Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 671
  • Wyświetleń 176,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Glowe, zamiast z cylindra, zrob z kuli, bedzie o wiele bardziej realistycznie, bo teraz troche odstaje od calosci :D

Napisano

Kazuniu: W magazynie 3D FX są zamieszczane podstawy 3d maxa w formie videotutoriala. Masz tam wszystkie podstawy wytłumaczone w możliwie prosty sposób i co najważniejsze po polsku. Obecnie w sklepach do dostania jest już 3 nr,ale wcześniejsze da radę zamówić u wydawnictwa/redakcji :)

Napisano

No to jakas tam armatka ^^

 

dsdsdra4.jpg

Napisano

Fajne, pamiętam jak ja zaczynałem wszystko robić booleanem. Zrobiłem nawet celę więzienną z łóżkiem piętrowym, kibelkiem, zlewem, stolikiem i krzesełkami xDDD Hehe, i wszystko za pomocą booleana:) Zrób tak: kliknij prawym na obiekt convert to -> editable poly. Jak to zrobisz to pobaw się paskiem na prawo:)

Napisano

Kup sobie to:

http://helion.pl/ksiazki/cwmax9.htm

 

Ja kupiłem... i choć mistrzem po tym nie zostalem, to napewno zaoszczędziłem kupe czasu, mała i tania ksiązeczka na 2 dni, choć mi zajeła 2tygodnie.... dzięki której nauczysz sie naprawde duuuuuzo w porowniau do jej rozmiarów... polecam jaknajbardziej :)

Napisano
Fajne, pamiętam jak ja zaczynałem wszystko robić booleanem. Zrobiłem nawet celę więzienną z łóżkiem piętrowym, kibelkiem, zlewem, stolikiem i krzesełkami xDDD Hehe, i wszystko za pomocą booleana:) Zrób tak: kliknij prawym na obiekt convert to -> editable poly. Jak to zrobisz to pobaw się paskiem na prawo:)

 

tu chyba nawet booleana nie ma :P ode mnie *****

Napisano

kazuniu dobrze ci idzie... :P jeszcze jakieś kilka lat i powinno się to zmienić... :P

 

dużo tutoriali przed tobą... ;)

 

powodzenia!!!

Napisano

Proszę kazuniu, to mój tutorial o tym jak zacząć zabawę z Maxem ( a konkretniej zrobić regał ). Jak coś jest nie tak to powiedzcie, mogę zawsze skasować

tutorialreganl6.jpg

Napisano

Co Wy chcecie od tego box-ludka:p

Ja np pierwszy model nie lepszy zrobiłem jak się uczyłem primitivy przesuwać:D

Napisano

Ludek fajniejszy od armaty (?). Przynajmniej bez podpowiedzi widać, że to ludek. Armata wymaga wprowadzenia w klimat. Zapisz gdzieś te prace. Po pewnym czasie zrobi Ci się ciepło na sercu jak je znowu zobaczysz.

Edytowane przez tomdv

Napisano

Witam.

Również wczoraj zacząłem bawić się 3dMaxem, i to ten temat mnie właśnie do tego skłonił. Nie wiem jednak w czym widzisz problem, gdyż po zainstalowaniu maxa i uruchomieniu go, pojawia się okno z Videotutorialami które wyjaśniają podstawy. Następnie po nich, trafiasz na strone http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=11006495&linkID=9241175 gdzie na samym dole ściągasz wszystkie te tutoriale i masz je w formie wygodnej książki. Jeżeli brakuje Ci plików to na tej stronie masz je podane do każdego działu.

 

Max nie taki straszny jak go malują i dostarcza niesamowitej zabawy ;)

Napisano

Witam wszystkich userów ponownie:)

 

Po mojej długiej nieobecności na forum(gdyż zbierałem fundusze na 3D maxa)

postanowilem powrócić z nowymi pytaniami dotyczących 3D maxa 8 i pytanie brzmi następująco:

Czy są jakieś tutoriale na temat tworzenia charakterów( nie mówię o gotowym modelu bipied chyba ze da sie go mocno zmodyfikować)???

Wiem ze to długa robota będzie.

Jeżeli ktoś zastanawia sie dlaczego od tego chce robić odpoiwedź prosta wystraczy ze mam 400 tutoriali z martwa natura typu domek itp

Napisano

te 400 tutoriali z martwa natura przerob na poczatek bo chyba nawet nie wiesz do czego sluzy biped...

Napisano
te 400 tutoriali z martwa natura przerob na poczatek bo chyba nawet nie wiesz do czego służy biped...

 

No biped to jest szkielet charakteru z tego co ja wiem i mozna go jakoś przerabiać narazie wiem tyle ze mogę bipeda na szkieleta male lub female wybrać oraz to jest najprostrzy sposób do robienia prostej animacji a mi chodzi o modelowanie indywidualnego charakteru który nie przypomina kanciatego bipeda.

Więc chyba troszke na ten temat wiem a jeżlei chodzi o tutoriale z matrwa naturą mam ich przesyt jak narazie zrobiłem ich tylko 20.

Napisano

Chodzi ci o modelowanie postaci chyba ? Jesli tak to poszukaj tutoriali tak jak znalazles tamte 400.

Napisano
No biped to jest szkielet charakteru z tego co ja wiem i mozna go jakoś przerabiać narazie wiem tyle ze mogę bipeda na szkieleta male lub female wybrać oraz to jest najprostrzy sposób do robienia prostej animacji a mi chodzi o modelowanie indywidualnego charakteru który nie przypomina kanciatego bipeda.

Więc chyba troszke na ten temat wiem a jeżlei chodzi o tutoriale z matrwa naturą mam ich przesyt jak narazie zrobiłem ich tylko 20.

noo duzo wiesz, to teraz juz mozesz robic bardziej pro modele !

poka co wyszlo z tych 20stu przerobionych tutkow lepiej...

Napisano

biped moze nie wyglada za ciekawie no ale on nie sluzy jako glowny model jest raczej narzedziem do animowania wlasnego modelu wiec modyfikacja bipeda to glupota choc przyznam ze widzialem tutki jak autor przerabial bipeda na zwykly model heh ... co do modelowania postaci to w sieci jest wiele takich tutorialow i nawet w samym maxie mp np low poly postac pilota i na poczatek napewno bardzo pouczajace to jest.

Napisano

Podepne się pod rozpoczynającego ten wątek. Możecie mi polecic jakąś fachową literaturę odnośnie nauki animacji, nie zależy mi na infatylnych animacjach z bipedem, tylko coś o odrobine większym wyrafinowaniu. Jakieś podstawy z niej mam, ale po przeszukaniu neta specjalnie żadna pozycja nie wpadła mi w oko. Poleccie coś ciekawego prosze, ewentualnie jakiś link do rozbudowanych animacji tutków również nie wzgardze :)

Mam nadzieje, że mnie nie odeślecie do google, ani innych wątków na forum które przejrzałem.

Napisano

amazon.com i wpisz animation 3d lub 3d animation, potem szukasz w empiku i zamawiasz. Jesli chcesz za free i swiatowej jakosci dziela to szukaj, to podstawowa umiejetnosc w internecie :]

Napisano

Witam jestem nowy a oto moja pierwsza praca:

Jabłko:)

a9e1fd6db2970346.pnga9e1fd6db2970346.png

Proszę o porady i tutoriale jak zacząć

 

Gdzie jest to Edges faces z poradnika???

Edytowane przez 3DSMAXUSER

Napisano

jeszcze macie siłę odpowiadać... :D toż ten dział jest pełen tutoriali, a Wy jeszcze chcecie do nich linki? :D

 

ech...

...aż mi się przypomniał mój pierwszy/jedyny model w 3ds max... szafeczka

szffka3d.jpg

tak... wiem... zmarnowałem taki dar xP

Napisano

3DSMAXUSER wciśnij F4 to będzie to edged faces. A żeby wiedzieć skąd się to wzięło kliknij prawym na nazwę okna widokowego w jego lewym górnym rogu.

Napisano

Może mi ktoś przesłać jakąś teksturkę i wytłumaczyć jak oteksturować ten obiekt?

Jestem początkujący i jeszcze za bardzo się na tym nie znam.

Napisano

Dobra udało się szafka :

39c533f0787994ce.png

I jeszcze stolik mojego pomysłu:

f9e86f0d02808f33.png

 

 

Teksturki znalazłem na stronie www.okleiny.info :)

 

Oceńcie moją pracę.

Edytowane przez 3DSMAXUSER

Napisano

to chyba jest jednak prowokacja :D A jak nie to jeszcze duuuzo masz do nauki :) poczawszy od textur gdzie mapowanie jest zjechane do samego modelowania az po rendering :]

edit :

Moze narazie wstrzymaj sie z pokazywaniem swoich wypocin na forum a cwicz sobie i jak zrrobisz cos co naprawde Tobie sie spodoba zloz temat wip lub 3d i pracuj dalej :)

Napisano

Oto moja następna praca piszcie co poprawić lub podsuńcie jakiegoś tutka:)

 

15249f2a2cd3a6b2.png

Napisano

Witam wszystkich grafików :) Wiem, że pytanie pewnie się już pojawiało, ale muszę się zapytać: Jak zacząć modelować coś konkretnego? Wiem, że to pytanie błahe, ale proszę, piszcie jak Wy zaczynaliście. Pozdrawiam! :)

PS: Przerabiam tutoriale, ale to mi nie przynosi wielkiej satysfakcji takiej jak przy własnym modelu stworzonym od zera.

Napisano

cwicz cwicz cwicz. wszystko przyjdzie z czasem. nieda sie od razu zrobic eleganckiego modelu. ja cwicze juz jakis czas i dopiero od niedawna zaczyna sie to podobac ludziom.

pzdr.

Napisano

Jeżeli modelownie czyiś modeli nie przynosi tobie satysfakcji.

To zacznij modelować swoje rzeczy, wzorując się na technikach które pokaują w tutkach

pozdrawiam

Napisano

J też dopiero zaczynam i mogę Ci podpowiedzieć tak :) stwórz na scenie box i modeluj z niego coś konkretnego :) to jedna z technik

 

pozdrawiam

Napisano

Tutki nie są po to żeby modelować konkretne rzeczy, tylko żeby załapać o co chodzi.

Czasami fajne kruczki są w nich pokazane.

Ja na przykład utknąłem kiedyś na zatemperowanej końcówce ośmiokątnego ołówka - a rzecz do zrobienia w minutę.

 

PZDR

mkeruj

Napisano
cwicz cwicz cwicz. wszystko przyjdzie z czasem. nieda sie od razu zrobic eleganckiego modelu. ja cwicze juz jakis czas i dopiero od niedawna zaczyna sie to podobac ludziom.

pzdr.

 

Jak możesz "heaven" to zajrzyj na: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=51411

To mój post i oceń jak możesz :) Oglądałem Twój wątek o pokoju. Świetne krzesło i reszta :)

Napisano

ja polecam wziasc udzial np w kolejnej "Bitwie" ....

jest temat.....jest motywacja ......

to moim zdaniem najlepszy poczatek.

Sam zaczynalem modelowanie przedmiotow i konczylo sie to po 1-2 dniach pracy znuzeniem i brakiem checi ...

Jednak gdy wstawisz swoje dzielo na forum (WIP) ...bedziesz naprawde mial motywacje do pracy ...

 

powodzenia !

Napisano
ja polecam wziasc udzial np w kolejnej "Bitwie" ....

jest temat.....jest motywacja ......

to moim zdaniem najlepszy poczatek.

Sam zaczynalem modelowanie przedmiotow i konczylo sie to po 1-2 dniach pracy znuzeniem i brakiem checi ...

Jednak gdy wstawisz swoje dzielo na forum (WIP) ...bedziesz naprawde mial motywacje do pracy ...

 

powodzenia !

 

Ale ja już zamieściłem swoją pierwszą pracę/dzieło xD na forum WIP. Jak możesz, zobacz link http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=51411 i nie żałuj krytyki :D chce znać wasze opinie :)

Napisano

Witam, studiuje wlasnie tutorial dotyczacy tworzenia tostera, lecz natknelem sie na pewien problem, otoz nie wiem jak stworzyc raczke do tego tostera (link: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/toaster/toaster_09.asp ). Nie wiem czy ta "raczka" ma byc odzielna czescia czy ma byc polaczona z tosterem, jezeli ktos by napisal jak to zrobic, bylbym dozgodnie wdzieczny.

Pozdrawiam

Napisano

Jak na moje oko to w tutku każą robić Shift+Drag, tylko nie mam na klawiaturze przycisku Drag :/

Napisano
tylko nie mam na klawiaturze przycisku Drag :/

No cos Ty, masz jakas wybrakowaną klawiature :P

Drag - przeciagnij... Naciskasz shifta i przeciagasz troche 'do przodu' te zaznaczone polygony, czyli jest to oddzielna czesc.

Napisano

witam, chcialbym zaczac nauke 3ds max od samych podstaw. jestem zielony jesli chodzi o takie rzeczy dlatego prosze o jakies przydatne linki skad bede mogl sie nauczyc podstaw 2d/3d animacji etc;) dzieki z gory za pomoc.!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności