Predator Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 mi sie wydaje ze kolorystycznie pojazd powinien byc troszke bardziej ciemny :) ale przecieznie trzymamy sie sztywnych regol , obecny efekt pracy bardzo mi sie podoba :) czekam na olejne updaty .
uncle Napisano 7 Grudzień 2004 Autor Napisano 7 Grudzień 2004 dzis skoncze malowanie reszty czesci i bede dalej bawil sie textura ;)
uncle Napisano 7 Grudzień 2004 Autor Napisano 7 Grudzień 2004 dobra zmapowane wszystko mozna sie bawic dalej:)
uncle Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 mecze sie 2h z tymi detalami po tej stronie a afekt malo widoczny ;\ cos powoli mi idzie
Dracools Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 No teraz to jest super. o takie przetarcia mi chodziło. A z tymi oponkami to chodzi mi żebyś zrobił jes troche szarawe. W każdym razie nie takie ciemna jak teraz. A odchodząc od topicka to wie ktoś i jest ktoś kto mi może pomóc z rundll32. Programik potrzebny jest do odpalenia wszystkich programików a antywirus mi go chyba usunoł. Podobno rundll32.exe to jest też wirus.
tweety Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 uncle: z tymi przetarciami na kątach pojazdu to jeszcze popracuj, wygladaja jakbyś pociągnął sprayem po lakierze. prawdziwa spękalina powinna mieć wyraźne brzegi i o wiele jśniejszą kolorystyke niż reszta koloru. ogólnie to naprawdę ciekawie się rozwija ten projekt :D
kozioo Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 http://upx.primenova.com/msf/Aliens-APC.jpg u ciebie oponki nieco inaczej wygladają:> Sprobuj wywalić te przetarcia na kantach, wrzuć w enva jakies hdri, do materiału "autka" refleksy (niska wartość: 5-10%; glossy), lekkiego bumpa i spectaculara ;)
uncle Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 opon jeszcze nie ruszalem kozioo: patent z hrdi bedzie trudny do osiagniecia bo tu nie ma wogle praiwe okraglosci, a tak poza tym to robie texture narazie a nie materialy;) moze dizs skoncze malowac hehe
uncle Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 update, blizej konca juz textury kadluba
Marcin Y Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 max3d się zbroi.,.. ciekawe co z tego będzie ;) packa wypazzz
_michal Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Nie było tam gdzieś loga Weyland-Yutani? I dalej: 1. na felgach masz rozjaśnienia w zagłębieniu. IMHO nie powinno ich tam być. 2. rozjaśniłeś w ten sam sposób każdą krawędź, co trochę nienaturalnie wygląda. Poza tym cool.
Vorek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 uncle znowu pokazał co potrafi ;-) dla mnie rewelka
uncle Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 felgi nie sa faktycznie rewelacyjne jeszcze je pobrudze, ogolnie musze jednego bumpa wywali bo wygloda kijowo.. a moze go zostawie, dodam jeszcze troszke brudku i musze wymyslic w jaki sposob go ostwietlic etc;)
jaras Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 przy felgach tam gdzie są jasne przetarcia powinny być ciemne (przynajmniej ja mam tak w samochodzie :) jak się czyści felgi to brud właśnie tam się najbardziej osadza i wgryza. Ogólnie miodzio. pozdrawiam
uncle Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 narazie pracowalem nad materialem :) tamten render robil sie 2h i 5min te se robily okolo 3minuty musze poprawic mape bump i te kola i pare innych pierdol na texturze , ale to wieczorem :)
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 mi tam sie bardzo podoba.... popracujesz jeszcze tylko nad materialem i bedzie lux 102 :) btw. ile caly model ma poly?
uncle Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 98 tys z czego 40tys przypada na same bierzniki kol :(
Dracools Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Ja się tam nieznam za bardzo ale te teksturki brudu to ten czarny to jest za ciemny. Wygląda jagbyś w paincie robił. Niemoge się doczekać aż go sobie na tapete ustawie :]. A z tym rundlem to nitrzeba bo jush 2 format zrobiłem w tym tygodniu. Ludu: oceniajcie ten wątek jako super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 cycat znajomego ^^ "hmm... no niby fajne, ladnie wykonane i wogole... ale brak tu logiki - kola zbudowane jakby mialy pokonac najwieksze niewiadomo co i jezdzic niewiadomo gdzie... natomiast zawieszenie jak w ferrari - na polskie drogi toto nie wyjedzie i nawet jak wyjedzie to sie predzej czy pozniej gdzies przyblokuje..." przylaczam sie do niego - jezeli to pojazd wojskowy, to watpie aby takie cuda wojsko potrzebowalo na lotniska :P (wiem ze to z filmu model, ale troche beznadziejnie w takim razie ktos to wymyslil...)
uncle Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 rzeczy w filmach maja wyglodac a nie byc praktyczne, nie oczekuj od pojazdow s-f logiki dzialania ale jak juz potrzebujesz/twoj kumpel potrzebuje logiki to niech to bedzie pojazd do pacyfikacji buntow w miescie, jakims z przyszlosci;) niedlugo update
blood_brother Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Bumpik troche za mocny. Moglbys postawic jakiegos bipedka albo cos bo nie moge jakos wielkosci wyczuc.
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 hehe... uncle np. takiego San Francisko... ogolnie modelik super, bardzo ladny i jak juz mowilem - bardzo mi sie podoba ^^
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 wow... that looks gr8. zrob jeszcze np. slady po pociskach (wgniecenia czy cus), albo sadze od wybuchania np. min p-piech., granatow w poblizu czy cos w tym stylu (:P)
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 nie wiem czy bede robil jakies slady po pociskach wlasnie rozplanowuje scenografie;p w sumie bedzie ona tylko tlem wiec nie bedzie zbyt detalowa, no jedynie to co na froncie bedize mialo wiecej detalu
Predator Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 jesli ma to odniesienie do aliena to moglbys slady kwau na pojezdzie zrobic :P ale to juz takie ponadnormowe pomysly :)
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 hehe sladow wszelakich jest juz chyba dostatek, reszte sproboje zagrac odpowiednim oswietleniem ;) dlatego dzis albo jutro bede meczyl wszystkich co sie na tym znaja:P scenka bedize dosc hmm mroczna? troche particli i volumetricow mam nadzieje
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 ktos chcial z bipedami bo skali nie mogl znalesc:)
tweety Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 hmm... ten za drzwiami to mi nawet Ripley przypomina ;)
polka dot Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 uncle na poczatku jak widzialem pruby materialow to myslalem ze zniszczysz nimi taki dobry model ale teraz jestem naprawde pod duzym wrazeniem.. ;) planujesz jakas scene? ;) pozdro
Dracools Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Noooooooooooooooo!!!!!!!! Super!!!!!!!! Teraz jak wsziołeś i pokazałeś tego wielkość to aż chce się wejść i masakrować ;D. A ci co się czepiają kształty kół to się nieznają - one są supeR :).Tylko by się przydało je zrobić troszkę szare żeby się bieżnik dało dostrzec(jeżeli jakiś jest bo jush nipamintam :]). Z przodu obok działka na tym pustym walnij jeszcze taką wielką czache :]. Kome ---> czytasz poczte?? :] All the rest-------> ocenicie topick
blood_brother Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Teraz wyglada ladnie (tylko ladnie zebys w samozachwyt nie popadl:). Dzieki za bipedki:) Odrazu pojazd zrobil sie wiekszy.
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 zaczalem serio myslec o zmodelowaniu jakiegos marinsa:)
inespew Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Poprostu zajebiście co tu duzo gadać :D Modeluj marinsa bedzie kozak jeszcze bardziej :D POZDRO...
tweety Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 inespew: lepiej wygwiazdkuj to słowo zanim mod cię dopadnie ;) uncle: jestem pod gigantycznym wrażeniem, tylko błagam nie popsuj sceneri ;)
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 narazie zle sie czuje wiec nic nie robie ;( moze jeszcze poprawie wieczorem i dam lewa sciane , nie martw sie nie zepsuje scenerii;) nie bedzie przeciazona obiektami tak jak w ubocie, staram sie zeby glownym tematem bylo apc nadal, te barierki musze poprawic sa kijowe i wyrastaja niewiadomo zkad
Luke3D Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 niema co gadać. jest super. powodzenia w modelowaniu marinsa :D
uncle Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 cos mi nie pasi ta lewa sciana:) musze sie inaczej za nia zabrac chyba
Predator Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 full respekt dla ciebie Uncle ty to potrafisz zrobic elegancki model i scene + texy i caloksztalt pracy :) juz teraz podoba mi sie bardzo ale to bardzo , jako wielki fan filmu alien , predator i calej tej sagi dostajesz na tym etapie odemnie 10 punkciakow na 10 , no i oczywiscie czekam z niecierpliwoscia na kolejne updaty . Twoj temat blyszczy wsrod innych na tym forum !!! piekna robota.
Knysha Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Uncle - big respect. Model miodzio + teksturki :). Wypass :).
Pionier Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 o teraz mi sie spodobalo :)!. Powiedz mi czy te kraty na podlodze to jest modelowane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się