Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam. Pr贸buj臋 od艣wie偶y膰 digital po d艂u偶szej przerwie.

Kilka starszych i nowszych prac:

XJZ9xck.jpg

T9FhmE5.jpg

ELEMNCm.jpg

p1zds8e.png

M0jYekZ.png

xixbZR5.png

t0pj5WZ.pngoWKZzhC.png

7aQhJuO.png

i404LzE.jpg

Nowe 膰wiczenia za zdj臋膰 i obraz贸w:

RoFdvwZh.jpg

6R6BEzUh.png

VuhQeZhh.png

LlHwO0M.png

0aHdkIK.png

VllLZW0.png

  • Odpowiedzi 93
  • Wy艣wietle艅 12,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano

Maj膮 fajny tradycyjny wygl膮d, ciekawi mnie czy to kwestia jakiego艣 programu typu artrage czy mo偶e wrzuci艂e艣 jak膮艣 teksturke na finalny malun? :D pozdro

Napisano
  • Autor
Maj膮 fajny tradycyjny wygl膮d, ciekawi mnie czy to kwestia jakiego艣 programu typu artrage czy mo偶e wrzuci艂e艣 jak膮艣 teksturke na finalny malun? :D pozdro

Efekt robi膮 g艂贸wnie p臋dzle od Jamy Jubrajeva i smudge tool od jparked, na wierzchu jest zwyk艂a tekstura p艂贸tna/papieru w multiply. Te s膮 robione pod klient贸w kt贸rzy lubi膮 taki kiczyk ale my艣l臋 nad ograni臋ciem tego stylu pod ilustracje do karcianek bo czasem ludzie pytaj膮 o akwarelowe ilustracje a nie chce mi si臋 malowa膰 czego艣 czego praktycznie nie da si臋 zmodyfikowa膰 bez psucia efektu.

Kolejny kiczyk pod ludzi z reddita:

pC2QTc5.png

Z tej samej fotki co jeden poprzedni 偶eby jako艣 usprawni膰 proces komunikacji z klientem.

Napisano

Powiem, 偶e czym ni偶ej scrollowa艂em tym prace bardziej mi si臋 podoba艂y.

Fajana teczka, pracuj dalej :)

Napisano

Portrety maj膮 w sobie co艣 fajnego, feeling troch臋 jak ze starszych gierek komputerowych i s膮 malowane w dba艂y spos贸b.

My艣l臋 偶e jeszcze sporo mo偶na z nich wyci膮gn膮膰, g艂贸wnie dbaj膮c o konsekwentno艣膰 w o艣wietleniu i materia艂ach.

Sk贸ra tego zielonookiego blondyna zdaje si臋 by膰 du偶a bardziej po艂yskliwa ni偶 kolczuga, a jednocze艣nie nie wida膰 偶eby by艂a mokra/ t艂usta wi臋c nie ma czynnika kt贸ry by uzasadni艂 takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia si臋 to samo 艣wiat艂o co na z艂otym ko艂nierzu i na twarzy, warto by艂oby o艣wietli膰 jak膮艣 ma艂膮 cz臋艣膰 pancerza, by艂oby du偶o bardziej wiarygodnie.

Jeszcze jeden ma艂y detal na kt贸ry warto zwr贸ci膰 uwag臋. 艢wiat艂o kt贸re pada z ty艂u mog艂oby fajnie podkre艣la膰 faktur臋/ form臋 kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu mo偶na by艂o da膰 takie 艣wiat艂o kt贸re jest zgodne z kszta艂tem obiektu, p艂ynne linie 艣wiat艂a s膮 na w艂osach, wi臋c okazja do pokazania r贸偶nicy w materia艂ach przepada :D

Napisano

Tak jak wy偶ej - s臋dzaj膮c wi臋cej czasu z bry艂膮, b臋dziesz m贸g艂 lepiej operowa膰 艣wiat艂em, co podniesie jako艣膰 nie tylko portret贸w ale i modeli.

Wszystko wygl膮da na 艂adnie dopieszczone ale troch臋 brakuje podstaw i one niszcz膮 og贸lny efekt.

Napisano

Hej, fajne studia, ale wydaje mi si臋, 偶e za cz臋sto si臋gasz po czer艅, aby budowa膰 walor w pracy.

Ci臋偶ko si臋 potem wykaraska膰 z takich du偶ych kontrast贸w, wiem z w艂asnego do艣wiadczenia. Pozdro!

Napisano
  • Autor

Blondyn ma mask臋 emaliowan膮, takie rzeczy ludzie wymy艣laj膮. Materia艂y mniej wi臋cej ogarniam.

Bry艂 nie umiem, mo偶e si臋 naucz臋. Tak samo proporcje, anatomia etc, widz臋 偶e jeszcze nie wychodzi.

933Awhr.jpg

DL73M4r.jpg

U1V0vAu.jpg

Tj3P9BV.jpg

CrpwxnZ.jpg

vNpSQPY.jpg

Napisano

Masz fajne prace, w tym ostatnim po艣cie proponowa艂bym popracowa膰 nad zr贸偶nicowaniem plan贸w. Np. w pierwszym krajobrazie w czuje si臋 g艂臋bi - to, co jest bardziej oddalone, b臋dzie mia艂o zazwyczaj inne nasycenie/intensywno艣膰/walor. Czasem warto nawet troch臋 przesadzi膰, 偶eby skuteczniej przekona膰 widza :)

Napisano
  • Autor

Wrzucam par臋 studi贸w usuni臋tych przez update

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

spacer.png

nowsze:

spacer.pngspacer.png

pr贸by conceptartu:

tutorial do czego艣 podobnego kto艣 zamie艣ci艂 na artstation, antyczne bronie i odpowiedniki postapo. Antyczne s膮 ca艂e rysowane r臋cznie (wiem 偶e materia艂y takie sobie) postapo klejone z fotek:

spacer.png

To by艂o do聽challenge o legendach Kr贸la Artura, projekt enviro bitwy kt贸ra by艂a wg. 藕r贸de艂 obl臋偶eniem zamku. Mia艂o to wygl膮da膰 jak osada sakso艅ska z elementami rzymskimi (twierdza cz臋艣ciowo na planie willi, materia艂y rzymskie w cz臋艣ci konstrukcji). Mam gdzie艣 zapisane wi臋cej szkic贸w r贸偶nych budyneczk贸w ale nie chce mi si臋 nad tym siedzie膰.

spacer.png

Edytowane przez formconstant

Napisano
  • Autor

Taki projekt postaci.聽Porady i聽sugestie mile widziane bo nie wiem czy dalej co艣 z tym robi膰 czy nie.

spacer.png

spacer.png

Napisano
  • Autor

to s艂abo bo posta膰 w za艂o偶eniu ma mie膰 normalne ubranie wojskowe czerwonoarmisty (kt贸re jest raczej generyczne poza dziwnymi czapkami) i gad偶ety szamana syberyjskiego. Pomy艣le jeszcze co by z nim zrobi膰.

studia:

spacer.pngspacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

to tylko 偶eby si臋 nauczy膰 u偶ywa膰 p臋dzli innych ni偶 podstawowy:

spacer.png

taka babka fantasy, nie podoba mi si臋 ten styl:

spacer.png

te ju偶 bardziej mi si臋 podobaj膮:

spacer.png

spacer.png

Napisano
  • Autor

dzi臋ki

czacha:

spacer.png

takie neolityczne toporki, w za艂o偶eniu mo偶na by 艂膮czy膰聽elementy z ro偶nych zestaw贸w聽i by艂by inny magiczny efekt:

spacer.png

rze藕by ze sculptrisa:

spacer.png

czaszka bez refek聽15 minut, czaszka z refkami, twarz bez refek 15 minut, twarz z refek

Napisano

Bardzo fajna martwa :) jakiego brusha uzyles do textury pomara艅czy?

Napisano
  • Autor

Ale forum jest teraz dziwne.

D艂ubi臋 takie co艣:spacer.png

problem 偶e by艂o naszkicowane na kartce o艂贸wkiem i namalowa艂am wi臋kszo艣膰 na pomieszanych warstwach zanim sobie odbi艂am w poziomie i auway艂am jakie krzywe te czaszki聽teraz musz臋 powycina膰 i poprostowa膰 liquify.

Takie tam:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Napisano

hej, taki over

kilka rzeczy:
najwi臋ksz膮 rozpi臋to艣膰 walorow膮 i detal ma drzewo z kwiatami na froncie, co odci膮ga wuag臋 od tematu obrazka
bardzo p艂asko traktujesz form臋 drzew , kt贸ra jerst cylindryczna
niefortunne jest to przeci臋cie jelenia na p贸艂 tym drzewem, tworz膮 si臋 tangenty i zaburza si臋 jego anatomia
brak 艣wiat艂a i cienie na jeleniu, rogi nie rosn膮 w jednej lini, s膮 mocno roz艂o偶one w przestrzeni i ulegaj膮 skt贸tom w perspektywie
ziele艅 nie wyst臋puje tylko w jednym odcieniu w przyrodzie, jkest o wiele bardziej reaktywna i podatna na hue shift

MAX-3D-over-V4.jpg

Edytowane przez takashmen

Napisano

Dziewczyna z dzbanem malin najlepsza, fajne kolory, czu膰 mocne s艂o艅ce, lato, p贸艂cie艅 drzew, kozacka praca! 馃檪聽Pozosta艂e te偶 bardzo dobre, 艣wietna robota

Napisano

W pierwszej zimowej scenie te drzewa w centralnej cz臋艣ci wydaj膮 mi si臋 za bardzo zielone. Generalnie zima jak na Syberii, pizga od samego patrzenia a w centrum drzewa jak na jesieni.

Napisano

Spoko rzeczy! Jedynie bym si臋 przyczepi艂, 偶e wyko艅czenie detalu jest troch臋 zbyt r贸wnomierne. Mo偶esz spr贸bowa膰 w nast臋pnych pracach spr贸bowa膰 bardziej rozpuszcza膰 rzeczy by lepiej sterowa膰 wzrokiem widza.

Napisano

bardzo fajne prace, ja bym tylko zach臋ci艂, 偶eby odwa偶niej spr贸bowa膰 u偶ywa膰 koloru

image.png.d8bc635b068274346789d1c672d05d2e.png

Edytowane przez jakubziom

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci