Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Tiger II


Pionier

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 445
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przepraszam ale nie czytałem trego co pisaliście, jestem w tym wątku pierwszy raz... i moge jedynie powiedzieć to:

 

HONLY SHIET !! Jak wy to zorbiliście wsyztsko, na jakim sprzęcie ??!! To są prace idealne, szczegółowe no i aż dech zapierają, idealnie jak do gierek Gext-Gen :] Licze na dalesze prace !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Jak juz Pionier wspomniał... zabieramy sie za prace nad projektem!!

Aktualnie wyciskam ile sie da ;p tej wioski, troche zabawilem sie w szopie i doszedlem do czegos takiego :

town_test_04.jpg

 

Caly czas coś dorabiam ... zwracam uwagę ze ziemia (jak juz wspomniał Koniu) jest płaska ;p ... teraz powaznie - teksturka swierza i jeszcze nie zdazylem dorobic do niej bump mapy. Prawdopodobnie dzisiaj juz bedzie chropowato i mokro w tych popękanych miejscach ... generalnie woda bedzie sie zbierać na drodze :) ...

To narazie tyle ... wracam do boju ... OVER AND OUT!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdaniem to poprzednie ujecie bylo lepsze. teraz droga wpada na conajmniej 1/3 ekranu i masz ja w zblizeniu traciesz na realizmie bo niestety widac texturke i bumpa. ale to jest kwestia raczej techniczna bo nie wiem w jakim stopniu czolg tam sie wpasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie...mam pytanie bonifatz...drzewka z ps-a czy inne stawiam na rpc..ale nie jestem pewny..... ciekawość. Ładnie wyglada ta mgiełka i swietnie dopasowałes widok na horyzoncie. To ma byc wczesny ranek czy wieczór? Ogólnie trzyma sie w charakterze tego co planowaliście na poczatku..i dobrze. czekam na pierwsze pojazdy w scenie:) POZDRAWIAM!

PS. uściskaj ode mnie pioniego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kliment,

wiec drzewa to modele, miałem w planach wstawienie dwu wymiarowych map ale jednak te drzewa lepiej wygladaja ;)

wydaje mi sie ze probojemy pokazac wczesny poranek...

to by było na tyle... prawdopodobnie jutro bedzie update

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm jezeli o mnie chodzi to troche zmienilem zdanie co do ujecia, na razie wrzucam bardzo mocny zarys tego jak ja to widze

 

101584_0.jpg

 

render czolgu do szkicu nizej, wywale wszystkie detale z przodu czolgu i domodeluje elementy z tylu.

 

101584_1.jpg

 

 

pozdrawiam

(spiacy) pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to ja odswieze swoj zapomniany topic :)

 

poprawiam modeling, galazki, zimmerit oderwany, wiaderko i inne takie :D

co do textur to na razie nie pokaze bo jeszcze nie ma co pokazywac, niemniej jednak pierwsze testy texturek juz robilem ;P

 

ETiger004.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wiec dobra napisze ;)

 

To że robota jest full wypas to wiesz i do tego nie ma co wracac - wszystko jest fajnie , odrazu na wstapie powiem ze sie nei znam co by nie było ale napisze co bym chetnie zobaczył - wiecej krzaków połamanych itd przez ten czołg to jest raz, druga sprawa co powinno byc moim zdaniem i czego do tej pory jeszcze nei widziałem - mógłbyś sie pomęczyc , zrobic odp. brushe do zbrusha istworzyc poprzez modeling normal mape błota w którym jest czołg, ale tak aby wszystko fajnie wyglądało, realistyczne slady na błocie itd.

 

Na czołgu tez bym chetnie zobaczył błoto - zwłaszcza na dolnej czesci - render taki na trawce to juz trozke przerobiony temat - a tak jak pisałem na błocie czegos takiego nei widziałem do tej pory - ważna informacja - nim wrzucisz do galeri to pobaw sie w photoszopie i wycisnij z pracy ile tylko wlezie. Wiem ze to wiesz bo komu ja to tłumacze :) ale zawsze warto wspomniec.

 

 

Ogólnie z ujeciem to bym zostawił tak jak jest tylk ociut obniżył kamere by była bardziej z dołu - potem wkomponował na niebie jakies samoloty itp i było by great.

 

Modeling jest bardzo dobry ale jesli idzie o te blachy nad gąsiennicami - nie wiem jak to sie fachowo nazywa - to bym pomodelował małe wgięcia itd

 

Jesli o mnie idzie jak bym miał juz taki model to bym wyrnderował scene raz z shaderam, potem drugi raz z teksturą zardzewiałego sprzetu itp pote mw szopie na layery i za pomoca layera opacity załatwił tą sprawe - ostatnio bawie sie tą techniką i jest bardzo dobra jesli idzie o cieniowanie rogów pomiedzy np scianą a gruntem.

 

Wiem że nie zobacze tego w maxwellu ale chetnie bym kiedys chciał zobaczyc tego typu scene :)

 

Jak mozesz to napisz jak sie nazywają te karbowane powierzchnie i w jakim to jest celu - tak dla poszerzenia mej wiedzy ;)

 

Tyle odemnie - może teraz to mówi wiecej. Nie życze Ci powodzenia bo nie ma sensu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karbowane powierzchnie to zimmerit. Antymagnetyczny "tynk" stosowany przez niemców od 1944r. Skład: jako spoiwo octan poliwinylu 25%, materiał wypełniający: włókno drewniane 10%, siarczan baru 40%, siarczek cynku 10% barwnik: ochra 15% ;).

 

Model prześliczny. Tamiya czy Hasegawa? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak tak dalej pójdzie to będzie prawie tyle czołgów co samochodów. I dobrze!

Hynol - to raczej nowy Dragon 3in1 :P

A co do modelu to na razie on mnie w mojej historii najbardziej podniecił:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie Pionier :). Bardzo mi sie podoba, tylko tak dalej. A co do blotników to mam podobne odczucia co kliment... Przecież one byly robione z grubej pancernej blachy. A powyginaly sie jak blaszka cynkowa :P...

 

Pozdrawiam, keep going :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zdjęcie co "robiły" pociski trafiające we frontowy pancerz tygryska:

http://www.fprado.com/armorsite/Tiger-2-2002-Picz/tiger2hit.jpg

 

A propos pogiącia osłon bocznych - nie widziałem takich na zdjęciach Tigera II. Były od razu demontowane lub same się demontowały, co już na zdjęciach z wojny jest częste. Zagięcia szły do środka w przypadku trafień z broni (i szorowały po gąsienicy), natomiast ciężko było odgiąć blache w bok, na przykład na jakiejś przeszkodzie, bo była ona stosunkowo gruba i to raczej przeszkoda się dostosowywała. Byłbym raczej skłonny zaproponować przestrzały z sowieckiej rusznicy ppanc lub coś mniej drastycznego ;). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej czolem,

 

jutro wrzuce refki z ktorych robilem blotniki,

 

maly update, powyginane przednie blotniki, wiecej krzaczkow, maskowanie na lufie (choc nie wiem czy jest ok bo nie mam dobrych refek czegos takiego)

 

render calosci:

 

ETiger006.jpg

 

dzieki za komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow, powinienes dostać nobla za cierpliwość, pięknie powyginane blachy ale nie wiem czy to maskowanie na lufie nie idzie za dalego, albo okryj bardzo luźno całą lufe albo skróć to bo dziwnie wygląda imho

 

mozna siatke powyginanych i podziurawionych błotników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności