Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ten największy kamień dziwnie wygląda, dodałbym jeszcze kostkę naokoło domu. no i te ludziki

Napisano

trosiek -> moim zdaniem taki sufit odpada za bardzo przytłacza całą kuchnie jak chcesz się bawic w coś na suficie to walnij jakieś kasetony, chociaż może jakiś jaśniejszy kolorek by wystarczył, poza tym nie wiem jak będzie dalej ale te napoje trochę zbyt wakacyjne do takiego wnętrza może jakieś winko, albo kawka ;) okno jak narazie za bardzo rzuca sie w oczy ale pewnie będziesz walczył dalej ;)

A i chyba wolał bym płytki na podłodze niż drewno mimo iż bardzo fajnie wyszło ;P

No i na koniec mógł byś coś więcej powiedziec na temat kuchenki elektrycznej, ale tej białej na wcześniejszym renderze :) to samo pytanie do "pressenter"-a bo mi nigdy nie wychodzi ten blat może macie jakieś mapki do ofiarowania ;)

Napisano

kukua ludziki wesoło maszerują do domku ;) heheh

Bonifatz, a gdzie można taką texturkę trawki dorwac, najlepiej przydała by się z displacement-em

Napisano

Nowi - właśnie takie samo miałem odczucie co do tego sufitu. a podłogi jakoś z kamienia to nie lubię. chodzi Ci o tę płytę ceramiczna na blacie "głównym"? to normalny vray mtl z fallofem w reflections z lekkimi modyfikacjami kolorów i chyba tam było ustawione refl. glossines na 0.9. i tam nie ma nigdzie jako takich tekstur tylko wymodelowane donutem i line'ami te okregi i przyciski. a jeśli chodzi ci o sam blat to jest tekstura marmuru znaleziona na cgtextures.com (dział marbles i white bodajże) + fallof (fresnel, u góry czarny u dołu biały) i refl. glossines na 0.8 z zaznaczonym fresnel reflections. o to chodziło?;) jutro popróbuję z innym sufitem. narazie idę grać w dirta chyba. Miłego wieczoru wszystkim!:D

Bonifatz - ładne roślinki :)

Napisano

bonifatz ciekawa trawa

 

ja maly rozmiar i jakosc nie ta ale taki wstep do wizki

shot1_copy.jpg

Napisano

a oto kolejne testy. Jak narazie to szukam fajnego sposobu na zasłony. chętnie bym zrobił coś a'la pionixowe :) na materiał kasetonu chyba co innego jednak pójdzie, bo ten jakoś mi nie podchodzi.

23785684xg1.jpg

Napisano

arturprx2: Jestem w trakcie budowy :P

JohnyCa: Tak miało być :) dof jednak nie wyszedł :/

 

trosiek: Kombinuj, puki co jest na + :P

 

Jednak dof z VrayPC jest milszy dla oka :)

domekkb5.jpg

Napisano

Ostatnio robie projekt na "Projektowanie Urbanistyczne" i powstaje coś takiego:

 

380 domków

bezdrzewpw8.jpg

 

Dodatkowa jakieś 200 drzewek ;)

perspektywaqz1.jpg

 

All in vray proxy :)

Edytowane przez Nowi

Napisano

i dom Wielkiego Brata w środku :D

pomyśleć że kiedyś by te wszystkie domki powstawały jako makieta ... czapki z głów przed chaosami za vray proxy ! Nowi jakieś stille będą z tego ładnie dopracowane ?

Napisano

routee : Tak będą jeszcze nad nimi walczę ale na pewno tutaj umieszczę :)

Napisano

To ja was rozbawie. Autko w okolo 1,5-2h, wieczorkiem, na zasadzie "a czy ja jeszcze pamietam polymodeling" :) Prostackie studio + zabawa w PSie.

 

samochodzik_front_ps.jpg

 

samochodzik_back_ps.jpg

 

dobranoc :)

Napisano

Tak by wyglądała syrenka ówcześnie, jak by ją nadal produkowali i udoskonalali ;)

Napisano

owned by routee :D - fajny pseudocartoonowy klimat, podoba mnie się :) - frontu z tego pewnie nie bedzie, ale i tak fajne :)

Napisano

Dzieki za pozytywne komenty. Zamieszcze jako finished 3d i poczekam na fronta ;)

pwned by routee :D

Napisano

wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina? Bo próbuję i nie mogę wymyślić

 

Edit: ze sky'em włożonym do color correct:

31920639yh2.jpg

Edytowane przez trosiek

Napisano
a nie za ciemna trawka?

Nie wiem jakie panują teraz trendy na kolor trawy :)

Napisano
Ostatnio robie projekt na "Projektowanie Urbanistyczne" i powstaje coś takiego:

380 domków

ja tam widzę jeden domek i to dość znajomy heh :) ale i tak good bles vray proxy:)

pozdro

Napisano

maverick sheep: nie jeden a 2 :P + cztery różne przy głównym istniejącym założeniu ;P, a podziękowania miały by jak już dopracuje zbliżenia ;P wtedy będzie lepiej wodac co to za domki.

Napisano

Lis: Gratki :) Bardzo ładna zielenina i efekciarski glow ;)

 

pzdr.

Napisano

chodzi Lisek kolo drogi... cisza cisza a nagle jeb,,,,, ut

wypasik jak zwykle Ty Lisie powinienes wykladac jka robic takie exteriors :]

super

Napisano

wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina opadała? Bo próbuję i nie mogę wymyślić

Napisano
wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina opadała? Bo próbuję i nie mogę wymyślić

 

Hmm... Zzanimować (jest takie słowo?) collision object by zachodzil na clotha? Da się bo sam robiłem i po godzinie metodą prób i błędów jakoś tam wyszło.

Napisano

elegancko. a czym sie to oswietla?

probowalem w "moim" wnetrzu chyba? wszystko i nadal beznadziejne...

 

nie chodzi mi o ustawienia tylko o rodzaje swiatel

 

vray sun? czy lepiej sun? vray light? czy pomieszane?

 

dzieki

Napisano

test wszystkiego ....proby modelowania, materialow , swiatlo.....

(roslinki are dead ...)

render25x252pv7.jpg

 

render25x259updatedmg7.jpg

Napisano

@palmer: AA w oknie łazienkowym siadło (jeśli to Vray to zaznacz sub-pixel mapping i clamp output), coś nie tak jest z tilingiem tekstur (podłoga) w części salonowej - wzór jest sześć razy gęstszy niż fugi. Fotele wyglądają jakby miały po 30 cm wysokości. Poza tym, według mnie, wszystko zbyt mocno odbija otoczenie - jakiś fresnel by się przydał albo rozmycie odbić.

@dariusz: nice :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności