Napisano 20 Grudzień 200519 l Witam, ostatnio sobie wymodelowałem taki torcik, wlasciwie jeszcze zanim sie zabrałem za Wieze Cisnien, ale jakoś nie mialem czasu aby wyrenderować. a tu SIATECZKA Rendering zabrał mi jakieś 14h; modelowanie, shadery i ustawienie oświetlenia 2-3 razy mniej. Wszelka krytyka mile widziana
Napisano 20 Grudzień 200519 l as zapomniałem o krytyce :P te prezenty są tak wykrzywione że zanim popatrzyłem na siatke myslałem że to biitmapa moze tylko ja mam takie dziwne wrazenia :P Pozdro
Napisano 20 Grudzień 200519 l hehe jedynie płomienie zdradzają że coś jest nie tak, a pikczer-podoba mi sie, i mam zboczenie do DOF'a !! good
Napisano 20 Grudzień 200519 l Cudeńko, gratsy. Piękny dofik i światełko. Ta polewa to glu3d czy dłubałeś ręcznie ? :) Czym to renderowałeś ?
Napisano 20 Grudzień 200519 l polewa to chyba swykłe meta z maxa.....ale to tylko takie spekulacje:P ale serio fajnie wygląda, a czekoladka...........aż render lizac:P
Napisano 20 Grudzień 200519 l hehee Marek :D no git juz ci to kiedys napisałem osobiscie ale napisze jeszcze raz pięknie, palce lizac :D Torcik był dla mnie wiadomo przecie ;) No masz cierpliwosc 14h :D Ogien tez piekny ogolnie takie cos wymodelowac to super sprawa :D Pozdr i powodzenia ! Edit : Scenka na rekomendacje !!!
Napisano 21 Grudzień 200519 l Autor całość wykonana w 3dsmaxie, renderowane w v-rayu, mała postprodukcja (tylko poświata wokół plomieni w PSie). punkt dla AGmakontsa - polewa to meta-cząstestki płomienie są modelowane i na nie nałożony prosty shader (co zreszta widać na siatce, którą też pokazałem) jakby ktoś nie zauważył linka to tu jeszcze raz: http://www.mkk3a.republika.pl/Torcik-wire.jpg
Napisano 21 Grudzień 200519 l torcik wypas. zwłaszcza czekolada. :) ale... otoczenie już nie tak bardzo. jakbyś pokusił się chociaż o jakieś sztućce + jakaś szklanka z napojem (imitacja jakiegos stołu)... bo tak to wyszło jakbyś przybiegł do mnie do pracy i w studiu na białym płótnie trzasnął fotkę swojego torciku :] ale brawo za imo realistyczny renderek :) Pozdrawiam
Napisano 21 Grudzień 200519 l kurczeee do swit jescze daleko... (najbardziej podobaja mi sie shadery czekolady zrobilem wielkie lol jak zobaczylem siatke)
Napisano 21 Grudzień 200519 l dla mnie rewelacja, świetnie sobie poradziłeś z materiałami, gratuluje pracki :)
Napisano 21 Grudzień 200519 l gratuluje smacznej hmm, wspaniałej pracy :p jedynie co mogło byc inne to niebieski prezent chyba niepotrzebnie tak mocno wygięty. pozdrawiam !
Napisano 21 Grudzień 200519 l Cytat exrta czekolada wogole wszystko fajowe, az chce sie zjesc :p aż sie chce ale samemu całego nie można bo Cię będzie brzuszek bolał...:P A tak na serio to kawał dobrej roboty !
Napisano 22 Grudzień 200519 l ładnie ale dla mnie lukier z czekolady który spełnia funkcję napisu na torcie wygląda jak gó... Ale ogólnie bardzo mi się podoba...
Napisano 22 Grudzień 200519 l żeby nie było tak słodko to coś skrytykuje :) jest masa darmowych czcionek w internecie a ty wyrałeś złą :/ nienadaje się zbytnio tutaj bo ma ostr krawędzie a prawdziwej czekolady tak nie podocinasz :P ....ostatecznie mogłeś te krawędzie zaokrąglć :) ponadto jakoś nieciekawie wygląda połączenie między tortem a świeczkami i tak wogóle to co na nim jest napisane i po jakim języku ???? happy birthday potrafie rozczytać ale trzeciego słowa nie :/ chyba że to tylko ja jestem jakiś ułomny :P
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor właściwie wszyscy, którzy sie wypowiadali - dzięki za miłe słowa :) Gedeon - mowisz tylko o czekoladzie w napisie czy te na obrzeżach też? bo to jest dokladnie ten sam materiał. poza tym większość akurat chwaliła ten shader... javor - czcionka faktycznie niezbyt oryginalna. ale jakoś nie przyszło mi do glowy, aby poszukać jakąś ciekawszą w necie. ostre krawędzie ma dlatego, że ustawilem mały stopien interpolacji, aby zaoszczędzić na polygonach (na 128 ramu samo otwarcie 3dsmaxa to jest wyzwanie), a dodanie meshsmootha strasznie kaszaniło siatkę. no i juz tak zostało. Napis ogólnie rzecz biorąc jest po angielsku :) Happy birthday dobrze rorszyfrowałes. Imię to Tuisku. Dziwne, ale akurat takie sobie wymysliłem ;) Heh, i tak sie dziwie, ze przez tobą jeszcze nikt sie o to nie spytał. za krytyke tez dziekuje (a nawet bardziej :))
Napisano 23 Grudzień 200519 l Bardzo fajne. Podoba mi się sposób w jaki zdeformowałeś modele, jakoś tak kreskówkowo, ale mimo to wszystko wygląda realistycznie. Na początku myślałem, że to jakieś dziwne ustawienia kamery, a to jednak modele.
Napisano 23 Grudzień 200519 l oo.. dla mnie? skad wiedziales, ze jutro mam urodzinki? :D Obrazek bardzo udany moim zdaniem, podoba mi sie, aczkolwiek chyba zbyt duzy dof, niemniej nadaje on taki swieteczny klimacik :) Swietne
Napisano 23 Grudzień 200519 l Mnie też się podoba :). Jak zrobie coś swojego i wrzuce na forum to prosze o komentarze :D.
Napisano 23 Grudzień 200519 l ogólnie praca mnie się bardzo podoba jednak popracowalbym troche duzej nad dof-em, pozdr
Napisano 25 Grudzień 200519 l heh fajne:) ale jakos mi sie bardziej podoba wersja z siateczka niz gotowiec:) nie wiem moze to te metaparticle... heh hmmm jedno mnie zastanawia, majac 128 ramu, chcac zaoszczedzic na poly, nie dawales duzej interpolacji - ok, to czemu nie mymodelowales czekolady? moze bylo by to trudniejsze i dlugo trwalo, ale uzywajac spline'ow jednak poszlo by szybko, render poszedl by znacznie szybciej, zaoszczedzil bys w scenie na szybkosci i polygonach (jak widac maja duze zageszczenie siatki, co widac tyko w obszarach bez dofa). uzywalem kiedys w jakiejs pracy metaparticli i wiem ze one licza sie strasznie dlugo (na slabym kompie - twoje 128mb to malutko)... i to mi nie pasuje wlasnie, obciazaja znacznie procesor, a render sie wydluza nawet kilkukrotnie, sa tam jakies opcje ukrywania itp w particlach ze w renderze dopiero to widac co i jak, wiec w pracy nie obciaza czasem tak bardzo. ale z tego co widze jednak musiales miec wiekszosc particli pokazanaych we viewportach, zeby jednak ustawic emiter odpowiednio. wiec gratuluje cierpliwosci:) i fajnie ze ktos pamieta jeszcze ze sa w maxie particle i metaczasteczki, a nie od razu na pluginy leci bo nie wie ze max ma takie fajne opcje:) heh wyszlo piknie:) szkoda ze nie uzyles maxowego fire'a, jak sie dobrze ustawi to wyglada naprawde piknie:) a nie obciaza sceny wogole, jedynie render sie liczy sekunde-dwie dluzej:) render ma klimaci, ale dalej obstaje ze z siateczka wersja mi sie bardzije podoba hehe
Napisano 27 Grudzień 200519 l Everything is good and useful if it is made of chocolate. Przyjemnie popatrzec na to.
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor DraB - pff... ale żes wymyślił :) ta wersja renderowała mi sie ponad 14h i to w dodatku na kompie, do ktorego nie ma codziennie dostępu (na moim trawałoby pewnie 2x dłuzej). Wiec w najblizszym czasie raczej nie... A po co ci wieksza rozdzialka, jesli mozna spytac? :) zio_mal - szczerze mowiąc, splajnami raczej niezbyt dużo sie bawiłem, jedyne co umiem z nich zrobić to jakiś tekst, albo szklanke z pomocą modifier Lathe. poza tym nic... Czemu wersja siatki podoba ci sie bardziej? Chodzi ci o zbyt duży DOF?
Napisano 27 Grudzień 200519 l Na tapetkę :) BTW: Co to sa meta-particles. gdzie moge sie czegos nauczyc? :)
Napisano 27 Grudzień 200519 l mkk3a - wersja z siatka nie ma dofa o ile dobrze widze:) moze dlatego, no i ten jednolity kolor i biala siateczka:) a metapartickle wygladaja super w tej formie heh na nich skupia sie duza uwage, geststa siatka, wygladaja jak jakas rtec heh jakbys zmniejszyl dof na renderku to moze by mi bardzije w oko wpadlo ale dla jednej osoby heh nie ma chyba sensu zmieniac pracki skoro innym lezy tak jak jest:P DraB - odpal maxa i wcisnij F1. a jak nie to google twoim przyjacielem:)