Napisano 14 Listopad 200519 l Bardzo fajnie. Wygląda jak w call of duty :) ale ziemia jest taka jakby płaska. Porób jakieś wgniecenia czy cuś... Pasowało by... Pozdro bardzo fajnie :)
Napisano 14 Listopad 200519 l to ze wygląda ja w call of duty to nie jest komplement ale wioska fajna
Napisano 14 Listopad 200519 l Witam Cieszę się Pionier że w końcu wziąłeś się do roboty. Ciekawi mnie czym nas zaskoczysz. Bo to że zaskoczysz to tego jestem pewien. Pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200519 l Przepraszam ale nie czytałem trego co pisaliście, jestem w tym wątku pierwszy raz... i moge jedynie powiedzieć to: HONLY SHIET !! Jak wy to zorbiliście wsyztsko, na jakim sprzęcie ??!! To są prace idealne, szczegółowe no i aż dech zapierają, idealnie jak do gierek Gext-Gen :] Licze na dalesze prace !!!!
Napisano 14 Listopad 200519 l Witam wszystkich! Jak juz Pionier wspomniał... zabieramy sie za prace nad projektem!! Aktualnie wyciskam ile sie da ;p tej wioski, troche zabawilem sie w szopie i doszedlem do czegos takiego : Caly czas coś dorabiam ... zwracam uwagę ze ziemia (jak juz wspomniał Koniu) jest płaska ;p ... teraz powaznie - teksturka swierza i jeszcze nie zdazylem dorobic do niej bump mapy. Prawdopodobnie dzisiaj juz bedzie chropowato i mokro w tych popękanych miejscach ... generalnie woda bedzie sie zbierać na drodze :) ... To narazie tyle ... wracam do boju ... OVER AND OUT!
Napisano 15 Listopad 200519 l ... po dluzszym namysle postanowilem zmienic kąt widzenia kamery ... pomoze to w lepszy sposob pokazac wielkość czołgu ... pozdro!
Napisano 15 Listopad 200519 l Zdecydowanie lepiej i z takim ustawieniem kamery droga nie wydaje się już za szeroka. Czekać tylko na tygrysa Pozdrawiam
Napisano 15 Listopad 200519 l a moim zdaniem to poprzednie ujecie bylo lepsze. teraz droga wpada na conajmniej 1/3 ekranu i masz ja w zblizeniu traciesz na realizmie bo niestety widac texturke i bumpa. ale to jest kwestia raczej techniczna bo nie wiem w jakim stopniu czolg tam sie wpasuje.
Napisano 17 Listopad 200519 l Bardzo ładnie...mam pytanie bonifatz...drzewka z ps-a czy inne stawiam na rpc..ale nie jestem pewny..... ciekawość. Ładnie wyglada ta mgiełka i swietnie dopasowałes widok na horyzoncie. To ma byc wczesny ranek czy wieczór? Ogólnie trzyma sie w charakterze tego co planowaliście na poczatku..i dobrze. czekam na pierwsze pojazdy w scenie:) POZDRAWIAM! PS. uściskaj ode mnie pioniego :)
Napisano 19 Listopad 200519 l dzieki kliment, wiec drzewa to modele, miałem w planach wstawienie dwu wymiarowych map ale jednak te drzewa lepiej wygladaja ;) wydaje mi sie ze probojemy pokazac wczesny poranek... to by było na tyle... prawdopodobnie jutro bedzie update Pozdrawiam
Napisano 20 Listopad 200519 l Autor hm jezeli o mnie chodzi to troche zmienilem zdanie co do ujecia, na razie wrzucam bardzo mocny zarys tego jak ja to widze render czolgu do szkicu nizej, wywale wszystkie detale z przodu czolgu i domodeluje elementy z tylu. pozdrawiam (spiacy) pionier
Napisano 20 Listopad 200519 l niepodoba mi sie ustawienie czołgu. przez lata oglądałem t34 ustawione w ten sposób w parku w legnicy ( wiezyczka lekko obrucona, lufa w górze...) i przez to mi sie niepodoba bo tak "radziecko" wygląda
Napisano 22 Maj 200618 l Autor ok, to ja odswieze swoj zapomniany topic :) poprawiam modeling, galazki, zimmerit oderwany, wiaderko i inne takie :D co do textur to na razie nie pokaze bo jeszcze nie ma co pokazywac, niemniej jednak pierwsze testy texturek juz robilem ;P
Napisano 22 Maj 200618 l to w końcu z której strony będzie render - od przodu czy z zada ? o modelu sie nie wypowiadam bo chyba wiesz co wszyscy o tobie myśla ;)
Napisano 22 Maj 200618 l Autor raczej z przodu, hm no ale wlasnie widzisz hindus, poki modelowanie nieskonczone i widac poprawki to chetnie poczytam komentarze na ten temat ;d
Napisano 22 Maj 200618 l Witam!! jak dlugo(godzin) modelowales czalg i kolesia?? super modeling :) pozdro
Napisano 22 Maj 200618 l nie wymodelowałeś zacieków, wstydź się ;] Fajnie że dłubiesz to dalej, szkoda by było zostawić taki projekt :) Pozdrawiam
Napisano 22 Maj 200618 l boskie to jest :D gałązki i te wszyskie detale mnie powalają, ile to wszystko ma poly ?? tak się tylko zastanawiam czy gąsielnica na górze powinna być tak naciągnięta ??
Napisano 22 Maj 200618 l a więc jednak :) juz się bałem ze taki projekt skonczy sie fiaskiem. jest super, fajne gałązki
Napisano 22 Maj 200618 l ide to wydrukowac i wyrzucam swierszczyki, ale lufa :), ale czapka, ale liny, och...
Napisano 22 Maj 200618 l nic nowego nie powiem bo przedmówcy wszystko powiedzieli :) mam prośbę daj tylko jakiś duży render żeby się detalami nacieszyć
Napisano 22 Maj 200618 l Nic orginalnego nie wymyśle, Super jest i wszyscy to wiedzą :) Super wygląda ten podniszczony zimmerit. a jeśli można zapytać to co studiujesz ;?
Napisano 22 Maj 200618 l Ok wiec dobra napisze ;) To że robota jest full wypas to wiesz i do tego nie ma co wracac - wszystko jest fajnie , odrazu na wstapie powiem ze sie nei znam co by nie było ale napisze co bym chetnie zobaczył - wiecej krzaków połamanych itd przez ten czołg to jest raz, druga sprawa co powinno byc moim zdaniem i czego do tej pory jeszcze nei widziałem - mógłbyś sie pomęczyc , zrobic odp. brushe do zbrusha istworzyc poprzez modeling normal mape błota w którym jest czołg, ale tak aby wszystko fajnie wyglądało, realistyczne slady na błocie itd. Na czołgu tez bym chetnie zobaczył błoto - zwłaszcza na dolnej czesci - render taki na trawce to juz trozke przerobiony temat - a tak jak pisałem na błocie czegos takiego nei widziałem do tej pory - ważna informacja - nim wrzucisz do galeri to pobaw sie w photoszopie i wycisnij z pracy ile tylko wlezie. Wiem ze to wiesz bo komu ja to tłumacze :) ale zawsze warto wspomniec. Ogólnie z ujeciem to bym zostawił tak jak jest tylk ociut obniżył kamere by była bardziej z dołu - potem wkomponował na niebie jakies samoloty itp i było by great. Modeling jest bardzo dobry ale jesli idzie o te blachy nad gąsiennicami - nie wiem jak to sie fachowo nazywa - to bym pomodelował małe wgięcia itd Jesli o mnie idzie jak bym miał juz taki model to bym wyrnderował scene raz z shaderam, potem drugi raz z teksturą zardzewiałego sprzetu itp pote mw szopie na layery i za pomoca layera opacity załatwił tą sprawe - ostatnio bawie sie tą techniką i jest bardzo dobra jesli idzie o cieniowanie rogów pomiedzy np scianą a gruntem. Wiem że nie zobacze tego w maxwellu ale chetnie bym kiedys chciał zobaczyc tego typu scene :) Jak mozesz to napisz jak sie nazywają te karbowane powierzchnie i w jakim to jest celu - tak dla poszerzenia mej wiedzy ;) Tyle odemnie - może teraz to mówi wiecej. Nie życze Ci powodzenia bo nie ma sensu. Pozdrawiam.
Napisano 22 Maj 200618 l Karbowane powierzchnie to zimmerit. Antymagnetyczny "tynk" stosowany przez niemców od 1944r. Skład: jako spoiwo octan poliwinylu 25%, materiał wypełniający: włókno drewniane 10%, siarczan baru 40%, siarczek cynku 10% barwnik: ochra 15% ;). Model prześliczny. Tamiya czy Hasegawa? ;)
Napisano 22 Maj 200618 l No jak tak dalej pójdzie to będzie prawie tyle czołgów co samochodów. I dobrze! Hynol - to raczej nowy Dragon 3in1 :P A co do modelu to na razie on mnie w mojej historii najbardziej podniecił:P
Napisano 24 Maj 200618 l Autor dzieki za liczne komentarze (te na temat updatu modelu i te na temat gleby ktora zrobilem tylko po ty zeby nieprezentowac modelu na zwyklym plane tez dzieki ;P) update blotnikow:
Napisano 24 Maj 200618 l Piotrek nie wiem jak to robisz ale na Twoich renderach czuc ze ten czolg wazy swoje , bardzo mi sie podoba model :) nie moge sie doczekac kiedy skonczysz :)
Napisano 24 Maj 200618 l ta klicek tez tak uważam - a on potem napisze że on modelować nie umie ;) (patrz do wątku z bitwa)
Napisano 24 Maj 200618 l heh...ogólnie robi wrazenie ale mam watpliwości czy blacha tak wygladałaby po uszkodzeniach jesli juz...te błotniki wygladaja jak by je ktos pogiął a potem poodcinał częściowo nozycami od blachy....zgoda..niech beda pozwijane pogiete...ale te ubytki...hmmm....dobra czepiam sie:D
Napisano 24 Maj 200618 l Takie cos za bardzo z plasteliny te blotniki. Ale i tak jestes moim mistrzem :)
Napisano 24 Maj 200618 l nie no ja tam niewiem co powiedziec dlatego sie niewypowiem bo poco cos mowic ? :D wszystko widac czyli: PIEKNIE I JAK ZWYKLE Z POMYSLEM I DETALEM :D KEEP WORKING :D
Napisano 24 Maj 200618 l Świetnie Pionier :). Bardzo mi sie podoba, tylko tak dalej. A co do blotników to mam podobne odczucia co kliment... Przecież one byly robione z grubej pancernej blachy. A powyginaly sie jak blaszka cynkowa :P... Pozdrawiam, keep going :)
Napisano 24 Maj 200618 l Swietna praca , czuc mase tego modelu ! o blotnikach juz powiedziano wiec nic tylko zyczyc powodzenia :)
Napisano 24 Maj 200618 l Tutaj zdjęcie co "robiły" pociski trafiające we frontowy pancerz tygryska: http://www.fprado.com/armorsite/Tiger-2-2002-Picz/tiger2hit.jpg A propos pogiącia osłon bocznych - nie widziałem takich na zdjęciach Tigera II. Były od razu demontowane lub same się demontowały, co już na zdjęciach z wojny jest częste. Zagięcia szły do środka w przypadku trafień z broni (i szorowały po gąsienicy), natomiast ciężko było odgiąć blache w bok, na przykład na jakiejś przeszkodzie, bo była ona stosunkowo gruba i to raczej przeszkoda się dostosowywała. Byłbym raczej skłonny zaproponować przestrzały z sowieckiej rusznicy ppanc lub coś mniej drastycznego ;). Pozdrawiam.
Napisano 25 Maj 200618 l Autor hej czolem, jutro wrzuce refki z ktorych robilem blotniki, maly update, powyginane przednie blotniki, wiecej krzaczkow, maskowanie na lufie (choc nie wiem czy jest ok bo nie mam dobrych refek czegos takiego) render calosci: dzieki za komentarze!
Napisano 25 Maj 200618 l wow, powinienes dostać nobla za cierpliwość, pięknie powyginane blachy ale nie wiem czy to maskowanie na lufie nie idzie za dalego, albo okryj bardzo luźno całą lufe albo skróć to bo dziwnie wygląda imho mozna siatke powyginanych i podziurawionych błotników?
Napisano 25 Maj 200618 l Witam!! jak zrobiles ten kamuflaz z lisci?? recznie czy jakos szybciej latwiej wygodniej ?? pokaz siteczke :) pozdro
Napisano 25 Maj 200618 l nie wiem czy ktos zauwazyl ale szykuje nam sie niedlugo rocznica :o Pionier do roboty ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto