyduje gdzie chce isc i co w zyciu robic. Noszenie w sobie urazy przez tyle lat, jest po prostu niezdrowe i rozsiewa niepotrzebnie zla energie, która uwierz w niczym Ci się nie przysluzy.

Napisano
Nie. Dla fana pierwszego Praya ten trailer to kompletna pomyłka. To nie ma nic wspólnego z pierwowzorem, zupełnie inny klimat, setting, nie zobaczyłem nic co sugerowałoby mechanikę podobną do jedynki. Można by przylepić metkę Pray2 do zupełnie dowolnej gry FPP zaprezentowanej na targach i efekt byłby taki sam.

 

Technicznie spoko ale dynda mi to bo nie na taką grę czekałem.

 

Ten trailer nie pokazal wlasciwie gameplay. Ciezko ocenicz czy gra bedzie tym na co czekales.

Arkane Studio lubi robic bardzo fizyczne FPS'y. Mysle ze tutaj nie zawioda z ciekawymi pomyslami ktory byly najlepszym elementem jedynki.

 

Co do estetyki, zgodze sie, jakos tak neutralnie wyglada. Zobaczymy jak gra bedzie sie prezentowala. Dishonored Arkane zrobilo mocno stylizowany. Moze tutaj tez zaszaleja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności