arch515 Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Tores super makietki! Super!!..Acz kolwiek pazur i ten smaczek maja tylko Petera..No, ale..Co oryginał to oryginał:)
Tores Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Jeśli chodzi o moje oświetlenie to jest to głównie hdri (lekko niebieskawe niebo) plus 1 lub 2 vraylighty o pomarańczowym lub niebieskim odcieniu. Kamera fizyczna oczywiście. LC mniejszy od irradiance map aby blado nie wyszło. Hdri na tyle podkręcone aby wnętrza były widoczne. Dof z photoshopa pluginem DOFPro3 pressenter - kurcze mi sie tez nie podobają. Te ostatnie już przesadziłem z abberacją i wyszło co innego po zeskalowaniu. arch515 - zgadza się, kiedyś też to lubiałem ale teraz mogę poprawiać do woli w 3d Dzięki za komenty jeszcze raz i chyba założę sobie Wip'a z makietami bo mnie kręcić zaczęły
remanent Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Tores fajnie Ci to wyszło, fajne szkiełko w oknach. Dorobiłbyś teraz jakieś drzewko ciekawe jak sobie dasz radę ;)
arch515 Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Remanent bardzo fajne wiz na twoje stornie.. Szczególnie rainbow one i hotel w szklarskiej porębie super:)
Nowi Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 remanent: gratulacje bardzo ładny dorobek na tej stronce macie, a ludzi do animacji sami robiliście czy można gdzieś kupić, zrigowanych i gotowych do animacji.
!Ewert Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 za mało przeźroczysta, powinna być dużo delikatniejsza ? czy zupełnie coś innego byś dał? Dzieki
Tores Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 remanent - widzę że sama duża architektura wam się trafia. Pracki ładnie się prezentują. !Ewert - ładnie ale oprócz zasłon podkręcił bym szkło na stoliczku i nogi jakieś niebardzo od krzeseł. Próbowałeś kiedyś renderować Vrayreflect w Render Elements i nim wzmacniać odbicia w shopie?
!Ewert Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Tak ale teraz powodowało mi to bladość wiec nie zastosowałem.
Marek G Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 niezle ewert- duza różnica z tym co pokazywałeś rok temu
SWRSC Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 warstwe z refleksami mieszaj za pomoca overlay to nie bedzie blado a wrecz przeciwnie - doda kontrasty i da złudzenie lepszego shadingu o ile masz dużo refleksyjnych materialow w scenie. mowie oczywiście o "raw_reflection" Btw. nie za małe te klepki na podlodze?
!Ewert Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Ooo Marek G na testowych! Dzieki stary :) No właśnie próbowałem z tym mieszkaniem ale jakoś nie wyszło..raraz podejde do kompa z maxem to bede jeszcze arz próbował. Parkiet przemysłowy czy jakoś tak wiec myśle że klepka jest ok. hej
remanent Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 remanent:ludzi do animacji sami robiliście czy można gdzieś kupić, zrigowanych i gotowych do animacji. Można kupić pliki ruchu w formacie mdd i łączyć z modelami, ja postaci nie animowałem ale tak to właśnie było robione
NV Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 !Ewert: Imo stosunek wielkości płyt do tych klepek parkietu strasznie razi. Jak zauważył SWRSC. W proprcje nie wnikam moze tak ma być, ale nie podoba mi się ta rozbieznosc. Reszta super :)
SWRSC Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 (edytowane) Zima za oknem, więc trzeba troszeczkę rozgrzać forum: Edytowane 25 Luty 2009 przez SWRSC
SWRSC Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 a to wersja Zbychowatego: http://img410.imageshack.us/img410/8117/mileskwerek.jpg
Destroyer Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Jaś Fasola miną najlepiej oddaje powadę sytuacji :D coś jak WTF? XD
hcpiter Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 a to wersja Zbychowatego: http://img410.imageshack.us/img410/8117/mileskwerek.jpg Jak dla zbychowatego tego tego to musza byc ryby i gola baba ! :D
t0m3k Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 test jednego z ujec, prosze wytykac bledy... (wiem ze palma ma matID pomieszane)
kliment woroszyłow Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 swierszczu, sorki ale wersja zbychowatego mi bardziej lezy... nie wiem, nie umiem odpowiedziec czemu..ale jakos taka milsza w odbiorze dla mnie :)
zgred Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 Daszek oswietlany v ray sunem + sky, Gi brute force+light cache. Pytanie od czego pod rynna, pod tym murkiem jest takie zabarwione na pomaranczowo? Gdzie to wyeliminowac ?
pionix Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 zgred88 - Zapowiada się coś fajnego widzę. Te przejaśnienia można zlikwidować wrzucając delikatnego dirta w materiał tynku. SWRSC - wersja Zbycha wydaje mi się jakaś bardziej rodzinna i sielankowa...;) t0m3k - popracowałbym jeszcze nad ścianą ceglano/kamienną i materiałem na schodach. Wywaliłbym też tego rozmytego wiechecia z pierwszego planu
routee Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 gówienko w 3d? można prosić o siateczkę? kaczki na bank są ;D
SWRSC Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 zgred88 - sprawdz czy nie masz za dużych sampli w LC. Jak to nie to, to sprawdz czy nie pomoze obnizenie adaptive amount w dmc sampler. BTW. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale zbychowaty ukrył siebie na tym renderze.
kliment woroszyłow Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 zdradź gdzie, chyba ze zbychowaty to t-34 :) dzięki za kaczki, jestem usatysfakcjonowany.
Neiraa Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 SWRSC o_O ten obiekt niezidentyfikowany latający mnie pokonał.........umarłam ze śmiechu. pozdr! śp. Neiraa
zgred Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 pionix - to nic z materialem SWRSC - sample w LC na 0,01 , adaptive amount w dmc sampler już jest na 0,4 wiec to tez nie to. Zrobiłem sobie testowo 2 boxy: Brute force + Light Cache, Color mapping - reinhard, jak widać na dole zielonego boxa dzieje się podobnie jak przy murku co pokazywałem wcześniej, tzn zielony kolor jest na dole jaśniejszy i delikatnie barwi swoim kolorem ten szary, ma ktoś pomysł jak się tego pozbyć?
pressenter Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 A jakiego masz burna w Reinhardzie? I ile subdivsów w LC?
Loki Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 !Evert nie chodzi o to że klepki malutkie - bo parkiet przemysłowy tak jak mówisz ma gdzieś takie rozmiary (nie mam klepki pod ręką ale ma gdzies 2.5 cm ~ 3 cm szerokości zależy od producenta i parkietu), ale chyba chodzi o to że kafle są mega wielkie ( tak standardowo to 60cm to już duże kafle, twoje tak na oko mają 90 - 100 cm i moim zdaniem nie pasują do parkietu poprostu. zgred88 - nie masz poprostu za dużego Color bleeding ? Pokombinuj z materiałami moim zdaniem. Mocno nasycone kolory mają taką tendencję. Ja jak mi się tak robiło, dawałem vraymaterialOverrite (czy jak to sie tam nazywalo) i dawalem w nim kolor troche mniej nasycony, w GI slocie ) - może pomoże.
zgred Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 A jakiego masz burna w Reinhardzie? I ile subdivsów w LC? Ani burn ani ssubdivsów nie ma wpływu na to.
siwy Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 rainhard robi takie przepalenia, jak coś to trzeba kombinować z color mapingiem
pressenter Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 (edytowane) No cóż, uważam że niższy burn lepiej wypadnie, i ogólnie warto nad color mappingiem przysiedzieć. Spróbuj też zmniejszyć multiplier secondary bounces w GI (0.9-0.8). Edit:/ Hyhy, są jużwyniki ze Steampunk Challenge, i aż trzech polaków się gdzieś tam zaplątało. ;) http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4936 Edytowane 26 Luty 2009 przez pressenter
Tores Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 Pierwsze ujęcie super. Bardzo ładna trawka. Drewno bym zmienił bo jakieś takie jednokolorowe. Przydałyby się jakieś sęki i przebarwienia.
Loki Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 te żółto zielone plamy coś nie teges, poza tym fajnie Mareg G
Rekomendowane odpowiedzi