Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ja bym zmniejszył świecenie nieba bo jest jakoś za jasno. Fajna trawa.

 

SWRSC - jak się jeździ czterysta siódemką? ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pionix - sprzęgło, bieg, gaz i jedziesz. pedały w takiej samej kolejności co w innych autach. Ogólnie przyjemnie.

Napisano

a ja wiedziałem, że skomentujesz! mam Cie! Kliment, Ty Fordzie. :p

 

Fragment czegoś większego, czego nie mogę jeszcze pokazać:

 

posfragment.jpg

Edytowane przez SWRSC

Napisano

Nowe przykazanie wizkowca: Zanim pokażesz wizke z samochodami sprawdź koniecznie w wolnych dyskusjach topik " wy i samochody" bo Bóg jeden wie kto czym na tym forum jeździ! :DD

żartowałem :)

EDIT: sam czuwam i patrze kto smie mego forda użyc!:D

Napisano

Twoj ford będzie śmigał w moich najgorszych wizach, takich "na odczepne" w scanline

Napisano

Swierszczu, na miły bóg, ja już stary jestem a ty mnie chcesz dobic! ja naprawde zartowałem łosiu jeden!:)

P.S. a spróbuj tylko to zobaczysz jak dziadzia celnie strzela...a zlot juz niedługo pewnie ;)

Napisano

Alleluja, peter, czemu tak dobre i tak małe? :)

To przedszkole?

Edytowane przez RA

Napisano

To jest cudne Peter!!!Kurde jest to w toku? Czy tylko koncepcja… nie mogę się na patrzeć?! Super!!!!

Napisano

peter_muler Makieta oświetlona hdrką wrzuconą jako environment mapa. Sama hdrka to noc4.hdr zassana od everów ze strony.

Przyznam że jak robiłem tą makietę to miałem w głowie Twoje wypaśne rendery w tym stylu :)

Napisano

Neiraa - mapowanie, mapowanie i jeszcze troche mapowania leży i kwiczy - co psuje efekt.

 

dodatkowo - pochamferuj te krawędzie troche, bo na razie ostre jak żylety wszystkie,

ogólnie osiągnęłaś efekt "sprężystości betowego kloca" - czytaj (bez złośliwości) kanapa wygląda dzięki ostrym krawędziom, sztywnej tkaninie (pofaluj ją nieco) ostremu światłu i mocnym kontrastom na zaj... twardą i nie wygodną.

 

 

podoba mi się beton na ścianie.

Napisano

Neiraa Zadaj sobie pytanie chyba najbardziej istotne dla ciebie, czy owe boxy pełniące rolę mebla ( tak samo jak kolega bez złośliwości) i proponowane wnętrza by cie satysfakcjonowały w użytkowaniu i wyglądzie takie robienie sztuki dla sztuki chodź tu nie ma nic wspólnego ze sztuką czy pseudo sztuka.. I naprawdę ma jak najczystsze intencje..Pozdrawiam serdecznie ;)

Napisano

No ciężkie te drzewa i szybki nie bardzo jak dla mnie. Chyba też zrobię jakąś makietę:)

Napisano

Dzieki Panowie za szczere wypowiedzi, cenne. Faktycznie, nad modelowaniem musze przysiąśc nieco, ale to chyba jak dzieci odchowam ;]

 

A sztuka dla sztuki, w sumie czemu nie! E'viva l'arte!!!

Napisano

Pionix - takie drzewa myślę że sprawdzały by sie bardziej w locie ptaka. Ciekawie ciekawie po za tym :)

 

drewno rób jaśniejsze :P

Napisano

nowa roślina do CG Free stuff (przy okazji postaram się zaktualizować linki do starych krzaczorów bo popadały - zna ktoś jakieś darmowe repozytorium które nie usuwa plików za szybko?)

 

90tys Poly, czas modelowania - jakies 1.5h, render w rozdzielczosci 800x800 ~ 2minuty

 

krzaczekkwitnacyrender.jpg

 

do jakichś mega zbliżeń się raczej nie nadaje ale jako tło powinien wystarczyć.

Edytowane przez Loki

Napisano

Fajne, fajne :) A możesz powiedzieć coś o tym bo jestem ciekawy :) Ostatnio właśnie próbuję brać się za roślinność, ale tak średnio mi wychodzi :/ Każdy listek sam modelowałeś czy na zasadzie tekstur opacity? I podobnie z kwiatami :P

 

Pozdrawiam :)

Napisano

feel the power of scatter! :)

 

wymodelowałem 1 liść i jeden kwiatek (tzn kwiatek to ten mały dinks 4 listny, nie cała kula)

 

reszta - wzorem tutoriala Lisa - scatter .

Napisano

fajnie Loki

 

możesz sypnąć jakimś sitem z refkami takich kwiatków etc?

Czy generalnie wszystko z głowy?

Napisano

dziarskie SWRSC, podoba mi się asfalt i trawnik (to ta nowa Twoja metoda trawnikowa?) i te nowe ustawienia które testowałeś w wipie - wyszło fajnie

 

-------------

 

moje główne źródło inspiracji to http://www.allegro.pl - zakładka Dom i Ogród :)

 

wszystkie kwiatki z głowy modeluję (starając się uwzględnić jakieś prawidłowości ogólne typu w którą stronę mogą się gałęzie zginać itp)

 

Tekstury budowane z materiałów z serwisu http://www.cgtextures.com

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki - trochę płasko wyszły te listki na planie

 

a ja zauroczony makietami zrobiłem swoje

makieta2.jpg

 

makiet32.jpg

 

i po photoshopie

 

makiet3b.jpg

Napisano

Eksztra Tores

Loki polecam Ci w tej kwestii http://www.4shared.com 5giga przestrzeni i nie wiem ile pliki mogę leżeć, ale moje już ponad pół roku nie ruszane i nadal są :).

Napisano

Jeszcze jedna makietka na dobranoc. Model tylko stary i ma kilka błędów

 

makietak1.jpg

Napisano

makietowe ujęcie tego widoku jest dużo lepsze niż to które pokazywałeś wcześniej :)

 

rewelacyjnie wyszło, podzielił byś się jakimiś radami jak ustawić studio takie jak do tych makiet. fajne oświetlenie jest - to tylko HDRI czy coś jeszcze poza tym?

 

i skąd tak zacna tekstura drewna?

Napisano

Cieszę się że wam się podoba. Jutro coś napiszę więcej bo muszę spadać do domu.

makietak2.jpg

Napisano

Zgadzam się. Świetnie prezentują się sklejkowe modele. Tylko brzydko wygląda tło w poście #10490 - skala mapowania brudzi troszkę.

 

pozdrawiam.

Napisano

Tores: o kurczaczek, jak Twoje exteriory mi się nie podobają, to te "makietki" pokazałeś tutaj najlepsze. Daj jakiegoś zrzuta z ustawieniami oświetlenia. xD

Napisano

Tores - fajne te makietki masz...takie czyste... moje to jakieś niechlujne są i mało detalu :)

hcpiter - eee no na łatwizne poszedłeś. Weź ustaw ostrość na 4 kulkę ;)

 

edit:

albo chociaż niech w tej pierwszej odbija się jakaś zacna niewiasta :)

Edytowane przez pionix

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności