Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam wszystkich na forum, obserwuje je od dawna ale nie miałem nic ciekawego do pokazania a jak już miałem to dysk odmówił posłuszeństwa, na szczęście dokopałem sie do tego co miałem i to efekty:

 

w wolnych chwilach modeluje sobie ak-74 a ponieważ ma fajne kształty, testuje na nim wszystkie materiały:

 

siatka:

ak74finalwireli7.th.jpg

 

panele:

ak74woodjj0.th.jpg

 

metal:

ak74finalchrde7.th.jpg

 

i coś zielono-matowego z toonem:P:

ak74finalgreentoonhdzv3.th.jpg

 

co do modelu to miał to być na początku tylko dodatek do sceny ale zacząłem go chamferowac, connectowac i wyszło tyle poly. to jeszcze nie jest finalna wersja trzeba go trochę poprawić bo ma kilka błędów jeszcze i dodać magazynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

Domeczylem render, w kolejne przedpołudnie. Nie wrzucam tego do galerii, bo troszku za mało, tutaj pasuje...:)

 

3dsmax; Vray 1.5 RC3; rendertime 1h23min

 

zippodofxt4.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba zrobienia włosów które by ładnie się komponowały z GI w V-Ray'u.

Hair and Fur + V-Ray 1.5 RC2 pod 3DS Max9

 

Athlon X2 3800+ + 1GB DDR2 800

 

b725806d0479c69b.jpg

 

Shaderek skóry na niskich setach i zrobiony tak na oko w niecałą minutkę, więc nie patrzcie ;) A i modelik do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

tadzio: Chrom na zapalniczce to zwykly vray material z czarnym w diffuse, reflect na 215, glosiness na 0,96 i cieniowanie na ward. Wyszedl w miare przez oswietlenie/odbicia od HDRI. Oprocz tego jako AA filter ustawilem blenda, rowniez dodal efektu. Ciesze sie, ze sie podoba i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaro16 ---> Trawkę robiłem praktycznie identycznie jak w tutku, z tą różnicą, że dałem więcej steps dla spiline'ów (6) i same wymiary są praktycznie jak w rzeczywistości.

 

Poniżej link do sceny:

http://rapidshare.com/files/26265093/trawka.zip.html

 

3ds max 7.0, VRay 1.46.15 (uwaga na ustawienia rQMC przy VRay 1.5)

Pozdr!

 

Edit: Scena ciężka (16MB) - powód: mapy HDRI

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności