Napisano 7 Grudzień 200420 l mi sie wydaje ze kolorystycznie pojazd powinien byc troszke bardziej ciemny :) ale przecieznie trzymamy sie sztywnych regol , obecny efekt pracy bardzo mi sie podoba :) czekam na olejne updaty .
Napisano 7 Grudzień 200420 l Autor dzis skoncze malowanie reszty czesci i bede dalej bawil sie textura ;)
Napisano 8 Grudzień 200420 l Autor mecze sie 2h z tymi detalami po tej stronie a afekt malo widoczny ;\ cos powoli mi idzie
Napisano 8 Grudzień 200420 l No teraz to jest super. o takie przetarcia mi chodziło. A z tymi oponkami to chodzi mi żebyś zrobił jes troche szarawe. W każdym razie nie takie ciemna jak teraz. A odchodząc od topicka to wie ktoś i jest ktoś kto mi może pomóc z rundll32. Programik potrzebny jest do odpalenia wszystkich programików a antywirus mi go chyba usunoł. Podobno rundll32.exe to jest też wirus.
Napisano 8 Grudzień 200420 l uncle: z tymi przetarciami na kątach pojazdu to jeszcze popracuj, wygladaja jakbyś pociągnął sprayem po lakierze. prawdziwa spękalina powinna mieć wyraźne brzegi i o wiele jśniejszą kolorystyke niż reszta koloru. ogólnie to naprawdę ciekawie się rozwija ten projekt :D
Napisano 8 Grudzień 200420 l http://upx.primenova.com/msf/Aliens-APC.jpg u ciebie oponki nieco inaczej wygladają:> Sprobuj wywalić te przetarcia na kantach, wrzuć w enva jakies hdri, do materiału "autka" refleksy (niska wartość: 5-10%; glossy), lekkiego bumpa i spectaculara ;)
Napisano 8 Grudzień 200420 l Autor opon jeszcze nie ruszalem kozioo: patent z hrdi bedzie trudny do osiagniecia bo tu nie ma wogle praiwe okraglosci, a tak poza tym to robie texture narazie a nie materialy;) moze dizs skoncze malowac hehe
Napisano 9 Grudzień 200420 l Nie było tam gdzieś loga Weyland-Yutani? I dalej: 1. na felgach masz rozjaśnienia w zagłębieniu. IMHO nie powinno ich tam być. 2. rozjaśniłeś w ten sam sposób każdą krawędź, co trochę nienaturalnie wygląda. Poza tym cool.
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor felgi nie sa faktycznie rewelacyjne jeszcze je pobrudze, ogolnie musze jednego bumpa wywali bo wygloda kijowo.. a moze go zostawie, dodam jeszcze troszke brudku i musze wymyslic w jaki sposob go ostwietlic etc;)
Napisano 9 Grudzień 200420 l przy felgach tam gdzie są jasne przetarcia powinny być ciemne (przynajmniej ja mam tak w samochodzie :) jak się czyści felgi to brud właśnie tam się najbardziej osadza i wgryza. Ogólnie miodzio. pozdrawiam
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor narazie pracowalem nad materialem :) tamten render robil sie 2h i 5min te se robily okolo 3minuty musze poprawic mape bump i te kola i pare innych pierdol na texturze , ale to wieczorem :)
Napisano 9 Grudzień 200420 l mi tam sie bardzo podoba.... popracujesz jeszcze tylko nad materialem i bedzie lux 102 :) btw. ile caly model ma poly?
Napisano 9 Grudzień 200420 l Ja się tam nieznam za bardzo ale te teksturki brudu to ten czarny to jest za ciemny. Wygląda jagbyś w paincie robił. Niemoge się doczekać aż go sobie na tapete ustawie :]. A z tym rundlem to nitrzeba bo jush 2 format zrobiłem w tym tygodniu. Ludu: oceniajcie ten wątek jako super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napisano 9 Grudzień 200420 l cycat znajomego ^^ "hmm... no niby fajne, ladnie wykonane i wogole... ale brak tu logiki - kola zbudowane jakby mialy pokonac najwieksze niewiadomo co i jezdzic niewiadomo gdzie... natomiast zawieszenie jak w ferrari - na polskie drogi toto nie wyjedzie i nawet jak wyjedzie to sie predzej czy pozniej gdzies przyblokuje..." przylaczam sie do niego - jezeli to pojazd wojskowy, to watpie aby takie cuda wojsko potrzebowalo na lotniska :P (wiem ze to z filmu model, ale troche beznadziejnie w takim razie ktos to wymyslil...)
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor rzeczy w filmach maja wyglodac a nie byc praktyczne, nie oczekuj od pojazdow s-f logiki dzialania ale jak juz potrzebujesz/twoj kumpel potrzebuje logiki to niech to bedzie pojazd do pacyfikacji buntow w miescie, jakims z przyszlosci;) niedlugo update
Napisano 9 Grudzień 200420 l Bumpik troche za mocny. Moglbys postawic jakiegos bipedka albo cos bo nie moge jakos wielkosci wyczuc.
Napisano 9 Grudzień 200420 l hehe... uncle np. takiego San Francisko... ogolnie modelik super, bardzo ladny i jak juz mowilem - bardzo mi sie podoba ^^
Napisano 9 Grudzień 200420 l wow... that looks gr8. zrob jeszcze np. slady po pociskach (wgniecenia czy cus), albo sadze od wybuchania np. min p-piech., granatow w poblizu czy cos w tym stylu (:P)
Napisano 10 Grudzień 200420 l Autor nie wiem czy bede robil jakies slady po pociskach wlasnie rozplanowuje scenografie;p w sumie bedzie ona tylko tlem wiec nie bedzie zbyt detalowa, no jedynie to co na froncie bedize mialo wiecej detalu
Napisano 10 Grudzień 200420 l jesli ma to odniesienie do aliena to moglbys slady kwau na pojezdzie zrobic :P ale to juz takie ponadnormowe pomysly :)
Napisano 10 Grudzień 200420 l Autor hehe sladow wszelakich jest juz chyba dostatek, reszte sproboje zagrac odpowiednim oswietleniem ;) dlatego dzis albo jutro bede meczyl wszystkich co sie na tym znaja:P scenka bedize dosc hmm mroczna? troche particli i volumetricow mam nadzieje
Napisano 10 Grudzień 200420 l uncle na poczatku jak widzialem pruby materialow to myslalem ze zniszczysz nimi taki dobry model ale teraz jestem naprawde pod duzym wrazeniem.. ;) planujesz jakas scene? ;) pozdro
Napisano 10 Grudzień 200420 l Noooooooooooooooo!!!!!!!! Super!!!!!!!! Teraz jak wsziołeś i pokazałeś tego wielkość to aż chce się wejść i masakrować ;D. A ci co się czepiają kształty kół to się nieznają - one są supeR :).Tylko by się przydało je zrobić troszkę szare żeby się bieżnik dało dostrzec(jeżeli jakiś jest bo jush nipamintam :]). Z przodu obok działka na tym pustym walnij jeszcze taką wielką czache :]. Kome ---> czytasz poczte?? :] All the rest-------> ocenicie topick
Napisano 10 Grudzień 200420 l Teraz wyglada ladnie (tylko ladnie zebys w samozachwyt nie popadl:). Dzieki za bipedki:) Odrazu pojazd zrobil sie wiekszy.
Napisano 10 Grudzień 200420 l Poprostu zajebiście co tu duzo gadać :D Modeluj marinsa bedzie kozak jeszcze bardziej :D POZDRO...
Napisano 10 Grudzień 200420 l inespew: lepiej wygwiazdkuj to słowo zanim mod cię dopadnie ;) uncle: jestem pod gigantycznym wrażeniem, tylko błagam nie popsuj sceneri ;)
Napisano 10 Grudzień 200420 l Autor narazie zle sie czuje wiec nic nie robie ;( moze jeszcze poprawie wieczorem i dam lewa sciane , nie martw sie nie zepsuje scenerii;) nie bedzie przeciazona obiektami tak jak w ubocie, staram sie zeby glownym tematem bylo apc nadal, te barierki musze poprawic sa kijowe i wyrastaja niewiadomo zkad
Napisano 10 Grudzień 200420 l Autor cos mi nie pasi ta lewa sciana:) musze sie inaczej za nia zabrac chyba
Napisano 10 Grudzień 200420 l full respekt dla ciebie Uncle ty to potrafisz zrobic elegancki model i scene + texy i caloksztalt pracy :) juz teraz podoba mi sie bardzo ale to bardzo , jako wielki fan filmu alien , predator i calej tej sagi dostajesz na tym etapie odemnie 10 punkciakow na 10 , no i oczywiscie czekam z niecierpliwoscia na kolejne updaty . Twoj temat blyszczy wsrod innych na tym forum !!! piekna robota.
Napisano 10 Grudzień 200420 l o teraz mi sie spodobalo :)!. Powiedz mi czy te kraty na podlodze to jest modelowane?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto