Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

2_2009-09-02-001003_g.jpg

 

witam :)

 

na wstępie wyjaśnienia:

model - Loozack

koła + układ + tekstury opon - Bzyku ;)

render - ja :D

 

no to po wstępie odrazu zakończenie, miłego komentowania :)

 

 

 

pozdrawiam.

Edytowane przez KLICEK

  • Odpowiedzi 66
  • Wyświetleń 13,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a jednak widze ze pozytywnie zainpirowaly cie te studyjne fotki...i bardzo dobrze...moje zdanie juz znasz:) gratulacje chlopaki...bedzie cos wiecej?:)

Napisano

takich dwóch jak was trzech to nie ma ani jednego ;] Gratki, wyszło pięknie, nie mam uwag.

 

[+] no dobra, może by tak zrezygnować z pochyłej kompozycji ?;]

 

Pozdrawiam

Napisano

Jak dla mnie rewelacja.

Moja ocena 9,98/10 :)

Jest szansa na małe streszczenie ustawień renderingu ?? :)

Pozdrawiam.

Napisano

ładne :]

 

Na 1 rzut oka wydawalo mi sie, ze lekko lewituje. Fajny render, wszystko fajne. Beda rendery z innych ujec?

 

PS

mozesz gdzies wrzucic z mniejsza komprecja?

Napisano

jeden z lepszych renderow studyjnych jakie widzialem (tym najlepszym byl Bzyka)

 

ogolnie 10/10, serio lepiej juz chyba nie moze być (tzn moze ale to szare :D)

Napisano

super to wygląda :)

moim zdaniem jedna z tych prac która powala na kolana ;)

pozdro

Napisano
  Marcin napisał:
jeden z lepszych renderow studyjnych jakie widzialem (tym najlepszym byl Bzyka)

 

To chyba Sans renderował ; ]

 

Co do studia kome , mówiłem Ci , śliczne.

Napisano

Robi wrażenie nieźle, troszke felgi wydaja mi za mdłe ale to kwestia kilku procent odbicia czekam na więcej co 3 głowy to nie 1 moze wprowadzą to w policji :p

Napisano

wyszlo swietnie, szczegolnie swiatla :) ale mam pare pytan: jaka technika modelu(poly czy nurbs? - stawiam na poly), oraz o jakich fotkach mowi miwt? chetnie tez je przejzal. no i oczywiscie chetnie bym obejzal ustawienia rendera :)

Napisano

dla mnie chyba najlepsze studio:] chlopaki w trojke sie dobrali i powstalo cos pieknego, gratki dla calej trojki;]

Napisano

mistrzowski model z równie wspaniałymi oponami i zwieńczony pożądnym studyjnym renderem! ale za to kadr okropny i materiał szyby imo jest karygodny! kome lepiej wracaj do maxa i renderuj once again! :]

Napisano

Nie lubie samochodów w sumie, ale renderek bardzo fajny. Nie zdziwiłbym sie gdybym go na billboardzie zobaczyl kiedys ;)

Napisano

lampy roxx, opony roxx, grill bleee, render ładny ale nic dziwnego przy takim modelu ;) nie no dobra dobra masz skilsa jesli idzie o rendery samochodów w studiu - ciekawe jak wam rekome podpisza ;)

Napisano

moze kiedys tez tak piknie bede umial

 

BTW czy ten znaczek Mazdy nie jest troche za duzy, bede musial jakis oblookac na miescie ;)

Napisano

WOW świetny render kome pokaż jeszcze tył autka Loozack Bzyku jak zawsze stanęli na wysokości zadania i zrobili świetne modele

Napisano

pokazaliście klasę ;]. dołączam sie do pytania - jaka to metoda ? imho poly, ale głowy za to nie daję ;].

jest szansa na render z tyłu ?

Napisano
  hindus napisał:
... ciekawe jak wam rekome podpisza ;)

.....

 

  Cytat
autor: kome, Loozack & Bzyku

muehehe

 

------------------------------------------------------------------

 

mentaller - stawiam na rhino :)

Napisano

No i się nie pochwalił, nieładnie. ;)

 

Super sprawa i wogóle, ja już więcej słodzić nie będe, bo zazdrosny jestem. :]

 

EDIT:

Oby to były nurbs'y, bo inaczej porzucam ten biznes. ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Wyszło naprawdę klasa- gratulacje :).

 

Shaderki na modelach są czyjej produkcji?

Napisano
  • Autor

no to y o ! hyhyhyh :D

 

pochyła kompozycja hmm.. nawet sobie nie wyobrażacie jak przy tym aucie ciężko ustawić kamerę ;) imo autko jest dość mocno niefotogeniczne.. więc proszę nie narzekać :) render to standard.. lc+irr prawie standardowe ustawienia, żadnego skylighta, tylko kilka vraylightów. kompresja jest dobra, studio tylko brudne było :) render w rozdzieczości 1600x1200 szedł 15h. model oprócz kół to poly, ha! :P tylne ujęcie hmm.. nie chce mi się studia przestawiać bo gorzej odbicia się układają.. ale może kiedyś dorzucę :) wszystkie shadery i materiały moje, razem z doskonałym materiałem szyby ;) a lakier to stary dobry przepis, shellac = reflect + gloss + kilka moich smaczków :D

 

wszystkim wielkie podziękowania za dobre słowo, to ważne :D

 

btw. ja na początku nie wiedziałem czyj to model jest hyhyh :D

 

pozdrawiam.

Napisano

daj render od tylu.....

i pokaz siatke skoro w poly :)

a tak poza tym to perfekt!!

ide plakac.....

hehe ze tez chcialo ci sie czekac 15h :) patrz ile to modelowania :D

Napisano

ha! a jednak poly ;]. doł przedniego słupka (koło lusterka) jest fe ! co nie zmienia faktu że i tak mi się podoba.

Napisano

Super co tu duzo mówić......... ja tak tez chce kiedyś umieć:) hehe kazdy by chciał

Napisano
  kome napisał:
[..] model oprócz kół to poly, ha! :P [..]
W tym momencie słychać mnie jak krzyczę: nieee! ;)
Napisano

obrazek za idealny troche jak dla mnie ale i tak podziwiam

yo!

.

okropne napisy w prawym dolnym ;)

Napisano

No panie- wypas wielki i szelki :) jednak nie ma to jak NURBS'y przy tworzeniu technicznych obiektow ktore daja spokojnie rade w takim studyjnym oswietleniu

Napisano

Eco, a kto powiedział, że to nurbsy? :) Co do grilla to macie racje, troszkę za duże te oczka zrobiłem, no ale cóż... shit happens ;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim :) światła to vraylight.

 

peter, noisu brakuje, czy co? :D ty mi chyba nigdy nie wybaczysz za typo na twojej stronie ;) y o !

 

pozdro.

Napisano
  kome napisał:

ty mi chyba nigdy nie wybaczysz za typo na twojej stronie ;) y o !

 

pozdro.

 

Co prawda nie wiem o co chodzi, ale nie doszukiwał bym się podtekstów, jakby nie patrzeć to typo nie jest za piękne ;).

 

A co do shaderków to grat, nie spodziewałem się że to twoja robota :).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności