Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tores super makietki! Super!!..Acz kolwiek pazur i ten smaczek maja tylko Petera..No, ale..Co oryginał to oryginał:)

Napisano

Jeśli chodzi o moje oświetlenie to jest to głównie hdri (lekko niebieskawe niebo) plus 1 lub 2 vraylighty o pomarańczowym lub niebieskim odcieniu. Kamera fizyczna oczywiście. LC mniejszy od irradiance map aby blado nie wyszło. Hdri na tyle podkręcone aby wnętrza były widoczne. Dof z photoshopa pluginem DOFPro3

pressenter - kurcze mi sie tez nie podobają. Te ostatnie już przesadziłem z abberacją i wyszło co innego po zeskalowaniu.

arch515 - zgadza się, kiedyś też to lubiałem ale teraz mogę poprawiać do woli w 3d

 

Dzięki za komenty jeszcze raz i chyba założę sobie Wip'a z makietami bo mnie kręcić zaczęły

Napisano

Tores fajnie Ci to wyszło, fajne szkiełko w oknach. Dorobiłbyś teraz jakieś drzewko ciekawe jak sobie dasz radę ;)

Napisano

Remanent bardzo fajne wiz na twoje stornie.. Szczególnie rainbow one i hotel w szklarskiej porębie super:)

Napisano

remanent: gratulacje bardzo ładny dorobek na tej stronce macie, a ludzi do animacji sami robiliście czy można gdzieś kupić, zrigowanych i gotowych do animacji.

Napisano

za mało przeźroczysta, powinna być dużo delikatniejsza ? czy zupełnie coś innego byś dał?

 

Dzieki

Napisano

remanent - widzę że sama duża architektura wam się trafia. Pracki ładnie się prezentują.

!Ewert - ładnie ale oprócz zasłon podkręcił bym szkło na stoliczku i nogi jakieś niebardzo od krzeseł. Próbowałeś kiedyś renderować Vrayreflect w Render Elements i nim wzmacniać odbicia w shopie?

Napisano

warstwe z refleksami mieszaj za pomoca overlay to nie bedzie blado a wrecz przeciwnie - doda kontrasty i da złudzenie lepszego shadingu o ile masz dużo refleksyjnych materialow w scenie.

 

mowie oczywiście o "raw_reflection"

 

Btw. nie za małe te klepki na podlodze?

Napisano

Ooo Marek G na testowych! Dzieki stary :)

 

No właśnie próbowałem z tym mieszkaniem ale jakoś nie wyszło..raraz podejde do kompa z maxem to bede jeszcze arz próbował.

 

Parkiet przemysłowy czy jakoś tak wiec myśle że klepka jest ok.

 

hej

Napisano
  Nowi napisał:
remanent:ludzi do animacji sami robiliście czy można gdzieś kupić, zrigowanych i gotowych do animacji.

 

Można kupić pliki ruchu w formacie mdd i łączyć z modelami, ja postaci nie animowałem ale tak to właśnie było robione

Napisano

!Ewert: Imo stosunek wielkości płyt do tych klepek parkietu strasznie razi. Jak zauważył SWRSC. W proprcje nie wnikam moze tak ma być, ale nie podoba mi się ta rozbieznosc. Reszta super :)

Napisano

Zima za oknem, więc trzeba troszeczkę rozgrzać forum:

 

mileskwerekmin.jpg

Edytowane przez SWRSC

Napisano

test jednego z ujec, prosze wytykac bledy... (wiem ze palma ma matID pomieszane)

villay.jpg

Napisano

co.jpg

Daszek oswietlany v ray sunem + sky, Gi brute force+light cache. Pytanie od czego pod rynna, pod tym murkiem jest takie zabarwione na pomaranczowo? Gdzie to wyeliminowac ?

Napisano

zgred88 - Zapowiada się coś fajnego widzę. Te przejaśnienia można zlikwidować wrzucając delikatnego dirta w materiał tynku.

SWRSC - wersja Zbycha wydaje mi się jakaś bardziej rodzinna i sielankowa...;)

t0m3k - popracowałbym jeszcze nad ścianą ceglano/kamienną i materiałem na schodach. Wywaliłbym też tego rozmytego wiechecia z pierwszego planu

Napisano

zgred88 - sprawdz czy nie masz za dużych sampli w LC. Jak to nie to, to sprawdz czy nie pomoze obnizenie adaptive amount w dmc sampler.

 

BTW. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale zbychowaty ukrył siebie na tym renderze.

Napisano

SWRSC o_O ten obiekt niezidentyfikowany latający mnie pokonał.........umarłam ze śmiechu.

 

pozdr! śp. Neiraa

Napisano

pionix - to nic z materialem

SWRSC - sample w LC na 0,01 , adaptive amount w dmc sampler już jest na 0,4 wiec to tez nie to.

Zrobiłem sobie testowo 2 boxy:

test2.jpg

Brute force + Light Cache, Color mapping - reinhard, jak widać na dole zielonego boxa dzieje się podobnie jak przy murku co pokazywałem wcześniej, tzn zielony kolor jest na dole jaśniejszy i delikatnie barwi swoim kolorem ten szary, ma ktoś pomysł jak się tego pozbyć?

Napisano

!Evert nie chodzi o to że klepki malutkie - bo parkiet przemysłowy tak jak mówisz ma gdzieś takie rozmiary (nie mam klepki pod ręką ale ma gdzies 2.5 cm ~ 3 cm szerokości zależy od producenta i parkietu), ale chyba chodzi o to że kafle są mega wielkie ( tak standardowo to 60cm to już duże kafle, twoje tak na oko mają 90 - 100 cm i moim zdaniem nie pasują do parkietu poprostu.

 

zgred88 - nie masz poprostu za dużego Color bleeding ? Pokombinuj z materiałami moim zdaniem. Mocno nasycone kolory mają taką tendencję. Ja jak mi się tak robiło, dawałem vraymaterialOverrite (czy jak to sie tam nazywalo) i dawalem w nim kolor troche mniej nasycony, w GI slocie ) - może pomoże.

Napisano
  Cytat
A jakiego masz burna w Reinhardzie? I ile subdivsów w LC?

Ani burn ani ssubdivsów nie ma wpływu na to.

Napisano

rainhard robi takie przepalenia, jak coś to trzeba kombinować z color mapingiem

Napisano

No cóż, uważam że niższy burn lepiej wypadnie, i ogólnie warto nad color mappingiem przysiedzieć. Spróbuj też zmniejszyć multiplier secondary bounces w GI (0.9-0.8).

 

Edit:/ Hyhy, są jużwyniki ze Steampunk Challenge, i aż trzech polaków się gdzieś tam zaplątało. ;)

 

http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4936

Edytowane przez pressenter

Napisano

Pierwsze ujęcie super. Bardzo ładna trawka. Drewno bym zmienił bo jakieś takie jednokolorowe. Przydałyby się jakieś sęki i przebarwienia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.