hcpiter Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 super swiatla na poduszkach i zaslona. Te swiatla to iesy z targetem ? ladny kolor na nich wyszedl 1
KamillM Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Gites, tylko skąd tak wyraźne odbicie okna w obrazie, skoro jest za zasłonami? ;)
!Ewert Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 no światełko wypas. ale te ostatnie rendery takie nieostre..
Loki Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 mirach - klasycznie landrynkowo - fajny render pionix - kurcze to jest coś fajnego że z kilku boxów, 2 lampek obrazka z google i 2 scian mozna fajne wnetrze zmajstrować - powiem tyle, prosto, ale nie prostacko - jak zwykł mawiać mój znajomy :) a co do trawnika ktory wczesniej tu postowalem, jest pod linkiem w podpisie z modelami zielska. a zrobione to jest banalnie prosto Advanced Painter (polecam plugin) + pół sfery. ---------- pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?!
KamillM Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?! Wydaje mi się, że to nie tylko w maxie 2009 (w moim 9 to samo), pewnie to po prostu ograniczenie tego formatu. 1
pionix Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 hcpiter - tak to iesy maxowe z temperaturą 4200. KamillM - zasłona kończy się zaraz za kadrem i pewnie czyste okno się odbiło ale fakt że to dziwnie wygląda. !Ewert - nieostro bo renderowane na DMC z bardzo niskimi ustawieniami coby szybko było. Nie zależało mi na "ostrości" Loki - nieeeee obrazek nie z gugla ;P Wyrób własny. Scenka nie dość że banalna to jeszcze meble z Ikei :)
Neiraa Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Mirach jak zobaczyłam te motylki to umarłam ze smiechu, współczuję xD 1
pressenter Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 pytanie przy okazji, wie ktos dlaczego z maxa 2009 nie moge wyeksportowac do 3ds wiecej niz 64 tys poly?! E, coś nie teges macie. Mam maxa 2008 64bit, i nawet przed chwilą udało mi się wyeksportować obiekt z 420k poly.
mirach Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 pionix, tak zapytam odnosnie prostackiej scenki. Firanka to zwykly 2 sided material czy jakies jeszcze triki z ameryki? Bo ladnie wyszlo :) Neiraa: nie ma czego wspolczuc, moge sie wyzyc artystycznie :) To ma byc wiktorianski dom przerobiony na dom slubny, szefo powiedzial ze moge poszalec z postprodukcja, wiec poszalalem.. i powiedzial ze az tak bardzo to nie moge :D
pionix Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Materiał firanki to zwykły VRay2SidedMtl ale w materiale jest jeszcze ustawiona minimalna przezroczystość z mocnym rozmyciem. Absolutnie żadnych trików z ameryków nie ma. I scenka wyrenderowana na "ostro":
arturprx2 Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 naprawde na ostro,świetny klimat a render miażdzy!!!
grzegerz Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 pionix ladnie ladnie, moze dasz przepis na model zasłony? :P a scenka to hotelowy pokoj?
pressenter Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Pionix: a ja mam takie pytanko: mógłbyś zrobić screena parametrów clotha dla tej firanki? 1
pionix Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 grigoriob - scenka to faktycznie coś w rodzaju pokoju hotelowego. Co do modelu samej zasłonki to muszę was rozczarować bo nabyłem ją w ramach barteru. Poddałem ją jedynie modyfikacjom FFD 4x4x4. Za to udostępniałem już scenę jak takie zasłony zrobić: http://art-huma.com.pl/zasysanie/forum/zaslony_do_symulacji.zip Wystarczy nacisnąć Simulate w modyfikatorze Cloth.
demigod Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 pionixswiatlo super przez co praca ma Pionixowy klimat fajne fajne bardzo :] 1
grzegerz Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 pionix bardzo fajny symulator masz rep. :) hehe
Abell Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 pionix A nie dało by rady zapisać do max'a 9? bo mi nie chce ruszyc...
pionix Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Abell - niestety nie da rady bo musiałbym zrobić całą scenę prawie od nowa w 9 a niestety czasu mi na to nie starczy:(
Abell Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 szlak.... no coż... ale i tak ja zapisałem i jak sie dorobie by zminic 9 na up'a to sie przyda... a tak ze spytam bo bede sie starał o dotacje UE, ktos z was moze cos otrzymał? Albo jakaś firme może polecic?
pionix Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Abell - ściągnij triala, obejrzyj scenkę, zapisz parametry i przerzuć do 9.
JunioR Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 pionix bardzo fajny klimat w scenie, brawo ! przy okazji Montina- Kadrega chair, design- Huub Ubbens
Tores Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 A ja taki skromny exteriorek wstawię do oceny
Loki Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 bardzo brzydki chodnik Tores :) [psuje efekt] za to fajny kolor trawy, bambusy średnio mi się podobają. i latarnie też kiepskie nieco. ale ogólnie ładnie. Bez szału ale ładnie. brakuje np krawężników przy chodniku (na szybkości mógł byś je zrobic np Spacing Toolem albo już całkiem dla leniwych - z linii)
Filip Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Super, ale tak jak pisał loki chodnik wyszedł jakis papierowy..
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Walka z mentalem... Tlo + sky light + sun + HDRI... Nie wiem po co ale warto sprobowac ;P 1
JohnZi Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Chlopak specjalnie pojechal na puszcze kampinowska szczelic pare fotrek, a Ty go tak poprostu prosisz o mapke? nieladnie:D ;P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 hdrka to zwykle niebo z chmurkami po jednej stronie :) a pustynia to fotka i tyle. Moglem tam chromowana kulke dac bo na tym lakierze tego nie widac... No ale nic testow ciag dalszy bedzie :)
Neiraa Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Nie widać za bardzo tego mentala tutaj, ale chwalę i tak że jest.
pressenter Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Ot tak chciałem sprawdzić do czego jest zdolny mój pecet... zachęcam do rzucenia okiem w statystyki. Dodam tutaj, że scenka zżera zaledwie 3GB ramu.
Vehr Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Witam w szkole jest konkurs walentynkowy postanowilem cos zrobic w 3d i wrzucam to tutaj bo do finish to sie nienadaje sami ocencie
trosiek Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 ja bym to zrobił w odcieniach czerwności, a nie szarości ;) to w prawym dolnym rogu to obrączki? Niezbyt je przypominają. No i po co naboje??:D
arev Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Pressenter: bez słowa komentarza takie statystyki niewiele znaczą. Czy obiekty to instancje jednego, czy są konwertowane do poly/mesh, etc.
Vehr Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 do obraczek sie nieprzykładalem nie wiedzialem co wrzucic bez tych naboi troche pusto
pressenter Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 arev: obiekty nie są instancjami, każdy jest osobny. Jeden krzaczek jest w proxy, reszta to wszystko osobne obiekty.
Destroyer Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 tomek1212m czcionka nie bardzo mi się podoba szczególnie nie lubię takich"z" którym bliżej do "g" ;) pozatym trochę przypadkowe te przedmioty w scenie i po co te dwie nakładki na śruby? :) ale sam render nawet niezły :)
pressenter Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 chudy: oczywiście, śmiało się renderuje, tylko dobija jednak do 4.5GB ramu. I tak a propos... wam teżsię wydaje, że te liście jakieś takie rozmazane są?
JohnZi Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 pociagnij do konca render, czuje ze ladnie bedzie wygladalo:)
Morphe Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 a odemnie taki tescik, 1 raz w sumie robie filmik z "sensem" i 1 raz widzialem na oczy Ae wiec nie bic :P . chcialem zrobic drzenie kamerki, - takka 1 przymiarka, troche nienaturalnie, ale mzoe nie az tak zle. http://www.3d-mv.com/krakow/trailer.avi
SFlogic Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Morphe mógłbyś powiedzieć ile u Ciebie trwalo renderowanie tej 12 sek animki? Zaczynam trochę animować i przerażają trochę mnie moje czasy. Tu masz 24 klatki?
Abell Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 A ja zrobilem taki test na zaliczenie sem. z projektowania arch. ale.... liczyło mi sie od wczoraj od 17.00 do 9 rano - tyle ile widac w rozdzialce 2800x2100 no i tak dupa bo musiałem przerwac bo czas pracy sie zaczal i sily nie mialem z ta wizka a oddanie jest za 10 dni :/ komp 2 rdzenie 1,7 i 4 gb ramu i duzo nerw....
Morphe Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 na szybie troche mi sie cos powtarza :P .. co do czasu 4-5min klatka samego renderowania. w sumie wyszlo jakos 19h + 6h irr + 1h LC. zoptymalizowalem bo nie chcialo mi sie czekac, a nie wiedzialem czy nie bedize to skopane, wiec obnizylem nastawy i zrobilosie ziarno, ale olac. i tak jest skopane :D wiec byc moze policze jeszce raz. ta sekwencje. bedzie takich z 7-8.
hcpiter Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 spoko wyglada ale te barcelony przy stolikach to nieciekawy pomysl raczej ;) Nie wyobrazam sobie siedziec przy stole na barcelonie próbując zjesc zamowiony posilek. Po godzinie plecy by mi odpadly ;) No i jeszcze przedzielenie szybami troszke niebezpieczne bez jakiegos naznaczenia frost materialem na nich np jakies paski czy cos. Oczywiscie moje tylko takie dewiacje ktore nie trzeba brac na powaznie :) Pozdrawiam
Neiraa Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Abell te lampy Bubble nie są z lanego szkła a dmuchanego. I zmień różnice poziomów wina w kielonkach. Ale to detale, hehe.
Rekomendowane odpowiedzi