Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak w ogóle to chciałem się przywitać, bo dopiero pare dni temu założyłem konto, chociaż na stronke wchodzę już od roku ;) jakis czas temu wymysliłem sobie łazienkę... troche potworzyłem ale wyszlo mi cos takiego laz4so1.jpg

pózniej dałem sobie z nią spokój, ale pare dni temu troche poczytałem o oświetleniu i pomyślałem, że zrobie chociaż coś bardziej podobnego do tego co sobie zaplanowałem... no i jest...

czas renderingu: ok 18h (niepotrzebnie dawalem tyle samples w FG ;]) przed chwilą sie wyrenderowało ale za mocny ten glow wyszedł ;/ na razie daje spobie spokój z wszelkimi wizualizacjami i biore się za modelowanie jakiejś postaci :)

lazend2sk8.jpg

Miłego dnia :)

Napisano

grigoriob: Świetnie to teraz wygląda.

 

tymus: Nawet nie wiem od czego zacząć, to mniejsze całkiem fajne, tzn pomysł, i wykonanie też nie najgorsze, ale można było dużo lepiej oba zrobić.

Napisano

No cóż, mi to pierwsze w ogóle sie nie podoba ;] jakies spleśniałe ściany itp. a co do drugiego to moze byc i techno, jeszcze tylko discoball brakuje ;D

Napisano
Loki jakiegoś blura albo dziwne AA tam dałeś?

 

hmm nie ma blura zadnego, AA - Michell-Netrevali czy jak to sie tam pisze, z defoultowymi ustawieniami. czemu ?

Napisano

podoba mi sie!!

 

- dachowki cos nie tego...sampling za maly przy odbiciach moze?

- faktura drewna za slabo widoczna

- kamera jakos sie rozjezdza

 

nie wiem czemu robisz same takie chatki ale ta mi sie cholernie podoba

Napisano

oo79- forum jest po to żeby krytykować, wiec wymienię błedy Twojej pracy.. :

 

- zła zieleń, polecam onyx.

- dachówka ma zły materiał w dodatku jest za mała.

- zly materiał ram okiennych.

- nie ma dispa na kamieniach.

Reszta jest ok, ale posiedział bym jeszcze w PS.

 

Pozdrawiam

Napisano

oo79: ładne światło. Napisz coś więcej o nim. Głównie chodzi mi o to co robiłeś żeby uzyskać takie kolory światła, cieni itd.

Napisano

To czym się przejmujesz, fotoszkopnij to troszkę, chociaż ja uważam, że jest w porządku, a i pomysł świetny, wykonanie też niezgorsze. Nie wiem do czego się przyczepić... łóżko może troszkępłaskie, tzn kołdra.

Napisano

Dzięki wszystkim!

chudy: ściany nie cięte tylko Extrudowane ze Splinea na odpowiednią wysokość, reszta (okna, drzwi, szafy itp.) cięte Slicem z włączoną opcją Remove Top + jak są dziury modyfikator Cap Holes.

Napisano

arturprx2: Takie wymiary dostałem, spłuczka tam jest wbudowana więc na ścianie raczej nie da rady tego umieścić. ;)

 

Proszę państwa, ja mam takie dość poważne pytanie: ma ktoś pomysł na szkło, które nie skupia obiektów znajdujących się za nim? Robię taki szklany łuk i wszystko za nim wygląda jak pod lupą. Pilne!

Napisano

w oczekiwaniu na render odpisze na opinie swojego ostatniego rendera testowego w tym watku.

 

-dodaje juz displ. na kamieniach i zmienieniam trawe,

-onyxa/x-froga niebedzie bo zamolo ramu :

-oswietlenie:

v-ray: sun/sky, w odbiciach HDR, color map. reinhard gamma2,2, burn 0,6

kamrera v-ray

 

Odnosnie moich wizek/projektow, region w ktorym zamieszkuje wymusza na mnie takie brylki i musze wam powiedziec ze podoba mi sie to :D

 

Ostatetczne rendery umieszcze w finished.

 

dzieki za konstruktywna krytyke koledzy!

 

p.s kolejny testowy.

-

063fd58ed15f57e8.jpg

Napisano

Chyba troche gorzej niz poprzednio

Trawa bardzo blisko kamery wyglada zleee

Drzewka zleeee

Co do renderu...nie jestem pewny, moze to za duzy burn tym razem? nie wiem czy ta opcja za to odpowiada ale jest jakis taki...kontrastowy w zly sposob...Nie mam teraz pod reka tego poprzedniego rendera ale takie wrazenie odnosze.

Napisano

Nooo teraz to z tym displace przesadziłeś na tych kamieniach. :/

Dachówka nie poprawiona, światło gorsze, trawa gorsza...

 

Ja bym wrócił do poprzedniej wersji, poprawił dachówkę, dał mniejszego dispa na kamienie, poprawił perspektywę kamery i tak bym zostawił.

Napisano
oo79- Polecam proxy, kiedyś miałem ponad 5k drzewek na kompie który miał 768 ramu.

 

widzisz, ja tez uzywalem proxy ale one niewiele pomagaja, mnie zabija zawsze displ.

 

Nooo teraz to z tym displace przesadziłeś na tych kamieniach. :/

Dachówka nie poprawiona, światło gorsze, trawa gorsza...

 

Ja bym wrócił do poprzedniej wersji, poprawił dachówkę, dał mniejszego dispa na kamienie, poprawił perspektywę kamery i tak bym zostawił.

 

ehhh... wam to ciezko dogodzic ;> z dachówką niemoge sobie poradzic, zawsze zostaja takie smieci, dalem subv. na 52 w materiale i dajel to dziadostwo.

 

Chyba troche gorzej niz poprzednio

Trawa bardzo blisko kamery wyglada zleee

Drzewka zleeee

Co do renderu...nie jestem pewny, moze to za duzy burn tym razem? nie wiem czy ta opcja za to odpowiada ale jest jakis taki...kontrastowy w zly sposob...Nie mam teraz pod reka tego poprzedniego rendera ale takie wrazenie odnosze.

 

taak burn zaduzy, i troszke mniej szopa dalem wiec efekt jest jaki jest.

 

dziekiza komenty i ruszam do dalszej pracy....

Napisano
Śmiałem się do rozpuku jak mi powiedzieli, że mam zrobić łazienkę o wymiarach 2x2m, myślałem, że żartują... :/

hehe nie jest zle stary, ja mam w pracy teraz lazienke 2x3m ale tylko 30cm długości jest normalnego sufitu, reszta skosy, i od 2 dni udowadniamy klientowi ze sie nie da tam łazienki zrobić :)

Napisano

pressenter ale przeciez masterowi nie chodzi o to jak zrobic polysk na materiale tylko o to dlaczego jedna polowka mu sie blyszczy a druga nie :] czytajmy ze zrozumieniem :)

master u mnie 2 sie blyszcza polowki tylko na czole powstala taka linia jak u lalki

moze to wina emiterow (jezeli nimi oswietlasz)

pozdro

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności