Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

i na szybkości ławka - co poprawić ?

 

(nie bede modelowal ani wstawial nic wiecej, bo to ma pokazać tylko ławkę więc nie chcę odwracać od niej uwagi) - takie założenie było wiec musze się go trzymać

 

lawka05abm0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawa to displace (cellular) i troche trawy z Advanced Painter 2.0 - polecam plug-in

 

a krzak to jakis darmowy gdzies znalazlem

 

lawka sie utrzyma, stoją takie obok Pasażu Grunwaldzkiego, sprawdzałem dziś rano, trzymają się :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mam problem z HDRI w max 9.0 (64bit) - vray 1.5 rc3 - wkladam hdri w slot overrite reflection, i nic gdzie przy max 8 jesli mialem ustawione na tej samej hdri i takich samych ustawieniach kamery multiplayer x1 tegoz hdri, to juz bylo za duzo. ki diabeł ? :/ (dlatego niewiele sie odbija w tym pseudochromie)

 

w ostatecznosci wstawie do sceny kilka plane z jakimis badziewiami zeby sie odbijaly, ale zastanawia mnie czemu to nie chce dzialac wie ktos moze ?

 

a tu ponizej scena nocno-wieczorowa (dodalem plane z jakimis obrazkami dookola, zeby cos sie odbijalo w tym chromie)

 

co poprawic?

 

lawka08cvj7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;)

 

Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection.

zrzutto4.th.jpg

Nawet Ci zrzucik dorzucę. Daj znać czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hdri się raczej troszkęinaczej używa. ;)

 

Tworzysz nowy VRayMtl, jako diffuse dajesz VrayHDRI, tam podajsz ścieżkę do swojego hdri, ale tutaj teżważnym jest odpowiedni dobór typu hdrki (Angular map, Cubic environment...). To VrayHDRI dajesz jako instance w Override reflection.

Chyba cos nie tak, albo jest kilka sposobow na to hdri ;)

W slocie wybierasz vray hdri map otwierasz jakas wybrana, pozniej przeciagasz ja pod ev (8) zaznaczasz w ustawieniach affect background i chyba tyle no mozna dodac tylko do odbic wtedy dajesz ta mapke pod reflection w GI tylko i bez zaznaczenia affect background...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe generalnie ja wiem jak sie HDRI uzywa, chodzi o to ze nie wiedzialem dlaczego ta sama HDRI pod maxem 8 wygląda inaczej niz pod 9, ale chyba wlansie chodzilo o sampling jak pisal Marcin_ps.

 

Dzieki JunioR nocna tez mi sie bardziej podoba, "klientce" tez, wiec poszla nocna jako ostateczna. jak na naklad pracy jaki w to wlozylem (2-3h + 2h render) to efekt jest imo zadowalający [wiem wiem, nie poraza ale to w końcu ławka, a ławki są nie od porażania tylko od siedzenia D])

 

nastepnym razem bede od razu dawal wiekszy sampling, oszczedzi bólu :)

 

btw hcpiter, to affect background to gdzie mam zaznaczac? bo w hdri nie mam zadnej takiej opcji (VrayHDRI), tak samo pod (8) w Environment and Effect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego domku Petera ja bym pod drzewami jakies liscie scatterem rozrzucil (nie za duzo) zadko kiedy jest tak czysto pod drzewami :) ogólnie tez mam skojazenia Callifornijsko-nadmorskie (pewnie dlatego ze ogladalem Californication wczoraj)

 

JohnZi - rewelacja, brakuje tylko jakichs skał (zeby to wyglądało jak zdjęcie zrobione na drodze nad jakims urwiskiem) - kurcze nie wiem dokladnie jak to opisac - ale tez wlasnie taki klimat kalifornijsko - utah sie mi włączył :)

 

a tu mój problematyczny render (pierwszy takiego exteriora duzego, wiec prosze nie po oczach)

zadowolony jestem z trawnika - dzieki Zbychowaty :)

pytanie:

- skąd się wzięły jasne plamy na budynku po lewej ? (mam caustyki wyłączone)

- niebo szklo, droga i samochód sa do poprawienia wiem :)

 

nastronetu4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym do tego dodac jeszcze wnetrze i jakas delikatna sceneria, zeby zabudowac przestrzen za autem. Na razie nie mam konkretnego pomyslu:/

 

Dodaj za jezdnią kilka metrów szutru, niski murek z kamieni przez całą szerokośc kadru a za nim kilka szczytów swierków, lub jakis innych iglaków, ładnie sie to zkomponuje z tłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie, ze sie podoba:)

Loki z tym drugim planem ciagle mysle. Zastanawialem sie nad banda, ktora mozna spotkac na autostradzie, albo jakas siatka druciana:) nie chce przekombinowac, bo moze to zle wyjsc...

Master wlasnie dla mnie kolory byly za mocne troche i zdestaturowalem psie.

Kliment o ciemnym osfalcie tez juz myslalem, tak sie zrobi:)

fikolek dzieki

razi z fotka nie byloby tez tak prosto, ciezko znalezc zdjecie, ktore by odpowiadalo refleksom :)

Nvidia lakier zapodam jutro, bo bede na mieszkaniu, gdzie mam prosjekcik. Hmm ale od razu mowie ze to nic specjalnego, shellack i dwa materialy vrayowskie, jeden z glossem drugi bez:) no i z jakimis falloffami namieszalem

stormwind murek z kamieni - ciekawy pomysl, dzieki za odzew wszystkim:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności