Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Efekt glow trochę przeszkadza, szczególnie na tej lampce na biurku, ale klimat złapałeś, jest naprawdę nieźle;) Ciekawa zasłona, nowy trend w kratę;D

Napisano

chętnie bym zaległ na tym łóżku,

co to za odbicie koło fotela na podłodze

fajny klimacik

Napisano

dzieki, glow mazalem juz w photoshopie a na lampce musialem taki zrobic bo mialem piekne buugi, chyba przez niskie ustawienia w LC :]

pozdrawiam

Napisano

JuniorR jedna rzecz Ci umknęła, w wersji dziennej trzeba było w ps również zabielić niebieski refleks na szafie :)

very nice. fajny dofik na poduszce no i zasłony

Napisano

Junior wyglada bardzo fajnie mi osobiscie niepodobaja sie tylko te drzwi od szafy przypominaja mi drzwi od lodowki :D

Napisano

nie ma to jak mental, fajowe szkło :))

A teraz V-Ray i kaustyka w materiale xD :

 

szklanka4bc8.jpg

Napisano

_LoGaN_: dodaj jeszcze jakieś subtelne HDRI i jakiegoś diffusa daj na podłoże :)

 

ogólnie nieźle Panowie, ale może odkopiecie Caustic Contest zamiast dawać do do renderów testowych?

Napisano

tweety to raczej byl taki jednorazowy caustic post (przynajmniej z mojej strony ;) ) ale reszta jak ma ochote.

Napisano

no tylko złapać za pędzel i pomalować cegiełki :) ale tak w 3d...

 

tweety - proszę, odkopałem CC :) można wchodzić i dzialać.

Napisano

I jeszcze trawka. Będzie użyta jako proxy (tutaj podziękowania dla MF za tutorial na Evermotion) w powyższej 'scenie'.

 

2005030635456134776_rs.jpg

Napisano

to ja sobie przerobie ten tutorialek bo trawka wychodzi pięknie

Napisano

Hehe, tutorial MF'a dotyczy tylko użycia proxy, co powinno odciążyć sprzęt, trawę musisz sam wydziergać, ale na podstawie tutka z http://www.max3d.pl/tut.php?id=209 bez problemu dasz radę;) Pozdr!

 

Edit: Tutaj jest plane o wymiarach 30cm X 30cm. Trzy podstawowe źdźbła, dla każdego scatter z 2100 powtórzeń.

Napisano

aha no tak tą metodę scaterra już przerabiałem kiedyś dawno temu, to z tym proxy rzeczywiście może wyjść tego dużo i ładnie :)

 

troche jeszcze byś mógł te pustaki/cegły poprawić, pokombinuj coś

Napisano

Trochę zielonego, tak dla oczu;) Czujecie ten zapach trawy?^^

 

2001743917910711244_rs.jpg

Napisano

Efekt dzisiejszego przedpołudnia, bardziej 4fun niż test. :)

 

zippojm0.jpg

 

Pozdrawiam.

 

Touch: Fajna trawka...;]

Napisano

Witam wszystkich na forum, obserwuje je od dawna ale nie miałem nic ciekawego do pokazania a jak już miałem to dysk odmówił posłuszeństwa, na szczęście dokopałem sie do tego co miałem i to efekty:

 

w wolnych chwilach modeluje sobie ak-74 a ponieważ ma fajne kształty, testuje na nim wszystkie materiały:

 

siatka:

ak74finalwireli7.th.jpg

 

panele:

ak74woodjj0.th.jpg

 

metal:

ak74finalchrde7.th.jpg

 

i coś zielono-matowego z toonem:P:

ak74finalgreentoonhdzv3.th.jpg

 

co do modelu to miał to być na początku tylko dodatek do sceny ale zacząłem go chamferowac, connectowac i wyszło tyle poly. to jeszcze nie jest finalna wersja trzeba go trochę poprawić bo ma kilka błędów jeszcze i dodać magazynek.

Napisano

Domeczylem render, w kolejne przedpołudnie. Nie wrzucam tego do galerii, bo troszku za mało, tutaj pasuje...:)

 

3dsmax; Vray 1.5 RC3; rendertime 1h23min

 

zippodofxt4.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Próba zrobienia włosów które by ładnie się komponowały z GI w V-Ray'u.

Hair and Fur + V-Ray 1.5 RC2 pod 3DS Max9

 

Athlon X2 3800+ + 1GB DDR2 800

 

b725806d0479c69b.jpg

 

Shaderek skóry na niskich setach i zrobiony tak na oko w niecałą minutkę, więc nie patrzcie ;) A i modelik do poprawy.

Napisano

voyager: co ja mogę napisać włoski są git :D

 

a ja testuje nadal

maxwell 1,30h sl 10

kolejnytestmaxwellhv5.th.jpg

Napisano

George82 powiedz cos o materialach i oswietleniu jak mozesz bo fajnie Ci to wyszlo;)

To jakis specjalny material jest, czy tylko zwykly chrom? oswietlenie HDRI?

pozdr

Napisano

fajna trawa w poście 1413;d.ja próbowałem z tego tutka ale wychodiz mi jakies gówno.Touch Może napisałbyś mini tutka?

Napisano

tadzio: Chrom na zapalniczce to zwykly vray material z czarnym w diffuse, reflect na 215, glosiness na 0,96 i cieniowanie na ward. Wyszedl w miare przez oswietlenie/odbicia od HDRI. Oprocz tego jako AA filter ustawilem blenda, rowniez dodal efektu. Ciesze sie, ze sie podoba i pozdrawiam!

Napisano

Yaro16 ---> Trawkę robiłem praktycznie identycznie jak w tutku, z tą różnicą, że dałem więcej steps dla spiline'ów (6) i same wymiary są praktycznie jak w rzeczywistości.

 

Poniżej link do sceny:

http://rapidshare.com/files/26265093/trawka.zip.html

 

3ds max 7.0, VRay 1.46.15 (uwaga na ustawienia rQMC przy VRay 1.5)

Pozdr!

 

Edit: Scena ciężka (16MB) - powód: mapy HDRI

Napisano

Touch - dzięki, już zasysam bo też mam problemy z trawką a ta Twoja wygląda wypasnie;)

Napisano

Częstujcie się;) Wersja w pliku jest nieco przerzedzona (1000 powtórzeń dla każdego z 3 ździebeł), ale macie dostęp do scatter'a, więc zmieniać według uznania;)

Napisano

Znaczy sie ja wiem ze to rendery tez for fun... ale może pokazuj coś wiecej niz plane z mapą

Napisano

touch mógłbys mi uploadnąć na jakimś innym serwie bo rapid śmierdzi?

Napisano

Lis--> wow swietne rendery/modele itp :)

drugi render idealny :) moglbys pokazac sam model i tex ?

Napisano

Bubu ---> ciekawy czas jak na taki sprzęt xD Ale i efekt super;)

Lis ---> to jest genialne!!;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności