Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

peter_muler Makieta oświetlona hdrką wrzuconą jako environment mapa. Sama hdrka to noc4.hdr zassana od everów ze strony.

Przyznam że jak robiłem tą makietę to miałem w głowie Twoje wypaśne rendery w tym stylu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa - mapowanie, mapowanie i jeszcze troche mapowania leży i kwiczy - co psuje efekt.

 

dodatkowo - pochamferuj te krawędzie troche, bo na razie ostre jak żylety wszystkie,

ogólnie osiągnęłaś efekt "sprężystości betowego kloca" - czytaj (bez złośliwości) kanapa wygląda dzięki ostrym krawędziom, sztywnej tkaninie (pofaluj ją nieco) ostremu światłu i mocnym kontrastom na zaj... twardą i nie wygodną.

 

 

podoba mi się beton na ścianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neiraa Zadaj sobie pytanie chyba najbardziej istotne dla ciebie, czy owe boxy pełniące rolę mebla ( tak samo jak kolega bez złośliwości) i proponowane wnętrza by cie satysfakcjonowały w użytkowaniu i wyglądzie takie robienie sztuki dla sztuki chodź tu nie ma nic wspólnego ze sztuką czy pseudo sztuka.. I naprawdę ma jak najczystsze intencje..Pozdrawiam serdecznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa roślina do CG Free stuff (przy okazji postaram się zaktualizować linki do starych krzaczorów bo popadały - zna ktoś jakieś darmowe repozytorium które nie usuwa plików za szybko?)

 

90tys Poly, czas modelowania - jakies 1.5h, render w rozdzielczosci 800x800 ~ 2minuty

 

krzaczekkwitnacyrender.jpg

 

do jakichś mega zbliżeń się raczej nie nadaje ale jako tło powinien wystarczyć.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, fajne :) A możesz powiedzieć coś o tym bo jestem ciekawy :) Ostatnio właśnie próbuję brać się za roślinność, ale tak średnio mi wychodzi :/ Każdy listek sam modelowałeś czy na zasadzie tekstur opacity? I podobnie z kwiatami :P

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziarskie SWRSC, podoba mi się asfalt i trawnik (to ta nowa Twoja metoda trawnikowa?) i te nowe ustawienia które testowałeś w wipie - wyszło fajnie

 

-------------

 

moje główne źródło inspiracji to http://www.allegro.pl - zakładka Dom i Ogród :)

 

wszystkie kwiatki z głowy modeluję (starając się uwzględnić jakieś prawidłowości ogólne typu w którą stronę mogą się gałęzie zginać itp)

 

Tekstury budowane z materiałów z serwisu http://www.cgtextures.com

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

makietowe ujęcie tego widoku jest dużo lepsze niż to które pokazywałeś wcześniej :)

 

rewelacyjnie wyszło, podzielił byś się jakimiś radami jak ustawić studio takie jak do tych makiet. fajne oświetlenie jest - to tylko HDRI czy coś jeszcze poza tym?

 

i skąd tak zacna tekstura drewna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores - fajne te makietki masz...takie czyste... moje to jakieś niechlujne są i mało detalu :)

hcpiter - eee no na łatwizne poszedłeś. Weź ustaw ostrość na 4 kulkę ;)

 

edit:

albo chociaż niech w tej pierwszej odbija się jakaś zacna niewiasta :)

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności