Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

test szkla i czegos na ksztalt kaustyki we flamingo :) (render rhino) :P

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :)

Ale mnie master "nafazowałeś" na te oceany i czajniczki... :*

Niestety nie złapałem takiego klimatu jak u Ciebie :)

 

speed1cd0.jpg

 

Małe info:

Rednerer: Mental Ray (z maxa 9)

Woda: arch&design z reflectivity na 100% i ocean (lume) w slocie bump

Oświetlenie: daylight ze słońcem - mr sun i niebem - mr sky

Napisano
No napisałem tweety, że mam maxa 9, a ty milczysz... co jest?? :)

 

testoswietleniaobrazek1ys8.jpg

 

a co mam ci powiedzieć.... no źle jest :] podaj jakieś ustawienia, cokolwiek.

czym świeciłeś? mrAreaOmni/Spot? Directem?

presety FG: Low?

użyłeś AO?

jaki czas renderingu?

 

 

Pozdrawiam

Napisano

za małe fotony w GI przy zbyt małej ilości. Spróbuj ustawić duże radiusy fotonów GI, nie włączać FG i doprowadzić samo GI do takiego stanu, żeby nie było widać pojedynczych plamek ale całe powierzchnie jednolicie oświetlone, fotonów nie musi być dużo a radiusy muszą być spore. Wtedy, używając samego GI będziesz miał ogólnie zarysowaną dystrybucję światła w scenie.

 

Detale wyciągasz używając FG i AO.

 

Możesz też spróbować się pobawić samym FG z multibounces na więcej niż 0.

 

Pozdrawiam

Napisano

patry: sprawdź skrzynkę z prywatnymi wiadomościami.

 

 

7b7bb25df3a97052.jpg

 

Test GI + AO :] Oryginalna rozdziałka 1200 x coś_tam - czas 14min

 

Pozdrawiam

Napisano

nieprawda! to pomówienia! :D

 

a na serio masz rację. za mały Brightness w Exposure Controll a za duży multiplier świateł.

Napisano

może wrzucaj w lepszej jakości bo noise ochydny, szczególnie na suficie.

Napisano

Takie moje lamerskie pytanie.

 

Jak uzyskać noise? jak oprócz parametrów subdivision w materiale dostać takie ziarenko?

 

Pytam do nigdy nic nie zmieniam w ustawieniach rendera. No może oprócz subdiv w QMC(enginie).

 

EDIT: JunioR chodziło mi raczej o rendering. wiesz takie przyjemne z pożytecznym.

Napisano

nois mozna dodac w photoshopie, ale rowniez przez niskie subdsv przy swietle, lub qmc. W sumie to polecam photoshopa do tego :)

pozdrawiam

Napisano
może wrzucaj w lepszej jakości bo noise ochydny, szczególnie na suficie.

 

Uwielbiam tego typu komentarze i uwagi.zabawne innaczej.

Pinero – kuchnia gitara, co prawda do tych dzbaneczków to nie jestem przekonany do końca i czy w ogóle powinny tam być.. Może zamień na coś bardziej rasowego typu wyciskarka do cytryn starc. Pozdrawiam.

Napisano

Taki test, w zasadzie żeby zapytać się ludzi co sie znają na oświetleniu co myślą o rendererze Modo.

Scenka zrobiona w pare minut, inspirowana czymś co kiedyś dawno widzialem i nie moge sobie przypomnieć co to.

W każdym razie bazowe ustawienia, spot + skylight + troche zabawy samplingami (jeszcze ciut na ślepo:) )

Rendertime: 4min11s na AMD 1,6GHz 1GB RAM.

 

bunkier1ww9.jpg

 

pozdrawaim

Mirach

Napisano

nielot dlatego wstawił to do renders for fun ;)

Napisano

Teścik displacement'u. Tekstura z foty. Jutro dorobię prosty model ramy. :)

 

rama01jn2.th.jpg

 

EDIT:

Puf!

rama02rh5.th.jpg

;)

Napisano

Dzieki klicek, wlasciwie to jesli masz doswiadczenie w zbrushu to w blenderze rzezbienie jest bardzo podobne tyle ze w 3d no i za darmo, i jest wypalanie normal mapek (hurra!), jesli chodzi o video to narazie niestety nie mam czasu bo jakis debil wymyslil zaliczenia przed swietami, ale wlasnie mysle zeby zrobic jakis workflow/tutorial (byc moze video) dla uzytkownikow blendera, bo widze ze malo kto sobie z tym radzi.

Napisano

Sciagnij. Tyle ze stabilna wersja dopiero pod koniec tego lub na pocztku nastepnego miesiaca:)

Blenderbuilds.com tu masz chyba najstabilniejsze buildy lub http://graphicall.org/builds/index.php

Co do wydajnosci to sie za bardzo nie znam,ale u mnie na 256 ramu

wyciagam 250 000 face'ow ale to na linuxie i xfc na windzie pewnie mniej by bylo. na buildzie z graphicall.org kolega z innego forum pracowal na 1.5 mln poly majac 1gb ramu , ale chyba tez na linie. Pewnie w stabilnej wersji jeszcze sporo zeczy dodadza/poprawia

Napisano

Jezu, Master, postaw to na wodzie i do FW wrzucaj, powiało solidnym chłodem;D

Napisano

Master, fake ? wygląda jak plane z nałożoną teksturą. Dawaj siatę :]

Napisano

fajne tylko pustawo jakos tak...

wsadz ino pinguina czy cos ;-)

albo jakies iglo ;-)

czy chodzby tego nieszczesnego mikolaja JAK SIE WPIERNICZYL SANIAMI W ZASPE ;-)

Napisano

...idź po całości, wrzuć samochód, który tak męczysz;d

Napisano

łoooo hoho;D ...przesadziłeś z bumpem(?);) Wygląda jakby ląd był jakieś ładnych pare kilosów n.p.m;) Ale wizualnie spoko;)

Napisano

Kto skacze z jednego z kontynentów na główke? ;P

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.