Skocz do zawartości

Teczka KJ


formconstant

Rekomendowane odpowiedzi

Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro

 

Efekt robią głównie pędzle od Jamy Jubrajeva i smudge tool od jparked, na wierzchu jest zwykła tekstura płótna/papieru w multiply. Te są robione pod klientów którzy lubią taki kiczyk ale myślę nad ogranięciem tego stylu pod ilustracje do karcianek bo czasem ludzie pytają o akwarelowe ilustracje a nie chce mi się malować czegoś czego praktycznie nie da się zmodyfikować bez psucia efektu.

Kolejny kiczyk pod ludzi z reddita:

pC2QTc5.png

Z tej samej fotki co jeden poprzedni żeby jakoś usprawnić proces komunikacji z klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób.

Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach.

Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie.

 

Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej - sędzając więcej czasu z bryłą, będziesz mógł lepiej operować światłem, co podniesie jakość nie tylko portretów ale i modeli.

 

Wszystko wygląda na ładnie dopieszczone ale trochę brakuje podstaw i one niszczą ogólny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz fajne prace, w tym ostatnim poście proponowałbym popracować nad zróżnicowaniem planów. Np. w pierwszym krajobrazie w czuje się głębi - to, co jest bardziej oddalone, będzie miało zazwyczaj inne nasycenie/intensywność/walor. Czasem warto nawet trochę przesadzić, żeby skuteczniej przekonać widza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam parę studiów usuniętych przez update

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

spacer.png

nowsze:

spacer.pngspacer.png

próby conceptartu:

tutorial do czegoś podobnego ktoś zamieścił na artstation, antyczne bronie i odpowiedniki postapo. Antyczne są całe rysowane ręcznie (wiem że materiały takie sobie) postapo klejone z fotek:

spacer.png

To było do challenge o legendach Króla Artura, projekt enviro bitwy która była wg. źródeł oblężeniem zamku. Miało to wyglądać jak osada saksońska z elementami rzymskimi (twierdza częściowo na planie willi, materiały rzymskie w części konstrukcji). Mam gdzieś zapisane więcej szkiców różnych budyneczków ale nie chce mi się nad tym siedzieć.

spacer.png

Edytowane przez formconstant
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest fajnie i nie fajnie w tym samym czasie. Generalnie co mi sie nie podoba, bo bedzie szybciej, postaraj sie zrobic mniej genericowe ubranie ( nie mowie tu o fredzelkach itp bo one sa git) ale o butach, spodniach i palcie 🙂 I tak, zdecydowanie robic cos dalej 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to słabo bo postać w założeniu ma mieć normalne ubranie wojskowe czerwonoarmisty (które jest raczej generyczne poza dziwnymi czapkami) i gadżety szamana syberyjskiego. Pomyśle jeszcze co by z nim zrobić.

studia:

spacer.pngspacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

to tylko żeby się nauczyć używać pędzli innych niż podstawowy:

spacer.png

taka babka fantasy, nie podoba mi się ten styl:

spacer.png

te już bardziej mi się podobają:

spacer.png

spacer.png

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale forum jest teraz dziwne.

Dłubię takie coś:spacer.png

problem że było naszkicowane na kartce ołówkiem i namalowałam większość na pomieszanych warstwach zanim sobie odbiłam w poziomie i auwayłam jakie krzywe te czaszki teraz muszę powycinać i poprostować liquify.

Takie tam:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, taki over

kilka rzeczy:
największą rozpiętość walorową i detal ma drzewo z kwiatami na froncie, co odciąga wuagę od tematu obrazka
bardzo płasko traktujesz formę drzew , która jerst cylindryczna
niefortunne jest to przecięcie jelenia na pół tym drzewem, tworzą się tangenty i zaburza się jego anatomia
brak światła i cienie na jeleniu, rogi nie rosną w jednej lini, są mocno rozłożone w przestrzeni i ulegają sktótom w perspektywie
zieleń nie występuje tylko w jednym odcieniu w przyrodzie, jkest o wiele bardziej reaktywna i podatna na hue shift

MAX-3D-over-V4.jpg

Edytowane przez takashmen
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej zimowej scenie te drzewa w centralnej części wydają mi się za bardzo zielone. Generalnie zima jak na Syberii, pizga od samego patrzenia a w centrum drzewa jak na jesieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności