Skocz do zawartości

Scena 3D: PORT


ferni

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nic konstruktywnego pewnie nie napiszę :) ale-zapowiada się świetnie!! już czuć ten nadmorski klimat, powodzenia w teksturowaniu i kompozycji ;)

 

liny zdają się być trochę kanciate i "coś" zygzakowatego wychodzi ze statku pod koła pierwszego z lewej samochodu :))

Powodzenia i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mnie tutal zlinczujecie ale napiszę co myślę

scenka jest naprawdę super jak narazie (budynki świetnie wyszły) ale nie pasuje mi ten statek nie wiem dlaczego ale wygląda on mi jakoś bajkowo (może to wina okien) po prostu ma całkiem inny klimat niz reszta sceny, być może mi się wydaje hmm; w każdym razie czekam na texturki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie w koncu po dłuuuuuuuuuuuuuuugiej nieobecności wrzucam pierwszy render z texturkami. Do widocznej scenki zamierzam dodac kilka mew siedzacych tu i tam, samochód widoczny na pierwszym renderku, jeszcze jakies zwisajace liny, moze anteny na dachu kamienicy, jakiś rower gdziies stojacy, gazety w powietrzu lub na ziemi, chce jeszce dac efekt odbijajacej wody na statku tylko ze nie wiem zabardzo jak to zrobic moze ma ktos jakies tutoriale do uzuskania takiego efektu

 

Aha niektóre modele musialem robić od nowa bo mi je gdzies wywlilo

 

portcg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenka ma geometrie na naprawde dobry render. Kompozycja nie bardzo - strasznie odciąga wzrok od statku. To raczej nie dobrze - zmieniłbym położenie kamery aby więcej go pokazać. Tekstury - jeszcze by nad nimi popracował - szczególnie na skrzynkach. Oświetlenie i env do wymiany - nie jest to ani słoneczny dzień ani pochmurny. Za dużo błękitów w stosunku do jasności słońca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt ostre kolory, zwłaszcza niebo i te skrzynie, w dodatku niebieskość nieba wlazła na czerwone elementy.

 

dodałabym jakąś lekką mgiełkę żeby zasymulować atmosferę powietrzną, ale to na końcu.

 

koniecznie popraw powtarzającą się teksturę gruntu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wziołem pod uwage wasze uwagi dotycznie katu widzenia na scene dlatego mam proźbe do was o wybranie lepszego ujecia:

 

port1gv7.jpg

 

port2qd6.jpg

 

port3eg8.jpg

 

chodzi mi tylko o ujecie a co do textur i swiatła i nieba i klimatu to sie jeszce odezwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może i lepszy, ale to niebo, jak dla mnie to ono jest do przeróbki :)

A i moim zdaniem, jakbyś wywalił co drugą latarnię to obrazek by na tym nic nie stracił, a może nawet trochę zyskał, w każdym bądź razie, jak dla mnie to stanowczo za gęsto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co mi sie rzucilo w oczy, to zbyt powtarzalna textura puzzli (czy czym tam jest wyłozona ta nawierzchnia). poza tym jak juz inni wspomnieli - za dużo latarni. zostaw co 3 latarnie, bedzie dobrze.

linia horyzontu chyba troche krzywo i za wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarze moze macie racje z gestoscia latarni -juz je wyzucam- a co do podłoza to wiem ze to raczej płaski box jak bna razie ale spokojnie poprawie to juz niedługo za texturki tez sie juz biore powoli do polepszania ich

jeszcze raz dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności