Napisano 29 Październik 20177 l Witam. Próbuję odświeżyć digital po dłuższej przerwie. Kilka starszych i nowszych prac: Nowe ćwiczenia za zdjęć i obrazów:
Napisano 12 Lipiec 20186 l Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro
Napisano 14 Lipiec 20186 l Autor Piotr Jamroz napisał: Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro Efekt robią głównie pędzle od Jamy Jubrajeva i smudge tool od jparked, na wierzchu jest zwykła tekstura płótna/papieru w multiply. Te są robione pod klientów którzy lubią taki kiczyk ale myślę nad ogranięciem tego stylu pod ilustracje do karcianek bo czasem ludzie pytają o akwarelowe ilustracje a nie chce mi się malować czegoś czego praktycznie nie da się zmodyfikować bez psucia efektu. Kolejny kiczyk pod ludzi z reddita: Z tej samej fotki co jeden poprzedni żeby jakoś usprawnić proces komunikacji z klientem.
Napisano 19 Lipiec 20186 l Powiem, że czym niżej scrollowałem tym prace bardziej mi się podobały. Fajana teczka, pracuj dalej :)
Napisano 31 Styczeń 20196 l Autor Skończyłam robić grafiki do gierki bardzo nisko budżetowej https://store.steampowered.com/app/983640/Theseus_Journey_to_Athens/ Wiem że tam jest źle poskalowane ale niestety nic nie poradzę na to i nie wiem co klient narobił że tak to wygląda.
Napisano 10 Marzec 20196 l Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób. Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach. Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie. Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D
Napisano 10 Marzec 20196 l Tak jak wyżej - sędzając więcej czasu z bryłą, będziesz mógł lepiej operować światłem, co podniesie jakość nie tylko portretów ale i modeli. Wszystko wygląda na ładnie dopieszczone ale trochę brakuje podstaw i one niszczą ogólny efekt.
Napisano 11 Marzec 20196 l Hej, fajne studia, ale wydaje mi się, że za często sięgasz po czerń, aby budować walor w pracy. Ciężko się potem wykaraskać z takich dużych kontrastów, wiem z własnego doświadczenia. Pozdro!
Napisano 28 Marzec 20195 l Autor Blondyn ma maskę emaliowaną, takie rzeczy ludzie wymyślają. Materiały mniej więcej ogarniam. Brył nie umiem, może się nauczę. Tak samo proporcje, anatomia etc, widzę że jeszcze nie wychodzi.
Napisano 21 Kwiecień 20195 l Masz fajne prace, w tym ostatnim poście proponowałbym popracować nad zróżnicowaniem planów. Np. w pierwszym krajobrazie w czuje się głębi - to, co jest bardziej oddalone, będzie miało zazwyczaj inne nasycenie/intensywność/walor. Czasem warto nawet trochę przesadzić, żeby skuteczniej przekonać widza :)
Napisano 25 Lipiec 20195 l Autor Wrzucam parę studiów usuniętych przez update nowsze: próby conceptartu: tutorial do czegoś podobnego ktoś zamieścił na artstation, antyczne bronie i odpowiedniki postapo. Antyczne są całe rysowane ręcznie (wiem że materiały takie sobie) postapo klejone z fotek: To było do challenge o legendach Króla Artura, projekt enviro bitwy która była wg. źródeł oblężeniem zamku. Miało to wyglądać jak osada saksońska z elementami rzymskimi (twierdza częściowo na planie willi, materiały rzymskie w części konstrukcji). Mam gdzieś zapisane więcej szkiców różnych budyneczków ale nie chce mi się nad tym siedzieć. Edytowane 25 Lipiec 20195 l przez formconstant
Napisano 13 Sierpień 20195 l Autor Taki projekt postaci. Porady i sugestie mile widziane bo nie wiem czy dalej coś z tym robić czy nie.
Napisano 21 Sierpień 20195 l jest fajnie i nie fajnie w tym samym czasie. Generalnie co mi sie nie podoba, bo bedzie szybciej, postaraj sie zrobic mniej genericowe ubranie ( nie mowie tu o fredzelkach itp bo one sa git) ale o butach, spodniach i palcie 🙂 I tak, zdecydowanie robic cos dalej 🙂
Napisano 26 Sierpień 20195 l Autor to słabo bo postać w założeniu ma mieć normalne ubranie wojskowe czerwonoarmisty (które jest raczej generyczne poza dziwnymi czapkami) i gadżety szamana syberyjskiego. Pomyśle jeszcze co by z nim zrobić. studia: to tylko żeby się nauczyć używać pędzli innych niż podstawowy: taka babka fantasy, nie podoba mi się ten styl: te już bardziej mi się podobają:
Napisano 26 Listopad 20195 l Autor dzięki czacha: takie neolityczne toporki, w założeniu można by łączyć elementy z rożnych zestawów i byłby inny magiczny efekt: rzeźby ze sculptrisa: czaszka bez refek 15 minut, czaszka z refkami, twarz bez refek 15 minut, twarz z refek
Napisano 8 Czerwiec 20213 l Autor Ale forum jest teraz dziwne. Dłubię takie coś: problem że było naszkicowane na kartce ołówkiem i namalowałam większość na pomieszanych warstwach zanim sobie odbiłam w poziomie i auwayłam jakie krzywe te czaszki teraz muszę powycinać i poprostować liquify. Takie tam:
Napisano 29 Czerwiec 20213 l hej, taki over kilka rzeczy: największą rozpiętość walorową i detal ma drzewo z kwiatami na froncie, co odciąga wuagę od tematu obrazka bardzo płasko traktujesz formę drzew , która jerst cylindryczna niefortunne jest to przecięcie jelenia na pół tym drzewem, tworzą się tangenty i zaburza się jego anatomia brak światła i cienie na jeleniu, rogi nie rosną w jednej lini, są mocno rozłożone w przestrzeni i ulegają sktótom w perspektywie zieleń nie występuje tylko w jednym odcieniu w przyrodzie, jkest o wiele bardziej reaktywna i podatna na hue shift Edytowane 29 Czerwiec 20213 l przez takashmen
Napisano 5 Marzec 20223 l Dziewczyna z dzbanem malin najlepsza, fajne kolory, czuć mocne słońce, lato, półcień drzew, kozacka praca! 🙂 Pozostałe też bardzo dobre, świetna robota
Napisano 6 Marzec 20223 l W pierwszej zimowej scenie te drzewa w centralnej części wydają mi się za bardzo zielone. Generalnie zima jak na Syberii, pizga od samego patrzenia a w centrum drzewa jak na jesieni.
Napisano 26 Maj 20222 l Spoko rzeczy! Jedynie bym się przyczepił, że wykończenie detalu jest trochę zbyt równomierne. Możesz spróbować w następnych pracach spróbować bardziej rozpuszczać rzeczy by lepiej sterować wzrokiem widza.
Napisano 30 Maj 20222 l bardzo fajne prace, ja bym tylko zachęcił, żeby odważniej spróbować używać koloru Edytowane 30 Maj 20222 l przez jakubziom
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto