Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

trosiek -> moim zdaniem taki sufit odpada za bardzo przytłacza całą kuchnie jak chcesz się bawic w coś na suficie to walnij jakieś kasetony, chociaż może jakiś jaśniejszy kolorek by wystarczył, poza tym nie wiem jak będzie dalej ale te napoje trochę zbyt wakacyjne do takiego wnętrza może jakieś winko, albo kawka ;) okno jak narazie za bardzo rzuca sie w oczy ale pewnie będziesz walczył dalej ;)

A i chyba wolał bym płytki na podłodze niż drewno mimo iż bardzo fajnie wyszło ;P

No i na koniec mógł byś coś więcej powiedziec na temat kuchenki elektrycznej, ale tej białej na wcześniejszym renderze :) to samo pytanie do "pressenter"-a bo mi nigdy nie wychodzi ten blat może macie jakieś mapki do ofiarowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowi - właśnie takie samo miałem odczucie co do tego sufitu. a podłogi jakoś z kamienia to nie lubię. chodzi Ci o tę płytę ceramiczna na blacie "głównym"? to normalny vray mtl z fallofem w reflections z lekkimi modyfikacjami kolorów i chyba tam było ustawione refl. glossines na 0.9. i tam nie ma nigdzie jako takich tekstur tylko wymodelowane donutem i line'ami te okregi i przyciski. a jeśli chodzi ci o sam blat to jest tekstura marmuru znaleziona na cgtextures.com (dział marbles i white bodajże) + fallof (fresnel, u góry czarny u dołu biały) i refl. glossines na 0.8 z zaznaczonym fresnel reflections. o to chodziło?;) jutro popróbuję z innym sufitem. narazie idę grać w dirta chyba. Miłego wieczoru wszystkim!:D

Bonifatz - ładne roślinki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robie projekt na "Projektowanie Urbanistyczne" i powstaje coś takiego:

 

380 domków

bezdrzewpw8.jpg

 

Dodatkowa jakieś 200 drzewek ;)

perspektywaqz1.jpg

 

All in vray proxy :)

Edytowane przez Nowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dom Wielkiego Brata w środku :D

pomyśleć że kiedyś by te wszystkie domki powstawały jako makieta ... czapki z głów przed chaosami za vray proxy ! Nowi jakieś stille będą z tego ładnie dopracowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina? Bo próbuję i nie mogę wymyślić

 

Edit: ze sky'em włożonym do color correct:

31920639yh2.jpg

Edytowane przez trosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maverick sheep: nie jeden a 2 :P + cztery różne przy głównym istniejącym założeniu ;P, a podziękowania miały by jak już dopracuje zbliżenia ;P wtedy będzie lepiej wodac co to za domki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może jak zrobić, żeby w clothu w 3dsmaxie to collision object się podnosił a nie tkanina opadała? Bo próbuję i nie mogę wymyślić

 

Hmm... Zzanimować (jest takie słowo?) collision object by zachodzil na clotha? Da się bo sam robiłem i po godzinie metodą prób i błędów jakoś tam wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elegancko. a czym sie to oswietla?

probowalem w "moim" wnetrzu chyba? wszystko i nadal beznadziejne...

 

nie chodzi mi o ustawienia tylko o rodzaje swiatel

 

vray sun? czy lepiej sun? vray light? czy pomieszane?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@palmer: AA w oknie łazienkowym siadło (jeśli to Vray to zaznacz sub-pixel mapping i clamp output), coś nie tak jest z tilingiem tekstur (podłoga) w części salonowej - wzór jest sześć razy gęstszy niż fugi. Fotele wyglądają jakby miały po 30 cm wysokości. Poza tym, według mnie, wszystko zbyt mocno odbija otoczenie - jakiś fresnel by się przydał albo rozmycie odbić.

@dariusz: nice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności