Touch Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 Efekt glow trochę przeszkadza, szczególnie na tej lampce na biurku, ale klimat złapałeś, jest naprawdę nieźle;) Ciekawa zasłona, nowy trend w kratę;D
piksar Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 chętnie bym zaległ na tym łóżku, co to za odbicie koło fotela na podłodze fajny klimacik
JunioR Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 dzieki, glow mazalem juz w photoshopie a na lampce musialem taki zrobic bo mialem piekne buugi, chyba przez niskie ustawienia w LC :] pozdrawiam
Kub@ Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 JuniorR jedna rzecz Ci umknęła, w wersji dziennej trzeba było w ps również zabielić niebieski refleks na szafie :) very nice. fajny dofik na poduszce no i zasłony
Predator Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 Junior wyglada bardzo fajnie mi osobiscie niepodobaja sie tylko te drzwi od szafy przypominaja mi drzwi od lodowki :D
Georgas Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 nocna wersja ma swój klimacik, super :) zapewne qmc + lc :)
MF Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 V-Ray proxy. Jakieś 0,5 mln polygonów. I tutorial. http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=154&unfold=exclusive Pozdrawiam
tweety Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 samochodami nie powinno jeździć sie po trawie. fajnie wyszło :]
mrkrzysiek Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 MF dla mnie bomba i czas nie długi myślałem ze sporo dłużej to zajeło
Vorek Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 no, konkretnie, bardzo ciekawe narzędzie :)
_LoGaN_ Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 Noto ja tez cos kolo tego MentalRay ocourse jak zawsze (MR for ever)
naeq Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 nie ma to jak mental, fajowe szkło :)) A teraz V-Ray i kaustyka w materiale xD :
tweety Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 _LoGaN_: dodaj jeszcze jakieś subtelne HDRI i jakiegoś diffusa daj na podłoże :) ogólnie nieźle Panowie, ale może odkopiecie Caustic Contest zamiast dawać do do renderów testowych?
_LoGaN_ Napisano 11 Kwiecień 2007 Napisano 11 Kwiecień 2007 tweety to raczej byl taki jednorazowy caustic post (przynajmniej z mojej strony ;) ) ale reszta jak ma ochote.
naeq Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 no tylko złapać za pędzel i pomalować cegiełki :) ale tak w 3d... tweety - proszę, odkopałem CC :) można wchodzić i dzialać.
Touch Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 I jeszcze trawka. Będzie użyta jako proxy (tutaj podziękowania dla MF za tutorial na Evermotion) w powyższej 'scenie'.
Kub@ Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 to ja sobie przerobie ten tutorialek bo trawka wychodzi pięknie
Touch Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Hehe, tutorial MF'a dotyczy tylko użycia proxy, co powinno odciążyć sprzęt, trawę musisz sam wydziergać, ale na podstawie tutka z http://www.max3d.pl/tut.php?id=209 bez problemu dasz radę;) Pozdr! Edit: Tutaj jest plane o wymiarach 30cm X 30cm. Trzy podstawowe źdźbła, dla każdego scatter z 2100 powtórzeń.
Kub@ Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 aha no tak tą metodę scaterra już przerabiałem kiedyś dawno temu, to z tym proxy rzeczywiście może wyjść tego dużo i ładnie :) troche jeszcze byś mógł te pustaki/cegły poprawić, pokombinuj coś
Touch Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 Trochę zielonego, tak dla oczu;) Czujecie ten zapach trawy?^^
Gość George82 Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Efekt dzisiejszego przedpołudnia, bardziej 4fun niż test. :) Pozdrawiam. Touch: Fajna trawka...;]
stormwind Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Witam wszystkich na forum, obserwuje je od dawna ale nie miałem nic ciekawego do pokazania a jak już miałem to dysk odmówił posłuszeństwa, na szczęście dokopałem sie do tego co miałem i to efekty: w wolnych chwilach modeluje sobie ak-74 a ponieważ ma fajne kształty, testuje na nim wszystkie materiały: siatka: panele: metal: i coś zielono-matowego z toonem:P: co do modelu to miał to być na początku tylko dodatek do sceny ale zacząłem go chamferowac, connectowac i wyszło tyle poly. to jeszcze nie jest finalna wersja trzeba go trochę poprawić bo ma kilka błędów jeszcze i dodać magazynek.
Gość George82 Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Domeczylem render, w kolejne przedpołudnie. Nie wrzucam tego do galerii, bo troszku za mało, tutaj pasuje...:) 3dsmax; Vray 1.5 RC3; rendertime 1h23min Pozdrawiam
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Zem se tostowal ;P Materialy to czysta "golizna... bez tekstur itp... V-Ray 1.5 RC2 P.S. Felgi sa dzielem mrkrzyska :)
pecet Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 modelik jak zawsze - profeska, ale rendery są nudne poprostu
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Nie chcialo sie mi robic otoczenia do testow :P
voyager Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Próba zrobienia włosów które by ładnie się komponowały z GI w V-Ray'u. Hair and Fur + V-Ray 1.5 RC2 pod 3DS Max9 Athlon X2 3800+ + 1GB DDR2 800 Shaderek skóry na niskich setach i zrobiony tak na oko w niecałą minutkę, więc nie patrzcie ;) A i modelik do poprawy.
Fargate Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 voyager: co ja mogę napisać włoski są git :D a ja testuje nadal maxwell 1,30h sl 10
tadzio Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 George82 powiedz cos o materialach i oswietleniu jak mozesz bo fajnie Ci to wyszlo;) To jakis specjalny material jest, czy tylko zwykly chrom? oswietlenie HDRI? pozdr
Yaro16 Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 fajna trawa w poście 1413;d.ja próbowałem z tego tutka ale wychodiz mi jakies gówno.Touch Może napisałbyś mini tutka?
Gość George82 Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 tadzio: Chrom na zapalniczce to zwykly vray material z czarnym w diffuse, reflect na 215, glosiness na 0,96 i cieniowanie na ward. Wyszedl w miare przez oswietlenie/odbicia od HDRI. Oprocz tego jako AA filter ustawilem blenda, rowniez dodal efektu. Ciesze sie, ze sie podoba i pozdrawiam!
Touch Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Yaro16 ---> Trawkę robiłem praktycznie identycznie jak w tutku, z tą różnicą, że dałem więcej steps dla spiline'ów (6) i same wymiary są praktycznie jak w rzeczywistości. Poniżej link do sceny: http://rapidshare.com/files/26265093/trawka.zip.html 3ds max 7.0, VRay 1.46.15 (uwaga na ustawienia rQMC przy VRay 1.5) Pozdr! Edit: Scena ciężka (16MB) - powód: mapy HDRI 1
pionix Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Touch - dzięki, już zasysam bo też mam problemy z trawką a ta Twoja wygląda wypasnie;)
Touch Napisano 18 Kwiecień 2007 Napisano 18 Kwiecień 2007 Częstujcie się;) Wersja w pliku jest nieco przerzedzona (1000 powtórzeń dla każdego z 3 ździebeł), ale macie dostęp do scatter'a, więc zmieniać według uznania;)
peterr Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Dla relaksu odpaliłem vue..program ma duże możliwości:P yo
mirach Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Znaczy sie ja wiem ze to rendery tez for fun... ale może pokazuj coś wiecej niz plane z mapą
Yaro16 Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 touch mógłbys mi uploadnąć na jakimś innym serwie bo rapid śmierdzi?
Bubu Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Taki tescik Indigo :] okolo 12 h na p4 2,[email protected] i ponad gig ramu :]
nielot007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Lis--> wow swietne rendery/modele itp :) drugi render idealny :) moglbys pokazac sam model i tex ?
Touch Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Bubu ---> ciekawy czas jak na taki sprzęt xD Ale i efekt super;) Lis ---> to jest genialne!!;)
Rekomendowane odpowiedzi