Mario Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Witam Przedstawiam Wam kolejną porcję kilku ujęć z nowego projektu. Czas wykonani jak zwykle kilka dni a jeśli chodzi o czas obliczeń to: od 40 min do 2 godz dla ujęć statycznych (1024x768) a dla animacji od 1min do 10min :) (640x480). Piszcie co o tym myślicie.
kozioo Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Ładnie:) Troche razi ściana, w której jest kominek - konkretniej jej kant, pownieważ nie zgadza się łączenie tekstury. Poza tym bardzo przyjemna wizualka. Samo wnetrze również ;)
slayer2004 Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Podoba mi się. Wyczuwam bardzo ciepły klimat wnętrza.
curka Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 mi sie podoba. najbardziej 1,5 i 7 ale ogolnie naprawde dobra robota :) pozdro
polka dot Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 profesjonalka :D bardzo dobre te rendery na pierszy rzut oka, na drugi nie mam czasu ;) jedyne do czego sie przywale to ze halogeny swieca duzo za ciemno ;) ale ogolnie gratulacje, podoba mi sie
chveti Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 bez zbędnych ochów i achów 5+/6 mozna prosic o taki ogolny light setup? :)
Gość Savoy Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Ach ten V-ray nie mam pytań do jego poziomu radiacji w internalach, nie wiem jaki masz procesor ale szybkość renderingu niesamowita (jak dla mnie). Internale zawsze mi się podobały ale Lightwave nie ma dobrego rendera do takich rzeczy. Poziom radiacji super - nic przepalonego.
Morph0001 Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Wow Dude ! Super wyglada bardzo realistycznie, the krzesla i stol troche prosto ale nic pozatym, rendery zajewiste !. Hej czy mozesz zdradzic ustawienia swiatel?? Ile swiatel i gdzie. Dzieki
zipper Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 wszystko jest piekne ... tylko cos mi miejscami cienie kuleja ... np na kanapie ... nie wiem co z nimi jest ale wyglada to dziwnie ... mozliwe ze przez cos przechodzi to swiatlo wiec nie wiem ... na renderze nr1 halogen swieci wprosta na roslinke ktora cienie nie daje wogole ? no tak jak mowie ... cos z tymi cieniami mi nie pasuje ... reszta super. pozdrawiam
Vorek Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 rewelacja, żadnych uwag, na pewne niedociągnięcia można przymknąć oko gdyż całość przedstawia się fantastycznie :) Pozdrawiam
Conrad Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 na 5 i 6 widać to zejście tesxtury tego kominka, tych kamienie. Ogólnie bardzo mi sie podoba, akurat tak sie trafilo, ze bardzo gustuję w tego typu kolorystyce i calej architekturze domu. Na ostatnim trochę mi sie dywanik nie podoba, wydaje sie być taki twardy właśnie. NA poduszkach przydały by sie jakieś szwy, np: na tych ostanich, jakieśza gładkie te poduszki.Mimo to super , chociarz te słowo ma w tym momencie troche płytkei znaczenie i zbyt ogólne, praca po prostu zaczęta i i świetnie skończona. chciałbym wiedzieć: jaki masz PC czy na tym renderze ostanim z łóżkiem za szybą jest tylko background wstaiowny, a na reszcie modele? a doniczki sa fajne, alu nie :)
Gość smoking_man Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 tylko obrazki na scianach dobrane bez gustu
siwy Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Bardzo dobra robota. Nie podoba mi się tylko telewizor. Za ciemny ma kineskop jeśli ma być włączony. Może lepiej go wyłączyć.
razor Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 No to ja, pisząc jako ktoś kto kilka dni męczył by się nad zrobieniem samych foteli napiszę tylko że nie podobają mi się tekstury drewna. Chodzi mi o to że cała praca jest na 6 a tekstury drewna na 3+ , i trochę to odstaje od całości. Jaki render ? Pewnie V-ray, ale tego nie napisałeś więc pytanie pozostaje otwarte. No i niezależnie od użytego rendera, proszę Cię o napisanie ile i jakich świateł użyłeś.
razor Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Bardzo dobra robota. Nie podoba mi się tylko telewizor. Za ciemny ma kineskop jeśli ma być włączony. Może lepiej go wyłączyć. ......hmmmm ? hmmmmmmm........... ?! Jaki telewizor ??? edit: heheh sorki... myślałem że to obraz :D
Marvey Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 nom nom wizualki piękne jeden jedyny zgrzyt to kominek poza tym wszystko supcio
Chalek Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Rewelacyjna jakosc. Wszystko bardzo mi sie podoba poza "wlaczonym" tv, ale to drobiazg. Jest super, gratulacje.
prabab Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Chcę się tylko zapytac, czy te cegiełki na kominku to taka tapeta? Bo tak to wygląda. Jeżeli tak to się nie czepiam.
::::: maxczaku ::::: Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Witam Mario, wiele słyszałem o tempie w jakim to robisz, warunkach i sprawach czysto technicznych. Mirkowaty zdał mi raport...hihihihi. Moja opinia jest taka.....ot mistrzostwo w swej formie i ukłony dla Ciebie, za speed, walory artystyczne, kompozycje, oświetlenie. Pozdrowienia dla ekipy ..... Mirkowaty ma juz rower ???? hihihihihihih jak nie to przewieź go czasem na ramie ...hihihiihih Pozdrawiam
JunioR Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 wyyyppaaaasss, klimat i wogle !! Bardzo mi sie podoba ustawienie swiatla. pozdro :)
Mirkowaty Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 HAHA wszyscy tak tu chwalą Maria wiec jestem zobowiązany sie wyłamać :D, siedzę z gościem w jednej firmie i wiem o jego pracy prawie wszystko. Wiec jest tak kolo ma 4 odnóża bo nie pił płynu lugola w czasie awarii w Czernobylu dlatego praca idzie mu tak sprawnie. Reszta to już tylko talent hehe Pozdrowienia dla Mario i Maxczaku :P
Wielka_Siostra Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Zauważyłam, że potrafisz robić super realistyczne wizualizacje, jeśli masz kiklanaście godzin czasu na render. Bardziej jednak cenne jest dla mnie to, że robisz też wizualizacje "na wczoraj", które mimo że już trochę "tekturowe", to jednak są nadal świetne. Rispect:-)
MareG Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Powiem tak: Gdyby ktoś próbował kiedyś kwestionować wyższość Radiosity nad MonteCarlo pod kątem jakości i uzyskanego realizmu - powinno mu się zamknąć usta pokazując np. Twoje prace. Naprawdę miło się ogląda. Pozdrawiam
MareG Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 ale wydawało mi się, że Mario liczył w Radio ? Jeśli VRay to oczywiście MC
reVis Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Ja chyba kiedyś wpadne w kompleksy oglądając Twoje i innych prace... w skrócie to mi się podoba :)
El Wieczor Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Ja mam pytanie: Jakie światła? (tylko szczegółowo)
Mario Napisano 27 Kwiecień 2005 Autor Napisano 27 Kwiecień 2005 kozioo :: Faktycznie masz racje z tą teksturą zauważyłem to dopiero jak napisałeś. Tak to jak się robi na szybkiego :) slayer2004 :: Osobiście też takie klimaty lubię (ciepłość wnętrza) kome :: Co do halogenów to musze przyznać się bez bicia że niektóre są tylko aby wypełnić puste miejsce ale kilka świeci – lecz z włączonymi cieniami aby szybciej się liczyło :( chveti :: Morph0001 :: razor :: MareG :: peter_muler :: El Wieczor :: Render to Vray a oto kilka podstawowych ustawień Dodam też że ustawienia są prawie standardowe. Render:: Primary – Irradiance map (Mini rate -3/0, Max rate 0, Hsph 50, Interp 54, Clr 0,35 Nrm 0,3, Dist 0,3 ) Secondary – Light cache (Subdivs 500, sample size 0,02 Filter: None pozostałe parametry bez zmian) QMC: Adaptive 0,88 Noise 0,005 Min samples 8 Global sub 1 G-Buffer/Color mappig:: Exponential Dark 1,6 Bright 1,6 Światła:: włączone opcje: Invisible i Store with irradance map wartość Multi i Color to już zależne od tego gdzie się znajdują i w scenie jest jeszcze jeden Direct01 i to by było wszystko Ze światłami jest najwięcej zabawy W tej scence zastosowałem 31 świateł typu VRayLight i 3 IES-sy. Jeśli chodzi o rozmieszczenie świateł to przeważnie znajduje się w każdym oknie i pod sufitami a jeśli nadal jest ciemno w jakimś miejscu to dokładam kolejne. Same testy troszkę zajmują czasu ale po wykonaniu kilkudziesięciu projektów można wyczuć jak będą się zachowywać Savoy :: procesor to P4 3giga 1gbRamu Czas renderingu jest zależny tylko od ustawień Ja zrezygnowałem z dodatkowych cieni i w światłach włączałem opcję „Store with irradance map” to znacznie skraca czas ale niestety tracimy na fajnych i miękkich cieniach :( coś za coś. Tak to jest jak jesteśmy zależni od czasu :) zipper :: cienie na kanapie są rzucane przez okno i żaluzje może dlatego tak jakoś dziwnie wygląda ale ja jestem zadowolony. Masz racje cienie w halogenach zostały wyłączone (czas to pieniądz) Kulfer :: Co do takich detali o których wspominasz „NA poduszkach przydały by sie jakieś szwy” to narazi można zapomnieć gdyż ilość fajsów jest juz tak duża że trudno kręcić scenką. Może jak będzie jakaś mocniejsza grafika to kto wie :) Komputer to P4 3giga. Za oknem jest background (zrobiony przez Lukx-a chłopak się postarał i odwalił kawał dobrej robory) ale w dolnym prawym rogu okna widać kawałek krzaka 3D One też są widoczne w innych ujęciach. smoking_man :: wszystkim w firmie obrazki się podobają ale to jest zależne od gustu człowieka. Jednym się będą podobać a drugim nie :) prabab :: te „cegiełki” to miały być kamienie Zapomniałem dodać Displacement :(( ::::: maxczaku ::::: no różnie to bywa z tym „Speedem” ale z reguły jest tak że trzeba robić to jak najszybciej - można się do tego jakoś przyzwyczaić hehe Mirkowaty jeszcze nie kupił roweru, jutro ma iść kupować ale za to dzisiaj juz trenuje HeHe Mirkowaty :: Mirkowaty troszkę przesadzasz z tymi odnóżami a antidotum na Czarnobyl to piłem HeHe Wielka_Siostra :: Tak jak już pisałam prędzej – wszystko jest zależne od czasu. Ale jak się go ma to można sobie siedzieć i rasować parametry jak się tylko chce a rezultaty będą na pewno lepsze curka :: Lt.Knysha :: DarCon :: Vorek :: siwy... :: Marvey :: Chalek :: JunioR :: Konkret.... :: reVis :: kuback :: Dzięki za komentarz i jeszcze siateczki :))
Wielka_Siostra Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Mario, no cóż, pewnie jedyną Twoją wadą jest to, że jesteś żonaty;-) Pzdr
Conrad Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Dzieki za odp., tak patrze na twoja scene...kurde..mi na scenie z polowa alementuom mniej jest ciezko obraca juz..ale ja mam 512 ramu niestety.. w suemi te siateczki co dodałeś daly odp.na resztę moich pytań :) a robienie takiej scney jak "tnie" przy obracaniu to nie lada cierplowosc i...wytrzymalosc czy opanowanie heh..
buczer Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 brzydkie wnetrze, obrazki srednie chyba dlatego jestem na nie
curka Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 chyba jestes wybredny peter.nie mowie,ze to od razu wada. tak tylko stwierdzam :) mi sie nadal podoba. pzdr
El Wieczor Napisano 28 Kwiecień 2005 Napisano 28 Kwiecień 2005 No ale z tymi świtałami pod sufitem... można tak? Przeież to nie zgodne z naturą. Może to wygląda ładnie, ale chyba nierealistycznie w takim razie? Ale pracka mi się podoba, mimo kilku błędów... z braku czasu ;)
MOTHMAN Napisano 28 Kwiecień 2005 Napisano 28 Kwiecień 2005 Witam, Qrcze, nawet miniaturka układu świateł fajnie graficznie wygląda ;) Praca jest świetna !!! Ale z tymi obrazkami na ścianach to dałeś czadu - więcej juz sie chyba nie zmieści ;P GRATULACJE ! :)
biglebowsky Napisano 28 Kwiecień 2005 Napisano 28 Kwiecień 2005 Te obrazki na scianach sa ni w 5 ni w 9, koszmarne, zupelnie nie pasuja do wnetrz i tylko psuja naprawde dobra robote. ten niebieskobialy gostek w rogu tez mocno razi w oczy.
Simple_man Napisano 28 Kwiecień 2005 Napisano 28 Kwiecień 2005 Podoba mi się wszystko, ale... Pościel an łóżku albo jest mocno wykrochmalona albo poprostu nie użyłeś reactora, bo wygląda jakoś dziwnie. A druga sprawka to TV. Ja osobiście to bym go wyłączył. Ja rozumiem, że ma powłokę antyrefleksyjną ale bez przesady. Ale poza tym jest bardzo dobrze. przyjemne barwy ciepło i same pozytywne odczucia. No i na koniec jedno małe pytanko jak zrobiłeś te ładne halogenki na pierwszym ujęciu. Chodzi mi o to co się dzieje ze światłem na ścianie, świetny efekt.
buczer Napisano 28 Kwiecień 2005 Napisano 28 Kwiecień 2005 podobno jest odgorne zalecenie nabijania postow w tym watku...tak wiec nadal jestem na nie ;) a zeby nie dostac bana za brak konkretow dopisze ze nie wszyscy klienci maja polsat`oskie poczuci estetyki i czasami chca miec indywidualne mieszkanie. to wyzej jest jak reklama gumy orbit we wlasnym domu, a projekt imo dobity zostal slodka stylistyka vraya. miod, blur i gloł plynie z ekranu...ja tego mieszkania nie kupuje orginalnosc - 0 przyznam jednak ze warsztatowo gi calkiem fajne GI - 8/10 ;) pozdrawiam
MOTHMAN Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 No teraz LERU jest chyba zadowolony ;) tyle postów... Ale ja proponuje dodać jakąś klatkę ze zwierzątkiem ... np. chomikiem ;P Byłoby jeszcze bardziej realistycznie :D
Idaho Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Na szybko. Bardzo ładna subtelna praca. Kolorystycznie bardzo mi odpowiada. Wystrój też OK. Jeszcze tylko pytanka: wspomniałeś o pamięci i procku, a jaką grafę posiadasz? Nie wiem może mi umknęło ale w czym robiłeś 3DSMAX, Lightwave, ...? Jeśli w MAXie i masz GF, czy masz zainstalowane MAXtreme?
MOTHMAN Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 wspomniałeś o pamięci i procku, a jaką grafę posiadasz? Nie wiem może mi umknęło ale w czym robiłeś 3DSMAX, Lightwave, ...? Jeśli w MAXie i masz GF, czy masz zainstalowane MAXtreme? Jeżeli chodzi o MAXTREME to one działają tylko z kartami Quadro. Można ewentualnie zmodowac Gforca na Quadro, ja mam "moda" Gforce TI4600@Quadro4 900XGL
Mario Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 Kulfer :: przy takich scenach to nawet jak byś miał jakąś wypasioną kartę to i tak Ci będzie wszystko „skakać” dlatego ja stosuje warstwy w których umieszczam np.: rośliny, łazienki, sypialnie itd. I jeśli jest coś zbędne (chwilowo niepotrzebne) to ukrywam. peter_muler :: tobie może i się nie podoba ale ważne że klient jest zadowolony :) Następnym razem postaram się cos zrobić bardziej oryginalnego El Wieczor :: masz racje że to nie zgodne z naturą ale jakoś musiałem zasymulować światło – nie jest to praca dyplomowa i nikt nie będzie sprawdzał czy faktycznie tak światło się rozchodzi. Tutaj liczy się efekt końcowy :) Simple_man :: halogeny są zrobione dzięki plikom IES można sobie je ściągnąć ze strony bega.com Jest tam bardzo duży wybór tych plików. Idaho :: grafika to GF 5700 256mb Próbowałem przerobić na Quadro ale się nie udało (coś z tym modelem jest nie tak) A program w którym robiłem projekt to Max Dzięki za komentarze
SAIRAM Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Jak patrzę na tak profesjonalne prace, aż mi żołądek skręca…………z zazdrości. Ale cóż, nie ma tak łatwo, trzeba się rozwijać, kto wie może i ja wkrótce będę tak wymiatał. Co tu się rozpisywać, świetne wizualizacje i kropka. Ale obraz w telewizorze to mógłbyś zrobić lepszy:P Gratulacje i życzę dalszych sukcesów....
Mario Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 każdy człowiek się rozwija a jeśli postawisz sobie cel i się postarasz - to go osiągniesz :)
Pionier Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 amen :) co do pracki, mi sie podobaja renderki, gratki za dobra prace. Pozdrawiam Pionier.
ZikO Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Witam. Jesli o mnie chodzi to wizualizacja jest super. Kiedy ogladam takie prace to nasuwa sie pytanie, czy ja kiedykolwiek bede choc w polowie tak dobry. Jak narazie to jestem na etapie prostych modeli z ktorymi sobie i tak nie daje rady, a gdzie swiatla, tekstury, rendery .... ufff duzo tego. Wspomnieliscie o plikach IES (coz to jest? - to tak przy okazji) Ogladalem rowniez przed chwilka pracy 'curki'. Mam dokladnie takie same odczucie. Potrzebuje stworzyc roslinki. Mario jesli nie masz nic przeciwko, czy moglbys chociaz naprowadzic mnie jak sie takie roslinki modeluje. Dzieki. Jeszcze raz gratuluje!!!
Rekomendowane odpowiedzi