arch515 Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Mortom – bardzo fajne wnętrze, szkoda ze nie twojego pomysłu, ale odwzorowanie też się liczy:) Praca ma bardzo durzy potencjał.Pozdrawiam.
Kub@ Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 test dofa @_Arti_ najpierw zrób dobry model, znajdź jakieś zdjęcia, i rób na podstawie jakichś refek. 1
pressenter Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Arti: wygląda jakbyś tylko tiles na boxa nałożył. :/ Kub@: ta trawka to jakaś płatna? Z którychś shaderów? Jeśli tak to podziel się informacjami (która tekstura, tiling, jeśli możesz oczywiście). A jeśli nie odpłatna to może się podzielisz, bo bardzo ładnie wyszła?
tadzio Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) yyy... z nudow wyrosly mi kwiatki z... koszyka...;) Edytowane 11 Maj 2008 przez tadzio
Temporal Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Arti te budowle to troche po calosci uproszczone o takie boxy. Materialy tez niezaciekawe zwlaszcza te szyby ktore wygladaja jakby byly jakimis glutami z matrixa :D. Wogole calosc wyszla dosc plasko jakbys potraktowal calosc tylko skylightem bez zadnego rozproszenia.
makbol Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Tadzio ładny koszyk. Teksturka (diss, bump etc. czy modelowany ? DOF nie potrzebnie.
Kub@ Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Arti: wygląda jakbyś tylko tiles na boxa nałożył. :/ Kub@: ta trawka to jakaś płatna? Z którychś shaderów? Jeśli tak to podziel się informacjami (która tekstura, tiling, jeśli możesz oczywiście). A jeśli nie odpłatna to może się podzielisz, bo bardzo ładnie wyszła? przepis na trawke : cellurara ustawiasz tak zeby wyszły białe kropki na czarnym tle , tylko nie za blisko siebie.. wtedy w dispie uzyska sie pojedyncze zdzbla. Potem mieszasz to w noisie z jakas inna heighmapa, np zwykły tex trawki czarnobiały, zeby to było troszke nieregularne. potem uvw skalujesz tak zeby te zdziebełka były małe to juz muisz kilka próbnych renderów porobić. no i na siatke obiektu mozesz dac tez noisa. potem vray disp mod i tam tego noisa wklejasz. u mnie jest disp 2d mapping. 1
grzegerz Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Kub@ anie trzeba oprocz tego co napisales bawic sie w ustawieniach rendera? czy sam materiał wystarczy?
grzegerz Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 najs drab ale zasłona do bani:D Kub@ dzieki za przepis na trawke bardzo ładni mi wychodzi
KonradOZ Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Za bardzo sie nei znam ale jak na oko nowicjusza no to cos na styku trawa-okno nie teges chyba. Strasznie rzuca sie tez w oczy ten schodek ostatni ktory wystaje doslownie kawalek i zlewa sie z szafka no i z takich bzdet to fajne design'erskie mebelki(to zielone krzesło jakby troche za daleko bylo od czegokolwiek) w srodku a za oknem taka sobie laweczka w dodatku chyba nikt by nie stawial lawki w oknie chociaz moge sie mylic.
pressenter Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Drab: No trawa świetna, ale te płytki... kurcze same jak trawa wyglądają. :P
!Ewert Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Nie hostuj na fotosiku bo on Ci kompresuje jpg..;) - 515
Mortom Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 kub@ za przepis na trawkę masz repa odemnie :) arch515 - z reguły ja tylko wizualizuje już gotowe pomysły... z projektowaniem mam mało wspólnego :) ale dobrze wiedzieć że ktoś poznał to pomieszczenie z mojego renderu :) to znaczy że przypomina.... głowice kolumienek też miałem ale jakoś tak sie wywaliły :)
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 A ja mam takie pytanko: można zrobić tiles z wykorzystaniem vraymtl? Znaczy się żeby na płytkę można było wrzucić cały vraymtl, a nie tylko teksture?
Orangegraphics Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 pressenter: materiał vrayblend z mapką tiles w blend mapie.
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Ech, myślałem że jednak się jakoś bez tego blenda obejdzie. ;) No nic, pokombinuję. Gracias.
grzegerz Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Ma ktoś przepis na coś takiego? albo modeling albo jakiś dobry disp. moze zna ktos tutorial jakis? był bym bardzo bardzo wdzieczny za pomoc
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Ja tam bym szybko jednego boxa przy użyciu soft selection zmodelował, dał na końcach spłaszczone sfery, a później to już tylko array. ;) A ja mam z innej beczki pytanie. Przy liczeniu LC wszystko jest w porządku, a sam render wychodzi cały szary. Wot te na?!
!Ewert Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 zobacz jeszcze raz wszystkie ustawienia rendera, jak jest ok to zresetuj vraya
MichalNowak Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Sprawdz ustawienia Irradiance map, Min rate i Max rate. Ostatnio miałem podobny problem i był on spowodowany tem, że max rate było mniejsze od min rate, przypadkiem zmieniłem i niewiedziełem co sie dzieje ... ;]
Sargoth Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Ma ktoś przepis na coś takiego? albo modeling albo jakiś dobry disp. moze zna ktos tutorial jakis? był bym bardzo bardzo wdzieczny za pomoc ten tutek powinien Ci nieco pomoc http://www.cgarchitect.com/resources/tutorials/smoke3d/tutorial7.asp 1
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 (edytowane) MichOO: Ot strzał w dziesiątkę. Dziękuję obu panom za zwrócenie uwagi na mój problem. :) Edit: To jednak nie to, problem leży gdzie indziej. Jak wrzucę w environment colorcorrect z vraysky, bez jakichkolwiek innych źródeł światła to takie coś się u mnie dzieje. Edit2: Rotfl! To też nie to, jak się okazuje szarość występuje tylko tam, gdzie bezpośrednio pada jakieśtam światło. Edytowane 12 Maj 2008 przez pressenter
etyr11 Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 MichOO: Ot strzał w dziesiątkę. Dziękuję obu panom za zwrócenie uwagi na mój problem. :) Edit: To jednak nie to, problem leży gdzie indziej. Jak wrzucę w environment colorcorrect z vraysky, bez jakichkolwiek innych źródeł światła to takie coś się u mnie dzieje. Edit2: Rotfl! To też nie to, jak się okazuje szarość występuje tylko tam, gdzie bezpośrednio pada jakieśtam światło. Sprawdz, czy masz tak jak na obrazku. [
naeq Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 (edytowane) Tak na szybko. Model + PufoShader. Edytowane 14 Maj 2008 przez naeq
sand Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 calkiem fajny pufoshader :) Ja z innej strony. Vraya zawsze stosowalem, ale jako ze preferuje Maye niz Maxa (a vray w mayi jest... no sredni w obsludze) to sie dzis uczylem Mentala. Fajny jest. Efektow pewnie takich nie da co vray ale obczajcie co zrobilem MentalRayem wlasnie: Daje rade? 1
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Uh, miodzik. FAlcom: czyżbym widział wpły zamieszczonego wcześniej tutka? ;)
naeq Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 pressenter - tak, ale wzbogaciłem go trochę, mógł bym nawet zamieścić rozszerzenie do tamtego tutka, wiele można zdziałać :)
pressenter Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Uh, oba świetne Junior. Podzieliłbyś się ustawieniami oświetlenia wnętrza? Polka: Aż by się położyć chciało. ;)
La R Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 No Juniorku bardzo mi sie podoba strona artystyczna tego wnętrza wręcz czuję,ze "malujesz" mi inspiracje tym światełkiem;)
!Ewert Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 junior- Panele wodoodporne? Polka- bardzo poprawne mapowanie ;-)
arch515 Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Jedno i drugie zajebiste , z przewaga dla drugiego , ale jedno jak i drugi d siebie nie pasujące…czegoś brakuj.. albo czegoś za dużo by to razem zgrać…nie wiem takie moje odczucie.. ale tak czy siak wnętrze jest zajebiste pozdrawiam ziomek.
JunioR Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Uh, oba świetne Junior. Podzieliłbyś się ustawieniami oświetlenia wnętrza? thx, swiatlo wewnatrz to vray sun i vrayplane w oknie. No Juniorku bardzo mi sie podoba strona artystyczna tego wnętrza wręcz czuję,ze "malujesz" mi inspiracje tym światełkiem;) thx, ciesze sie ale swiatlo nic skomplikowanego ;) junior- Panele wodoodporne? nie Jedno i drugie zajebiste , z przewaga dla drugiego , ale jedno jak i drugi d siebie nie pasujące…czegoś brakuj.. albo czegoś za dużo by to razem zgrać…nie wiem takie moje odczucie.. ale tak czy siak wnętrze jest zajebiste pozdrawiam ziomek. hoho :] ciiiiiii ostro ziomek, thx :)
MichalNowak Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 JunioR sypialnia ładniusia, jedyne co bym zmienił to usuną ten kwiatek, zielony nie pasuje do całości kolorystyki. test kafli i zabawa PS-em.
!Ewert Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 a co to ejst junior na zewnątrz bo takie samo nie...nie wiele mi mówi
pressenter Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 MichOO: bardzo fajnie, lampa ekstra, ale przyczepiłbym się, że blat przepalony i drewno wygląda jak okleina, jakiś lekki bump by się tam przydał.
Rekomendowane odpowiedzi