Skocz do zawartości

Scena 3D: :: Wizualizacja - Wnętrze02 ::


Mario

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przedstawiam Wam kolejną porcję kilku ujęć z nowego projektu. Czas wykonani jak zwykle kilka dni a jeśli chodzi o czas obliczeń to: od 40 min do 2 godz dla ujęć statycznych (1024x768) a dla animacji od 1min do 10min :) (640x480). Piszcie co o tym myślicie.

 

 

pt0305000007wn.jpg

 

pt0305100012vc.jpg

 

pt0305200023sl.jpg

 

pt0305300037kp.jpg

 

pt0305500052dm.jpg

 

pt0305600061hp.jpg

 

pt0305400047ty.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ach ten V-ray nie mam pytań do jego poziomu radiacji w internalach, nie wiem jaki masz procesor ale szybkość renderingu niesamowita (jak dla mnie).

Internale zawsze mi się podobały ale Lightwave nie ma dobrego rendera do takich rzeczy. Poziom radiacji super - nic przepalonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest piekne ... tylko cos mi miejscami cienie kuleja ... np na kanapie ... nie wiem co z nimi jest ale wyglada to dziwnie ... mozliwe ze przez cos przechodzi to swiatlo wiec nie wiem ... na renderze nr1 halogen swieci wprosta na roslinke ktora cienie nie daje wogole ? no tak jak mowie ... cos z tymi cieniami mi nie pasuje ... reszta super.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 5 i 6 widać to zejście tesxtury tego kominka, tych kamienie. Ogólnie bardzo mi sie podoba, akurat tak sie trafilo, ze bardzo gustuję w tego typu kolorystyce i calej architekturze domu. Na ostatnim trochę mi sie dywanik nie podoba, wydaje sie być taki twardy właśnie. NA poduszkach przydały by sie jakieś szwy, np: na tych ostanich, jakieśza gładkie te poduszki.Mimo to super , chociarz te słowo ma w tym momencie troche płytkei znaczenie i zbyt ogólne, praca po prostu zaczęta i i świetnie skończona.

 

chciałbym wiedzieć: jaki masz PC

czy na tym renderze ostanim z łóżkiem za szybą jest tylko background wstaiowny, a na reszcie modele?

 

a doniczki sa fajne, alu nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja, pisząc jako ktoś kto kilka dni męczył by się nad zrobieniem samych foteli napiszę tylko że nie podobają mi się tekstury drewna.

Chodzi mi o to że cała praca jest na 6 a tekstury drewna na 3+ , i trochę to odstaje od całości.

Jaki render ? Pewnie V-ray, ale tego nie napisałeś więc pytanie pozostaje otwarte.

No i niezależnie od użytego rendera, proszę Cię o napisanie ile i jakich świateł użyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra robota. Nie podoba mi się tylko telewizor. Za ciemny ma kineskop jeśli ma być włączony. Może lepiej go wyłączyć.

 

 

......hmmmm ? hmmmmmmm........... ?! Jaki telewizor ???

 

edit: heheh sorki... myślałem że to obraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mario, wiele słyszałem o tempie w jakim to robisz, warunkach i sprawach czysto technicznych. Mirkowaty zdał mi raport...hihihihi. Moja opinia jest taka.....ot mistrzostwo w swej formie i ukłony dla Ciebie, za speed, walory artystyczne, kompozycje, oświetlenie.

Pozdrowienia dla ekipy ..... Mirkowaty ma juz rower ???? hihihihihihih jak nie to przewieź go czasem na ramie ...hihihiihih

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHA wszyscy tak tu chwalą Maria wiec jestem zobowiązany sie wyłamać :D, siedzę z gościem w jednej firmie i wiem o jego pracy prawie wszystko. Wiec jest tak kolo ma 4 odnóża bo nie pił płynu lugola w czasie awarii w Czernobylu dlatego praca idzie mu tak sprawnie. Reszta to już tylko talent hehe

Pozdrowienia dla Mario i Maxczaku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak:

Gdyby ktoś próbował kiedyś kwestionować wyższość Radiosity nad MonteCarlo pod kątem jakości i uzyskanego realizmu - powinno mu się zamknąć usta pokazując np. Twoje prace.

Naprawdę miło się ogląda.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozioo ::

Faktycznie masz racje z tą teksturą zauważyłem to dopiero jak napisałeś. Tak to jak się robi na szybkiego :)

 

slayer2004 ::

Osobiście też takie klimaty lubię (ciepłość wnętrza)

 

kome ::

Co do halogenów to musze przyznać się bez bicia że niektóre są tylko aby wypełnić puste miejsce ale kilka świeci – lecz z włączonymi cieniami aby szybciej się liczyło :(

 

chveti :: Morph0001 :: razor :: MareG :: peter_muler :: El Wieczor ::

Render to Vray a oto kilka podstawowych ustawień Dodam też że ustawienia są prawie standardowe.

Render::

Primary – Irradiance map (Mini rate -3/0, Max rate 0, Hsph 50, Interp 54, Clr 0,35 Nrm 0,3, Dist 0,3 )

Secondary – Light cache (Subdivs 500, sample size 0,02 Filter: None pozostałe parametry bez zmian)

QMC:

Adaptive 0,88 Noise 0,005 Min samples 8 Global sub 1

G-Buffer/Color mappig::

Exponential Dark 1,6 Bright 1,6

Światła::

włączone opcje: Invisible i Store with irradance map wartość Multi i Color to już zależne od tego gdzie się znajdują i w scenie jest jeszcze jeden Direct01 i to by było wszystko

 

Ze światłami jest najwięcej zabawy W tej scence zastosowałem 31 świateł typu VRayLight i 3 IES-sy. Jeśli chodzi o rozmieszczenie świateł to przeważnie znajduje się w każdym oknie i pod sufitami a jeśli nadal jest ciemno w jakimś miejscu to dokładam kolejne. Same testy troszkę zajmują czasu ale po wykonaniu kilkudziesięciu projektów można wyczuć jak będą się zachowywać

 

Savoy ::

procesor to P4 3giga 1gbRamu Czas renderingu jest zależny tylko od ustawień Ja zrezygnowałem z dodatkowych cieni i w światłach włączałem opcję „Store with irradance map” to znacznie skraca czas ale niestety tracimy na fajnych i miękkich cieniach :( coś za coś. Tak to jest jak jesteśmy zależni od czasu :)

 

zipper ::

cienie na kanapie są rzucane przez okno i żaluzje może dlatego tak jakoś dziwnie wygląda ale ja jestem zadowolony. Masz racje cienie w halogenach zostały wyłączone (czas to pieniądz)

 

Kulfer ::

Co do takich detali o których wspominasz „NA poduszkach przydały by sie jakieś szwy” to narazi można zapomnieć gdyż ilość fajsów jest juz tak duża że trudno kręcić scenką. Może jak będzie jakaś mocniejsza grafika to kto wie :) Komputer to P4 3giga. Za oknem jest background (zrobiony przez Lukx-a chłopak się postarał i odwalił kawał dobrej robory) ale w dolnym prawym rogu okna widać kawałek krzaka 3D One też są widoczne w innych ujęciach.

 

smoking_man ::

wszystkim w firmie obrazki się podobają ale to jest zależne od gustu człowieka. Jednym się będą podobać a drugim nie :)

 

prabab ::

te „cegiełki” to miały być kamienie Zapomniałem dodać Displacement :((

 

::::: maxczaku :::::

no różnie to bywa z tym „Speedem” ale z reguły jest tak że trzeba robić to jak najszybciej - można się do tego jakoś przyzwyczaić hehe

Mirkowaty jeszcze nie kupił roweru, jutro ma iść kupować ale za to dzisiaj juz trenuje HeHe

 

Mirkowaty ::

Mirkowaty troszkę przesadzasz z tymi odnóżami a antidotum na Czarnobyl to piłem HeHe

 

Wielka_Siostra ::

Tak jak już pisałam prędzej – wszystko jest zależne od czasu. Ale jak się go ma to można sobie siedzieć i rasować parametry jak się tylko chce a rezultaty będą na pewno lepsze

 

curka :: Lt.Knysha :: DarCon :: Vorek :: siwy... :: Marvey :: Chalek :: JunioR :: Konkret.... :: reVis :: kuback ::

Dzięki za komentarz

 

i jeszcze siateczki :))

 

2swiatla5da.th.jpg 3swiatla3jy.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp., tak patrze na twoja scene...kurde..mi na scenie z polowa alementuom mniej jest ciezko obraca juz..ale ja mam 512 ramu niestety.. w suemi te siateczki co dodałeś daly odp.na resztę moich pytań :) a robienie takiej scney jak "tnie" przy obracaniu to nie lada cierplowosc i...wytrzymalosc czy opanowanie heh..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się wszystko, ale... Pościel an łóżku albo jest mocno wykrochmalona albo poprostu nie użyłeś reactora, bo wygląda jakoś dziwnie. A druga sprawka to TV. Ja osobiście to bym go wyłączył. Ja rozumiem, że ma powłokę antyrefleksyjną ale bez przesady. Ale poza tym jest bardzo dobrze. przyjemne barwy ciepło i same pozytywne odczucia. No i na koniec jedno małe pytanko jak zrobiłeś te ładne halogenki na pierwszym ujęciu. Chodzi mi o to co się dzieje ze światłem na ścianie, świetny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno jest odgorne zalecenie nabijania postow w tym watku...tak wiec nadal jestem na nie ;)

a zeby nie dostac bana za brak konkretow dopisze ze nie wszyscy klienci maja polsat`oskie poczuci estetyki i czasami chca miec indywidualne mieszkanie. to wyzej jest jak reklama gumy orbit we wlasnym domu, a projekt imo dobity zostal slodka stylistyka vraya. miod, blur i gloł plynie z ekranu...ja tego mieszkania nie kupuje

orginalnosc - 0

 

przyznam jednak ze warsztatowo gi calkiem fajne

GI - 8/10 ;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko. Bardzo ładna subtelna praca. Kolorystycznie bardzo mi odpowiada. Wystrój też OK.

 

 

Jeszcze tylko pytanka:

wspomniałeś o pamięci i procku, a jaką grafę posiadasz?

Nie wiem może mi umknęło ale w czym robiłeś 3DSMAX, Lightwave, ...? Jeśli w MAXie i masz GF, czy masz zainstalowane MAXtreme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspomniałeś o pamięci i procku, a jaką grafę posiadasz?

Nie wiem może mi umknęło ale w czym robiłeś 3DSMAX, Lightwave, ...? Jeśli w MAXie i masz GF, czy masz zainstalowane MAXtreme?

 

 

Jeżeli chodzi o MAXTREME to one działają tylko z kartami Quadro.

 

Można ewentualnie zmodowac Gforca na Quadro, ja mam "moda"

Gforce TI4600@Quadro4 900XGL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulfer ::

przy takich scenach to nawet jak byś miał jakąś wypasioną kartę to i tak Ci będzie wszystko „skakać” dlatego ja stosuje warstwy w których umieszczam np.: rośliny, łazienki, sypialnie itd. I jeśli jest coś zbędne (chwilowo niepotrzebne) to ukrywam.

 

peter_muler ::

tobie może i się nie podoba ale ważne że klient jest zadowolony :)

Następnym razem postaram się cos zrobić bardziej oryginalnego

 

El Wieczor ::

masz racje że to nie zgodne z naturą ale jakoś musiałem zasymulować światło – nie jest to praca dyplomowa i nikt nie będzie sprawdzał czy faktycznie tak światło się rozchodzi. Tutaj liczy się efekt końcowy :)

 

Simple_man ::

halogeny są zrobione dzięki plikom IES można sobie je ściągnąć ze strony bega.com Jest tam bardzo duży wybór tych plików.

 

Idaho ::

grafika to GF 5700 256mb Próbowałem przerobić na Quadro ale się nie udało (coś z tym modelem jest nie tak) A program w którym robiłem projekt to Max

 

Dzięki za komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na tak profesjonalne prace, aż mi żołądek skręca…………z zazdrości.

Ale cóż, nie ma tak łatwo, trzeba się rozwijać, kto wie może i ja wkrótce będę tak wymiatał.

Co tu się rozpisywać, świetne wizualizacje i kropka.

Ale obraz w telewizorze to mógłbyś zrobić lepszy:P

Gratulacje i życzę dalszych sukcesów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jesli o mnie chodzi to wizualizacja jest super.

Kiedy ogladam takie prace to nasuwa sie pytanie, czy ja kiedykolwiek bede choc w polowie tak dobry. Jak narazie to jestem na etapie prostych modeli z ktorymi sobie i tak nie daje rady, a gdzie swiatla, tekstury, rendery .... ufff duzo tego. Wspomnieliscie o plikach IES (coz to jest? - to tak przy okazji)

 

Ogladalem rowniez przed chwilka pracy 'curki'. Mam dokladnie takie same odczucie.

Potrzebuje stworzyc roslinki. Mario jesli nie masz nic przeciwko, czy moglbys chociaz naprowadzic mnie jak sie takie roslinki modeluje. Dzieki.

 

Jeszcze raz gratuluje!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności