Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Efekt glow trochę przeszkadza, szczególnie na tej lampce na biurku, ale klimat złapałeś, jest naprawdę nieźle;) Ciekawa zasłona, nowy trend w kratę;D

Napisano

dzieki, glow mazalem juz w photoshopie a na lampce musialem taki zrobic bo mialem piekne buugi, chyba przez niskie ustawienia w LC :]

pozdrawiam

Napisano

JuniorR jedna rzecz Ci umknęła, w wersji dziennej trzeba było w ps również zabielić niebieski refleks na szafie :)

very nice. fajny dofik na poduszce no i zasłony

Napisano

_LoGaN_: dodaj jeszcze jakieś subtelne HDRI i jakiegoś diffusa daj na podłoże :)

 

ogólnie nieźle Panowie, ale może odkopiecie Caustic Contest zamiast dawać do do renderów testowych?

Napisano

Hehe, tutorial MF'a dotyczy tylko użycia proxy, co powinno odciążyć sprzęt, trawę musisz sam wydziergać, ale na podstawie tutka z http://www.max3d.pl/tut.php?id=209 bez problemu dasz radę;) Pozdr!

 

Edit: Tutaj jest plane o wymiarach 30cm X 30cm. Trzy podstawowe źdźbła, dla każdego scatter z 2100 powtórzeń.

Napisano

aha no tak tą metodę scaterra już przerabiałem kiedyś dawno temu, to z tym proxy rzeczywiście może wyjść tego dużo i ładnie :)

 

troche jeszcze byś mógł te pustaki/cegły poprawić, pokombinuj coś

Gość George82
Napisano

Efekt dzisiejszego przedpołudnia, bardziej 4fun niż test. :)

 

zippojm0.jpg

 

Pozdrawiam.

 

Touch: Fajna trawka...;]

Napisano

Witam wszystkich na forum, obserwuje je od dawna ale nie miałem nic ciekawego do pokazania a jak już miałem to dysk odmówił posłuszeństwa, na szczęście dokopałem sie do tego co miałem i to efekty:

 

w wolnych chwilach modeluje sobie ak-74 a ponieważ ma fajne kształty, testuje na nim wszystkie materiały:

 

siatka:

ak74finalwireli7.th.jpg

 

panele:

ak74woodjj0.th.jpg

 

metal:

ak74finalchrde7.th.jpg

 

i coś zielono-matowego z toonem:P:

ak74finalgreentoonhdzv3.th.jpg

 

co do modelu to miał to być na początku tylko dodatek do sceny ale zacząłem go chamferowac, connectowac i wyszło tyle poly. to jeszcze nie jest finalna wersja trzeba go trochę poprawić bo ma kilka błędów jeszcze i dodać magazynek.

Gość George82
Napisano

Domeczylem render, w kolejne przedpołudnie. Nie wrzucam tego do galerii, bo troszku za mało, tutaj pasuje...:)

 

3dsmax; Vray 1.5 RC3; rendertime 1h23min

 

zippodofxt4.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Próba zrobienia włosów które by ładnie się komponowały z GI w V-Ray'u.

Hair and Fur + V-Ray 1.5 RC2 pod 3DS Max9

 

Athlon X2 3800+ + 1GB DDR2 800

 

b725806d0479c69b.jpg

 

Shaderek skóry na niskich setach i zrobiony tak na oko w niecałą minutkę, więc nie patrzcie ;) A i modelik do poprawy.

Napisano

George82 powiedz cos o materialach i oswietleniu jak mozesz bo fajnie Ci to wyszlo;)

To jakis specjalny material jest, czy tylko zwykly chrom? oswietlenie HDRI?

pozdr

Gość George82
Napisano

tadzio: Chrom na zapalniczce to zwykly vray material z czarnym w diffuse, reflect na 215, glosiness na 0,96 i cieniowanie na ward. Wyszedl w miare przez oswietlenie/odbicia od HDRI. Oprocz tego jako AA filter ustawilem blenda, rowniez dodal efektu. Ciesze sie, ze sie podoba i pozdrawiam!

Napisano

Częstujcie się;) Wersja w pliku jest nieco przerzedzona (1000 powtórzeń dla każdego z 3 ździebeł), ale macie dostęp do scatter'a, więc zmieniać według uznania;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności