MeeXX Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Jak dla mnie sufit bardzo ładny pasuje do reszty.
Bonifatz Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 (edytowane) test kamyków i roslinek: Edytowane 5 Lipiec 2008 przez Bonifatz
kukua Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 ten największy kamień dziwnie wygląda, dodałbym jeszcze kostkę naokoło domu. no i te ludziki
Nowi Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 trosiek -> moim zdaniem taki sufit odpada za bardzo przytłacza całą kuchnie jak chcesz się bawic w coś na suficie to walnij jakieś kasetony, chociaż może jakiś jaśniejszy kolorek by wystarczył, poza tym nie wiem jak będzie dalej ale te napoje trochę zbyt wakacyjne do takiego wnętrza może jakieś winko, albo kawka ;) okno jak narazie za bardzo rzuca sie w oczy ale pewnie będziesz walczył dalej ;) A i chyba wolał bym płytki na podłodze niż drewno mimo iż bardzo fajnie wyszło ;P No i na koniec mógł byś coś więcej powiedziec na temat kuchenki elektrycznej, ale tej białej na wcześniejszym renderze :) to samo pytanie do "pressenter"-a bo mi nigdy nie wychodzi ten blat może macie jakieś mapki do ofiarowania ;)
Nowi Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 kukua ludziki wesoło maszerują do domku ;) heheh Bonifatz, a gdzie można taką texturkę trawki dorwac, najlepiej przydała by się z displacement-em
Bonifatz Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 hehe no wlasnie kukua ... to nie shrek :P Nowi : a texturke zrobilem z fotografii.
trosiek Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Nowi - właśnie takie samo miałem odczucie co do tego sufitu. a podłogi jakoś z kamienia to nie lubię. chodzi Ci o tę płytę ceramiczna na blacie "głównym"? to normalny vray mtl z fallofem w reflections z lekkimi modyfikacjami kolorów i chyba tam było ustawione refl. glossines na 0.9. i tam nie ma nigdzie jako takich tekstur tylko wymodelowane donutem i line'ami te okregi i przyciski. a jeśli chodzi ci o sam blat to jest tekstura marmuru znaleziona na cgtextures.com (dział marbles i white bodajże) + fallof (fresnel, u góry czarny u dołu biały) i refl. glossines na 0.8 z zaznaczonym fresnel reflections. o to chodziło?;) jutro popróbuję z innym sufitem. narazie idę grać w dirta chyba. Miłego wieczoru wszystkim!:D Bonifatz - ładne roślinki :)
viz.k Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 bonifatz ciekawa trawa ja maly rozmiar i jakosc nie ta ale taki wstep do wizki
Nowi Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 trosiek : wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedz ;)
cfaniak Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 TROSIEK na jakim procu renderowales ta kuchnie?
trosiek Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 core 2 duo e4400 2,0 ghz. Ale chyba przekręcony na 2,4 - już nie pamiętam.
voyager Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Sofa znaleziona gdzieś w gazecie. Modelowane z jednego zdjęcia ŁAJERFREJM Jak chceta żebym się podzielił, to piszta.
Fargate Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Ja chcem XD zmarszczenia byś tym tabletem zrobił i będzie git.
!Ewert Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 wygląda jak by miała 3cm długości przez te mapowanie paneli.
trosiek Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 a oto kolejne testy. Jak narazie to szukam fajnego sposobu na zasłony. chętnie bym zrobił coś a'la pionixowe :) na materiał kasetonu chyba co innego jednak pójdzie, bo ten jakoś mi nie podchodzi.
Fargate Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 arturprx2: Jestem w trakcie budowy :P JohnyCa: Tak miało być :) dof jednak nie wyszedł :/ trosiek: Kombinuj, puki co jest na + :P Jednak dof z VrayPC jest milszy dla oka :)
Nowi Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 (edytowane) Ostatnio robie projekt na "Projektowanie Urbanistyczne" i powstaje coś takiego: 380 domków Dodatkowa jakieś 200 drzewek ;) All in vray proxy :) Edytowane 6 Lipiec 2008 przez Nowi
routee Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 i dom Wielkiego Brata w środku :D pomyśleć że kiedyś by te wszystkie domki powstawały jako makieta ... czapki z głów przed chaosami za vray proxy ! Nowi jakieś stille będą z tego ładnie dopracowane ?
Nowi Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 routee : Tak będą jeszcze nad nimi walczę ale na pewno tutaj umieszczę :)
mirach Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 To ja was rozbawie. Autko w okolo 1,5-2h, wieczorkiem, na zasadzie "a czy ja jeszcze pamietam polymodeling" :) Prostackie studio + zabawa w PSie. dobranoc :)
Nowi Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Tak by wyglądała syrenka ówcześnie, jak by ją nadal produkowali i udoskonalali ;)
eco Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 hyhy pewnie tak - ale autko przyjemne - taki funnycar
Loki Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 owned by routee :D - fajny pseudocartoonowy klimat, podoba mnie się :) - frontu z tego pewnie nie bedzie, ale i tak fajne :)
mirach Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 Dzieki za pozytywne komenty. Zamieszcze jako finished 3d i poczekam na fronta ;) pwned by routee :D
trosiek Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 (edytowane) wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina? Bo próbuję i nie mogę wymyślić Edit: ze sky'em włożonym do color correct: Edytowane 7 Lipiec 2008 przez trosiek
Lis Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 a nie za ciemna trawka? Nie wiem jakie panują teraz trendy na kolor trawy :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 Bo to po deszczu pewnie to trawa ciemna ;P
maverick sheep Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 Ostatnio robie projekt na "Projektowanie Urbanistyczne" i powstaje coś takiego: 380 domków ja tam widzę jeden domek i to dość znajomy heh :) ale i tak good bles vray proxy:) pozdro
Nowi Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 maverick sheep: nie jeden a 2 :P + cztery różne przy głównym istniejącym założeniu ;P, a podziękowania miały by jak już dopracuje zbliżenia ;P wtedy będzie lepiej wodac co to za domki.
Gość Cornelius Scipio Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 Lis: Gratki :) Bardzo ładna zielenina i efekciarski glow ;) pzdr.
demigod Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 chodzi Lisek kolo drogi... cisza cisza a nagle jeb,,,,, ut wypasik jak zwykle Ty Lisie powinienes wykladac jka robic takie exteriors :] super
trosiek Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina opadała? Bo próbuję i nie mogę wymyślić
cfaniak Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina opadała? Bo próbuję i nie mogę wymyślić Hmm... Zzanimować (jest takie słowo?) collision object by zachodzil na clotha? Da się bo sam robiłem i po godzinie metodą prób i błędów jakoś tam wyszło.
homer Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 elegancko. a czym sie to oswietla? probowalem w "moim" wnetrzu chyba? wszystko i nadal beznadziejne... nie chodzi mi o ustawienia tylko o rodzaje swiatel vray sun? czy lepiej sun? vray light? czy pomieszane? dzieki
palmer Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 test wszystkiego ....proby modelowania, materialow , swiatlo..... (roslinki are dead ...)
KLICEK Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 bardzo fajnie, ale jest moim zdaniem troszke brudno, malo estetycznie, ale to tylko moje odzcucie :)
dariusz Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 test wszystkiego, od materiałów do postprodukcji:
arev Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 @palmer: AA w oknie łazienkowym siadło (jeśli to Vray to zaznacz sub-pixel mapping i clamp output), coś nie tak jest z tilingiem tekstur (podłoga) w części salonowej - wzór jest sześć razy gęstszy niż fugi. Fotele wyglądają jakby miały po 30 cm wysokości. Poza tym, według mnie, wszystko zbyt mocno odbija otoczenie - jakiś fresnel by się przydał albo rozmycie odbić. @dariusz: nice :)
Rekomendowane odpowiedzi