Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 63
  • Wyświetleń 7,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Scenak super, szczególnie podobają mi się budynki, czuć w nich klimacik - dawaj dalej

Napisano

nic konstruktywnego pewnie nie napiszę :) ale-zapowiada się świetnie!! już czuć ten nadmorski klimat, powodzenia w teksturowaniu i kompozycji ;)

 

liny zdają się być trochę kanciate i "coś" zygzakowatego wychodzi ze statku pod koła pierwszego z lewej samochodu :))

Powodzenia i pozdrawiam

Napisano

Brakuje mi tylko szczegolow na podlozu - jest calkiem plaskie. Jak pojawia sie tekstury i niebo to dopiero bedzie efekt - tak mysle.

Napisano

Od strony statku mógłbyś dać jakiś krawężnik, wtedy nie bedzie tak płasko. Tam w tle to Golden Gate?

Napisano

Super szczegóły! Jedziesz dalej z teksturkami i daj jakieś fajne oświetlenie.

Napisano

Wszystko pięknie :) tylko wewnętrzna strona kół od samochodów mi jakoś nie pasuje....

pozdro

Napisano

Pewnie mnie tutal zlinczujecie ale napiszę co myślę

scenka jest naprawdę super jak narazie (budynki świetnie wyszły) ale nie pasuje mi ten statek nie wiem dlaczego ale wygląda on mi jakoś bajkowo (może to wina okien) po prostu ma całkiem inny klimat niz reszta sceny, być może mi się wydaje hmm; w każdym razie czekam na texturki

Napisano

Na razie całkiem fajnie.

Nie zapomnij o stworzeniu odpowiedniego podłoża.

Napisano
  • Autor

Dzieki serdeczne wszyskim za komentarze zabieram sie za texturki zaraz jak tylko skoncze bitewke ,,Mity i legendy,,....... a to juz niedlugo

 

aha moze mi ktos dokladnie napisac jak sie wstawia fotki bezposrednio na forum

Napisano

wrzucasz fote na jakiś serwer (darmowy najlepiej) lub na ftp jesli masz..potem w okienku gdzie wpisujesz post masz u góry zółtą ikonke insert image..wklejasz tam link do foty. w telegraficznym skrócie.

Napisano
http://www.imageshack.us -> wrzucasz fotke -> po wrzuceniu kopiujesz adres obrazka (albo prawym na niego i "kopiuj adres obrazka" albo tam bedziesz mial na imageshacku linka przy "Direct image link" czy cos takiego i dalej wstawienie na forum tak jak pisal kliment woroszyłow :) No i czekam na te obrazki;] Pozdro.
Napisano

bardzo ładnie się zapowiada, tylko statek (zwłaszcza łodzie) ma za mało detalu w porównaniu do zabudowań

Napisano

poziom szurnietosci 120

% oczywiscie no tylko mi tu nie wymiękaj i ciagnij do oporu

Czekam na upki gryzac pacnokcie

Napisano

jak dla mnie tez miodzio tylko, tak jak ania, uwazam ze stateczek troche za malo detalu am ale moze nadrobisz teksturkami. fajnie :)

Napisano

mi sie zdaje czy laweczki kawaleczek w podlodze tona ?reszte powiedziano wyzej

Napisano

Wiec i ja nie bede oryginalny. Kapitalna pracka. Czekam(y) na texturki. I jeszcze jedno: te skrzesla i stoly w kafejce chyba za duze... a moze ja za duze je widze.. nie wiem. Fajowe w kazdym razie

 

ReSpEcT

Napisano

OOO ale nad texturami to popracuj zeby nie zepsuc efektu

Napisano

Bardzo fajny detal ale samochody jakies takie dziwne - patrzac na nie i na budynki to takie jakby nierozmiarowe to :P ale pewnie to wina perspektywy ;] tak czy siak slicznie to wyglada :D

Napisano

bardzo ładnie , dodaj jakieś mewy na niebie albo siedzące na burcie i na dachach żeby oddać klimat portu... albo może by zrobić to w wieczornym oświetleniu ? światła latarni itp - podoba mi się bardzo jak na razie

Napisano

naprawde fajne :) mam nadzieje ze teksturki dodadzą "tego czegoś" :)

Napisano
  • Autor

witam wszystkich serdecznie w koncu po dłuuuuuuuuuuuuuuugiej nieobecności wrzucam pierwszy render z texturkami. Do widocznej scenki zamierzam dodac kilka mew siedzacych tu i tam, samochód widoczny na pierwszym renderku, jeszcze jakies zwisajace liny, moze anteny na dachu kamienicy, jakiś rower gdziies stojacy, gazety w powietrzu lub na ziemi, chce jeszce dac efekt odbijajacej wody na statku tylko ze nie wiem zabardzo jak to zrobic moze ma ktos jakies tutoriale do uzuskania takiego efektu

 

Aha niektóre modele musialem robić od nowa bo mi je gdzies wywlilo

 

portcg8.jpg

Napisano

Scenka ma geometrie na naprawde dobry render. Kompozycja nie bardzo - strasznie odciąga wzrok od statku. To raczej nie dobrze - zmieniłbym położenie kamery aby więcej go pokazać. Tekstury - jeszcze by nad nimi popracował - szczególnie na skrzynkach. Oświetlenie i env do wymiany - nie jest to ani słoneczny dzień ani pochmurny. Za dużo błękitów w stosunku do jasności słońca.

Napisano

No mi sie podoba.Troszke textury sa niezbyt dobre ale to mozna poprawic.Moze pokusisz sie o wersje nocną?

Napisano

zbyt ostre kolory, zwłaszcza niebo i te skrzynie, w dodatku niebieskość nieba wlazła na czerwone elementy.

 

dodałabym jakąś lekką mgiełkę żeby zasymulować atmosferę powietrzną, ale to na końcu.

 

koniecznie popraw powtarzającą się teksturę gruntu.

Napisano

Mi się wydaje że te latarnie, są trochę za blisko statku.

Poszukaj inny kadr. Kiepsko tutaj z kompozycją. Może pokaz tego statku z frontu albo całkiem z boku. Pobaw sie :)

Napisano

Tak ... w zasadzie to co napisali poprzednicy: czyli kompozycja, zbyt nasycone kolory itd... ale bardzo podoba mi się statek. Taki surrealistyczny... naszpikowany wielkimi wywietrznikami ...rodem z bajki.

Napisano

Brakuje mi czegos w tle - sam most w oddali sprawia wrazenie pustej sceny - brakuje wrazenia glebi. Statek i kamieniczki - super. Podloze tez do wymiany - zbyt gladkie. Pewnie jak dodasz to o czym piszesz to sie poprawi. Powodzenia.

Napisano

Coś tam w tle brak chyba em no i te texturki mogły by byc sporo lepsze, popraw peoszę

Napisano
  • Autor

witam, wziołem pod uwage wasze uwagi dotycznie katu widzenia na scene dlatego mam proźbe do was o wybranie lepszego ujecia:

 

port1gv7.jpg

 

port2qd6.jpg

 

port3eg8.jpg

 

chodzi mi tylko o ujecie a co do textur i swiatła i nieba i klimatu to sie jeszce odezwe

Napisano

No może i lepszy, ale to niebo, jak dla mnie to ono jest do przeróbki :)

A i moim zdaniem, jakbyś wywalił co drugą latarnię to obrazek by na tym nic nie stracił, a może nawet trochę zyskał, w każdym bądź razie, jak dla mnie to stanowczo za gęsto ;)

Napisano

Zgadzam sie z Baczusiem.I fajnie bedzie wyglądac jak latarnie beda zapalone.Ale i tak mi sie podoba.

 

Cos sie zrobiło z kafelkami.Popraw to.Moze mniejszy tiling kafli?

 

ps.Latarnie za duze chyba

Napisano

pierwsze co mi sie rzucilo w oczy, to zbyt powtarzalna textura puzzli (czy czym tam jest wyłozona ta nawierzchnia). poza tym jak juz inni wspomnieli - za dużo latarni. zostaw co 3 latarnie, bedzie dobrze.

linia horyzontu chyba troche krzywo i za wysoko.

Napisano

Kurcze czegos mi tutaj brakuje. A samochód itp?:) Wersja z texturkami jak dla mnie za bardzo przeladowana jest po lewej stronie i chaos sie robi. Natomiast po lewej pustooooo.... Pokombinuj bo naprawde superaśna scenka.

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze moze macie racje z gestoscia latarni -juz je wyzucam- a co do podłoza to wiem ze to raczej płaski box jak bna razie ale spokojnie poprawie to juz niedługo za texturki tez sie juz biore powoli do polepszania ich

jeszcze raz dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności