Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter - cały render to czysty 3ds. W PS dodana tylko lekka aberacja, kolory nie ruszane, kontrasty nie ruszane.

 

Rozbłyski uzyskałem za pomocą shadera glare.

Napisano

To może teraz ja, za dużo się tutaj nie udzielam ale chyba trzeba zacząć. Taka jakaś poduszka, chciałbym się zapytać co o tym sądzicie. Od początku do rendu zajęło to jakieś 30 minut. Dla mnie bomba, szczególnie, że jestem poczatkujący z maxem.

Korzystając z okazjii - Wielkie Dzieki Dla MKERUJ za pomoc w Maxie i Vray-u, skróciło to moje męki z softem :-) Dzięki

Ok rendy...

PODUSZKA

poduszkasj6.jpg

i siatka

siatkary3.jpg

 

Ok no i tyle mam nadzieję, że psów na mnie nie będziecie wiedzać.

Pozdrawiam

Napisano

Pobaw sie światłem, bo narazie oswietlenie jest bardzo słabe dodaj moze jakis oswietlenie punktowe, warto by było zrobić jakies podłoze.

Napisano

O to po pracy szukam refki bo narazie wiedziałem tylko że coś takiego ma być i ide do działu modeling (WIP), bo chyba przez przypadek trochę spam wyszedł.

Napisano
Odgrzanie Mentala:

 

test DOFa, HDRI, shaderów, proxy i Glare.

To co poniżej to czysty render, w PS dodana lekka aberacja i nic więcej. Czas niestety morderczy, około 1,5h w 1280x720. Powodem jest DOF - jedynie przy samplowaniu 16/64 wychodzi znośnie bez szumu

 

 

 

link do 1280x720: http://img115.imageshack.us/my.php?image=redballshdmc8.jpg

 

No świetny ten teścik! Mental daje radę i to jeszcze jak! 1,5h na render to dużo - a jaki sprzęt zaprzęgałeś bo już nie pamiętam co tam masz :)

Napisano
2x quad xeon 1.89Ghz

8Gb ram

 

No ale to przez to samplowanie DOFa 16/64

 

Ważne że efekt jest. Muszę sobie trochę Mentala potestować bo możliwości widzę że ma całkiem spore - brak tylko mi czasu na takie przyjemności :)

Napisano

SWRSC genialnie wyszły owe kulki, u mnie zupełnie czerwone, więc nie tylko panowie mają dobre monitory ;P

 

skynyrd chyba trochę za mało wgłębione te guziki, bo na renderze prawie nie widać.

Napisano
SWRSC genialnie wyszły owe kulki, u mnie zupełnie czerwone, więc nie tylko panowie mają dobre monitory ;P

 

skynyrd chyba trochę za mało wgłębione te guziki, bo na renderze prawie nie widać.

 

Pewnie było by lepiej widać te wgłębienia gdyby było inne światło a nie takie spłaszczające render :)

Napisano (edytowane)

arturprx2 Wow niezła jakość :)

Georgas Podłoga to zdjęcie ??

 

a ode mnie test kikutów jakie wymodliłem w ONYX-ie, jeszcze muszę trochę pokombinować z tym drugim. :/ Kory jak y co to jeszcze nie ma :P

 

50735314th4.jpg

 

47461900dd9.jpg

 

P.S. Przypomina to w ogóle Sosnę ?

 

EDIT: Niestety Trochę za dużo poly wiec jeszcze trochę kombinacji to drzewko przejdzie :P

 

11270313gu3.jpg

Edytowane przez Nowi
  • Like 1
Napisano

Nie wiem co mnie tak wzielo z tymi wgnieceniami i zgieciami ale postanowilem sie tego nauczyc i o to moje wypociny. Oczywiscie nie podoba mi sie symetrycznosc ale to juz zmienie jak w czyms to wykorzystam.

Wielkie dzieki dla MKERUJ za rady i tutki.

Dzieki za wszelkie wczesniejsze rady.

renderek

oparcie3zl1.jpg

 

i siatka

 

siatkaxz6.jpg

Napisano

To mój pierwszy post tutaj :)

Próbuję zrobić jakieś studio ale nie potrafię oświetlić sceny.

mlkoniec.jpg

Gdyby ktoś podrzucił na gg (PW) jakieś rady byłbym wdzięczny.

Napisano (edytowane)

taki szybki teścik nocnej scenki, coś mi AA leży, no i mam pytanie:

jak pozbyć się szpar przy mapie displace, bo czasami na krawędziach mi coś nie styka.

 

noc2wa7.jpg

 

edit:// soft: Max9 i Mental, lekki post w P'sie.

Edytowane przez Neiraa
Napisano

Test kikutów ciąg dalszy :)

 

finalrr2.jpg

 

 

P.S. Wie ktoś może dlaczego jak zmieniłem drzewko do Vray PROXY to wyskakuje mi oto taki warning :/

 

"warning: Invalid bump normal

warning: Texture "Map #55" returned an invalid bump normal (XYZ -1.#QNAN, -1.#QNAN, -1.#QNAN)."

Napisano

Georgas zdecydowanie nr 2

 

pressenter krzeslo to Eames Lounge and Ottoman

 

Neiraa scanline'em zalatuje + cos dziwnego na szybach/zaslonach i bardzo slabe tlo

 

gientekwl fajnie ale brakuje troche kontrastu i jak dla mnie to za zimno. ksiazkom by sie mirror przydal :)

ja bym to tak widzial (napisz to usune) interiorsmall1wl5.th.jpg

 

Nowi fajnie ale troche lyse te drzewa, to znaczy to zrobienia lasu sa OK ale jako pojedyncze drzewo do wizki to sie nie nada :/ plus wspomniana saturacja

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności