Tores Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Filip - model to falista blacha a disp robi z niej dachówki. Dokładniej jak to zrobiłem jest napisane tutaj
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 pressenter - cały render to czysty 3ds. W PS dodana tylko lekka aberacja, kolory nie ruszane, kontrasty nie ruszane. Rozbłyski uzyskałem za pomocą shadera glare.
Kubaswielgus Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Wpał mi ostatnio w ręce taki link: http://www.domyzwizja.pl/ Czy te wizki to może sprawka kogoś z forum?
SWRSC Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Studio VIS, ale czy ktoś od nich jest na forum to nie wiem.
Kubaswielgus Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Dzieki SWRSC. Studio VIS - to by wiele wyjaśniało :) Wizualizacje na najwyższym poziomie. Tylko pozazdrościć.
arch515 Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 To ci sami… http://www.studiovis.pl/www.swf :) .Pełna perfekcja … najwięksi moi faworyci:) prace maj niesamowity klimat .. Ale to nie ten watek wiec lepiej OF TOP., bo nas pogonią:)
Touch Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 pionix, przed wydrukiem zmień kolorki na cmyk;) Pozdr
skynyrd Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 To może teraz ja, za dużo się tutaj nie udzielam ale chyba trzeba zacząć. Taka jakaś poduszka, chciałbym się zapytać co o tym sądzicie. Od początku do rendu zajęło to jakieś 30 minut. Dla mnie bomba, szczególnie, że jestem poczatkujący z maxem. Korzystając z okazjii - Wielkie Dzieki Dla MKERUJ za pomoc w Maxie i Vray-u, skróciło to moje męki z softem :-) Dzięki Ok rendy... PODUSZKA i siatka Ok no i tyle mam nadzieję, że psów na mnie nie będziecie wiedzać. Pozdrawiam
Marten Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Ehhh nie podoba się Generalnie chodzi o drzwi, nie wiem, jakoś sztucznie te detale wyszły. Może coś tam dodać ??
pecet Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Za mało detalu, słabe tekstury złe proporcje...
Filip Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Pobaw sie światłem, bo narazie oswietlenie jest bardzo słabe dodaj moze jakis oswietlenie punktowe, warto by było zrobić jakies podłoze.
Marten Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 O to po pracy szukam refki bo narazie wiedziałem tylko że coś takiego ma być i ide do działu modeling (WIP), bo chyba przez przypadek trochę spam wyszedł.
JohnyCa Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Odgrzanie Mentala: test DOFa, HDRI, shaderów, proxy i Glare. To co poniżej to czysty render, w PS dodana lekka aberacja i nic więcej. Czas niestety morderczy, około 1,5h w 1280x720. Powodem jest DOF - jedynie przy samplowaniu 16/64 wychodzi znośnie bez szumu link do 1280x720: http://img115.imageshack.us/my.php?image=redballshdmc8.jpg No świetny ten teścik! Mental daje radę i to jeszcze jak! 1,5h na render to dużo - a jaki sprzęt zaprzęgałeś bo już nie pamiętam co tam masz :)
SWRSC Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 2x quad xeon 1.89Ghz 8Gb ram No ale to przez to samplowanie DOFa 16/64
JohnyCa Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 2x quad xeon 1.89Ghz 8Gb ram No ale to przez to samplowanie DOFa 16/64 Ważne że efekt jest. Muszę sobie trochę Mentala potestować bo możliwości widzę że ma całkiem spore - brak tylko mi czasu na takie przyjemności :)
Neiraa Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 SWRSC genialnie wyszły owe kulki, u mnie zupełnie czerwone, więc nie tylko panowie mają dobre monitory ;P skynyrd chyba trochę za mało wgłębione te guziki, bo na renderze prawie nie widać.
JohnyCa Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 SWRSC genialnie wyszły owe kulki, u mnie zupełnie czerwone, więc nie tylko panowie mają dobre monitory ;P skynyrd chyba trochę za mało wgłębione te guziki, bo na renderze prawie nie widać. Pewnie było by lepiej widać te wgłębienia gdyby było inne światło a nie takie spłaszczające render :)
hcpiter Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 SWRSC super kulki, bardzo ciekawie wyszly pozdrawiam
hcpiter Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 arturprx2 bardzo fajny material na barcelonie
skynyrd Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Ok tym razem oparcie - wzorowalem sie na modelu Zbigniewa Ratajczaka http:www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=92&unfold=exclusive Nadal mam problem z wgnieceniami. Moze ktos cos poradzi ?
Georgas Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 arturprx2 super shader skynyrd musisz troszkę vertexy poprzesuwać zachęcony przez jednego membera : co myślicie
Nowi Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 (edytowane) arturprx2 Wow niezła jakość :) Georgas Podłoga to zdjęcie ?? a ode mnie test kikutów jakie wymodliłem w ONYX-ie, jeszcze muszę trochę pokombinować z tym drugim. :/ Kory jak y co to jeszcze nie ma :P P.S. Przypomina to w ogóle Sosnę ? EDIT: Niestety Trochę za dużo poly wiec jeszcze trochę kombinacji to drzewko przejdzie :P Edytowane 10 Styczeń 2009 przez Nowi 1
hcpiter Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 georgas fajnie wyszlo, szczegolnie ujecie mi sie podoba i podloga !
trosiek Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 ej skąd pobrać tego onyxa całego? bo szukałem i dosłownie nic.
Georgas Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Nowi podłoga to tekstura czyli zdjęcie paneli hcpiter dzięki ;)
JohnyCa Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Nowi podłoga to tekstura czyli zdjęcie paneli hcpiter dzięki ;) Aberracja trochę daje po fotelu ale jakby na to nie patrzeć to fajny efekt :)
skynyrd Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Nie wiem co mnie tak wzielo z tymi wgnieceniami i zgieciami ale postanowilem sie tego nauczyc i o to moje wypociny. Oczywiscie nie podoba mi sie symetrycznosc ale to juz zmienie jak w czyms to wykorzystam. Wielkie dzieki dla MKERUJ za rady i tutki. Dzieki za wszelkie wczesniejsze rady. renderek i siatka
arturprx2 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 szejderek spoko ale pikowanie jak dla mnie za bardzo mechaniczne
skynyrd Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 szejderek spoko ale pikowanie jak dla mnie za bardzo mechaniczne No wlasnie mi sie tez nie podobala ta symetrycznosc ale juz nie zmienialem, zalezalo mi zeby uzyskac ten efekt pikowania, juz wiem na czym rzecz polega i napewno to polepsze nastepnym razem. Dzieki za uwagi - szejderek zrobilem wedlug opisu tutaj http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=92&unfold=exclusive plus bumpa, rowniez z tego tutka.
jamal333 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 To mój pierwszy post tutaj :) Próbuję zrobić jakieś studio ale nie potrafię oświetlić sceny. Gdyby ktoś podrzucił na gg (PW) jakieś rady byłbym wdzięczny.
t0m3k Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 proporcje daleko od oryginalu. nie napisales w czym renderujesz, jesli vray to http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/ a jesli nie to mozesz i tak na tutka rzucic okiem, zasady takie same.
Georgas Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 DraB to jest fotel ? :D dalszy ciąg zabawy which one ? ;>
Levus Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Dla mnie to środkowy:p EDIT: hm, a może ostatni.... ale na pewno nie pierwszy:)
JohnyCa Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Georgas: też środkowy - najlepiej prezentuje detal - fakturę skóry
Neiraa Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 (edytowane) taki szybki teścik nocnej scenki, coś mi AA leży, no i mam pytanie: jak pozbyć się szpar przy mapie displace, bo czasami na krawędziach mi coś nie styka. edit:// soft: Max9 i Mental, lekki post w P'sie. Edytowane 11 Styczeń 2009 przez Neiraa
gientekwl Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Neiraa, w opcjach displacment'a w zakładce Render, odznacz Smooth
Nowi Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Test kikutów ciąg dalszy :) P.S. Wie ktoś może dlaczego jak zmieniłem drzewko do Vray PROXY to wyskakuje mi oto taki warning :/ "warning: Invalid bump normal warning: Texture "Map #55" returned an invalid bump normal (XYZ -1.#QNAN, -1.#QNAN, -1.#QNAN)."
t0m3k Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Georgas zdecydowanie nr 2 pressenter krzeslo to Eames Lounge and Ottoman Neiraa scanline'em zalatuje + cos dziwnego na szybach/zaslonach i bardzo slabe tlo gientekwl fajnie ale brakuje troche kontrastu i jak dla mnie to za zimno. ksiazkom by sie mirror przydal :) ja bym to tak widzial (napisz to usune) Nowi fajnie ale troche lyse te drzewa, to znaczy to zrobienia lasu sa OK ale jako pojedyncze drzewo do wizki to sie nie nada :/ plus wspomniana saturacja
Nowi Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Niestety takie łyse bo nie chciałem z poly przeginać i tak jedno drzewko ma ponad milion :/
gientekwl Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Tomuś, spoko ;) nie obrażam się... Jeszcze popracuje nad lightingiem i red/blue trint w scenie Pzdr ;)
Rekomendowane odpowiedzi