Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, tak oto zabralem sie za kolejną prace :) (poprzedniego wipa zostawmy w spokoju :) ) Zadaniem tej pracy jest dostarczenie mi postaci do mojego demoreela oraz nauka metody Zacka PETROCa która wydaje sie byc niezwykle ciekawa :). Poniżej początkowy zarys postaci oraz juz ok. 70 % skończonego modelu korpusu :) Komentarze mile widziane :)

 

soft: max + zbrush

 

 

b892387b-1-b-jpg.jpg a6b19027-1-jpg.jpg

 

 

concept: Hong-Teak Jeong

http://www.slibe.com/image/aba16a0f-CA6DVL0S-jpg/

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no maxior jedziesz jedziesz. Powiedz nam czy bedziesz przerzucal ten model do mayki i tam uzywal tego super pluga czy wymysliles cos jak to zrobic w maxiku (chodzi o repolymodeling czy jak to sie tam to nazywa).

Napisano

Hm... Ostatnio max przybliżył mi trochę tą metodę :) no ale niech sam coś powie o niej. Wracając do pracy - narazie mało zrobiłeś, ale trzymam kciuki za Ciebie :*:*:*:* xD

  • Like 1
Napisano

chveti: w skrocie to ten sposób co używa h4sh :) na gnomonie jest jego krązek dvd (zacka ;) ).

 

Główną ideą tej całej zabawy jest wykonanie podstawowego modelu bez żadnych tam anatomicznych bzdetów w maxie, później do zbrusha i tam sie maluje .... a dalej to jeszcze nie przerobilem :)

 

super oko: mam sposób na robienie tego w maxie :) znalazłem odpowiedni plug, niedawno dawalem w newsach :)

 

koniu: thx

Napisano

Modelujesz w surowej pozycji (w zbrushu) czy w takiej jaka ma być ?

Tzn robisz bryłe postaci w maxie, rigujesz ustawiasz w chcianej pozycji i exportujesz do zbrusha a z zbrusha do maxa.

Napisano

...podoba mi sie cyc -jest jak pewien polski zespol ;) - spoczko to idzie a koncept mily dla oka jak najbardziej i zycze by na finiszu tak samo bylo z modelem :)

Napisano

Witam, popracowalem chwilke po szkole i oto efekty:

 

 

03614569-2-jpg.jpg

 

 

Póki co wersja spodni jeszcze bardzo "wstępna" mam interesujący pomysł na wzorek coś ala "wychodzący wzorek" coś w tym stylu:

 

http://www.slibe.com/image/42c9471d-side_banner_10-g/

 

 

 

 

 

replies :) :

 

 

eco: thx :*

 

kurcik : a żebys widzial minie mojej mamy jak zobaczyla moje referencje :]

" a na serio to szkoda, ze calego modelu nie zrobiles" nie można miec wszystkiego :), a jeśli chodzi ci o model całego ciała to przeciez bedą rękawiczki + obramówka na szyje takze nie widze potrzeby sie męczyc za bardzo :). To i tak czasu mało :(

 

Secator: dzięki :)

 

razor1988: co do sposobu to zrobiłem podstawową bryłe w maxie później do zbrusha tam poskrobałem ogólny zarys i spowrotem do maxa ... tam ustawianie pozy iii znowu do zbrusha i tam juz ostateczny detal :)

 

PS: ciałko jeszcze nie jest skończone :)

 

cOJoTS: thx :)

 

Koniu_PL: danke :* :)

Napisano

No, wiec staram sie podąrzac celem jaki sobie wyznaczylem i co dziennie cos skrobie w tym projekcie, coprawda szkoła, praca na zawiele nie pozwalają jednak troszke do przodu :):

 

kozioo: ten efekt zniknie wraz z nadaniem większej ilosci szczegułów, gdy dojdą paski, włosy, głowa itd. efekt ten zapewne zniknie :).

 

zakończenie dzionka :)

29b04a24-5-jpg.jpg

Napisano

Coś jeszcze z plecami nie tak... w tej pozycji powinna mieć łopatki cofnięte, wyraźnie widoczne. Poza tym cała partia mięśni na wysokości łopatek zaczyna się 3- 4 palce niżej.

No i bardzo daje po oczach brak obojczyków.

Coś mnie drażni w tym biuście, jakoś silikonowo wygląda... określ może położenie sutków, to bardzo im pomoże w odbiorze optycznym.

Ale generalnie bardzo miodzio. Jak się zwalę do wawy, a zwalę się w niedzielę, to do Ciebie w najbliższym tygodniu uderzę, bo chcę pogadać o paru sprawach. :)

Pozdrawiam serdecznie. :)

Napisano

dzięki misie za komentarze i odwiedzanie wątku :* :)

 

Shogun 3D : masz zupełną racje co do pleców :) tyle ża ja ich jeszcze nie modelowalem :P to co widac to dzielo przypadku :) dalem screeny od tyłu żeby pokazac jak spodnie od tylu wyglądają :) podobnie w dzisiejszym updatejdzie :) Sutki bedą na koniec robienia ciala juz na displejs mapce :).

 

A to co mam na chwile obecną, ok. 80 - 90 % modelu spodni. Teraz sie biore za paski i to cos przy szyi... następnie rece a na sam koniec głowa, włosy itd itp. :) pzdr.

 

8023acb0-6-jpg.jpg

Napisano

Yhym..zgadzam sie z przedmówca...pod materiałem nie czuć "bryły", plastycznie moze i jest ale to nie są spodenki...za to co do "brył" wyżej to dla mnie bomba :D Pzdr

Napisano

Korpus wyglada bardzo fajnie, natomiast spodnie to troche niebardzo. Ahhh i bym zapomnial powiedziec, przydalo by sie na plecach troche detalu, chociarz lopatki, no nie wiem.... nie poddawaj sie tylko i pracuj, bo model ma potencjal :)

Napisano

Troszke sie ostatnio obijałem ale jakis tam postep nad pracami pokazuje :)

 

7c4f7bee-7-jpg.jpg

 

Replies:

 

Konras: Ze spodniami bede walczyl później, póki zrzucam je na dalszy plan w końcu one są ok. 1/3 calej postaci takze trzeba sie przylozyc :\

 

Ania, JmTm00: walcze walcze :)

 

------------------------------------------------

 

zachecam tez do nabijania sobie postów na cgtalk :)

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=419793

 

edit: zoomik na postac wedle zyczenia :)

 

bd37430a-v1-jpg.jpg42b596ae-v2-jpg.jpg

Napisano

mam malutenienkie pytanie.... a kiedy zrobisz głowe?? :> bo na razie samo ciało widać..nie żebym sie czepiał... bo na razie jest całkiem, całkiem… no ale kobita bez głowy to jakoś tak nie pasuje ;) no i troszke te spodnie wydają sie takie ciężkie i mało elastyczne...a efekt ma być odwrotny jak mniemam.

Pozdro i czekam na więcej (na głowe też) :P

Napisano

Mi sie bardzo podoba. Udalo ci sie swietnie uchwycic ta dynamiczna poze... wyglada rzeczywiscie jak ruchu, a nie jest to latwe do uzyskania.

Jestem bardzo ciekawy finalu ~^

 

Pozdrowienia

Napisano

Dzisiaj misie mam dla was kolejny update :) Pomęczyłem troszke katane i kilka duperelów. Katana właściwie skończona tylko jeszcze musze dorobic bumpa i displace'a :)

 

9a7cf357-10-jpg.jpg

 

 

 

e9d86e98-10a-jpg.jpg592c96e5-10b-jpg.jpg104482ad-10c-jpg.jpg

 

 

Dr0cK: dzięki :)

Matti: dodac napewno cos dodam :) ale bedzie to raczej dzielem przypadku niżeli zamierzonym :)

Koniu_PL: thx, spodnie sie jeszcze sporo zmienią :)

Napisano

Szkoda, że hamon taki pofalowany - o wysokiej klasie miecza swiadczyła wlasnie prosta linia hartowania, a nie takie fale dunaju ;)

 

Model coraz lepszy, ale moim skromnym zdaniem dalej zbyt słabo zdefiniowana bryła ciała. Ale może się myle.

Napisano

nielot: thx :* :)

kozio: katanka brana z jakiejs refki ja tam nic nie mam do takich pofalowanych :) Natomiast co do bryły ciała to ona jest ciągle in progress gdy juz bedą wszystkie paski to wtedy porobie odpowiednie "wgniecenia" oraz fałdki na ciele :).

 

Chciałbym sie jeszcze o coś zapytac. Czy da sie zrobic w zbrushu tak abym sobie mógł wyeksportowac z maxa całą babke z paskami (jest to kilka oddzielnych obiektów) i żebym mazał tylko po babce a pasków nie ruszał?

Napisano

Witam, zaczyna prezentowac sie naprawde elegancko! Tylko prosze popraw jeszcze te spodenki bo psuja caloksztalt :), chyba ze tym masz zamiar zajac sie w pozniejszej fazie pracy. Tak trzymaj !

 

A co do twojego pytanie. Probowales korzystac z maskowania w ZB?

Napisano

nom jak wyzej wszystko ok tylko katana psuje calosc, aha i ma fajny staniczek nadaje sie do taniego pornoska z indianska muzyka i pejczami :PP a wlasnie mozesz jej dorobic ten pejs ztak na upartego :Pp ;) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności