Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

super swiatla na poduszkach i zaslona. Te swiatla to iesy z targetem ? ladny kolor na nich wyszedl

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gites, tylko skąd tak wyraźne odbicie okna w obrazie, skoro jest za zasłonami? ;)

Napisano

mirach - klasycznie landrynkowo - fajny render

pionix - kurcze to jest coś fajnego że z kilku boxów, 2 lampek obrazka z google i 2 scian mozna fajne wnetrze zmajstrować - powiem tyle, prosto, ale nie prostacko - jak zwykł mawiać mój znajomy :)

 

a co do trawnika ktory wczesniej tu postowalem, jest pod linkiem w podpisie z modelami zielska.

 

a zrobione to jest banalnie prosto Advanced Painter (polecam plugin) + pół sfery.

 

----------

 

pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?!

Napisano
pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?!

Wydaje mi się, że to nie tylko w maxie 2009 (w moim 9 to samo), pewnie to po prostu ograniczenie tego formatu.

Napisano

hcpiter - tak to iesy maxowe z temperaturą 4200.

KamillM - zasłona kończy się zaraz za kadrem i pewnie czyste okno się odbiło ale fakt że to dziwnie wygląda.

!Ewert - nieostro bo renderowane na DMC z bardzo niskimi ustawieniami coby szybko było. Nie zależało mi na "ostrości"

Loki - nieeeee obrazek nie z gugla ;P Wyrób własny.

 

Scenka nie dość że banalna to jeszcze meble z Ikei :)

Napisano

Mirach jak zobaczyłam te motylki to umarłam ze smiechu, współczuję xD

Napisano
pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?!

 

E, coś nie teges macie. Mam maxa 2008 64bit, i nawet przed chwilą udało mi się wyeksportować obiekt z 420k poly.

Napisano

pionix, tak zapytam odnosnie prostackiej scenki. Firanka to zwykly 2 sided material czy jakies jeszcze triki z ameryki? Bo ladnie wyszlo :)

Neiraa: nie ma czego wspolczuc, moge sie wyzyc artystycznie :) To ma byc wiktorianski dom przerobiony na dom slubny, szefo powiedzial ze moge poszalec z postprodukcja, wiec poszalalem.. i powiedzial ze az tak bardzo to nie moge :D

Napisano

Materiał firanki to zwykły VRay2SidedMtl ale w materiale jest jeszcze ustawiona minimalna przezroczystość z mocnym rozmyciem. Absolutnie żadnych trików z ameryków nie ma.

 

I scenka wyrenderowana na "ostro":

 

aa9ce5fb21fc44d5.jpg

Napisano

pionix ladnie ladnie, moze dasz przepis na model zasłony? :P a scenka to hotelowy pokoj?

Napisano

grigoriob - scenka to faktycznie coś w rodzaju pokoju hotelowego.

 

Co do modelu samej zasłonki to muszę was rozczarować bo nabyłem ją w ramach barteru. Poddałem ją jedynie modyfikacjom FFD 4x4x4.

Za to udostępniałem już scenę jak takie zasłony zrobić:

http://art-huma.com.pl/zasysanie/forum/zaslony_do_symulacji.zip

Wystarczy nacisnąć Simulate w modyfikatorze Cloth.

Napisano

pionix A nie dało by rady zapisać do max'a 9? bo mi nie chce ruszyc...

Napisano

Abell - niestety nie da rady bo musiałbym zrobić całą scenę prawie od nowa w 9 a niestety czasu mi na to nie starczy:(

Napisano

szlak.... no coż... ale i tak ja zapisałem i jak sie dorobie by zminic 9 na up'a to sie przyda... a tak ze spytam bo bede sie starał o dotacje UE, ktos z was moze cos otrzymał? Albo jakaś firme może polecic?

Napisano

Abell - ściągnij triala, obejrzyj scenkę, zapisz parametry i przerzuć do 9.

Napisano

pionix bardzo fajny klimat w scenie, brawo !

 

przy okazji Montina- Kadrega chair, design- Huub Ubbens

 

renderlm0.th.jpg

Napisano

bardzo brzydki chodnik Tores :) [psuje efekt] za to fajny kolor trawy, bambusy średnio mi się podobają.

i latarnie też kiepskie nieco. ale ogólnie ładnie. Bez szału ale ładnie.

 

brakuje np krawężników przy chodniku (na szybkości mógł byś je zrobic np Spacing Toolem albo już całkiem dla leniwych - z linii)

Napisano

Super, ale tak jak pisał loki chodnik wyszedł jakis papierowy..

Napisano

Chlopak specjalnie pojechal na puszcze kampinowska szczelic pare fotrek, a Ty go tak poprostu prosisz o mapke? nieladnie:D ;P

Napisano

hdrka to zwykle niebo z chmurkami po jednej stronie :) a pustynia to fotka i tyle. Moglem tam chromowana kulke dac bo na tym lakierze tego nie widac... No ale nic testow ciag dalszy bedzie :)

Napisano

Ot tak chciałem sprawdzić do czego jest zdolny mój pecet... zachęcam do rzucenia okiem w statystyki.

 

zrzut1tx5.th.jpg

 

Dodam tutaj, że scenka zżera zaledwie 3GB ramu.

Napisano

Witam w szkole jest konkurs walentynkowy postanowilem cos zrobic w 3d i wrzucam to tutaj bo do finish to sie nienadaje sami ocencie

3e0af8eed1c2b55a.jpg

Napisano

ja bym to zrobił w odcieniach czerwności, a nie szarości ;) to w prawym dolnym rogu to obrączki? Niezbyt je przypominają. No i po co naboje??:D

Napisano

Pressenter: bez słowa komentarza takie statystyki niewiele znaczą. Czy obiekty to instancje jednego, czy są konwertowane do poly/mesh, etc.

Napisano

do obraczek sie nieprzykładalem nie wiedzialem co wrzucic bez tych naboi troche pusto

Napisano

arev: obiekty nie są instancjami, każdy jest osobny. Jeden krzaczek jest w proxy, reszta to wszystko osobne obiekty.

Napisano

tomek1212m czcionka nie bardzo mi się podoba szczególnie nie lubię takich"z" którym bliżej do "g" ;) pozatym trochę przypadkowe te przedmioty w scenie i po co te dwie nakładki na śruby? :)

ale sam render nawet niezły :)

Napisano

chudy: oczywiście, śmiało się renderuje, tylko dobija jednak do 4.5GB ramu.

 

I tak a propos... wam teżsię wydaje, że te liście jakieś takie rozmazane są?

 

95420072db2.th.jpg

Napisano

Morphe mógłbyś powiedzieć ile u Ciebie trwalo renderowanie tej 12 sek animki?

Zaczynam trochę animować i przerażają trochę mnie moje czasy. Tu masz 24 klatki?

Napisano

A ja zrobilem taki test na zaliczenie sem. z projektowania arch. ale.... liczyło mi sie od wczoraj od 17.00 do 9 rano - tyle ile widac w rozdzialce 2800x2100 no i tak dupa bo musiałem przerwac bo czas pracy sie zaczal i sily nie mialem z ta wizka a oddanie jest za 10 dni :/ komp 2 rdzenie 1,7 i 4 gb ramu i duzo nerw....

aaacopyrv8.jpg

Napisano

na szybie troche mi sie cos powtarza :P ..

co do czasu 4-5min klatka samego renderowania. w sumie wyszlo jakos 19h + 6h irr + 1h LC. zoptymalizowalem bo nie chcialo mi sie czekac, a nie wiedzialem czy nie bedize to skopane, wiec obnizylem nastawy i zrobilosie ziarno, ale olac. i tak jest skopane :D wiec byc moze policze jeszce raz. ta sekwencje. bedzie takich z 7-8.

Napisano

spoko wyglada ale te barcelony przy stolikach to nieciekawy pomysl raczej ;) Nie wyobrazam sobie siedziec przy stole na barcelonie próbując zjesc zamowiony posilek. Po godzinie plecy by mi odpadly ;)

No i jeszcze przedzielenie szybami troszke niebezpieczne bez jakiegos naznaczenia frost materialem na nich np jakies paski czy cos. Oczywiscie moje tylko takie dewiacje ktore nie trzeba brac na powaznie :)

Pozdrawiam

Napisano

Abell te lampy Bubble nie są z lanego szkła a dmuchanego. I zmień różnice poziomów wina w kielonkach. Ale to detale, hehe.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności