Koniu_PL Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Bardzo fajnie. Wygląda jak w call of duty :) ale ziemia jest taka jakby płaska. Porób jakieś wgniecenia czy cuś... Pasowało by... Pozdro bardzo fajnie :)
Valery Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 to ze wygląda ja w call of duty to nie jest komplement ale wioska fajna
Matchias Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Witam Cieszę się Pionier że w końcu wziąłeś się do roboty. Ciekawi mnie czym nas zaskoczysz. Bo to że zaskoczysz to tego jestem pewien. Pozdrawiam
naeq Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Przepraszam ale nie czytałem trego co pisaliście, jestem w tym wątku pierwszy raz... i moge jedynie powiedzieć to: HONLY SHIET !! Jak wy to zorbiliście wsyztsko, na jakim sprzęcie ??!! To są prace idealne, szczegółowe no i aż dech zapierają, idealnie jak do gierek Gext-Gen :] Licze na dalesze prace !!!!
Bonifatz Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Witam wszystkich! Jak juz Pionier wspomniał... zabieramy sie za prace nad projektem!! Aktualnie wyciskam ile sie da ;p tej wioski, troche zabawilem sie w szopie i doszedlem do czegos takiego : Caly czas coś dorabiam ... zwracam uwagę ze ziemia (jak juz wspomniał Koniu) jest płaska ;p ... teraz powaznie - teksturka swierza i jeszcze nie zdazylem dorobic do niej bump mapy. Prawdopodobnie dzisiaj juz bedzie chropowato i mokro w tych popękanych miejscach ... generalnie woda bedzie sie zbierać na drodze :) ... To narazie tyle ... wracam do boju ... OVER AND OUT!
Bonifatz Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 ... po dluzszym namysle postanowilem zmienic kąt widzenia kamery ... pomoze to w lepszy sposob pokazac wielkość czołgu ... pozdro!
Matchias Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Zdecydowanie lepiej i z takim ustawieniem kamery droga nie wydaje się już za szeroka. Czekać tylko na tygrysa Pozdrawiam
FireHunter Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 a moim zdaniem to poprzednie ujecie bylo lepsze. teraz droga wpada na conajmniej 1/3 ekranu i masz ja w zblizeniu traciesz na realizmie bo niestety widac texturke i bumpa. ale to jest kwestia raczej techniczna bo nie wiem w jakim stopniu czolg tam sie wpasuje.
kliment woroszyłow Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 Bardzo ładnie...mam pytanie bonifatz...drzewka z ps-a czy inne stawiam na rpc..ale nie jestem pewny..... ciekawość. Ładnie wyglada ta mgiełka i swietnie dopasowałes widok na horyzoncie. To ma byc wczesny ranek czy wieczór? Ogólnie trzyma sie w charakterze tego co planowaliście na poczatku..i dobrze. czekam na pierwsze pojazdy w scenie:) POZDRAWIAM! PS. uściskaj ode mnie pioniego :)
Bonifatz Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 dzieki kliment, wiec drzewa to modele, miałem w planach wstawienie dwu wymiarowych map ale jednak te drzewa lepiej wygladaja ;) wydaje mi sie ze probojemy pokazac wczesny poranek... to by było na tyle... prawdopodobnie jutro bedzie update Pozdrawiam
Pionier Napisano 20 Listopad 2005 Autor Napisano 20 Listopad 2005 hm jezeli o mnie chodzi to troche zmienilem zdanie co do ujecia, na razie wrzucam bardzo mocny zarys tego jak ja to widze render czolgu do szkicu nizej, wywale wszystkie detale z przodu czolgu i domodeluje elementy z tylu. pozdrawiam (spiacy) pionier
Valery Napisano 20 Listopad 2005 Napisano 20 Listopad 2005 niepodoba mi sie ustawienie czołgu. przez lata oglądałem t34 ustawione w ten sposób w parku w legnicy ( wiezyczka lekko obrucona, lufa w górze...) i przez to mi sie niepodoba bo tak "radziecko" wygląda
Pionier Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 ok, to ja odswieze swoj zapomniany topic :) poprawiam modeling, galazki, zimmerit oderwany, wiaderko i inne takie :D co do textur to na razie nie pokaze bo jeszcze nie ma co pokazywac, niemniej jednak pierwsze testy texturek juz robilem ;P
Hindus Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 to w końcu z której strony będzie render - od przodu czy z zada ? o modelu sie nie wypowiadam bo chyba wiesz co wszyscy o tobie myśla ;)
Pionier Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 raczej z przodu, hm no ale wlasnie widzisz hindus, poki modelowanie nieskonczone i widac poprawki to chetnie poczytam komentarze na ten temat ;d
nielot007 Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Witam!! jak dlugo(godzin) modelowales czalg i kolesia?? super modeling :) pozdro
Vorek Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 nie wymodelowałeś zacieków, wstydź się ;] Fajnie że dłubiesz to dalej, szkoda by było zostawić taki projekt :) Pozdrawiam
javor Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 boskie to jest :D gałązki i te wszyskie detale mnie powalają, ile to wszystko ma poly ?? tak się tylko zastanawiam czy gąsielnica na górze powinna być tak naciągnięta ??
Valery Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 a więc jednak :) juz się bałem ze taki projekt skonczy sie fiaskiem. jest super, fajne gałązki
vv3k70r Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 ide to wydrukowac i wyrzucam swierszczyki, ale lufa :), ale czapka, ale liny, och...
JohnZi Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 omfg :o pikne:D niesamowity detal, z tymi galazkami wyglada super;]
hkropinski Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 swietnie, masa detali, bardzom i sie podoba, pozdr
mrkrzysiek Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 nic nowego nie powiem bo przedmówcy wszystko powiedzieli :) mam prośbę daj tylko jakiś duży render żeby się detalami nacieszyć
Kazan_HB Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 pewnie w srodku schowal reszte zalogi :D tez tak chce...
Darmo Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Nic orginalnego nie wymyśle, Super jest i wszyscy to wiedzą :) Super wygląda ten podniszczony zimmerit. a jeśli można zapytać to co studiujesz ;?
Hindus Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Ok wiec dobra napisze ;) To że robota jest full wypas to wiesz i do tego nie ma co wracac - wszystko jest fajnie , odrazu na wstapie powiem ze sie nei znam co by nie było ale napisze co bym chetnie zobaczył - wiecej krzaków połamanych itd przez ten czołg to jest raz, druga sprawa co powinno byc moim zdaniem i czego do tej pory jeszcze nei widziałem - mógłbyś sie pomęczyc , zrobic odp. brushe do zbrusha istworzyc poprzez modeling normal mape błota w którym jest czołg, ale tak aby wszystko fajnie wyglądało, realistyczne slady na błocie itd. Na czołgu tez bym chetnie zobaczył błoto - zwłaszcza na dolnej czesci - render taki na trawce to juz trozke przerobiony temat - a tak jak pisałem na błocie czegos takiego nei widziałem do tej pory - ważna informacja - nim wrzucisz do galeri to pobaw sie w photoszopie i wycisnij z pracy ile tylko wlezie. Wiem ze to wiesz bo komu ja to tłumacze :) ale zawsze warto wspomniec. Ogólnie z ujeciem to bym zostawił tak jak jest tylk ociut obniżył kamere by była bardziej z dołu - potem wkomponował na niebie jakies samoloty itp i było by great. Modeling jest bardzo dobry ale jesli idzie o te blachy nad gąsiennicami - nie wiem jak to sie fachowo nazywa - to bym pomodelował małe wgięcia itd Jesli o mnie idzie jak bym miał juz taki model to bym wyrnderował scene raz z shaderam, potem drugi raz z teksturą zardzewiałego sprzetu itp pote mw szopie na layery i za pomoca layera opacity załatwił tą sprawe - ostatnio bawie sie tą techniką i jest bardzo dobra jesli idzie o cieniowanie rogów pomiedzy np scianą a gruntem. Wiem że nie zobacze tego w maxwellu ale chetnie bym kiedys chciał zobaczyc tego typu scene :) Jak mozesz to napisz jak sie nazywają te karbowane powierzchnie i w jakim to jest celu - tak dla poszerzenia mej wiedzy ;) Tyle odemnie - może teraz to mówi wiecej. Nie życze Ci powodzenia bo nie ma sensu. Pozdrawiam.
Hynol Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Karbowane powierzchnie to zimmerit. Antymagnetyczny "tynk" stosowany przez niemców od 1944r. Skład: jako spoiwo octan poliwinylu 25%, materiał wypełniający: włókno drewniane 10%, siarczan baru 40%, siarczek cynku 10% barwnik: ochra 15% ;). Model prześliczny. Tamiya czy Hasegawa? ;)
FF Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 No jak tak dalej pójdzie to będzie prawie tyle czołgów co samochodów. I dobrze! Hynol - to raczej nowy Dragon 3in1 :P A co do modelu to na razie on mnie w mojej historii najbardziej podniecił:P
Pionier Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 dzieki za liczne komentarze (te na temat updatu modelu i te na temat gleby ktora zrobilem tylko po ty zeby nieprezentowac modelu na zwyklym plane tez dzieki ;P) update blotnikow:
KLICEK Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Piotrek nie wiem jak to robisz ale na Twoich renderach czuc ze ten czolg wazy swoje , bardzo mi sie podoba model :) nie moge sie doczekac kiedy skonczysz :)
Hindus Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 ta klicek tez tak uważam - a on potem napisze że on modelować nie umie ;) (patrz do wątku z bitwa)
chveti Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 eee...te 3 ostatni błotniki wyglądają jak z materiału :)
kliment woroszyłow Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 heh...ogólnie robi wrazenie ale mam watpliwości czy blacha tak wygladałaby po uszkodzeniach jesli juz...te błotniki wygladaja jak by je ktos pogiął a potem poodcinał częściowo nozycami od blachy....zgoda..niech beda pozwijane pogiete...ale te ubytki...hmmm....dobra czepiam sie:D
DraB Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Takie cos za bardzo z plasteliny te blotniki. Ale i tak jestes moim mistrzem :)
ZiBi_PL Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 nie no ja tam niewiem co powiedziec dlatego sie niewypowiem bo poco cos mowic ? :D wszystko widac czyli: PIEKNIE I JAK ZWYKLE Z POMYSLEM I DETALEM :D KEEP WORKING :D
MF Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Świetnie Pionier :). Bardzo mi sie podoba, tylko tak dalej. A co do blotników to mam podobne odczucia co kliment... Przecież one byly robione z grubej pancernej blachy. A powyginaly sie jak blaszka cynkowa :P... Pozdrawiam, keep going :)
Nezz Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Swietna praca , czuc mase tego modelu ! o blotnikach juz powiedziano wiec nic tylko zyczyc powodzenia :)
Hynol Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Tutaj zdjęcie co "robiły" pociski trafiające we frontowy pancerz tygryska: http://www.fprado.com/armorsite/Tiger-2-2002-Picz/tiger2hit.jpg A propos pogiącia osłon bocznych - nie widziałem takich na zdjęciach Tigera II. Były od razu demontowane lub same się demontowały, co już na zdjęciach z wojny jest częste. Zagięcia szły do środka w przypadku trafień z broni (i szorowały po gąsienicy), natomiast ciężko było odgiąć blache w bok, na przykład na jakiejś przeszkodzie, bo była ona stosunkowo gruba i to raczej przeszkoda się dostosowywała. Byłbym raczej skłonny zaproponować przestrzały z sowieckiej rusznicy ppanc lub coś mniej drastycznego ;). Pozdrawiam.
Pionier Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 hej czolem, jutro wrzuce refki z ktorych robilem blotniki, maly update, powyginane przednie blotniki, wiecej krzaczkow, maskowanie na lufie (choc nie wiem czy jest ok bo nie mam dobrych refek czegos takiego) render calosci: dzieki za komentarze!
AGmakonts Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 wow, powinienes dostać nobla za cierpliwość, pięknie powyginane blachy ale nie wiem czy to maskowanie na lufie nie idzie za dalego, albo okryj bardzo luźno całą lufe albo skróć to bo dziwnie wygląda imho mozna siatke powyginanych i podziurawionych błotników?
nielot007 Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 Witam!! jak zrobiles ten kamuflaz z lisci?? recznie czy jakos szybciej latwiej wygodniej ?? pokaz siteczke :) pozdro
Matys Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 nie wiem czy ktos zauwazyl ale szykuje nam sie niedlugo rocznica :o Pionier do roboty ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się