Loki Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 tez mi sie wydawalo ze jakos tak "cukierkowo to wyglada", dzieki za rade
cfaniak Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Taki stary projekt biblioteki A tu pierwotna wersja sprzed roku ^^ Pozdrawiam.
Orangegraphics Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Loki jakiegoś blura albo dziwne AA tam dałeś?
tymus Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Tak w ogóle to chciałem się przywitać, bo dopiero pare dni temu założyłem konto, chociaż na stronke wchodzę już od roku ;) jakis czas temu wymysliłem sobie łazienkę... troche potworzyłem ale wyszlo mi cos takiego pózniej dałem sobie z nią spokój, ale pare dni temu troche poczytałem o oświetleniu i pomyślałem, że zrobie chociaż coś bardziej podobnego do tego co sobie zaplanowałem... no i jest... czas renderingu: ok 18h (niepotrzebnie dawalem tyle samples w FG ;]) przed chwilą sie wyrenderowało ale za mocny ten glow wyszedł ;/ na razie daje spobie spokój z wszelkimi wizualizacjami i biore się za modelowanie jakiejś postaci :) Miłego dnia :)
tymus Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 A.. nie dałem oryginalu (1600x1200) bo tam to jeszcze brzydziej... ;)
pressenter Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 grigoriob: Świetnie to teraz wygląda. tymus: Nawet nie wiem od czego zacząć, to mniejsze całkiem fajne, tzn pomysł, i wykonanie też nie najgorsze, ale można było dużo lepiej oba zrobić.
tymus Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 No cóż, mi to pierwsze w ogóle sie nie podoba ;] jakies spleśniałe ściany itp. a co do drugiego to moze byc i techno, jeszcze tylko discoball brakuje ;D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 RA: wypowiadasz sie jako znawca specjalista?? ;P
Loki Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Loki jakiegoś blura albo dziwne AA tam dałeś? hmm nie ma blura zadnego, AA - Michell-Netrevali czy jak to sie tam pisze, z defoultowymi ustawieniami. czemu ?
viz.k Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 podoba mi sie!! - dachowki cos nie tego...sampling za maly przy odbiciach moze? - faktura drewna za slabo widoczna - kamera jakos sie rozjezdza nie wiem czemu robisz same takie chatki ale ta mi sie cholernie podoba
Destroyer Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 test V-raya ;) dzień drugi (scena zassana jakiś czas temu z mymentalray :P) gołe rendery i ich mix i zabawa w poscie :)
pressenter Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 oo79: ta chatka jest genialna! Tylko ta dachówka chyba za bardzo w dach wpuszczona. ;)
!Ewert Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 oo79- forum jest po to żeby krytykować, wiec wymienię błedy Twojej pracy.. : - zła zieleń, polecam onyx. - dachówka ma zły materiał w dodatku jest za mała. - zly materiał ram okiennych. - nie ma dispa na kamieniach. Reszta jest ok, ale posiedział bym jeszcze w PS. Pozdrawiam
siwy Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 oo79: ładne światło. Napisz coś więcej o nim. Głównie chodzi mi o to co robiłeś żeby uzyskać takie kolory światła, cieni itd.
pionix Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 oo79 - tak, światełko przyjemne fikołek - lewy dół najsympatyczniejszy dla mnie.
Loki Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 popieram lewy dolny najlepszy - taki porankowo rozmarzony :)
pressenter Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 To czym się przejmujesz, fotoszkopnij to troszkę, chociaż ja uważam, że jest w porządku, a i pomysł świetny, wykonanie też niezgorsze. Nie wiem do czego się przyczepić... łóżko może troszkępłaskie, tzn kołdra.
pionix Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 JohnyCa - fajne toto. Mnie się podoba. Może słońce odrobine bym osłabił i zmiękczył cienie.
chudy Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 można wiedzieć jak to obcinałeś tak wszystko? ;] fajnie to wygląda.
JohnyCa Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Dzięki wszystkim! chudy: ściany nie cięte tylko Extrudowane ze Splinea na odpowiednią wysokość, reszta (okna, drzwi, szafy itp.) cięte Slicem z włączoną opcją Remove Top + jak są dziury modyfikator Cap Holes.
!Ewert Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Fajny pomysł, ostatnio miałem takie coś robic tylko że ja chciałem zrobić sciany na max10cm wysokości. Fajnie Ci to wyszło.
pressenter Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Śmiałem się do rozpuku jak mi powiedzieli, że mam zrobić łazienkę o wymiarach 2x2m, myślałem, że żartują... :/
arturprx2 Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 render wporzadku, czysto i poprawnie ale zastanawia mnie na jaka cholere dwie umywalki w takiej kanciapie?? EDIT: przyciski geberitow ciut nie zanisko?
maczuga Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 JohnyCa - simsami zajechało :) ale fajne, lampka w dzień chyba powinna być zgaszona?
grzegerz Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 JohnyCa- swietne to chyba zrobie se cos takiego:) pressenter- na drugim straszne przepalenie, ogólnie spoko:)
pressenter Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 arturprx2: Takie wymiary dostałem, spłuczka tam jest wbudowana więc na ścianie raczej nie da rady tego umieścić. ;) Proszę państwa, ja mam takie dość poważne pytanie: ma ktoś pomysł na szkło, które nie skupia obiektów znajdujących się za nim? Robię taki szklany łuk i wszystko za nim wygląda jak pod lupą. Pilne!
cfaniak Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Takie cięcie można zrobić wtyczką Cebas Scalpel ale chyba trzeba za nią posmarować.
Destroyer Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 test Vraya dzień trzeci :) hehe jeszcze sporo brakuje :P (scena z wątku o LWF)
maciekG Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 ciąć można wszystko bez problemu maxowym slicem..a potem cap holes...jak juz ktos to bodajze wspomnial...zadne pluginy nie sa potrzebne:)
oo79 Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 w oczekiwaniu na render odpisze na opinie swojego ostatniego rendera testowego w tym watku. -dodaje juz displ. na kamieniach i zmienieniam trawe, -onyxa/x-froga niebedzie bo zamolo ramu : -oswietlenie: v-ray: sun/sky, w odbiciach HDR, color map. reinhard gamma2,2, burn 0,6 kamrera v-ray Odnosnie moich wizek/projektow, region w ktorym zamieszkuje wymusza na mnie takie brylki i musze wam powiedziec ze podoba mi sie to :D Ostatetczne rendery umieszcze w finished. dzieki za konstruktywna krytyke koledzy! p.s kolejny testowy. -
viz.k Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Chyba troche gorzej niz poprzednio Trawa bardzo blisko kamery wyglada zleee Drzewka zleeee Co do renderu...nie jestem pewny, moze to za duzy burn tym razem? nie wiem czy ta opcja za to odpowiada ale jest jakis taki...kontrastowy w zly sposob...Nie mam teraz pod reka tego poprzedniego rendera ale takie wrazenie odnosze.
pressenter Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Nooo teraz to z tym displace przesadziłeś na tych kamieniach. :/ Dachówka nie poprawiona, światło gorsze, trawa gorsza... Ja bym wrócił do poprzedniej wersji, poprawił dachówkę, dał mniejszego dispa na kamienie, poprawił perspektywę kamery i tak bym zostawił.
!Ewert Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 oo79- Polecam proxy, kiedyś miałem ponad 5k drzewek na kompie który miał 768 ramu.
Master Kiełbaster Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 fryrender, 8h, lewa połówka się nie błyszczy ;_( Czy ktoś może używał tego wynalazku, miał ten sam problem i jeszcze go rozwiązał?
oo79 Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 oo79- Polecam proxy, kiedyś miałem ponad 5k drzewek na kompie który miał 768 ramu. widzisz, ja tez uzywalem proxy ale one niewiele pomagaja, mnie zabija zawsze displ. Nooo teraz to z tym displace przesadziłeś na tych kamieniach. :/ Dachówka nie poprawiona, światło gorsze, trawa gorsza... Ja bym wrócił do poprzedniej wersji, poprawił dachówkę, dał mniejszego dispa na kamienie, poprawił perspektywę kamery i tak bym zostawił. ehhh... wam to ciezko dogodzic ;> z dachówką niemoge sobie poradzic, zawsze zostaja takie smieci, dalem subv. na 52 w materiale i dajel to dziadostwo. Chyba troche gorzej niz poprzednio Trawa bardzo blisko kamery wyglada zleee Drzewka zleeee Co do renderu...nie jestem pewny, moze to za duzy burn tym razem? nie wiem czy ta opcja za to odpowiada ale jest jakis taki...kontrastowy w zly sposob...Nie mam teraz pod reka tego poprzedniego rendera ale takie wrazenie odnosze. taak burn zaduzy, i troszke mniej szopa dalem wiec efekt jest jaki jest. dziekiza komenty i ruszam do dalszej pracy....
Loki Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Śmiałem się do rozpuku jak mi powiedzieli, że mam zrobić łazienkę o wymiarach 2x2m, myślałem, że żartują... :/ hehe nie jest zle stary, ja mam w pracy teraz lazienke 2x3m ale tylko 30cm długości jest normalnego sufitu, reszta skosy, i od 2 dni udowadniamy klientowi ze sie nie da tam łazienki zrobić :)
hcpiter Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 pressenter ale przeciez masterowi nie chodzi o to jak zrobic polysk na materiale tylko o to dlaczego jedna polowka mu sie blyszczy a druga nie :] czytajmy ze zrozumieniem :) master u mnie 2 sie blyszcza polowki tylko na czole powstala taka linia jak u lalki moze to wina emiterow (jezeli nimi oswietlasz) pozdro
Bacry Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 a ta kreska przez środek to nie wina złego sklejenia połówek?
Master Kiełbaster Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 no właśnie w mentalu jest ok, na teksturach też nie widać łączeń. podejrzewam że w jakiś sposób symmetry go wali, bo np. fryrender ma buga że jak się zmirroruje obiekt to przestaje działać SSS :/
Rekomendowane odpowiedzi